Online
Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
25 Feb 2024, 14:32:48 @JDS rakstīja:
25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru
Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem
Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts
kapeec lai dileris to neierakstitu?
viņi bieži noslinko it sevišķi LV...
P.S plānveida apkopes ieraksta automātiski, bet remontus mēdz neierakstīt...[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Feb 2024, 17:43:54 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
25 Feb 2024, 17:43:03 @sys9291 rakstīja:
25 Feb 2024, 14:32:48 @JDS rakstīja:
25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru
Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem
Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts
kapeec lai dileris to neierakstitu?
viņi bieži noslinko it sevišķi LV...
P.S plānveida apkopes ieraksta automātiski, bet remontus mēdz neierakstīt...
Man patīk G sērijām plānveida apkopes rakstīt, nav pat PC jāslēdz klāt Service history pats apdeitojas uzreiz
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership" | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants. [ Šo ziņu laboja smudo, 26 Feb 2024, 09:54:24 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Lētākais, kas dzirdēts 8HP automātam, ir 450 eiro kešā. Pa 300 var uzlikt jaunu karteri, kurā integrēts eļļas filtrs, un uzliet klāt eļļu. | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Nevajag dīleri salīdzināt ar kādu kaktu kantori, kas darbojas vecā, ar malku vai atrabotku apkurināmā padomju-laika garāžā. Dīleriem ir jāmaksā par oficiālās programmatūras licencēm, jāpērk visi oriģinālie instrumenti / spectool'i, darbinieki regulāri jāsūta uz ražotāja apmācībām (nevis caur youtube / pašdarbību jāiemācās vakaros), jāmaksā visi darbaspēka nodokļi, un jāuztur milzīgs šķūnis (showroom) ar demo-autoparku.
Un dienas beigās visi klienti sagaida, ka pie dīleriem būs tīras telpas ar dizaina dīvānu kur piesēst un iedzert kafiju kamēr gaida auto; tas viss maksā naudu, un to var redzēt peļņas maržās. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1072
Braucu ar:
|
26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80 | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| mja, nu, jāpieņem realitāte ar jaunākajiem auto- remkomplektiņš tāds, filtrs šitāds, eļļa 20 eur litrā un tā pa simtiņam/diviem rezultātā saskrien štuka | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| jāņem vērā arī, ka nauda ir palikusi nevērtīgāka (inflācija)
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
26 Feb 2024, 11:38:45 @RSAWorkshop rakstīja:
jāņem vērā arī, ka nauda ir palikusi nevērtīgāka (inflācija)
pie kam divas reizes... | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Feb 2024, 10:24:50 @cmax rakstīja:
26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80
Pie manis tas pats ZF komplekts ar eļļu un ar visu maiņu ir par 300e.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
27 Feb 2024, 17:54:41 @Kaross rakstīja:
26 Feb 2024, 10:24:50 @cmax rakstīja:
26 Feb 2024, 10:03:15 @kexxx rakstīja:
26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:
26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).
Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.
garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Kārbas eļļas maiņai vienīgais kas rais jautājumus ir service kit un eļļa atsevišķi, neesmu specs bet uz ātro ZF kitu ar iekļautu eļļu var atrast par ~300eur ar PVN šī būtu vienīgā lieta par ko šausmināties. Darba stunda 89eur, ja VW prasa 80
Pie manis tas pats ZF komplekts ar eļļu un ar visu maiņu ir par 300e.
tur reāli ir 3,5h darbs, kā dīleris satāmējis? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Vienkārša eļļas un filtra maiņa neaizņem tik daudz.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Ja tas ir kāds mierinājums, tad pie greenmotors škodai 377 eur dq381 kārbai eļlas maiņa.
Bet tas jau offtopic. Tīri referencei.[ Šo ziņu laboja abyss, 27 Feb 2024, 19:48:48 ] | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Dīleriem protams uzskrūvētas cenas par visu. Piemēram zobratu eļļa tajā tāmē ir aptuveni ar 300% uzceonojumu, salīdzinot ar ekvivalentu (vai drīzāk vēl labāku) Liqui Moly no veikala. Bet no tā gan uzvārās visvairāk tieši pats BMW, nevis dīleris. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| savulaik dzirdēts komentārs-gribi nokaut diffu, ielej neOE BMW eļļu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
| Dilerim dīleru cenas, nosaka ražotāji par nosaukumu iespēju un garantiju utt, pārējiem lai varētu strādāt un pelnīt ar aftermarketu citas cenas, jūs vēl paspamojat ka Mikas bija BMW dīleris
Un 3.5 h eļļas maiņu izrēķinājis un noteicis ražotājs nevis serviss[ Šo ziņu laboja protams, 27 Feb 2024, 20:09:19 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Dīlerim uz detaļām niecīgs uzcenojums, reizēm pat nekāds un nekādas 50% atlaides tur vairumniekiem nav. Tas inter cars ir 48% atlaide priekš vairumniekiem un arī tikai tāpēc, ka Inter cars detaļu uzcenojums ir minimums 200% no kuriem tad visžēlīgi nomet līdz pat 48%, tiesa tur ir ieteicamā mazumtirdzniecības cena vēl, kuru tad kurš grib tas liek, kurš negrib tas neliek. Pareizāk ir likt un pelnīt, lai var attīstīties [ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 27 Feb 2024, 20:12:36 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
27 Feb 2024, 20:03:21 @protams rakstīja:
Dilerim dīleru cenas, nosaka ražotāji par nosaukumu iespēju un garantiju utt, pārējiem lai varētu strādāt un pelnīt ar aftermarketu citas cenas, jūs vēl paspamojat ka Mikas bija BMW dīleris
Un 3.5 h eļļas maiņu izrēķinājis un noteicis ražotājs nevis serviss
Tur nekur nav 3,5h kārbas eļļas maiņai
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|