Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes-Benz

AutorsZiņojums
Mizx
13. Oct 2024, 23:13 #641

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6055

Braucu ar:


13 Oct 2024, 22:58:28 @Jurka88 rakstīja:
Vajag auto sievietei.
Cik uzticams ir šis uz W203/w204 bāzes būvētais CLC MB? Vajag automātu obligāti un vēlams būtu benzīns, bet dīzelis arī derēs. Par labu tam kas uzticamāks. Vai labāk skatīties W204 C klasi? Cik viņi rūsē traki salīdzinoši ar E9x?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/cl/nnhgf.html#photo-3
Tas sludinājumā ieliktais reāli ir šis ar "feisliftu", jo 204 virsbūves kupeja ir vēl cits auto.

Attiecīgi visas atsauksmes ir tās pašas, kas par W203. Būtiskākās pārmaiņas gan tādas, ka šim jau paspēja novērst lielās rūsēšanas problēmas un kopumā ir visos veidos izturēīgāks un uzticamāks par sākotnējo gadu.
Offline
Mizx
13. Oct 2024, 23:14 #642

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6055

Braucu ar:

Salīdzinājumu rūsēšanai ar BMW nepateikšu, bet šis jau būs labāks par 90-to gadu un 2000-šo sākuma MB. Ap 2007. gadu MB bija būtiski kvalitātes uzlabojumi, jo bija jātiek vaļā no Chrysler atstātā mantojuma.
Offline
Jurka88
13. Oct 2024, 23:26 #643

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 415

Braucu ar:

Modelis interesants, ražoja salīdzinoši īsu brīdi, turpinājums nebija. Pēc gadiem konkurents bmw E87/E81.
Kārba laikam vecais labais 5G tronics, tas 2.1 dīzelis (OM646 DE22 LA R) ir ok? Nēsmu spečuks par MB.



Although the CLC is still based on the W203 platform, it was refreshed with an updated front and tail inspired by the W204 series C-Class. The refresh reworked the rear and front along with some other refinements and new details (Mercedes claimed around 1,100 components), including a steering system borrowed from the SLK-Class and a revised suspension. Out of the sheetmetal of the CLC-Class, only the doors, roof and quarter panels were carried over from the C-Class Sportcoupé. The interior is still largely similar to the first-generation SportCoupé, although it did receive the Steering wheel from the facelifted W219 and an updated optional navigation system.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 13 Oct 2024, 23:37:34 ]

Offline
Mizx
14. Oct 2024, 00:05 #644

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6055

Braucu ar:

Jā, tiešs turpinājums īsti nebija, jo W204 kupeja jau bija lielāka un garāka. Līdzīgākais "turpinājums" sanāk A-klase, tomēr vēlāko W204 kupeju mēdz nosaukt par pēcteci.


Šis dīzeļmotors ir OK, kārtīgi pārbaudīts takšos, Sprinter busos. Būtu jābūt ļoti uzticamam. 5-pakāpju kārba arī ir uzticama, 7-pakāpju var gadīties vairāk pārsteigumu nepasekojot līdzi.
Offline
sliir
14. Oct 2024, 00:12 #645

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 817

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

tas 2.1 dīzelis (OM646 DE22 LA R) ir ok?


Jā. Tas ir vēl no laikiem kad dzinējiem nebija derīguma termiņs

Tehnoloģiski tāds kā BMW M47. Tikai bez nekādām plastmasām. Un bez DPF. Plus sadalenes ķēde ir dubulta un ķēdes maiņas intervāls praksē ir bezgalība kilometru. (jā kādreiz mācēja taisīt normālus dzinējus )

Vienīgiais būtiskais mīnuss ir tievās smidzinātāju skrūves kas mēdz novest pie tā ka laiž garām vara blīvgredzeniem. Un var sanākt sekss ar indžektora izvilkšanu plus paša skrūve var pārlūzt...

[ Šo ziņu laboja sliir, 14 Oct 2024, 00:24:02 ]

Offline
sliir
14. Oct 2024, 00:14 #646

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 817

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Salīdzinājumu rūsēšanai ar BMW nepateikšu, bet šis jau būs labāks par 90-to gadu un 2000-šo sākuma MB. Ap 2007. gadu MB bija būtiski kvalitātes uzlabojumi, jo bija jātiek vaļā no Chrysler atstātā mantojuma.


Normāla apstrāde pret rūsu šīs ēras Meršiem sākās ap 2003. gadu. Vismaz sākot ar W220 facelift un W211 2003+.

Bet visas tās mašīnas ir vecas kā trakas, līdz ar to rūsa ir potenciāla problēma visām, izņemot ja tiešām no siltajām zemēm.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex