Online

Pašreiz BMWPower skatās 273 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Subaru Outback VS Volvo XC70

AutorsZiņojums
depo
05. Nov 2019, 09:43 #641

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

163zs dzinējam pa retam sludinājumos var redzēt, ka nāk 6 robu automāts nevis 5. Tas arī varētu ekonomiju piedot.
Offline
depo
05. Nov 2019, 09:45 #642

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

165zs tāds arī bija?

Sludinājums 1

Sludinājums 2

Sludinājums 3

[ Šo ziņu laboja depo, 05 Nov 2019, 09:46:19 ]

Offline
Frostijs
05. Nov 2019, 09:52 #643

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Z1000sx


05 Nov 2019, 09:50:35 @Vantage rakstīja:

05 Nov 2019, 09:40:00 @daticho rakstīja:
D5 163ZS - 2,5L
D5 185zs - 9L
D5 215zs - 12L

varam slēgt uz mūžiem šo tēmu


īstiem ekAnomijas mērkaķiem vēl ir raudi rindinieks aka ceška tdeška, nāca vecajos kā 2.4d. cik tādam ir patēriņš?


Man tāds bija. Arī lasīju pasakas.
#5,5l#
Offline
viesulis
05. Nov 2019, 10:40 #644

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


05 Nov 2019, 09:43:36 @depo rakstīja:
163zs dzinējam pa retam sludinājumos var redzēt, ka nāk 6 robu automāts nevis 5. Tas arī varētu ekonomiju piedot.


Atvaino, ja tu meklē XC70 ekonomijai par 2k eur, tad startā jau dari kaut ko nepareizi.

Ielaists auto ar tipiskajām volvo ķibelēm izmaksās x2.

XC prasa lai būtu piekare, savirze kārtībā, tad ir daudz maz patīkami braukt. 163zs būs vismazāk jebīgākie un tieši 2005 gadam, jo vēlāk jau nāk papildus elektronika turbīnai, kas zinot volvo 100 punktu būs jālabo.
Offline
viesulis
05. Nov 2019, 10:47 #645

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


05 Nov 2019, 09:22:29 @michals1 rakstīja:

05 Nov 2019, 08:29:31 @kkas rakstīja:

04 Nov 2019, 16:35:25 @depo rakstīja:
8.44 - daudz. Radiniekam bija S80, automāts, ar šito pašu 2.4d, vidējais 6.3.


atkal šitās urbānās leģendas. tā varētu būt pa šoseju, ne jau vidējais + automāts. normāli vidējais ir 8-9

Nezinu kā ar leģe dām,bet jaunāskās paaudzes D3 motors S60 rij maz,ne vairāk kā 6,2 litri pilsētā,trase Rīga-Warszawa-Rīga,4,8 litri.



Iedomājies D2 ir vēl ekonomiskāks- uz šosejas 4-5l un gada nodoklis 12 eur.

Offline
michals1
05. Nov 2019, 10:53 #646

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2036

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


05 Nov 2019, 10:47:56 @viesulis rakstīja:

05 Nov 2019, 09:22:29 @michals1 rakstīja:

05 Nov 2019, 08:29:31 @kkas rakstīja:

04 Nov 2019, 16:35:25 @depo rakstīja:
8.44 - daudz. Radiniekam bija S80, automāts, ar šito pašu 2.4d, vidējais 6.3.


atkal šitās urbānās leģendas. tā varētu būt pa šoseju, ne jau vidējais + automāts. normāli vidējais ir 8-9

Nezinu kā ar leģe dām,bet jaunāskās paaudzes D3 motors S60 rij maz,ne vairāk kā 6,2 litri pilsētā,trase Rīga-Warszawa-Rīga,4,8 litri.



Iedomājies D2 ir vēl ekonomiskāks- uz šosejas 4-5l un gada nodoklis 12 eur.
D2 nav ekonomiskāks,ja tas tev noslēpums,savukārt D3 ar saviem 150 zirgiem un neslikto griezes momentu ļoti līdzinās pēc izjūtām 3 sērijas 2litrīgajiem bembja motoriem.
Tas,ka D3 motoram trases patēriņš norādīts 3,8 litri,tas protams huiņa,taču 4,.....,tā jau realitāte.

Offline
kexxx
05. Nov 2019, 10:58 #647

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:

Nopērciet tak kāds to mišas s60, lai beidzot ir miers
Offline
RR04
05. Nov 2019, 11:00 #648

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

Nobanojiet to kurmi ar savu pliko volvo
Offline
michals1
05. Nov 2019, 11:10 #649

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2036

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


05 Nov 2019, 11:00:42 @RR04 rakstīja:
Nobanojiet to kurmi ar savu pliko volvo

Ai,ej norauj podā
Offline
Lala
05. Nov 2019, 11:31 #650

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.
Offline
968-jk
05. Nov 2019, 11:37 #651

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13610

Braucu ar: 30niekiem


05 Nov 2019, 11:31:26 @Lala rakstīja:
Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.

Pirms padsmit gadiem svāģerim tāds bija. Regulāri braukājām Rīga- Sigulda, Rīga- Cēsis. Slavenais patēriņš bija katrā sarunā, kad tika apspriestas un salīdzinātas automašīnas. Tajās dienās, kad vilkām kopā galus/degvielas izdevumus nekad nebija tāds patēriņš.
Offline
daticho
05. Nov 2019, 11:41 #652

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


05 Nov 2019, 11:31:26 @Lala rakstīja:
Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.


Volvo beidzās pie 163 zs un ar kkādu 2005.g
Offline
968-jk
05. Nov 2019, 11:46 #653

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13610

Braucu ar: 30niekiem


05 Nov 2019, 11:41:37 @daticho rakstīja:

05 Nov 2019, 11:31:26 @Lala rakstīja:
Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.


Volvo beidzās pie 163 zs un ar kkādu 2005.g


Vai tad ar Volvo nav tā pat kā ar bembjiem, ka īstais beidzās ar e34, tad e39, tad e60? Vienvārd sakot izlaižot jauno modeli īstais ir/bija 2-3 paaudzes uz atpakaļu izlaistais modelis.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 05 Nov 2019, 11:47:46 ]

Offline
Lala
05. Nov 2019, 11:59 #654

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


05 Nov 2019, 11:37:56 @968-jk rakstīja:

05 Nov 2019, 11:31:26 @Lala rakstīja:
Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.

Pirms padsmit gadiem svāģerim tāds bija. Regulāri braukājām Rīga- Sigulda, Rīga- Cēsis. Slavenais patēriņš bija katrā sarunā, kad tika apspriestas un salīdzinātas automašīnas. Tajās dienās, kad vilkām kopā galus/degvielas izdevumus nekad nebija tāds patēriņš.


Nu man patiešām ar veco TDI bija 5 litri. Bet es arī braucu 80% pa šoseju.
Offline
daticho
05. Nov 2019, 12:44 #655

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


05 Nov 2019, 11:46:29 @968-jk rakstīja:

05 Nov 2019, 11:41:37 @daticho rakstīja:

05 Nov 2019, 11:31:26 @Lala rakstīja:
Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.


Volvo beidzās pie 163 zs un ar kkādu 2005.g


Vai tad ar Volvo nav tā pat kā ar bembjiem, ka īstais beidzās ar e34, tad e39, tad e60? Vienvārd sakot izlaižot jauno modeli īstais ir/bija 2-3 paaudzes uz atpakaļu izlaistais modelis.


Tā arī ir, un ar Volvo izteikti. Visi pēdējie Volvo ir attejas, dzinēju ziņā, kvēpu filtru, katalizatoru utt problēmas. Tas Mihaličs tirgo identisku, kā maniem draugiem Siguldā. Tika pirkts jauns, pie 27k tika nomainīts trešais kaķiks, kaut arī ikdiena ir uz Riga-Sigulda šosejas nevis patēriņa rekordi pilsētā. Tirgoja Mūsā gadu, neviens interesents.. Volvo kas ir palicis, tā ir drošība, dzelži 5 zvaigznes...
Offline
viesulis
05. Nov 2019, 13:02 #656

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Jaunie dzinēji noglušīti ar eco huiņu, man paveicās, ka pa garantiju nomainīja 900eur EGR.
Visu to nahren izgriezt un tad nav tik traki, vecie ir veci jau vel uz dinazauru līmeni. Tik tas, ka nerūsē.

Vienu gan es nesaprotu, man kā 2005.gada, tā 2015. gada mašīna nerāda precīzu degvielas atlikumu. Vienmēr bākā ir vairāk kā rāda. Digitālajam deg sarkanā gaisma, rāda 0 km, bet bākā ielien 35l no 52. Otram tas pats pie sarkanā joprojām ir 25l.

Es tieši otrādi uzskatu, ka iepriekšējā paaudze ir diezgana laba. Laba alternatīva visādiem E90, A4 utt...
Offline
kkas
05. Nov 2019, 13:48 #657

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9313

Braucu ar: Alfu

Ar jebkuru auto, kuram nav padsmit gadu, ir tas jau nav vairs tas pats. Vē kaka. Pec tam kad masveidā nonāk pie mums ap padsmit gadu vecumu, brauc, slavē un saka ka vot nākamais modelis ir mēsls
Offline
michals1
05. Nov 2019, 14:05 #658

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2036

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


05 Nov 2019, 13:48:22 @kkas rakstīja:
Ar jebkuru auto, kuram nav padsmit gadu, ir tas jau nav vairs tas pats. Vē kaka. Pec tam kad masveidā nonāk pie mums ap padsmit gadu vecumu, brauc, slavē un saka ka vot nākamais modelis ir mēsls

Precīzi pateikts,pat es labāk nepateiktu!
Offline
kexxx
05. Nov 2019, 14:07 #659

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12302

Braucu ar:


05 Nov 2019, 13:48:22 @kkas rakstīja:
Ar jebkuru auto, kuram nav padsmit gadu, ir tas jau nav vairs tas pats. Vē kaka. Pec tam kad masveidā nonāk pie mums ap padsmit gadu vecumu, brauc, slavē un saka ka vot nākamais modelis ir mēsls


Dabiskā atlase- padsmigadīgi pie mums nonāk labākie eksemplāri, vājākie jau sen ir zem preses
Offline
shirminieks
05. Nov 2019, 14:19 #660

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1708

Braucu ar: 81


05 Nov 2019, 12:44:38 @daticho rakstīja:

05 Nov 2019, 11:46:29 @968-jk rakstīja:

05 Nov 2019, 11:41:37 @daticho rakstīja:

05 Nov 2019, 11:31:26 @Lala rakstīja:
Man ir D5 V70. 136kW. Ar 6 robu manuāli.
Kauč kāda aEkonomija tur sākas uz šosejas ar sesto robu.
Man šķiet, ka tā taupības leģenda ir dzimusi no vecā raudi 2.5TDI, jo tas toč uz gaisu gāja.


Volvo beidzās pie 163 zs un ar kkādu 2005.g


Vai tad ar Volvo nav tā pat kā ar bembjiem, ka īstais beidzās ar e34, tad e39, tad e60? Vienvārd sakot izlaižot jauno modeli īstais ir/bija 2-3 paaudzes uz atpakaļu izlaistais modelis.


Tā arī ir, un ar Volvo izteikti. Visi pēdējie Volvo ir attejas, dzinēju ziņā, kvēpu filtru, katalizatoru utt problēmas. Tas Mihaličs tirgo identisku, kā maniem draugiem Siguldā. Tika pirkts jauns, pie 27k tika nomainīts trešais kaķiks, kaut arī ikdiena ir uz Riga-Sigulda šosejas nevis patēriņa rekordi pilsētā. Tirgoja Mūsā gadu, neviens interesents.. Volvo kas ir palicis, tā ir drošība, dzelži 5 zvaigznes...


Jaunie (aktuālais S/V90, S/V60, XC90) jau atkal ir palikuši normāli (salona apdares materiālos, tehnoloģijās, piekarē, skaņas izolācijā), bet tā paaudze, kas bija no 2005. līdz 2015. gadam bija vienkārši pārcenotas miskastes, kuri var konkurēt ar Opel / Peugeot / Renault
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo