Online
Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
d-str | | Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| Bija 2009 gada E61 kuru nomainīju pret 2011 gada F11.
Pēc teorijas E61 facelift vajadzēja būt daudz labāks, jo nu tomēr 5 gadi kopš pirmā modeļa. Realitātē E61 bija n-visādu lietu kas plīsa nost (bagāžnieka vadi, termostati, motoram kaut kas ar eļļas laišanu, utt).
F11 līdz šim vienīgās problēmas ir abu gaisa spilvenu maiņa (šī gan tiešām F11 slimība).
Ar E61 nobraucu 3 gadus, F11 drīz būs 2 gadi. Abos gadījumos mašīnas vestas no Vācijas, esmu to otrais īpašnieks, iepriekšējie īpašnieki veduši autorizētajos servisos. Tā kā arguments ka E61 bijis galīgi nobraukts un nekopts īsti šeit nav.
Es viennozīmīgi ņemtu F11, mazāk laika servisā - vairāk laika braukšanai
02 Jan 2017, 19:13:20 @Staris rakstīja:
F11 pirmo gadu modeļiem ir kādas būtiskas kaites līdzīgi kā E60/E61 bija? Kam vairāk pievērst uzmanību tādu apskatot?
KASKO izmaksas ir būtiski lielākas nekā E61?
Šobrīd domāju vai labāk ņemt pilnāku E61 vai nedaudz dārgāku F11, kurš gan būtu tuvāk zemo cenu kategorijai
Varat pārsūtīt arī uz konkrēto diskusijas lapu, kur šis ir aprunāts.
| Offline | | |
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Atvedu čomam F10 bendzīnnieku 3.0 10 gada. pagaidam vienigais kāsis ir vārstu vāka blīve,kura tek tiesi tāpat kā e60 bendzinam un pil uz izpludes kolektora un smird.
labakais ka noperkot jaunu Erling un nomainot īsti nekas nemainijās
un nav viņam jamaina kopā ar skrūvju šaibām kā e60 un kur daudzi aplaužas. Vismaz pec dīlercentra info.
isak sakot nezinu kas un kapec,rit vai šovakar jaukšu ārā skatities.
Noskrejiens 50k tikai. orģinals.
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| F10/F11 nav otrs E65 elektronikas gļuku un izmaksu ziņā? | Offline | | |
Archuks | | Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
03 Jan 2017, 12:57:11 @Staris rakstīja:
F10/F11 nav otrs E65 elektronikas gļuku un izmaksu ziņā?
Izskatās, ka tu zemapziņā ļoti negribi to F10/F11 Rekur cilvēki jau raksta, ka mazāk gļuku kā E60/E61, bet tu vēl centies iepīt E65, kam ir vēl vairāk problēmu par E60/E61 | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5681
Braucu ar: NS7
| Nu ja kā 2.5 gadi ar F10 un nekādu gļuku.
Tikvien kā stūres lentas maiņa dēļ kāda servismeņa līkrocības noņemot stūri...
P.S. kāds varbūt grib samainīt savu F11 xdrivā līdz 100kkm pret F10 520da DU24533 90kkm ar piemaksu uz abām pusēm?[ Šo ziņu laboja protams, 03 Jan 2017, 14:30:49 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
03 Jan 2017, 13:57:25 @Archuks rakstīja:
03 Jan 2017, 12:57:11 @Staris rakstīja:
F10/F11 nav otrs E65 elektronikas gļuku un izmaksu ziņā?
Izskatās, ka tu zemapziņā ļoti negribi to F10/F11 Rekur cilvēki jau raksta, ka mazāk gļuku kā E60/E61, bet tu vēl centies iepīt E65, kam ir vēl vairāk problēmu par E60/E61
par kadam problemam Tu tagad runa, kuras ir e65? E60 ir problematiskaks neka e65 100%! Tie e65 gluki lielakoties ir izdomati cilveku nezinasanas iespaida, pilnigs bullshits. Ja ir pienacigi kopts auto, nevis mogo panemts e65, tad labs auto! Parsvara visi sitie teksti par to cik slikts un problematisks ir e65 izskan no cilvekiem, kuriem nekad tads auto nav bijis vai ir saskarusies ar pilnigii nopistu luzni, kur jau nav starpibas vai tas ir e65, bentley vai opel! | Offline | | |
Pljavejs | | Kopš: 19. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1042
Braucu ar:
|
02 Jan 2017, 15:22:30 @Pljavejs rakstīja:
Kadas ir atsauksmes un viedokli par F10, 523?
Ka ar problemam, dinamiku, pateriniem?
UP! | Offline | | |
krasotajs | | Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 444
Braucu ar:
|
03 Jan 2017, 14:34:11 @janchikz rakstīja:
03 Jan 2017, 13:57:25 @Archuks rakstīja:
03 Jan 2017, 12:57:11 @Staris rakstīja:
F10/F11 nav otrs E65 elektronikas gļuku un izmaksu ziņā?
Izskatās, ka tu zemapziņā ļoti negribi to F10/F11 Rekur cilvēki jau raksta, ka mazāk gļuku kā E60/E61, bet tu vēl centies iepīt E65, kam ir vēl vairāk problēmu par E60/E61
par kadam problemam Tu tagad runa, kuras ir e65? E60 ir problematiskaks neka e65 100%! Tie e65 gluki lielakoties ir izdomati cilveku nezinasanas iespaida, pilnigs bullshits. Ja ir pienacigi kopts auto, nevis mogo panemts e65, tad labs auto! Parsvara visi sitie teksti par to cik slikts un problematisks ir e65 izskan no cilvekiem, kuriem nekad tads auto nav bijis vai ir saskarusies ar pilnigii nopistu luzni, kur jau nav starpibas vai tas ir e65, bentley vai opel!
| Offline | | |
|
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
|
03 Jan 2017, 14:34:11 @janchikz rakstīja:
par kadam problemam Tu tagad runa, kuras ir e65? E60 ir problematiskaks neka e65 100%! Tie e65 gluki lielakoties ir izdomati cilveku nezinasanas iespaida, pilnigs bullshits.
Nekas tur nav izdomāts, pašu pirmo gadu E65 ir jebkura elektriķa murgs ar daudzām šķietami nesakarīgām un grūti diagnosticējāmām elektronikas problēmām.
| Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
04 Jan 2017, 08:37:11 @josi rakstīja:
03 Jan 2017, 14:34:11 @janchikz rakstīja:
par kadam problemam Tu tagad runa, kuras ir e65? E60 ir problematiskaks neka e65 100%! Tie e65 gluki lielakoties ir izdomati cilveku nezinasanas iespaida, pilnigs bullshits.
Nekas tur nav izdomāts, pašu pirmo gadu E65 ir jebkura elektriķa murgs ar daudzām šķietami nesakarīgām un grūti diagnosticējāmām elektronikas problēmām.
par kadam problemam Tu runa? Uzskaiti kaut dažas no problēmām! Savu 1. e65 nopirku 2008 vai 2009 gada, jau neatceros, bija 2003.gada 3.0d ar 200k spidometra, nobraudu kaut kadus 2 gadus bez jebkadam problemam. Lidz sai dienai vel ir bijusi vairaki e65 un pa lielam neviens nav bijis ar kaut kadiem izdomatiem elektro glukiem!! Es vienkarsi dazreiz brinos par kadiem glukiem iet runa, jo visi tik saka, ka e65 ir baigais mesls del saviem glukiem, bet kas par glukiem vinam konkreti ir, visi klusee it ka udeni mute butu panemusi! Ir dazas smiekligas un viegli risinamas lietas, kuras ikdiena galvassales nesagada! Velreiz atkartosu, nevajag pirkt letakos nojatos sudus, kuri ir remonteti pie stasika garāžu kooperativa ar izoleni un samoreziem, un viss bus ok! Par jebkuru masinu var runat ka vinai ir savi gluki un problemas, absoluti par jebkuru, bet uzpūst sito burbuli par e65 mistiskajam izdomatajam lietam neredzu tam pamatojumu un dazreiz kaitina ka tas viss ir nenormali parspilets!! | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Ir bijusi lidz sim vairaki e65 laika gaita nevis vairaki uzreiz | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
04 Jan 2017, 11:41:07 @bertons rakstīja:
nu labi bet kaads ir iemesls vairaakas reizes paarseesties vienaa un taajaa pashaa auto? kas tu gadaa 100k novaalee un njem naakamo?
gada nobraucu diezgan daudz, visadi ir bijis, tad naudu vajag, tad kko labaku piedava, tad apniik, esmu parsedies uz citu auto, bet sapratis, ka tomer gribu e65, izdomaju atkal kko citu un iemainiju pret citu, nobraucu kadu laiku un pardevu. Masinas mainu biezi, vienai kkas nepatiiks un pardosu. Visilgak man bija e65, divus gadus un lexus ar infiniti katrs pa gadam. [ Šo ziņu laboja janchikz, 04 Jan 2017, 11:46:51 ] | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3114
Braucu ar: Puf-puf
|
04 Jan 2017, 11:25:51 @janchikz rakstīja:
par kadam problemam Tu runa? Uzskaiti kaut dažas no problēmām! Savu 1. e65 nopirku 2008 vai 2009 gada, jau neatceros, bija 2003.gada 3.0d ar 200k spidometra, nobraudu kaut kadus 2 gadus bez jebkadam problemam. Lidz sai dienai vel ir bijusi vairaki e65 un pa lielam neviens nav bijis ar kaut kadiem izdomatiem elektro glukiem!!
Ok, es pieļauju domu, ka tiem E65, kuri vēl kustās, visi gļukainie bloki ir jau vismaz vienreiz pa riņki samainīti vai kādas reizes 10 atjaunināts to softs, bet tāpat tagad no vecuma un plaisām lodējumos sāk mirt barošanas moduļi (IVM) motortelpā vai, piemēram, degvielas sūkņa vadība, kura atrodes nekur citur kā airbaga satelita modulī , tāpat benzīnniekiem mirst arī paši dzinēju vadības bloki.
Tad vēl citreiz auto var vienkārši neiet gulēt un izrīt akumulatoru, vai saģenerēt kaudzi ar kļūdam visās iespējamās kopnēs. Pieredzējuši elektriķi jau apmēram zin tos problemātiskos 5-6 blokus, kurus pārbaudīt pirmām kārtām (piemēram, aizliets vadītāja sēdekļa vadības bloks), bet tikpat labi tam par iemeslu var būt nopuvuši elektro savienojumi zem blakussēdētāja paklājiņa vai pakaļējā sēdekļa.
| Offline | | |
d-str | | Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| Man aizdomas ka LV varētu būt uz rokas pirkstiem saskaitāmi F10 523i un diez vai to īpašnieki uzturas šajā forumā.
Dinamika 8+sek 0-100 pret vidējo auto ir ok, ēdīs gan jau vidēji kādus
10l uz 100km kombinētā ciklā.
Problēma manā skatījumā (ja nav plānots nobraukt līdz tolmetam) būtu - kas viņu pēc pāris gadiem gribēs pirkt?
Traktoristi un santīmu ņems dīzeli, benzīngalvas gan jau ne mazāk kā 530i. Pāri paliek sievietes kam patīk BMW un nebrauc milzu gabalus ikdienā...
04 Jan 2017, 00:17:41 @Pljavejs rakstīja:
02 Jan 2017, 15:22:30 @Pljavejs rakstīja:
Kadas ir atsauksmes un viedokli par F10, 523?
Ka ar problemam, dinamiku, pateriniem?
UP!
| Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 965
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| man liekas ka pārdot f10 ar benzīnu varētu būt vieglāk kā d, jo viņu piedāvājumā vispār nav !
nafig dīzelis vajadzīgs, ja gadā nobrauc 10 - 15000 km ?
un benzīns tomēr ir klusāks, mierīgāks, patīkamāks braukšanā
Neko par defektiem un problēmām nepateikšu jo tikai 5000 nobraukti ar 528 , pagaidām viss labi
| Offline | | |
d-str | | Kopš: 24. Apr 2012
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| Es šaubos tieši par 523i pārdošanas iespējām.
Par citiem motoriem tā ir, savu 535i mobile.de 6 mēnešus meklēju kamēr uzradās kas jēdzīgs (nemaz nerunājot par LV tirgu)
04 Jan 2017, 21:16:24 @arba rakstīja:
man liekas ka pārdot f10 ar benzīnu varētu būt vieglāk kā d, jo viņu piedāvājumā vispār nav !
nafig dīzelis vajadzīgs, ja gadā nobrauc 10 - 15000 km ?
un benzīns tomēr ir klusāks, mierīgāks, patīkamāks braukšanā
Neko par defektiem un problēmām nepateikšu jo tikai 5000 nobraukti ar 528 , pagaidām viss labi
| Offline | | |
|
Siipols | | Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
|
04 Jan 2017, 21:09:11 @d-str rakstīja:
Man aizdomas ka LV varētu būt uz rokas pirkstiem saskaitāmi F10 523i un diez vai to īpašnieki uzturas šajā forumā.
Dinamika 8+sek 0-100 pret vidējo auto ir ok, ēdīs gan jau vidēji kādus
10l uz 100km kombinētā ciklā.
Problēma manā skatījumā (ja nav plānots nobraukt līdz tolmetam) būtu - kas viņu pēc pāris gadiem gribēs pirkt?
Traktoristi un santīmu ņems dīzeli, benzīngalvas gan jau ne mazāk kā 530i. Pāri paliek sievietes kam patīk BMW un nebrauc milzu gabalus ikdienā...
523-528 un 530 ir vienadi motori. visi ir 3.0 tilpums. 523 ir 204 hp 528 -245-248hp un 530 272hp. viss ir elektronika,un varbut ari smidzinataji tik smalki nezinu. tatad ja ir kāds guru vai dīleris var,tad var parprogrammet jau lielakai jaudai. man šķiet ka vareja,kad pavasari intresejos...
manejai ir e60 3.0i un čomam atvedu f10 528i nu tas F10 salidzinoši ir spridzeklis liekas ka e60 neiet vispar
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga | Offline | | |
32cm | | Kopš: 14. Apr 2008
Ziņojumi: 2242
Braucu ar: EK
| F10/F11 M sport priekšējais bamers
200 EUR
| Offline | | |
Reyno | | Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2306
Braucu ar: 530d
| F11 aizmugures M pakas buferis.
Oriģināls un bez defektiem.
Cena 250eur | Offline | | |
snap | | Kopš: 02. Feb 2009
Ziņojumi: 546
Braucu ar:
| Kāds ir BMW kods stūrēm ar un bez īkšķu izciļņiem?
Ar īkšķu izciļņiem:
Prasta:
[ Šo ziņu laboja snap, 25 Jan 2017, 16:38:16 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|