Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M3 E46
Autors | Ziņojums |
jlapins | | Kopš: 20. Jul 2016
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| M3 noskrējiens 2014-05-21 293k km, Latvijā ienāca jau ar 122k km.
Kad augustā tirgojās (pa 13k eur), bija ap 163k km.
Tagad bildēs var manīt, ka nobraukums atkal sarucis līdz 141 k km. Rupji rēķinot 200k km nokruķīti..
Un vel 22k eur par tādu auto prasīt
| Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.
Tas ir labi vai slikti?!
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
30 Jan 2018, 08:55:29 @6500 rakstīja:
30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.
Tas ir labi vai slikti?!
300k km auto par 22tk? Kā tev škiet? | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| Es par to ka trasi redzejis ikdiena...ne par cenu
P.s...ja braucis bikerniekos,tad ne vairak ka reizi nedela...un ari ne katru nedelu...[ Šo ziņu laboja 6500, 30 Jan 2018, 09:00:38 ]
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3630
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
30 Jan 2018, 08:58:23 @6500 rakstīja:
Es par to ka trasi redzejis ikdiena...ne par cenu
P.s...ja braucis bikerniekos,tad ne vairak ka reizi nedela...un ari ne katru nedelu...
Nemot vera manu pieredzi ar hobijauto bikerniekos un pernava, tad tur slodze 100 nobrauktiem km lielaja apli atseviskiem mezgliem (daudzi no tiem, gan ir mainami, ka bremzu kluci un diski), ir tada, ka pa ielu 5 - 10 k km, protams, ka virsbuvi, salonu un daudzas citas lietas tie bikernieki slikti neietekme, un ja auto ir regulari un pareizi apkopts, tad no ta nav loti jabaidas. Piemeram, ja tev ir 15-20 minusu sesija, tad faktiski tas visas minutes gazes pedalis 85% laika ir grida 2 - 4 parnesuma, un pa ielu es nevaru iedomaties situaciju ar M3, kur 20 minutes varetu faktiski neatlaist gazes pedali , ka rezultata ellas temperaturas kapj un ir lielaka slodze noteiktam dilstosajam dzineja detalam, ko gan var minimizet lietojot piemerotas ellas (kas atkal nebus labi, piemeram, katalizatoram, ja tads tur vel ir). Pasai virsbuvei, braucot ar semi slick riepam, ari ir pavisam citas slodzes, bet nu M3 gadijuma nesinu, vai par to jauztraucas (tur gan bija vaja vieta pie aizmugureja tilta, kas luza jau pa ielu braucot). | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
|
30 Jan 2018, 08:56:53 @ozo rakstīja:
30 Jan 2018, 08:55:29 @6500 rakstīja:
30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.
Tas ir labi vai slikti?!
300k km auto par 22tk? Kā tev škiet?
Vai tiesam nevar izlasit paris postus augstak:
30 Jan 2018, 00:54:26 @Deivid rakstīja:
Pēc iegādes šim ielikta kārba un dzinējs no cita. Daudz mazāk nobraucis (350k vs ~100k).
| Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Jautāšu vēlreiz: 22k par track days konstruktoru ar 300k? Kuru interesē tas ka motoram ir 0 vai 100k km, ja par auto prasa tādu naudu.
M3 par 22k jābūt ar rūpnīcas aprīkojumu un nejau trešo motora komplektu un sagurušu virsbūvi.
Trasei par 22k var atrast labāk sagatavotu auto.
Jau par 12k man tas neskita baigi saldais pirkums, kur nu par 22k, vienalga ar jaunu vai vecu dzinēju.[ Šo ziņu laboja ozo, 30 Jan 2018, 12:49:29 ] | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| Protams, ka cena ir kosmosa stacija, par to audi burbuli, bet ta ka nakusi easy money - tad jau po | Offline | | |
|
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
30 Jan 2018, 08:55:29 @6500 rakstīja:
30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.
Tas ir labi vai slikti?!
Mam liekas ka labi, visi vājie mezgli būs novērsti/pastiprināti
Kaut vai tas pats bēdīgi slavenais aizm. tilts, tam trases auto ir novērsts/pastiprināts
| Offline | | |
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
30 Jan 2018, 14:13:36 @riddler rakstīja:
Ps smg noreejeejiem ja ir padomaa maukt pa apli nevis huligaaneet tad smg pat ir way to go
Naļubiķilja trackday'os tak mauc tīri savam priekam un necīnās par katru sekundi.
Smg drīzak tiem kas ir slinki, vai neprot pareizi pārslēgties uz leju ar manuāli, tas ir pat bīstami trasē īpaši pirms elkoņa Biķerniekos[ Šo ziņu laboja kars, 30 Jan 2018, 14:59:58 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
30 Jan 2018, 12:47:24 @ozo rakstīja:
Jau par 12k man tas neskita baigi saldais pirkums, kur nu par 22k, vienalga ar jaunu vai vecu dzinēju.
Toties pa 12.5k bija diezgan daudz ņēmēju. Nebūtu paņēmis viņš, butu pēc stundas paņēmis cits.
Cena 21k ari skiet parspiletā. Tur vēl kaut kas nav ar diskiem. Paskaties iznesumus. Škiet ka replikas, bet varbūt arī tie ir kaut kādi ZCP.
Domāju ja piedavasi 15-16k varbut ari atdos. Pa 21k ielika tīri for fun. Kamer pa ziemu stāv.
| Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| Maza iespēja bet varbūt tomēr
vajag visus Coupe salona vadus,un visu salonu(melnu) no M3 e46..
vajag 2 komplektus un der arī pa kosmosu
Varbūts kāds zin(kur meklēt) vai māk atrast ebay vai kur citur.
PM vai 29142410
Sliktākais variants vienkārši coupe vadojums ar DSC un max ekstrām!!!! | Offline | | |
diesel | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| ALPHA N, kur pārprogrammēt S54B32 vadības bloku Lv ? | Offline | | |
MAXixt
| | Kopš: 18. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 6582
Braucu ar: M6 f13
| speedmotors | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
30 Jan 2018, 14:13:36 @riddler rakstīja:
Spekulantiem nesaprast jo nav iespeejas varkai
Cena ir liela jaa. Bet panjemot stock vaacieti ar norm nobraukumu pa kaadi 15k aatri vien viss tas uzlasiisies
Dzineeja rebuilds
Tilta pastiprinaashana
Piekares upgreidi
Riepas
Kreesli
CSL detaljas utt
Ps smg noreejeejiem ja ir padomaa maukt pa apli nevis huligaaneet tad smg pat ir way to go
+1 principa visiem punktiem. Tas auto ir brauksanai, ne drocisanai. Ja vajag izlaizitu auto, tad jadzen no eiropas, bet kada jega? | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
| Vispār nesaprotu piedūrienu sportiska auto stāvoklim, jo vairāk tās naivās cerības, ka nopērkot dārgāku ar mazāku noskrējienu nebūs ieberziens - com on, tas ir m3 un ar ļoti jaudīgu dzinēju un mazu resursu, ir jārēķinās šā vai tā, pilnai laimei tam s54 samainīt vismaz šāles un vanosam remkomplektu.
P.s tāpat tas auto neiet salīdzinot ar mūsdienīgajiem parametriem | Offline | | |
|
kars | | Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Dzinējs tieši ir stiprā puse tam auto, dinamika ir pilnīgi pietiekama. | Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| nu nezinu ar ko Jūs barucat betr M3 toč nav jaudas etalons | Offline | | |
V.I.P. | | Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17357
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
03 Feb 2018, 15:05:13 @AF rakstīja:
Vispār nesaprotu piedūrienu sportiska auto stāvoklim, jo vairāk tās naivās cerības, ka nopērkot dārgāku ar mazāku noskrējienu nebūs ieberziens - com on, tas ir m3 un ar ļoti jaudīgu dzinēju un mazu resursu, ir jārēķinās šā vai tā, pilnai laimei tam s54 samainīt vismaz šāles un vanosam remkomplektu.
P.s tāpat tas auto neiet salīdzinot ar mūsdienīgajiem parametriem
gribeeju prasiit "kuraa vietaa jaudiigs?", bet tad izlasiiju p.s. sadalju. piekriitu. | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Pasi agrāk karstu mīza bikšelēs uz to auto, tagad jau nav jaudas etalons.
Piekrītu, visādi turbo, huļurbo būs ātrāki, bet ne par to ir stāsts jebkurā M mašīnā.
Ja gribas pupus padusē ir jābrauc ar moci. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|