Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
jlapins
30. Jan 2018, 08:55 #641

Kopš: 20. Jul 2016

Ziņojumi: 29

Braucu ar:

M3 noskrējiens 2014-05-21 293k km, Latvijā ienāca jau ar 122k km.
Kad augustā tirgojās (pa 13k eur), bija ap 163k km.
Tagad bildēs var manīt, ka nobraukums atkal sarucis līdz 141 k km. Rupji rēķinot 200k km nokruķīti..
Un vel 22k eur par tādu auto prasīt

Offline
6500
30. Jan 2018, 08:55 #642

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.


Tas ir labi vai slikti?!

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
ozo
30. Jan 2018, 08:56 #643

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


30 Jan 2018, 08:55:29 @6500 rakstīja:

30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.


Tas ir labi vai slikti?!


300k km auto par 22tk? Kā tev škiet?
Offline
6500
30. Jan 2018, 08:58 #644

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Es par to ka trasi redzejis ikdiena...ne par cenu

P.s...ja braucis bikerniekos,tad ne vairak ka reizi nedela...un ari ne katru nedelu...

[ Šo ziņu laboja 6500, 30 Jan 2018, 09:00:38 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
smudo
30. Jan 2018, 10:18 #645

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Jan 2018, 08:58:23 @6500 rakstīja:
Es par to ka trasi redzejis ikdiena...ne par cenu

P.s...ja braucis bikerniekos,tad ne vairak ka reizi nedela...un ari ne katru nedelu...


Nemot vera manu pieredzi ar hobijauto bikerniekos un pernava, tad tur slodze 100 nobrauktiem km lielaja apli atseviskiem mezgliem (daudzi no tiem, gan ir mainami, ka bremzu kluci un diski), ir tada, ka pa ielu 5 - 10 k km, protams, ka virsbuvi, salonu un daudzas citas lietas tie bikernieki slikti neietekme, un ja auto ir regulari un pareizi apkopts, tad no ta nav loti jabaidas. Piemeram, ja tev ir 15-20 minusu sesija, tad faktiski tas visas minutes gazes pedalis 85% laika ir grida 2 - 4 parnesuma, un pa ielu es nevaru iedomaties situaciju ar M3, kur 20 minutes varetu faktiski neatlaist gazes pedali , ka rezultata ellas temperaturas kapj un ir lielaka slodze noteiktam dilstosajam dzineja detalam, ko gan var minimizet lietojot piemerotas ellas (kas atkal nebus labi, piemeram, katalizatoram, ja tads tur vel ir). Pasai virsbuvei, braucot ar semi slick riepam, ari ir pavisam citas slodzes, bet nu M3 gadijuma nesinu, vai par to jauztraucas (tur gan bija vaja vieta pie aizmugureja tilta, kas luza jau pa ielu braucot).
Offline
ZulandersKebabish
30. Jan 2018, 12:02 #646

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:


30 Jan 2018, 08:56:53 @ozo rakstīja:

30 Jan 2018, 08:55:29 @6500 rakstīja:

30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.


Tas ir labi vai slikti?!


300k km auto par 22tk? Kā tev škiet?
Vai tiesam nevar izlasit paris postus augstak:


30 Jan 2018, 00:54:26 @Deivid rakstīja:
Pēc iegādes šim ielikta kārba un dzinējs no cita. Daudz mazāk nobraucis (350k vs ~100k).
Offline
ozo
30. Jan 2018, 12:47 #647

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Jautāšu vēlreiz: 22k par track days konstruktoru ar 300k? Kuru interesē tas ka motoram ir 0 vai 100k km, ja par auto prasa tādu naudu.
M3 par 22k jābūt ar rūpnīcas aprīkojumu un nejau trešo motora komplektu un sagurušu virsbūvi.
Trasei par 22k var atrast labāk sagatavotu auto.

Jau par 12k man tas neskita baigi saldais pirkums, kur nu par 22k, vienalga ar jaunu vai vecu dzinēju.

[ Šo ziņu laboja ozo, 30 Jan 2018, 12:49:29 ]

Offline
ZulandersKebabish
30. Jan 2018, 13:10 #648

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Protams, ka cena ir kosmosa stacija, par to audi burbuli, bet ta ka nakusi easy money - tad jau po
Offline
kars
30. Jan 2018, 13:24 #649

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


30 Jan 2018, 08:55:29 @6500 rakstīja:

30 Jan 2018, 07:50:25 @ozo rakstīja:
trasi redzējis ikdienā.


Tas ir labi vai slikti?!
Mam liekas ka labi, visi vājie mezgli būs novērsti/pastiprināti

Kaut vai tas pats bēdīgi slavenais aizm. tilts, tam trases auto ir novērsts/pastiprināts

Offline
kars
30. Jan 2018, 14:58 #650

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


30 Jan 2018, 14:13:36 @riddler rakstīja:
Ps smg noreejeejiem ja ir padomaa maukt pa apli nevis huligaaneet tad smg pat ir way to go


Naļubiķilja trackday'os tak mauc tīri savam priekam un necīnās par katru sekundi.

Smg drīzak tiem kas ir slinki, vai neprot pareizi pārslēgties uz leju ar manuāli, tas ir pat bīstami trasē īpaši pirms elkoņa Biķerniekos

[ Šo ziņu laboja kars, 30 Jan 2018, 14:59:58 ]

Offline
Deivid
30. Jan 2018, 15:56 #651

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


30 Jan 2018, 12:47:24 @ozo rakstīja:
Jau par 12k man tas neskita baigi saldais pirkums, kur nu par 22k, vienalga ar jaunu vai vecu dzinēju.


Toties pa 12.5k bija diezgan daudz ņēmēju. Nebūtu paņēmis viņš, butu pēc stundas paņēmis cits.

Cena 21k ari skiet parspiletā. Tur vēl kaut kas nav ar diskiem. Paskaties iznesumus. Škiet ka replikas, bet varbūt arī tie ir kaut kādi ZCP.

Domāju ja piedavasi 15-16k varbut ari atdos. Pa 21k ielika tīri for fun. Kamer pa ziemu stāv.
Offline
PowerBMW
30. Jan 2018, 22:26 #652

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Maza iespēja bet varbūt tomēr

vajag visus Coupe salona vadus,un visu salonu(melnu) no M3 e46..
vajag 2 komplektus un der arī pa kosmosu

Varbūts kāds zin(kur meklēt) vai māk atrast ebay vai kur citur.

PM vai 29142410

Sliktākais variants vienkārši coupe vadojums ar DSC un max ekstrām!!!!
Offline
diesel
02. Feb 2018, 16:13 #653

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

ALPHA N, kur pārprogrammēt S54B32 vadības bloku Lv ?
Offline
MAXixt
02. Feb 2018, 17:07 #654

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

speedmotors
Offline
Asch
03. Feb 2018, 00:21 #655

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


30 Jan 2018, 14:13:36 @riddler rakstīja:
Spekulantiem nesaprast jo nav iespeejas varkai

Cena ir liela jaa. Bet panjemot stock vaacieti ar norm nobraukumu pa kaadi 15k aatri vien viss tas uzlasiisies

Dzineeja rebuilds
Tilta pastiprinaashana
Piekares upgreidi
Riepas
Kreesli
CSL detaljas utt

Ps smg noreejeejiem ja ir padomaa maukt pa apli nevis huligaaneet tad smg pat ir way to go

+1 principa visiem punktiem. Tas auto ir brauksanai, ne drocisanai. Ja vajag izlaizitu auto, tad jadzen no eiropas, bet kada jega?
Offline
AF
03. Feb 2018, 15:05 #656

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Vispār nesaprotu piedūrienu sportiska auto stāvoklim, jo vairāk tās naivās cerības, ka nopērkot dārgāku ar mazāku noskrējienu nebūs ieberziens - com on, tas ir m3 un ar ļoti jaudīgu dzinēju un mazu resursu, ir jārēķinās šā vai tā, pilnai laimei tam s54 samainīt vismaz šāles un vanosam remkomplektu.

P.s tāpat tas auto neiet salīdzinot ar mūsdienīgajiem parametriem
Offline
kars
03. Feb 2018, 16:51 #657

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Dzinējs tieši ir stiprā puse tam auto, dinamika ir pilnīgi pietiekama.
Offline
PowerBMW
03. Feb 2018, 17:39 #658

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

nu nezinu ar ko Jūs barucat betr M3 toč nav jaudas etalons
Offline
V.I.P.
03. Feb 2018, 18:24 #659

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


03 Feb 2018, 15:05:13 @AF rakstīja:
Vispār nesaprotu piedūrienu sportiska auto stāvoklim, jo vairāk tās naivās cerības, ka nopērkot dārgāku ar mazāku noskrējienu nebūs ieberziens - com on, tas ir m3 un ar ļoti jaudīgu dzinēju un mazu resursu, ir jārēķinās šā vai tā, pilnai laimei tam s54 samainīt vismaz šāles un vanosam remkomplektu.

P.s tāpat tas auto neiet salīdzinot ar mūsdienīgajiem parametriem

gribeeju prasiit "kuraa vietaa jaudiigs?", bet tad izlasiiju p.s. sadalju. piekriitu.
Offline
wheels
03. Feb 2018, 18:29 #660

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Pasi agrāk karstu mīza bikšelēs uz to auto, tagad jau nav jaudas etalons.
Piekrītu, visādi turbo, huļurbo būs ātrāki, bet ne par to ir stāsts jebkurā M mašīnā.

Ja gribas pupus padusē ir jābrauc ar moci.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo