Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
bepino
24. Jan 2008, 17:42 #641

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2202

Braucu ar: Radziņu


2008-01-24 17:24, shiirs2 rakstīja:

2008-01-24 17:21, GS rakstīja:

2008-01-24 17:11, AndrisK rakstīja:
Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...


80km x 22 dienas - 1760km/menesi, teiksim paterins videjais 12 l/100km i tago ~211 L kas iznak ~147 LVL, tira degviela bez lizinga, remontiem, kaso, octas, riepam uttt.

Ja sanak 200 LVL tad iedomajos lidz kadai ruckai vins ir nopists


lidz kadai ruchkai? es nevienu savu auto neesmu ipashi remonteejis, tikai kautkadus siikumus. es nesaprotu kas ir jazidara ar auto lai apkopee atstaatu 400ls. tadu remontu varbut javeic ir vienreiz pa 3 gadiem, bet es nekad neesmu braucis ilgak par 2 gadiem ar vienu auto. varbut nevajag nopirkt shrotu, bet normalu auto, un tad ar vinu braukt, nevis nopirkt shrotello un tad suukstiities ka viss kriit nost. nee pavisam nopietni, nevienu auto neesu remonteejis. kur nu vel remontaa atstaat 400ls! galigi saspiedushies esat!


+1
Nesaprotu, kur tādus ciparus jūs mēnesī raujiet?? protams, ja neskaita degvielu
Offline
gapp
24. Jan 2008, 17:43 #642

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD


2008-01-24 17:41, daticho rakstīja:
Vot čitaju i ņeglagoļu...

braucu ar E39, pa 4. mēnešiem ir nomainīts
1.loga apmizeja motorins (6,- LVL)
2.akumulators (60,- LVL)
3.gaisa filtrs (8,- LVL)
4.šotkas (10,-LVL, šeit pārdevējs pats sevi appisa )
Kopā: 84,- LVL

Kur jūs raujat tos 200-300,- LVL mēnesī!?


eļļas maiņa, kasko, ziemas riepas, octa, lizings, benzīns ? tas viss na haljavu?
Offline
Staris
24. Jan 2008, 17:45 #643

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


2008-01-24 17:36, martink rakstīja:
Vispār pirms neatkarības darbiniekus motivēja ar represijām un bailēm, tad ideja bija iegūt neatkarību, kur cilvēkus motivē atbilstošs atalgojums un novērtējums, tikai cilvēki ātri aizmirsa, ka progresa pamatā ir atbilstošs atalgojums un sāka ēsties savā starpā, un tā ar teicienu latvietis latvietim latvietis esam pēdējā vietā ES.

Tas ne par velti cilvēki slinki un nolaidīgi - priekš kam censties, ja tas nenes rezultātu.



Nu motivāciju ārpus Rīgas apkārtnes ar uguni neatradīsi valsts iestādēs.
Es vienkārši nesaprotu ar kuru galu valdība domā. Tagad situācija ir tāda, ka profesionāļi un amata pratēji ir spiesti braukt uz ārzemēm, strādāt par pārdevējiem vai arī tādā darbā, kas nav viņa specialitāte. Viņa vietā valsts iestādē nāk strādāt studenti/jaunieši, kuri NEKO nerubī. viņi pastrādā, pamuļļājas, nevar neko izdarīt termiņos. Visu vienmēr dabū vadītāji vai citi darbinieki palīdzēt izdarīt. Beigās, tad, kad kaut ko ir iemācījuši tam jaunajam, šis vienkārši uzraksta atlūgumu un iet strādāt citur, jo tur lielāka alga. Šitā visu laiku cirkulē tie darbinieki.
Kur problēma?
Samazinās padarītā darba kvalitāte. Ļoti samazinās. Tiem pro, kuriem ir iespējas, iet uz privātfirmām vai pārkvalificējas. A viņu vietās nāk jauniņie un tie vēl ātri rotē. Nav ko brīnīties par valsts iestāžu darbībām. Pie šādas situācijas slīdam vienkārši bezdibenī. Un vēl grib korupciju izskaust. Man par to jāsmejas tik tiešām.
Offline
Melvins
24. Jan 2008, 17:47 #644

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

es domāju... ka katram e39 īpašniekam, kas vēl NEKO nav mainījis - vēl viss ir priekšā

(taku elementāra loģika - paskatieties, cik maksā e39 plaukti, bukses, amortizātori + padomājiet, pēc cik tkst. km pa mūsu ceļiem braucot viņi ir/būs jāmaina).

vai arī versija Nr. 2 - tirgū, pārdošanā parādās e39, kuriem tāds Permalat Pluss 1-mās apkopes tāmi sastāda uz 600-800Ls
Offline
daticho
24. Jan 2008, 17:47 #645

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11395

Braucu ar: FN-15


2008-01-24 17:43, gapp rakstīja:

2008-01-24 17:41, daticho rakstīja:
Vot čitaju i ņeglagoļu...

braucu ar E39, pa 4. mēnešiem ir nomainīts
1.loga apmizeja motorins (6,- LVL)
2.akumulators (60,- LVL)
3.gaisa filtrs (8,- LVL)
4.šotkas (10,-LVL, šeit pārdevējs pats sevi appisa )
Kopā: 84,- LVL

Kur jūs raujat tos 200-300,- LVL mēnesī!?


eļļas maiņa, kasko, ziemas riepas, octa, lizings, benzīns ? tas viss na haljavu?


Eļļu tieši pirms iegādes nomainija vecais saimnieks, ta sarunājām.
Kasko nahuj, nevienam auto vinu nepērku
Draugs iegadajas X5 garazha palika 525 e39, iedomajos ieekonomet
Nu ok, OCTA vel +78, LVL
Visu pērku naļikā!!!
Benzīns pats par sevi. (a ko jus te benzinu ari skaitat vel?)
Offline
Melvins
24. Jan 2008, 17:49 #646

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2008-01-24 17:45, Staris rakstīja:
Nu motivāciju ārpus Rīgas apkārtnes ar uguni neatradīsi valsts iestādēs.
Es vienkārši nesaprotu ar kuru galu valdība domā. Tagad situācija ir tāda, ka profesionāļi un amata pratēji ir spiesti braukt uz ārzemēm, strādāt par pārdevējiem vai arī tādā darbā, kas nav viņa specialitāte. Viņa vietā valsts iestādē nāk strādāt studenti/jaunieši, kuri NEKO nerubī. viņi pastrādā, pamuļļājas, nevar neko izdarīt termiņos. Visu vienmēr dabū vadītāji vai citi darbinieki palīdzēt izdarīt. Beigās, tad, kad kaut ko ir iemācījuši tam jaunajam, šis vienkārši uzraksta atlūgumu un iet strādāt citur, jo tur lielāka alga. Šitā visu laiku cirkulē tie darbinieki.
Kur problēma?
Samazinās padarītā darba kvalitāte. Ļoti samazinās. Tiem pro, kuriem ir iespējas, iet uz privātfirmām vai pārkvalificējas. A viņu vietās nāk jauniņie un tie vēl ātri rotē. Nav ko brīnīties par valsts iestāžu darbībām. Pie šādas situācijas slīdam vienkārši bezdibenī. Un vēl grib korupciju izskaust. Man par to jāsmejas tik tiešām.


ir skarbi, ir.
diemžēl Tavam viedoklim jāpiekrīt.
Offline
daticho
24. Jan 2008, 17:50 #647

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11395

Braucu ar: FN-15


2008-01-24 17:47, Melvins rakstīja:
es domāju... ka katram e39 īpašniekam, kas vēl NEKO nav mainījis - vēl viss ir priekšā

(taku elementāra loģika - paskatieties, cik maksā e39 plaukti, bukses, amortizātori + padomājiet, pēc cik tkst. km pa mūsu ceļiem braucot viņi ir/būs jāmaina).

vai arī versija Nr. 2 - tirgū, pārdošanā parādās e39, kuriem tāds Permalat Pluss 1-mās apkopes tāmi sastāda uz 600-800Ls



Pohuj (sorry par franču valodu)
labak piemaksaju par komofortu un drošibu, neka atkal sēžos E36. ZB ta šaurība...
Offline
GS
24. Jan 2008, 17:52 #648

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2008-01-24 17:50, daticho rakstīja:

2008-01-24 17:47, Melvins rakstīja:
es domāju... ka katram e39 īpašniekam, kas vēl NEKO nav mainījis - vēl viss ir priekšā

(taku elementāra loģika - paskatieties, cik maksā e39 plaukti, bukses, amortizātori + padomājiet, pēc cik tkst. km pa mūsu ceļiem braucot viņi ir/būs jāmaina).

vai arī versija Nr. 2 - tirgū, pārdošanā parādās e39, kuriem tāds Permalat Pluss 1-mās apkopes tāmi sastāda uz 600-800Ls



Pohuj (sorry par franču valodu)
labak piemaksaju par komofortu un drošibu, neka atkal sēžos E36. ZB ta šaurība...


temas sakums bija ka var uzturet e38, e39 par algam lidz 700 LVL, nevis kas ir krutak

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Staris
24. Jan 2008, 17:52 #649

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Parēķināju, ka ieskaitot visu visu visu. Man šo 2 gadu laikā E36 prasījis nedaudz zem 100ls mēnesī.
OCTA ~60ls gadā
riepas uz 2 ziemām
vasarenes tāpat
eļļa 2x gadā
bendzīns
remonti
lielākās izmaksas protams bendzīns, kurš sastāda kādus 70ls mēnesī
Offline
daticho
24. Jan 2008, 17:54 #650

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11395

Braucu ar: FN-15


2008-01-24 17:52, GS rakstīja:

2008-01-24 17:50, daticho rakstīja:

2008-01-24 17:47, Melvins rakstīja:
es domāju... ka katram e39 īpašniekam, kas vēl NEKO nav mainījis - vēl viss ir priekšā

(taku elementāra loģika - paskatieties, cik maksā e39 plaukti, bukses, amortizātori + padomājiet, pēc cik tkst. km pa mūsu ceļiem braucot viņi ir/būs jāmaina).

vai arī versija Nr. 2 - tirgū, pārdošanā parādās e39, kuriem tāds Permalat Pluss 1-mās apkopes tāmi sastāda uz 600-800Ls



Pohuj (sorry par franču valodu)
labak piemaksaju par komofortu un drošibu, neka atkal sēžos E36. ZB ta šaurība...


temas sakums bija ka var uzturet e38, e39 par algam lidz 700 LVL, nevis kas ir krutak



Pardon misje
Offline
mavis
24. Jan 2008, 17:55 #651

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX


2008-01-24 17:41, daticho rakstīja:
Vot čitaju i ņeglagoļu...

braucu ar E39, pa 4. mēnešiem ir nomainīts
1.loga apmizeja motorins (6,- LVL)
2.akumulators (60,- LVL)
3.gaisa filtrs (8,- LVL)
4.šotkas (10,-LVL, šeit pārdevējs pats sevi appisa )
Kopā: 84,- LVL

Kur jūs raujat tos 200-300,- LVL mēnesī!?


Tiešām pārsteidz tie cilvēki kuri e39 (vairāk nekā 10 gadus vecu ~parastu/šerakopatreba sedanu) uzskaita par kaut kādu baigo luxus auto...

~200-250lvl mēnesī(ieskaitot benzīnu, līzingu, oktu, kasko, kādu apkopi...) (nekas negrab )

paziņu lokā ir kādi 5, apmēram zinu par ko runāju
Offline
Murphy
24. Jan 2008, 17:56 #652

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8475

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Jā, tie vācu vāgeni dikti lēti uzturēšanā. Mans itāļu brīnums 2 gadu laikā remontos vien ir apēdis ap 2k latu, nemaz nerunājot par riepām, kasko, octu un benzīnu
Offline
AndrisK
24. Jan 2008, 17:58 #653

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu


2008-01-24 17:56, Murphy rakstīja:
Jā, tie vācu vāgeni dikti lēti uzturēšanā. Mans itāļu brīnums 2 gadu laikā remontos vien ir apēdis ap 2k latu, nemaz nerunājot par riepām, kasko, octu un benzīnu


Alfa ir to vērta???
Offline
moro
24. Jan 2008, 17:58 #654

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 2339

Braucu ar:


2008-01-24 17:58, AndrisK rakstīja:

Alfa ir to vērta???

Jaa
Offline
Murphy
24. Jan 2008, 17:59 #655

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8475

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

man patīk

Laikam jau būs jāpāriet uz kaut ko jaunāku, bet šito atkal pārdot nesanāk
Offline
daticho
24. Jan 2008, 17:59 #656

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11395

Braucu ar: FN-15

a kurš šeit viņu uzskatas par luxusa auto????
Man auto ir TIKAI pārvietošanās līdzeklis, mēnesī benzīnā aiziet savi 130-160,- LVL, pārējais mani neuztrauc...
Offline
GS
24. Jan 2008, 18:00 #657

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2008-01-24 17:55, mavis rakstīja:
Tiešām pārsteidz tie cilvēki kuri e39 (vairāk nekā 10 gadus vecu ~parastu/šerakopatreba sedanu) uzskaita par kaut kādu baigo luxus auto...

~200-250lvl mēnesī(ieskaitot benzīnu, līzingu, oktu, kasko, kādu apkopi...) (nekas negrab )

paziņu lokā ir kādi 5, apmēram zinu par ko runāju


Tici vai ne bet ne M5 E39 vairak uzskatu pa celtnieku auto neka lux

Ok saki 250 LVL menesi, cik gada sanak kasko un kads ikmenesa lizinga maksajums un cik menesi nobrauc, kads motors ? Paskaitisim cik ieliec remonta

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Melvins
24. Jan 2008, 18:00 #658

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.


2008-01-24 17:55, mavis rakstīja:
~200-250lvl mēnesī(ieskaitot benzīnu, līzingu, oktu, kasko, kādu apkopi...) (nekas negrab )



bet nu... zb!, šitie sapņotāji.
nedaudz tomēr kaitina

davai!, mavis, kā Tu sadali pa p-tiem tos savus 250Ls?
un pasaki, cik tkst. km mēnesī Tu nobrauc.
es pamēģināsu Tavā vietā:
1) degviela - vismaz 100-150Ls,
2) līzings + kasko - nu cik???, teiksi, ka zem 100-150Ls?
kas tur mums vēl tajos 250Ls varētu ielīst...
hmmm...

[ This message was edited by: Melvins on 2008-01-24 18:02 ]
Offline
daticho
24. Jan 2008, 18:03 #659

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11395

Braucu ar: FN-15

Kapēc jūs domājat, ka visi pērk KASCO un ņem auto kaspichā???
Offline
ozo
24. Jan 2008, 18:04 #660

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18896

Braucu ar: Braucu ar


2008-01-24 17:52, GS rakstīja:

2008-01-24 17:50, daticho rakstīja:

2008-01-24 17:47, Melvins rakstīja:
es domāju... ka katram e39 īpašniekam, kas vēl NEKO nav mainījis - vēl viss ir priekšā

(taku elementāra loģika - paskatieties, cik maksā e39 plaukti, bukses, amortizātori + padomājiet, pēc cik tkst. km pa mūsu ceļiem braucot viņi ir/būs jāmaina).

vai arī versija Nr. 2 - tirgū, pārdošanā parādās e39, kuriem tāds Permalat Pluss 1-mās apkopes tāmi sastāda uz 600-800Ls



Pohuj (sorry par franču valodu)
labak piemaksaju par komofortu un drošibu, neka atkal sēžos E36. ZB ta šaurība...


temas sakums bija ka var uzturet e38, e39 par algam lidz 700 LVL, nevis kas ir krutak


teemas saakumaa bija darba tirgus, nevis tika stapiiti kraani par cik miljoniem kaads ir mainiijis ellju savam shrotam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo