Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
19. Feb 2021, 10:50 #6381

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


19 Feb 2021, 10:19:26 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:12:51 @Alkaans rakstīja:
ar pulsējošo prieks AGM

JA runā par BOSCH C3 veidīgo - tad izmet viņu...
Nav nekā labāka par parastu lādētāju ar V un A kontroli...

man ir tāds. bet tur kaut kāda automātika tomēr ir, laikam lai nepārlādētu aku. pēc kāda laika ampermetrs nokrīt līdz 0,3 A - 0,5 A un vairāk pagriest lielāku strāvu nevar

Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 10:50 #6382

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


19 Feb 2021, 10:44:07 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:35:37 @Alkaans rakstīja:
nu lab tas tā... bet nafigam man kā auksts iemet to battery charging fault ik pa laikam? Restartē auto un pazūd tikai tad kad ir lieli mīnusi un no rītiem. Auto pielc kā puķīte pie -20 it īpaši tagad ar jauno aķi

a ja nerestartē? un kas notiek ar spriegumu uz akumulatora?
P.S pilsonis ir ieciklējies...
JA kas mans pēc pāris dienu stāvēšanas mīnusos arī izmet brēcienu par akumulatora izlādi bet viss notiek...
man jau nav high battery discharge, man ir sarkanais aķa simbols un charging fault ka nelādē vispār un strāvu rauj no aķa, ir kad 3 reizes iemirgojas un pazūd, ir kad visu laiku deg lidz restartē dzinēju. Tajā brīdi voltāža ir ap 12

Nepadod impulsu ģenim aukstā laikā ka jālādē? Servisos plāta rokas, jo tajā brīdī man viss iet. Saka lai maina regulatoru

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 19 Feb 2021, 10:54:58 ]

Offline
kexxx
19. Feb 2021, 10:54 #6383

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Nu moš tas dempferis izbuksē? Uz viņa nevar kkādas atzīmes ar marķieri uzvilkt un skatīties, vai nenobīdās? Nu, tjip uz centra un uz ārpuses daļām?
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 10:57 #6384

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


19 Feb 2021, 10:54:53 @kexxx rakstīja:
Nu moš tas dempferis izbuksē? Uz viņa nevar kkādas atzīmes ar marķieri uzvilkt un skatīties, vai nenobīdās? Nu, tjip uz centra un uz ārpuses daļām?
hmm ja iekšpuse izslīd, bet nu tur laikam nenoņemot nereali bet ja izslīdētu tad vajadzētu palikt sliktāk ar laiku un slīdēt vairāk
Offline
sys9291
19. Feb 2021, 10:59 #6385

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2021, 10:50:39 @Alkaans rakstīja:

19 Feb 2021, 10:44:07 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:35:37 @Alkaans rakstīja:
nu lab tas tā... bet nafigam man kā auksts iemet to battery charging fault ik pa laikam? Restartē auto un pazūd tikai tad kad ir lieli mīnusi un no rītiem. Auto pielc kā puķīte pie -20 it īpaši tagad ar jauno aķi

a ja nerestartē? un kas notiek ar spriegumu uz akumulatora?
P.S pilsonis ir ieciklējies...
JA kas mans pēc pāris dienu stāvēšanas mīnusos arī izmet brēcienu par akumulatora izlādi bet viss notiek...
man jau nav high battery discharge, man ir sarkanais aķa simbols un charging fault ka nelādē vispār un strāvu rauj no aķa, ir kad 3 reizes iemirgojas un pazūd, ir kad visu laiku deg lidz restartē dzinēju. Tajā brīdi voltāža ir ap 12

Nepadod impulsu ģenim aukstā laikā ka jālādē? Servisos plāta rokas, jo tajā brīdī man viss iet. Saka lai maina regulatoru

nu pirms ģeneratora maiņas vajadzētu arī gaisu nomainīt pakaļējā kreisajā ritenī... it sevišķi ja pumpēsi ar rokām (tas labi atvēsina pārkarsušos prātus)
Un regulatoru mainot noteikti vajag izvēlēties vislētāko - tobiš bez BSD tad varēsim mainīt visu, kas pieslēgts pie šīs šinas... tobiš darba netrūks - komentu arī...
Nobeigumā sena paruna: kam lemts rāpot - nekad nelidos...
Offline
sys9291
19. Feb 2021, 11:01 #6386

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2021, 10:50:32 @HiJaCKeR rakstīja:

19 Feb 2021, 10:19:26 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:12:51 @Alkaans rakstīja:
ar pulsējošo prieks AGM

JA runā par BOSCH C3 veidīgo - tad izmet viņu...
Nav nekā labāka par parastu lādētāju ar V un A kontroli...

man ir tāds. bet tur kaut kāda automātika tomēr ir, laikam lai nepārlādētu aku. pēc kāda laika ampermetrs nokrīt līdz 0,3 A - 0,5 A un vairāk pagriest lielāku strāvu nevar



nu vismaz tu redzi kas notiek, a lētajiem automātiem pat ampermetra nav...tobiš lampiņa jau deg, a realitātē nekas nenotiek...
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 11:03 #6387

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


19 Feb 2021, 10:59:09 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:50:39 @Alkaans rakstīja:

19 Feb 2021, 10:44:07 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:35:37 @Alkaans rakstīja:
nu lab tas tā... bet nafigam man kā auksts iemet to battery charging fault ik pa laikam? Restartē auto un pazūd tikai tad kad ir lieli mīnusi un no rītiem. Auto pielc kā puķīte pie -20 it īpaši tagad ar jauno aķi

a ja nerestartē? un kas notiek ar spriegumu uz akumulatora?
P.S pilsonis ir ieciklējies...
JA kas mans pēc pāris dienu stāvēšanas mīnusos arī izmet brēcienu par akumulatora izlādi bet viss notiek...
man jau nav high battery discharge, man ir sarkanais aķa simbols un charging fault ka nelādē vispār un strāvu rauj no aķa, ir kad 3 reizes iemirgojas un pazūd, ir kad visu laiku deg lidz restartē dzinēju. Tajā brīdi voltāža ir ap 12

Nepadod impulsu ģenim aukstā laikā ka jālādē? Servisos plāta rokas, jo tajā brīdī man viss iet. Saka lai maina regulatoru

nu pirms ģeneratora maiņas vajadzētu arī gaisu nomainīt pakaļējā kreisajā ritenī... it sevišķi ja pumpēsi ar rokām (tas labi atvēsina pārkarsušos prātus)
Un regulatoru mainot noteikti vajag izvēlēties vislētāko - tobiš bez BSD tad varēsim mainīt visu, kas pieslēgts pie šīs šinas... tobiš darba netrūks - komentu arī...
Nobeigumā sena paruna: kam lemts rāpot - nekad nelidos...
es zinu ka universālos regulatorus nevar likt. Iesaki Valeo ar kādu kodu pirkt priekš 535d 200kw 2006/9 oem man ir ar diviem piniem, intercārā piedāvā vairākus valeo un visiem 1 pins.
Offline
kars
19. Feb 2021, 11:07 #6388

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Par AKB runăjot, cik ir mazākais aķis ar kuru daudz maz droši var darbināt un lietot ikdienā 6cli. beznīnu (*tikai siltajā sezonā)

Ļoti maz patērētāji, nav mūzikas, nav dome light, nav pečkas, nav nekā... tikai tuvās gaismas.

Var riskēt likt kaut kādu moča/zālespļāvēja AKB?

[ Šo ziņu laboja kars, 19 Feb 2021, 11:07:46 ]

Offline
kexxx
19. Feb 2021, 11:10 #6389

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


19 Feb 2021, 11:07:01 @kars rakstīja:
Par AKB runăjot, cik ir mazākais aķis ar kuru daudz maz droši var darbināt un lietot ikdienā 6cli. beznīnu (*tikai siltajā sezonā)

Ļoti maz patērētāji, nav mūzikas, nav dome light, nav pečkas, nav nekā... tikai tuvās gaismas.

Var riskēt likt kaut kādu moča/zālespļāvēja AKB?




Tiešām tie 50 eur par aķi ir tāda nepaceļama summa, lai riskētu ar nevajadzīgām problēmām?
Offline
kars
19. Feb 2021, 11:12 #6390

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Mab vajag lai būtu max viegls.
Šobrīd stāv 60Ah
Offline
kexxx
19. Feb 2021, 11:15 #6391

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Piestartē ar vadiem un aķi atstāj mājās. Svars 0kg
Offline
kars
19. Feb 2021, 11:17 #6392

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Benzīnam neies krastā
Offline
HiJaCKeR
19. Feb 2021, 11:17 #6393

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


19 Feb 2021, 11:15:05 @kexxx rakstīja:
Piestartē ar vadiem un aķi atstāj mājās. Svars 0kg

tā nevarēs
Offline
Deivid
19. Feb 2021, 11:26 #6394

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Čoms bija nopircis e46 m3 kuram uzstadīts uz pusi mazāks moča aķis. Pielaist īsā laika periodā varēja 1-2x

Ejot tādā marazmā varētu arī ieteikt braukt ar tukšu bāku, neest pirms brauciena, pavemt un padirst pirms starta...
Offline
australia
19. Feb 2021, 11:26 #6395

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


19 Feb 2021, 11:15:05 @kexxx rakstīja:
Piestartē ar vadiem un aķi atstāj mājās. Svars 0kg

atceros, laukos belaruss stāv kalniņā. Kāpēc? A tāpēc, ka puskacis neiet.
No rīta paripinās lejā, atcērt sajūgu un piešķiļās
Offline
australia
19. Feb 2021, 11:27 #6396

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem


19 Feb 2021, 11:12:33 @kars rakstīja:
Mab vajag lai būtu max viegls.
Šobrīd stāv 60Ah

Pa kruto būtu litijs. Nesver vispār neko.
Tik nez kā tur ar starta strāvu. Un lādēšanu vajadzēs pavisam citu..
Offline
HiJaCKeR
19. Feb 2021, 11:29 #6397

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


19 Feb 2021, 11:26:27 @australia rakstīja:

19 Feb 2021, 11:15:05 @kexxx rakstīja:
Piestartē ar vadiem un aķi atstāj mājās. Svars 0kg

atceros, laukos belaruss stāv kalniņā. Kāpēc? A tāpēc, ka puskacis neiet.
No rīta paripinās lejā, atcērt sajūgu un piešķiļās

jā, tam motoram elektrību nevajag
Offline
kexxx
19. Feb 2021, 11:31 #6398

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


19 Feb 2021, 11:26:27 @australia rakstīja:

19 Feb 2021, 11:15:05 @kexxx rakstīja:
Piestartē ar vadiem un aķi atstāj mājās. Svars 0kg

atceros, laukos belaruss stāv kalniņā. Kāpēc? A tāpēc, ka puskacis neiet.
No rīta paripinās lejā, atcērt sajūgu un piešķiļās


Pat ja puskacus iet- vieglāk no kalna nolaist, nekā auklu raustīt
Offline
cipargalva
19. Feb 2021, 11:35 #6399

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6622

Braucu ar: quattro


19 Feb 2021, 11:31:55 @kexxx rakstīja:

19 Feb 2021, 11:26:27 @australia rakstīja:

19 Feb 2021, 11:15:05 @kexxx rakstīja:
Piestartē ar vadiem un aķi atstāj mājās. Svars 0kg

atceros, laukos belaruss stāv kalniņā. Kāpēc? A tāpēc, ka puskacis neiet.
No rīta paripinās lejā, atcērt sajūgu un piešķiļās


Pat ja puskacus iet- vieglāk no kalna nolaist, nekā auklu raustīt

True story!
Offline
sys9291
19. Feb 2021, 11:48 #6400

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2021, 11:34:20 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:44:07 @sys9291 rakstīja:

19 Feb 2021, 10:35:37 @Alkaans rakstīja:
nu lab tas tā... bet nafigam man kā auksts iemet to battery charging fault ik pa laikam? Restartē auto un pazūd tikai tad kad ir lieli mīnusi un no rītiem. Auto pielc kā puķīte pie -20 it īpaši tagad ar jauno aķi

a ja nerestartē? un kas notiek ar spriegumu uz akumulatora?
P.S pilsonis ir ieciklējies...
JA kas mans pēc pāris dienu stāvēšanas mīnusos arī izmet brēcienu par akumulatora izlādi bet viss notiek...


Idejiski breecienam nevajadzeetu buut.
Aukstajaa laikaa ibs uztur soc vismaz kaadus 75%. Breecien ir pie 35..40%. Tb.,vismaz 35% delta,kas pie 75Ah akja noziimee kaadus 25Ah.
Ja tev nopluudenir 100mA,diennaktii noeed 2.5Ah. Divaas 5Ah.
Tb.,matemaatiski sanaak - peec kaadaam 10 dienaam taads breeciens buutu adekvaats..

Šitais parādās tikai pie -10 un zemāk... Bet protams, ka dežūrpatērētaji rij...jāsamierinās...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4