Online
Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
uldens1 | 06. May 2019, 00:26 |
#6381
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16205
Braucu ar:
| pieļauju ka būs apstākļu sakritība,zibens safisa elektroniku un nemākulīgi piloti nemācēja ar rokas vadību nosēdināt,un krievijā ar profesionāliem pilotiem esot milzīgas problēmas | Offline | | |
RVR | 06. May 2019, 00:36 |
#6382
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Cmon, Шереметьево (UUEE, SVO) ir lielākā Krievijas lidosta, uz kuru lido daudzas pasaulē vadošās aviokompānijas. Ja tur auditos un inspekcijās būtu konstatētas kādas baigās atkāpes no ICAO un/vai citiem standartiem, sen jau būtu liels troksnis.
Ja interesē visādas detaļas, tak atveriet viņu AIP-u un izlasiet.
| Offline | | |
bmwaddict | 06. May 2019, 00:39 |
#6383
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
05 May 2019, 23:27:39 @Ansbergs rakstīja:
degvielu nedumpoja jo nah tach teereeties, uztaisiija lielisku hardlanding, shasija neiztureeja un paarnesa triecienu uz spaarniem ar degvielu. case closed.
ko? jau closed? luudzu nee es tikko attaisiiju pokorna paku.. :shnjuk;
| Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 00:44 |
#6384
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 00:36:54 @RVR rakstīja:
Cmon, Шереметьево (UUEE, SVO) ir lielākā Krievijas lidosta, uz kuru lido daudzas pasaulē vadošās aviokompānijas. Ja tur auditos un inspekcijās būtu konstatētas kādas baigās atkāpes no ICAO un/vai citiem standartiem, sen jau būtu liels troksnis.
Ja interesē visādas detaļas, tak atveriet viņu AIP-u un izlasiet.
ok, tad es nesaskatu logjiku starp:
a) piloti zijo par ugunsgreeu dzineejaa;
b) ugunsdzeeseeji turpina lasiit poweru.
ja tu zini proceduuras, tad buutu smalki, ja tu pastaastiitu preciizi - ugunsdzeeseejiem jaabuut arii jebkaadu citu kljumju gadiijumaa [kad tiek pieprasiita aarkaartas noseeshanaas] jeb nee.
jeb, ja nezini - nu, tad - taa arii pasaki. | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 00:47 |
#6385
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 00:26:03 @uldens1 rakstīja:
pieļauju ka būs apstākļu sakritība,zibens safisa elektroniku un nemākulīgi piloti nemācēja ar rokas vadību nosēdināt,un krievijā ar profesionāliem pilotiem esot milzīgas problēmas
nu, tad vinjiem vajadzeeja palikt bez visa veida sakariem. ibo, pat, ja elektronika nospraagst, vadiibu paliidz to zemes [RVR/cufiks var palabot, protams].
tb., augstumu, aatrumu, attaalumu, atrashanaas vietu - redz no tornja, var dot korigjeejoshus riikojumus.
pat, ja sakari nospragst, bija dofiga laika nodibinaat tos kaut pa mobiilajiem...
gan pa Discovery buus interesants raidiijums. | Offline | | |
RVR | 06. May 2019, 00:49 |
#6386
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22289
Braucu ar: RVR
| Tak viņiem bija 7600 skvoks. | Offline | | |
ramex | 06. May 2019, 00:50 |
#6387
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| cik esmu novērojis skatoties Aircrash Investigation ugunsdzeseeji nestaav punkta X jo nav ne jausmas kur tas perdaļots piezemesies/izjuks utt - viņi parasti seko no aizmugures - bet nu lidaparāts pat piezemējoties pavisam noteikti ir krietni ātrāks par ugunsdzēsēju vāģi, Rosenbauer Panther(viens no krutakajiem lidostu Firetrucks) max ātrums ir 120 Km/h - kādas minūtes paies tāpat kamēr noķers to lidaparātu.... | Offline | | |
bmwaddict | 06. May 2019, 00:56 |
#6388
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
06 May 2019, 00:50:10 @ramex rakstīja:
Rosenbauer Panther(viens no krutakajiem lidostu Firetrucks) max ātrums ir 120 Km/h - kādas minūtes paies tāpat kamēr noķers to lidaparātu....
jaagriezh aaraa DPFs un jaachipo [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 06 May 2019, 00:57:13 ] | Offline | | |
|
aaziits | 06. May 2019, 00:58 |
#6389
|
| Kopš: 09. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 468
Braucu ar: e39
| No cita leņķa
https://twitter.com/breakinglv/status/1125139880219160578 | Offline | | |
ramex | 06. May 2019, 00:59 |
#6390
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
06 May 2019, 00:56:19 @bmwaddict rakstīja:
06 May 2019, 00:50:10 @ramex rakstīja:
Rosenbauer Panther(viens no krutakajiem lidostu Firetrucks) max ātrums ir 120 Km/h - kādas minūtes paies tāpat kamēr noķers to lidaparātu....
jaagriezh aaraa DPFs un jaachipo
Jāved pie KateG lai pieķūnē
PS līdz 80 ieskrienoties zem 28 sekundēm ( tiesa tas laikam ar kaut kādām ~15 tonnām dzešamškidruma iekšā _ | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 01:16 |
#6391
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 00:49:48 @RVR rakstīja:
Tak viņiem bija 7600 skvoks.
un?
es saprotu, ka vidusmeera powera useris vnk ohujaa apklust, bet man rodas 117 jauni jautaajumi.
tos skvokus noraida pa emergency apriikojumu/kanaalu? kaads attalums/sakaru veids/aatrums?
kaa ir ar cell sakariem - ir/nav paredzeeti?
kad/kaa jaaveic/nav jaaveic degvielas nomeshana? saistiibaa ar 7700, piem.
kas notiek ar ugunsdzeeseejiem 7700 gadiijumaa? kur jaabuut/nav jaabuut?
ir kruta, ka tu iedevi linku uz papiiru, bet es pienjmu, ka tas nav vieniigais.
ja zini, luudzu - pastaasti. ja nee, dari zinaamu, ka nezini.
par overvoltage protection es tachu tevi nesuutu uz sadalju ''electronic components''... | Offline | | |
ramex | 06. May 2019, 01:24 |
#6392
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| (not official and not yet confirmed) Pilot reported "PAN PAN, AFL 1492, lost comms and we're in direct law, requesting return to the SVO", he didn't declare MAYDAY. The cause of malfunctions was a lightning strike. It disabled the main radio, so while at first he was able to contact the ATC, the second transmitter was working only for a few seconds and had to be reset after that every time. He stopped responding to ATC questions but continued to report his status and intentions. First attempt to land failed because aircraft was over 200kts on approach, it took them 5 mins in pattern to slow down for another attempt.
---
They were 1 ton over the MLW, they increased the landing speed accordingly, overshoot the markers by 1400 meters and bounced 3 times. After the bounce main gear collapsed, engines caught fire, fuel tanks were ruptured. Pilot reports that after the touchdown FBW felt unpredictable. Airplane was evacuated in under 55 seconds. 41 confirmed dead: 40 passengers and 1 crew member. Most likely of asphyxiation due to delays in evacuation. The probable cause of evacuation delay were passengers trying to retrieve their cabin luggage. | Offline | | |
Mike_November | 06. May 2019, 01:28 |
#6393
|
| Kopš: 04. Oct 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: dārgu degvielu
|
06 May 2019, 00:47:45 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 00:26:03 @uldens1 rakstīja:
pieļauju ka būs apstākļu sakritība,zibens safisa elektroniku un nemākulīgi piloti nemācēja ar rokas vadību nosēdināt,un krievijā ar profesionāliem pilotiem esot milzīgas problēmas
nu, tad vinjiem vajadzeeja palikt bez visa veida sakariem. ibo, pat, ja elektronika nospraagst, vadiibu paliidz to zemes [RVR/cufiks var palabot, protams].
tb., augstumu, aatrumu, attaalumu, atrashanaas vietu - redz no tornja, var dot korigjeejoshus riikojumus.
pat, ja sakari nospragst, bija dofiga laika nodibinaat tos kaut pa mobiilajiem...
gan pa Discovery buus interesants raidiijums.
Pieņemot ka lidmašīna palika bez elektrības, un pieņemot, ka pilotu workloads bija pārāk liels, lai izlaistu RAT(ram air turbine), no zemes vadīt/dot kaut kādus jēdzīgus norādījumus nav iespējams. Bez elektrības nestrādā arī transponderis, līdz ar to tornim nav ne pozīcijas, ne ātruma, ne augstuma informācijas.
Nemākulīgi piloti? Neteiktu vis. Piloti izdarīja milzu darbu lai relatīvi veiksmīgi lidmašīnu dabūtu uz zemes. Joprojām pieņemot, ka lidmašīnai nav elektrības pilotiem nav nedz ātruma, nedz augstuma, nedz attāluma indikāciju. Ļoti iespējams arī flapus nebija iespējams izlaist, kas nozīmē to, ka lai neiekristu ir jālido ātrāk nekā parasti, bet nezinot savu ātrumu ir neiespējami zināt, cik ātri tad ir pareizi.
Es gan gribētu teikt, ka pirmās 24h nevienu versiju nevar ņemt par pilnu. | Offline | | |
guzlis | 06. May 2019, 01:39 |
#6394
|
| Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| https://t.me/bazabazon/880
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
Mike_November | 06. May 2019, 01:39 |
#6395
|
| Kopš: 04. Oct 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: dārgu degvielu
|
06 May 2019, 01:16:32 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 00:49:48 @RVR rakstīja:
Tak viņiem bija 7600 skvoks.
un?
es saprotu, ka vidusmeera powera useris vnk ohujaa apklust, bet man rodas 117 jauni jautaajumi.
tos skvokus noraida pa emergency apriikojumu/kanaalu? kaads attalums/sakaru veids/aatrums?
kaa ir ar cell sakariem - ir/nav paredzeeti?
kad/kaa jaaveic/nav jaaveic degvielas nomeshana? saistiibaa ar 7700, piem.
kas notiek ar ugunsdzeeseejiem 7700 gadiijumaa? kur jaabuut/nav jaabuut?
ir kruta, ka tu iedevi linku uz papiiru, bet es pienjmu, ka tas nav vieniigais.
ja zini, luudzu - pastaasti. ja nee, dari zinaamu, ka nezini.
par overvoltage protection es tachu tevi nesuutu uz sadalju ''electronic components''...
-squak ievada transponder, ierīcē, kas raida atbildi radara radioviļņiem. Atc ekrānā iedegas sarkans siluets. *edit*
7600 ir lost communication, bet viņi skvokoja 7700 - general emergency
-cell, ja domā telefonu sakarus, nē.
-atkarīgs no lidmašīnas un procedūrām. Ir tipi, kuriem degvielu var fiziski izgāzt, ir tipi, kuriem tā ir jānodedzina. Ja viss ir slikti, tad neviens neies tērēt laiku uz svara nomešanu, un sēdīsies tāpat, bet pastāv liels risks pārslodžu dēļ izjukt. Degviela jānomet tad, ja lidmašīnas kopējā masa ir lielāka par maximum landing weight. Max takeoff weight gandrīz vienmēr ir lielāks, nekā MLW.
[ Šo ziņu laboja Mike_November, 06 May 2019, 01:45:07 ] | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 01:42 |
#6396
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 01:39:53 @Mike_November rakstīja:
06 May 2019, 01:16:32 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 00:49:48 @RVR rakstīja:
Tak viņiem bija 7600 skvoks.
un?
es saprotu, ka vidusmeera powera useris vnk ohujaa apklust, bet man rodas 117 jauni jautaajumi.
tos skvokus noraida pa emergency apriikojumu/kanaalu? kaads attalums/sakaru veids/aatrums?
kaa ir ar cell sakariem - ir/nav paredzeeti?
kad/kaa jaaveic/nav jaaveic degvielas nomeshana? saistiibaa ar 7700, piem.
kas notiek ar ugunsdzeeseejiem 7700 gadiijumaa? kur jaabuut/nav jaabuut?
ir kruta, ka tu iedevi linku uz papiiru, bet es pienjmu, ka tas nav vieniigais.
ja zini, luudzu - pastaasti. ja nee, dari zinaamu, ka nezini.
par overvoltage protection es tachu tevi nesuutu uz sadalju ''electronic components''...
-squak ievada transponder, ierīcē, kas raida atbildi radara radioviļņiem. Atc ekrānā iedegas sarkans siluets. *edit*
7600 ir lost communication, bet viņi skvokoja 7700 - general emergency
-cell, ja domā telefonu sakarus, nē.
-atkarīgs no lidmašīnas un procedūrām. Ir tipi, kuriem degvielu var fiziski izgāzt, ir tipi, kuriem tā ir jānodedzina. Ja viss ir slikti, tad neviens neies tērēt laiku uz svara nomešanu, un sēdīsies tāpat, bet pastāv liels risks pārslodžu dēļ izjukt.
nu, man jautaajumi tikai vairojas. ja ir interesanti
p.s. pag, RVR [kursh pa baaru atbild] rakstiija, ka bija arii 7600[ Šo ziņu laboja KateG, 06 May 2019, 01:43:26 ] | Offline | | |
|
ramex | 06. May 2019, 01:44 |
#6397
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| Sākumā bij 7600 vēlāk nomainīja uz 7700 | Offline | | |
Mike_November | 06. May 2019, 01:46 |
#6398
|
| Kopš: 04. Oct 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: dārgu degvielu
|
06 May 2019, 01:42:42 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 01:39:53 @Mike_November rakstīja:
06 May 2019, 01:16:32 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 00:49:48 @RVR rakstīja:
Tak viņiem bija 7600 skvoks.
un?
es saprotu, ka vidusmeera powera useris vnk ohujaa apklust, bet man rodas 117 jauni jautaajumi.
tos skvokus noraida pa emergency apriikojumu/kanaalu? kaads attalums/sakaru veids/aatrums?
kaa ir ar cell sakariem - ir/nav paredzeeti?
kad/kaa jaaveic/nav jaaveic degvielas nomeshana? saistiibaa ar 7700, piem.
kas notiek ar ugunsdzeeseejiem 7700 gadiijumaa? kur jaabuut/nav jaabuut?
ir kruta, ka tu iedevi linku uz papiiru, bet es pienjmu, ka tas nav vieniigais.
ja zini, luudzu - pastaasti. ja nee, dari zinaamu, ka nezini.
par overvoltage protection es tachu tevi nesuutu uz sadalju ''electronic components''...
-squak ievada transponder, ierīcē, kas raida atbildi radara radioviļņiem. Atc ekrānā iedegas sarkans siluets. *edit*
7600 ir lost communication, bet viņi skvokoja 7700 - general emergency
-cell, ja domā telefonu sakarus, nē.
-atkarīgs no lidmašīnas un procedūrām. Ir tipi, kuriem degvielu var fiziski izgāzt, ir tipi, kuriem tā ir jānodedzina. Ja viss ir slikti, tad neviens neies tērēt laiku uz svara nomešanu, un sēdīsies tāpat, bet pastāv liels risks pārslodžu dēļ izjukt.
nu, man jautaajumi tikai vairojas. ja ir interesanti
p.s. pag, RVR [kursh pa baaru atbild] rakstiija, ka bija arii 7600
Degviela jānomet tad, ja lidmašīnas kopējā masa ir lielāka par maximum landing weight. Max takeoff weight gandrīz vienmēr ir lielāks, nekā MLW.
| Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 01:47 |
#6399
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 01:28:00 @Mike_November rakstīja:
06 May 2019, 00:47:45 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 00:26:03 @uldens1 rakstīja:
pieļauju ka būs apstākļu sakritība,zibens safisa elektroniku un nemākulīgi piloti nemācēja ar rokas vadību nosēdināt,un krievijā ar profesionāliem pilotiem esot milzīgas problēmas
nu, tad vinjiem vajadzeeja palikt bez visa veida sakariem. ibo, pat, ja elektronika nospraagst, vadiibu paliidz to zemes [RVR/cufiks var palabot, protams].
tb., augstumu, aatrumu, attaalumu, atrashanaas vietu - redz no tornja, var dot korigjeejoshus riikojumus.
pat, ja sakari nospragst, bija dofiga laika nodibinaat tos kaut pa mobiilajiem...
gan pa Discovery buus interesants raidiijums.
Pieņemot ka lidmašīna palika bez elektrības, un pieņemot, ka pilotu workloads bija pārāk liels, lai izlaistu RAT(ram air turbine), no zemes vadīt/dot kaut kādus jēdzīgus norādījumus nav iespējams. Bez elektrības nestrādā arī transponderis, līdz ar to tornim nav ne pozīcijas, ne ātruma, ne augstuma informācijas.
Nemākulīgi piloti? Neteiktu vis. Piloti izdarīja milzu darbu lai relatīvi veiksmīgi lidmašīnu dabūtu uz zemes. Joprojām pieņemot, ka lidmašīnai nav elektrības pilotiem nav nedz ātruma, nedz augstuma, nedz attāluma indikāciju. Ļoti iespējams arī flapus nebija iespējams izlaist, kas nozīmē to, ka lai neiekristu ir jālido ātrāk nekā parasti, bet nezinot savu ātrumu ir neiespējami zināt, cik ātri tad ir pareizi.
Es gan gribētu teikt, ka pirmās 24h nevienu versiju nevar ņemt par pilnu.
pag, normaala keisaa vinji elektriibu dabuu no dzineejiem, pareizi? tie abi straadaaja.
ok, nav spanja. RAT nav viens no pirmajiem soljiem recovery proceduuraa? vinjiem bija 5+min. otrajam aplim. ok, nav skaidrs, kas veel vinjiem tur nestraadaaja, protams.
pag, tornis neredz ne augstumu, ne attaalumu? wtf? kaa tas ir iespeejams?
vispaar buutu interesanti izcelt info par dubleejoshajaam sisteemaam. pamatparametriem tak jaabuut nodubleetiem. tad jautaajums - kopiiga baroshana? daliita? sensori - kopiigi jeb dubleeti? | Offline | | |
KaspichsS | 06. May 2019, 01:48 |
#6400
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
06 May 2019, 01:46:57 @Mike_November rakstīja:
06 May 2019, 01:42:42 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 01:39:53 @Mike_November rakstīja:
06 May 2019, 01:16:32 @KateG rakstīja:
06 May 2019, 00:49:48 @RVR rakstīja:
Tak viņiem bija 7600 skvoks.
un?
es saprotu, ka vidusmeera powera useris vnk ohujaa apklust, bet man rodas 117 jauni jautaajumi.
tos skvokus noraida pa emergency apriikojumu/kanaalu? kaads attalums/sakaru veids/aatrums?
kaa ir ar cell sakariem - ir/nav paredzeeti?
kad/kaa jaaveic/nav jaaveic degvielas nomeshana? saistiibaa ar 7700, piem.
kas notiek ar ugunsdzeeseejiem 7700 gadiijumaa? kur jaabuut/nav jaabuut?
ir kruta, ka tu iedevi linku uz papiiru, bet es pienjmu, ka tas nav vieniigais.
ja zini, luudzu - pastaasti. ja nee, dari zinaamu, ka nezini.
par overvoltage protection es tachu tevi nesuutu uz sadalju ''electronic components''...
-squak ievada transponder, ierīcē, kas raida atbildi radara radioviļņiem. Atc ekrānā iedegas sarkans siluets. *edit*
7600 ir lost communication, bet viņi skvokoja 7700 - general emergency
-cell, ja domā telefonu sakarus, nē.
-atkarīgs no lidmašīnas un procedūrām. Ir tipi, kuriem degvielu var fiziski izgāzt, ir tipi, kuriem tā ir jānodedzina. Ja viss ir slikti, tad neviens neies tērēt laiku uz svara nomešanu, un sēdīsies tāpat, bet pastāv liels risks pārslodžu dēļ izjukt.
nu, man jautaajumi tikai vairojas. ja ir interesanti
p.s. pag, RVR [kursh pa baaru atbild] rakstiija, ka bija arii 7600
Degviela jānomet tad, ja lidmašīnas kopējā masa ir lielāka par maximum landing weight. Max takeoff weight gandrīz vienmēr ir lielāks, nekā MLW.
logjiski. taatad - vinji kaut ko meta nost, jeb ar paarsniegtu MLW sljuuca lejaa un taapeec leekaaja? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|