Online

Pašreiz BMWPower skatās 234 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
endurists
18. Feb 2021, 22:30 #6361

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


18 Feb 2021, 22:16:53 @maasters rakstīja:
nu ja rotors ar patstāvīgajiem magnētiem, tad tur cita opera. šāds ģenis ja tam salike par lielu slodzi kritīsies spriegums, jo rotora mag. lauks nevar pieaugt lai kompensētu slodzi.

bet labāk iztestē bez moča vadiem, respektīvi ja vari noņem saslēdz vnk pa tiešo ar aķi un kādu mazu testa slodzīti un izgriez ar urbjmašīnu vai ko līdzīgu, tad skaties kas notiek. otrs variants iemauc ģenim teiksim + izejā ampērmetru un pamēri kā mainās strāva mainoties apgriezieniem, ej nu sazin moš tev tur ir kautkāda huiņa un vienā brīdī sāk tērēt vairāk , jo kritums par 1 voltu šādam neregulējama ģenim nav nekas neparasts ja tam uzliek lielāku slodzi teiksim.

tev vajag saprast vai vaina ir ģenī vai mocī, tad kad lokalizēsi problēmu jau būs daudz vieglāk saprast, kas tiesi vainīgs


Šķiet jau reiz tā biju darījis, bet piemirsies jau! Tas ir absolūts dinozaurs ar karburatoru un atslēdzot visu, vienīgais patērētājs paliek LED gabarīta spuldzīte pakaļējā lampā.

Es principā varu pielaist viņu uz kick un atvienot pārējos vadus. Šķiet jau reiz tā biju izdarījis un ja nemaldos tad taisngrieža izejā bija "jocīga" voltāža. Šķiet kaut kas ap 1,5V uz spailēm mērot. Var jau būt ka tas ir 12V + 1,5V = mani klasiskie 13,5V ko redzu uz pieslēgta akumulatora spailēm hvz. Rīt centīšos šo eksperimentu atkārtot vēlreiz un iegūt jaunus live data
Offline
endurists
18. Feb 2021, 22:32 #6362

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


18 Feb 2021, 22:25:09 @DM-101 rakstīja:
voltmetru rokaa. piedod apgriezienus. pameeri AC, kas iet iekshaa. Pameeri DC tieshi pie stekera, kas naak aaraa.


Mērīt starp fāzēm vai katru fāzi pret masu?
Offline
uldens1
18. Feb 2021, 22:36 #6363

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


18 Feb 2021, 22:33:00 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2021, 22:30:30 @endurists rakstīja:

18 Feb 2021, 22:16:53 @maasters rakstīja:
nu ja rotors ar patstāvīgajiem magnētiem, tad tur cita opera. šāds ģenis ja tam salike par lielu slodzi kritīsies spriegums, jo rotora mag. lauks nevar pieaugt lai kompensētu slodzi.

bet labāk iztestē bez moča vadiem, respektīvi ja vari noņem saslēdz vnk pa tiešo ar aķi un kādu mazu testa slodzīti un izgriez ar urbjmašīnu vai ko līdzīgu, tad skaties kas notiek. otrs variants iemauc ģenim teiksim + izejā ampērmetru un pamēri kā mainās strāva mainoties apgriezieniem, ej nu sazin moš tev tur ir kautkāda huiņa un vienā brīdī sāk tērēt vairāk , jo kritums par 1 voltu šādam neregulējama ģenim nav nekas neparasts ja tam uzliek lielāku slodzi teiksim.

tev vajag saprast vai vaina ir ģenī vai mocī, tad kad lokalizēsi problēmu jau būs daudz vieglāk saprast, kas tiesi vainīgs


Šķiet jau reiz tā biju darījis, bet piemirsies jau! Tas ir absolūts dinozaurs ar karburatoru un atslēdzot visu, vienīgais patērētājs paliek LED gabarīta spuldzīte pakaļējā lampā.

Es principā varu pielaist viņu uz kick un atvienot pārējos vadus. Šķiet jau reiz tā biju izdarījis un ja nemaldos tad taisngrieža izejā bija "jocīga" voltāža. Šķiet kaut kas ap 1,5V uz spailēm mērot. Var jau būt ka tas ir 12V + 1,5V = mani klasiskie 13,5V ko redzu uz pieslēgta akumulatora spailēm hvz. Rīt centīšos šo eksperimentu atkārtot vēlreiz un iegūt jaunus live data


vo, peec taa arii izskataas, ka peec taa regulatora vispaar nekaads spanis nav pie lielaakiem RPM.
Es gan teiktu, ka ir diezgan biistami atstaat to regulatoru bez slodzes. Iespeejams, ka tas vinjam ir fataali.
kā tie regultatori šādiem ģeņiem regulē spriegumu??''Lieko'' mauc uz massu?
Offline
maasters
18. Feb 2021, 22:44 #6364

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

nu šitāds sprieguma regulators ir stipri atšķirīgs no tā,kas sinhronajā ģenī regulē rotora tinuma strāvu, jo šeit principā iznāk, ka regulatoram ir jāregulē gatavā izejas strāva un spriegums, ko darīt ir grūtāk, nekā regulēt samērā mazu tinuma strāvu.

Nu tur jau jāzin kāda tipa regulators tas ir, lineārais vai uz impulsu DC-DC konverteris.

Uldēn uz zemi nekas neko nemet, līdzstrāvā pats slodzes avots savieno plusu ar zemi jeb mīnusu.
lineārais sprieguma regulātors kalpo kā maināma pretestība faktiski, tiai pretestības vietā ir aktīvs elements - pusvadītājs. šādā režīmā tranzistori izdala milzīgu karstumu un šādi regulatori der tiaki mazām jaudām.


bet nu ņemot vērā, ka tagad ir skaidrs kāds tev tur tas regulators un ģenerators, jau esu gatavs likt likmi, ka šeit liela iespēja būs vainīgs regulators. nabaga diodes varēji neaiztikt diodes principā reti mirst.

jā nu jancikz neko neregulē, jancikz ir digitāls, viņs vai nu ON vai OFF, bet toties kad ir ON tad viss uz īso...

[ Šo ziņu laboja maasters, 18 Feb 2021, 22:48:23 ]

Offline
Martinsse
18. Feb 2021, 22:56 #6365

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


15 Feb 2021, 23:50:36 @DM-101 rakstīja:

15 Feb 2021, 20:35:41 @Martinsse rakstīja:
E46 330d 135kw, met kļūdu par Glow Device.

Kas darīts:
1) Izzvanīti barošanas vadi relejam (resnais + un sarkanbaltais mazais + vads, abos pienāk 12v)
2) Izzvanīti resnie vadi no kvēlsveču releja līdz kvēlsvecēm
3) Kvēlsveces pārbaudītas arī pie esošajiem vadiem/auto, viss strādā
4) Samainītas kvēlsveces (NGK) (vecās pārbaudītas, visas ejošas, vienā plaisa, bet tā arī strādājoša)
5) Samainīts kvēlsveču relejs uz citu lietotu
6) Visbeidzot iekš INPA pie activate menu manuāli ieslēdzot releju, atkal, viss strādā. Noņēmu pat relejam korpusu, lai vizuāli pārliecinātos, ka viss savienojas.

Anyway, tāpat iemet kļūdu par Glow Device. Kur rakt tālāk?
Un vai brīdī, kad iemet kļūdu kvēlsveču sistēma turpina strādāt vai uzreiz noraujās stopkrāns tam pasākumam, līdz nodzēš kļūdu?



es atvainojos par pieticiigu jautaajumu:
a. kljudas kods;
b. nosaukums;
c. freeze-frame data




Rīt pieslēgšos, vēlreiz paskatīšos, bet pagaidām, kas man bildēs pieglabāts ir šis:

13573 glow device

Freeze-frame data ir informācija par dzinēju/devējiem uz kļūdas rašanās brīdi? Piemēram Engine speed, Coolant temperature, RPC rail pressure?

[ Šo ziņu laboja Martinsse, 18 Feb 2021, 22:57:30 ]

Offline
endurists
18. Feb 2021, 23:02 #6366

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


18 Feb 2021, 22:44:54 @maasters rakstīja:
nu šitāds sprieguma regulators ir stipri atšķirīgs no tā,kas sinhronajā ģenī regulē rotora tinuma strāvu, jo šeit principā iznāk, ka regulatoram ir jāregulē gatavā izejas strāva un spriegums, ko darīt ir grūtāk, nekā regulēt samērā mazu tinuma strāvu.

Nu tur jau jāzin kāda tipa regulators tas ir, lineārais vai uz impulsu DC-DC konverteris.

Uldēn uz zemi nekas neko nemet, līdzstrāvā pats slodzes avots savieno plusu ar zemi jeb mīnusu.
lineārais sprieguma regulātors kalpo kā maināma pretestība faktiski, tiai pretestības vietā ir aktīvs elements - pusvadītājs. šādā režīmā tranzistori izdala milzīgu karstumu un šādi regulatori der tiaki mazām jaudām.


bet nu ņemot vērā, ka tagad ir skaidrs kāds tev tur tas regulators un ģenerators, jau esu gatavs likt likmi, ka šeit liela iespēja būs vainīgs regulators. nabaga diodes varēji neaiztikt diodes principā reti mirst.

jā nu jancikz neko neregulē, jancikz ir digitāls, viņs vai nu ON vai OFF, bet toties kad ir ON tad viss uz īso...


Par silšanu taisnība, jaunākiem modeļiem regulators ir iznests ārpus "body kita" kur lielāka gaisa plūsma un labāk dzesē. Šim konkrētajam tas atrodas zem sēdekļa kur to dzesē uz gaisa filtru plūstošais gaiss. Lieta tāda, ka rezultāts ir vienāds ar diviem regulatoriem, tas liek domāt ka problēma meklējama citur. Rīt pamēŗīšu un paldies kungiem par saturīgo sarunu!
Offline
sys9291
19. Feb 2021, 08:54 #6367

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Feb 2021, 17:56:06 @Nixx rakstīja:

18 Feb 2021, 11:37:58 @DM-101 rakstīja:

18 Feb 2021, 11:06:26 @Nixx rakstīja:

17 Feb 2021, 22:08:17 @HiJaCKeR rakstīja:

17 Feb 2021, 22:06:21 @koderis rakstīja:
vismaz ko jaunu iemācījos, līdz šim biju pārliecināts, ka 230V AC ar šādu miniatūru slēdzi slēgāt nedrīkst. paldies par korekciju, būšu gudrāks

pie līdzsprieguma 110-220 V tā nevarētu, ja slodzīte paliela


brīnos, kā mūžam principiālais Kaspars šo vēl nav ar sūdiem nomētājis
Oma likums ir universāls, nav nozīmes AC/DC

Komponenšu izmēru (kabeļu šķērsgriezumu, kontaktus) ietekmē strāvas stiprums. Spriegums definē izolācijas izmērus. Domāju, ka visiem skaidrs, ka PVC ir lētāks par metālu, tāpēc cik tālu iespējams, ejam ar lielāku spriegumu



Ja uz slēdža rakstīts, ka paredzēts 240 V - mierīgi izmantojam. Ja mazais sūduks ir 12 V tikai - nu sorī

Par slēdzi sekundārajā ķēdē - vispār nav komentu. Beigsies stundas, paprasīšu meitai, vai 9 kl fizikā TO jau nemāca


kaspich nav nomeetaajis, jo vinjam ir pilniiga taisniiba!

lokizlaadi noraut - kaa divus pirkstus. Liidzsprieguma/straavas gadiijumaa pietiek ar paardesmit V, kaut kaadu induktiivu slodzi [pietiks pat vadu induktivitaate] un sadedzina sleedzus, relejus, visu peec kaartas!

Patiesiiba jau AC gadiijumaa arii taa lokizlaade ir, vnk 100 reizes sekundee U/I nokriit liidz 0 un taa/lokizlaade paartruukst. Tb., nelabveeliigaakajaa gadijumaa taa ilgst liidz 10ms.

Mani gan paarsteidz, ka taads elektriibas lietu pazineejs shaadas absoluutas pamatlietas nezina



Kaspar, ko tu dirs

Ja jau būtu kā tu raksti, tad ar maiņstrāvu ne pametināt varētu ne veidotos skaistie loki AST stacijās

Dažkārt relejiem norāda pieļaujamo strāvu AC un DC atsevišķi
Neesmu iedziļinājies, bet laikam, DC max I ir mazliet mazāks, dēļ tā momenta, ko piemini. Bet tas nav būtiski cits lielums, 5 - 10 % max starpība

ja ir ļoti induktīva ķēde (nav starpības AC vai DC), tad jāņem piemēroti releji. Jā relejiem ir gradācija, pēc "klienta" induktivitātes

Kabeļiem, cik es esmu skatijies, nav nekādas starpības AC vai DC

Ja runājam par tavu darba sfēru (servo, inventori) tad ir gan atšķirība un iespaidīga...
Offline
sys9291
19. Feb 2021, 08:59 #6368

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Feb 2021, 22:10:25 @endurists rakstīja:

18 Feb 2021, 22:07:56 @uldens1 rakstīja:
man jau liekas ka tam mocim nav ierosmes,bet ir magnētisks rotors


Jā, Uldenam taisnība - primitīvs magnētiskais rotors!

Pašu taisngriezi (diožu tiltu ) var elementāri nomērīt un tur viss bija kārtībā, vienkārši varēja pa lēto (25 Eur) dabūt vēl vienu un šķita ka tas veic arī sprieguma līmeņa regulāciju (lieko spriegumu caur ribām korpusā atdodot siltumā) .


Šiem izstrādājumiem regulācija notiek banāli sēdinot tinumu izvadu uz massu... PArasti regulators ir vienā korpusā ar taisņgriezi... Konkrētajā kaisā varētu būt starptinumu īsais...
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 09:25 #6369

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

E60 Ģenim diodes ir uz voltāžas regulatora? Tiku galā ar spriegumu, kapēc krita ar max patērētājiem uz 12.8v no 14.8V. Tagad labi ja nokrīt uz 14.5V. Bet aukstos rītos tāpat iemet charging fault uz 1-3min kura laikā voltāža lēkā, pec atkārtotas iedarbināšanas viss ok. Cik lasiju, tad tas ir dēļ diodēm aukstā laikā

Un kapēc oem voltāžas regulators ir ar diviem kontaktiem, bet valeo aftermarket ir ar vienu? Cik saprotu otrs kontakts neko nedara?

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 19 Feb 2021, 09:33:15 ]

Offline
kexxx
19. Feb 2021, 09:39 #6370

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Būtu nu padalījies, kas tad bij pie vainas tam sprieguma kritumam masas vads vai kkas cits...
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 09:52 #6371

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


19 Feb 2021, 09:39:40 @kexxx rakstīja:
Būtu nu padalījies, kas tad bij pie vainas tam sprieguma kritumam masas vads vai kkas cits...
Masas vadu nemainīja bija ok. Nokauts 2 gados jauns AGM 95Ah Varta silver dynamic aķis, kapacitāte precīzāk, kas bija reģistrēts ar ISTA. Aizvedu uz garantiju, ja paveiksies atdos naudu. Es vinju nekad nevareju pielādēt pilnu, otrā dienā 12.1V kad mēriju. Bet divos gados ne reizi nenosprāga, vājāk grieza aukstumā gan
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 09:55 #6372

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


19 Feb 2021, 09:45:26 @DM-101 rakstīja:

19 Feb 2021, 09:25:46 @Alkaans rakstīja:
E60 Ģenim diodes ir uz voltāžas regulatora? Tiku galā ar spriegumu, kapēc krita ar max patērētājiem uz 12.8v no 14.8V. Tagad labi ja nokrīt uz 14.5V. Bet aukstos rītos tāpat iemet charging fault uz 1-3min kura laikā voltāža lēkā, pec atkārtotas iedarbināšanas viss ok. Cik lasiju, tad tas ir dēļ diodēm aukstā laikā

Un kapēc oem voltāžas regulators ir ar diviem kontaktiem, bet valeo aftermarket ir ar vienu? Cik saprotu otrs kontakts neko nedara?


tu, miizal, buutu pelnijis, lai tevi atsparda un apchuraa, bet paskaidroshu - nee, zemaas temperaturaas diodes nje prichom.
Tak es jau sen izlasiju tavu blogu jopt. idle dod ārā 80A ar ko ir pa maz lai visus patērētājus uzturētu, tāpēc aizņēmās no aķa vajadzīgo un voltāža krita jo tur nebija daudz ko paņemt

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 19 Feb 2021, 09:55:54 ]

Offline
kexxx
19. Feb 2021, 09:59 #6373

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Bet kāpēc Tu domā, ka vainīgs aķis?
Varbūt viņu nevis nevarēja, bet auto nemaz necentās uzlādēt pilnu?
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 10:05 #6374

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


19 Feb 2021, 09:59:04 @kexxx rakstīja:
Bet kāpēc Tu domā, ka vainīgs aķis?
Varbūt viņu nevis nevarēja, bet auto nemaz necentās uzlādēt pilnu?

Tapēc ka jauno aķi lādē, un veco mājās ar 3A lādētāju no 11V lidz 100% pielādēja 12h pirms vedu uz garantiju vidēji 90-100A aķus lādē ap 30-40 stundas ar viņu

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 19 Feb 2021, 10:07:21 ]

Offline
sys9291
19. Feb 2021, 10:11 #6375

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2021, 10:05:00 @Alkaans rakstīja:

19 Feb 2021, 09:59:04 @kexxx rakstīja:
Bet kāpēc Tu domā, ka vainīgs aķis?
Varbūt viņu nevis nevarēja, bet auto nemaz necentās uzlādēt pilnu?

Tapēc ka jauno aķi lādē, un veco mājās ar 3A lādētāju no 11V lidz 100% pielādēja 12h pirms vedu uz garantiju vidēji 90-100A aķus lādē ap 30-40 stundas ar viņu

ja lādēji ar automātisko lādētāju tad arī nebrīnies, ka viņu neuzlādēji...
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 10:12 #6376

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

ar pulsējošo prieks AGM

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 19 Feb 2021, 10:13:12 ]

Offline
sys9291
19. Feb 2021, 10:19 #6377

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2021, 10:12:51 @Alkaans rakstīja:
ar pulsējošo prieks AGM

JA runā par BOSCH C3 veidīgo - tad izmet viņu...
Nav nekā labāka par parastu lādētāju ar V un A kontroli...
Offline
Alkaans
19. Feb 2021, 10:35 #6378

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

nu lab tas tā... bet nafigam man kā auksts iemet to battery charging fault ik pa laikam? Restartē auto un pazūd tikai tad kad ir lieli mīnusi un no rītiem. Auto pielc kā puķīte pie -20 it īpaši tagad ar jauno aķi
Offline
kexxx
19. Feb 2021, 10:43 #6379

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Mana prognoze ir- arī jaunais aķītis pakāpeniski tiks izlādēts un nojāts
Offline
sys9291
19. Feb 2021, 10:44 #6380

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2021, 10:35:37 @Alkaans rakstīja:
nu lab tas tā... bet nafigam man kā auksts iemet to battery charging fault ik pa laikam? Restartē auto un pazūd tikai tad kad ir lieli mīnusi un no rītiem. Auto pielc kā puķīte pie -20 it īpaši tagad ar jauno aķi

a ja nerestartē? un kas notiek ar spriegumu uz akumulatora?
P.S pilsonis ir ieciklējies...
JA kas mans pēc pāris dienu stāvēšanas mīnusos arī izmet brēcienu par akumulatora izlādi bet viss notiek...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Feb 2021, 10:46:46 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4