Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Mizx
12. Jan 2023, 15:05 #6341

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:

Jums laikam tās sveces caur izpūtēju kopā ar eļļu jāmaina, kad attiecīgā eļļas maiņas reize pienākusi un izdevīgāk pie viena nomainīt. Vai diagnostika tagad ir atcelta? Protams. mūsdienās visam sarēķināts resurss, bet tad Latvijas lietoto auto tirgus būtu jāklapē ciet, jo pie mums ieved ar tādiem nobraukumiem, kādus ražotājs nemaz nav paredzējis. Ja vesels auto darbojas arī pēc paredzētā derīguma laika, tad atstāt strādājošu sveci nenomainītu uz kopējā fona nav nekas īpašs. Ir pietiekami daudz citu būtisku elementu, kas tiešām jānomaina pēc attiecīga intervāla, bet ko Latvijā nedara, jo pārāk dārgi.
Offline
oswald
12. Jan 2023, 15:09 #6342

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Kādu laiciņu atpakaļ vienai v6 lamatai "pie dīlera" mīlēja no 6 svecēm 3 tikai nomainīt..jo negribēja skrūvēt kolektoru nost...naudu protams par 6 paņēma.
To tik atklāju pēc laika citā servisā, kad man parādīja 3 viena ražotāja sveces un 3 otra ražotāja
Offline
Mikels
12. Jan 2023, 15:13 #6343

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Par šādiem pakalpojumiem nav jau jātur dīlera vārds noslēpumā
Offline
Mizx
12. Jan 2023, 15:16 #6344

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Jan 2023, 15:09:13 @oswald rakstīja:
Kādu laiciņu atpakaļ vienai v6 lamatai "pie dīlera" mīlēja no 6 svecēm 3 tikai nomainīt..jo negribēja skrūvēt kolektoru nost...naudu protams par 6 paņēma.
To tik atklāju pēc laika citā servisā, kad man parādīja 3 viena ražotāja sveces un 3 otra ražotāja
Lūk tāda ir realitāte. Ir kam 2 sveces uz cilindru. Ja vēl kāds V12 motors, tad summa salasās nemaz ne tik maza. 3-cilindru aparātam ar 1 sveci ir citādi.
Offline
BigDog24
12. Jan 2023, 15:18 #6345

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


12 Jan 2023, 15:05:36 @Mizx rakstīja:
Jums laikam tās sveces caur izpūtēju kopā ar eļļu jāmaina, kad attiecīgā eļļas maiņas reize pienākusi un izdevīgāk pie viena nomainīt. Vai diagnostika tagad ir atcelta? Protams. mūsdienās visam sarēķināts resurss, bet tad Latvijas lietoto auto tirgus būtu jāklapē ciet, jo pie mums ieved ar tādiem nobraukumiem, kādus ražotājs nemaz nav paredzējis. Ja vesels auto darbojas arī pēc paredzētā derīguma laika, tad atstāt strādājošu sveci nenomainītu uz kopējā fona nav nekas īpašs. Ir pietiekami daudz citu būtisku elementu, kas tiešām jānomaina pēc attiecīga intervāla, bet ko Latvijā nedara, jo pārāk dārgi.


Heijā, varbūt vari padalīties ar savu maināmo mezglu sarakstiņu? Reti, kas ko tādu te izsaka, dikti interesanti. (Man ar tāds lēnām veidojas, bet, pieļauju Tev jau tāds krietni ilgāk slīpēts).
Offline
Mizx
12. Jan 2023, 15:31 #6346

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Jan 2023, 15:18:01 @BigDog24 rakstīja:

Heijā, varbūt vari padalīties ar savu maināmo mezglu sarakstiņu? Reti, kas ko tādu te izsaka, dikti interesanti. (Man ar tāds lēnām veidojas, bet, pieļauju Tev jau tāds krietni ilgāk slīpēts).
Tā jau specifika pa auto un modeļiem, neviens te nestrādā ar visiem veidiem svaigu auto. Viens piemērs, ko nemaina, ir Mercedes dīzeļa kartera ventilācijas vāks A6460102230, kam maiņas intervāls ir 60k km, laba cena būtu ap 250 EUR, Veho ar kāju durvis atverot varbūt pat x2, analogi tikai tagad sāk parādīties un arī tāpat ap 200 EUR izmaksās. bet kurš tad pērk dīzeli lai tērētos?... Kas notiek nemainot? — eļļa, dūmi kur nevajag, lēnām soļojam uz visu saistīto sistēmu nokaušanu, izplūdes sistēma ciet utt. kā kuram veicas. Šim vākam nekādu lielo diagnostiku neuztaisīt, jo ja problēma būs redzama, tad viss būs bijis slikti jau sen.
Offline
Mizx
12. Jan 2023, 15:45 #6347

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Jan 2023, 15:37:35 @emils_j rakstīja:
@Mizx: Saki lūdzu godīgi - tev ir kādreiz bijis jauns auto īpašumā/turējumā/lietošanā (carsharings neskaitas)? Tā ka 0-...km?
Vairāki. Tagad vienam ģimenē tikko pirmais gads pagāja. Ja par uzņēmumu transportu, tad loģiski, ka daudz jaunu sanāk apkalpošanā.
Offline
Samsasi
12. Jan 2023, 16:09 #6348

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:


12 Jan 2023, 15:05:36 @Mizx rakstīja:
Jums laikam tās sveces caur izpūtēju kopā ar eļļu jāmaina, kad attiecīgā eļļas maiņas reize pienākusi un izdevīgāk pie viena nomainīt. Vai diagnostika tagad ir atcelta? Protams. mūsdienās visam sarēķināts resurss, bet tad Latvijas lietoto auto tirgus būtu jāklapē ciet, jo pie mums ieved ar tādiem nobraukumiem, kādus ražotājs nemaz nav paredzējis. Ja vesels auto darbojas arī pēc paredzētā derīguma laika, tad atstāt strādājošu sveci nenomainītu uz kopējā fona nav nekas īpašs. Ir pietiekami daudz citu būtisku elementu, kas tiešām jānomaina pēc attiecīga intervāla, bet ko Latvijā nedara, jo pārāk dārgi.


hvz, nu ja brauc uz apkopi pie dīlera.... tad tak vi maina... ne? jeb cilveks nopērk jaunu auto, dzen uz apkopēm (ja dzen) pie dīlera, dīleris saka ka jāmaina, šis saka huju, ka nemainīs, dārgi esot? tā sanāk?
Offline
RR04
12. Jan 2023, 16:21 #6349

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


12 Jan 2023, 16:09:24 @Samsasi rakstīja:

12 Jan 2023, 15:05:36 @Mizx rakstīja:
Jums laikam tās sveces caur izpūtēju kopā ar eļļu jāmaina, kad attiecīgā eļļas maiņas reize pienākusi un izdevīgāk pie viena nomainīt. Vai diagnostika tagad ir atcelta? Protams. mūsdienās visam sarēķināts resurss, bet tad Latvijas lietoto auto tirgus būtu jāklapē ciet, jo pie mums ieved ar tādiem nobraukumiem, kādus ražotājs nemaz nav paredzējis. Ja vesels auto darbojas arī pēc paredzētā derīguma laika, tad atstāt strādājošu sveci nenomainītu uz kopējā fona nav nekas īpašs. Ir pietiekami daudz citu būtisku elementu, kas tiešām jānomaina pēc attiecīga intervāla, bet ko Latvijā nedara, jo pārāk dārgi.


hvz, nu ja brauc uz apkopi pie dīlera.... tad tak vi maina... ne? jeb cilveks nopērk jaunu auto, dzen uz apkopēm (ja dzen) pie dīlera, dīleris saka ka jāmaina, šis saka huju, ka nemainīs, dārgi esot? tā sanāk?

kāpēc ne? Dīleris konstatē defektu, tad stāsta klientam, kas par vainu, cenas utt., un klients pieņem lēmumu
Offline
smudo
12. Jan 2023, 16:22 #6350

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


12 Jan 2023, 15:31:53 @Mizx rakstīja:

12 Jan 2023, 15:18:01 @BigDog24 rakstīja:

Heijā, varbūt vari padalīties ar savu maināmo mezglu sarakstiņu? Reti, kas ko tādu te izsaka, dikti interesanti. (Man ar tāds lēnām veidojas, bet, pieļauju Tev jau tāds krietni ilgāk slīpēts).
Tā jau specifika pa auto un modeļiem, neviens te nestrādā ar visiem veidiem svaigu auto. Viens piemērs, ko nemaina, ir Mercedes dīzeļa kartera ventilācijas vāks A6460102230, kam maiņas intervāls ir 60k km, laba cena būtu ap 250 EUR, Veho ar kāju durvis atverot varbūt pat x2, analogi tikai tagad sāk parādīties un arī tāpat ap 200 EUR izmaksās. bet kurš tad pērk dīzeli lai tērētos?... Kas notiek nemainot? — eļļa, dūmi kur nevajag, lēnām soļojam uz visu saistīto sistēmu nokaušanu, izplūdes sistēma ciet utt. kā kuram veicas. Šim vākam nekādu lielo diagnostiku neuztaisīt, jo ja problēma būs redzama, tad viss būs bijis slikti jau sen.


60k km vēl ir garantijas auto + Mersis. Kaut kā nevaru iedomāties, kāpēc lai nemainītu detaļu pa 250 EUR, ja to paredz ražotājs? Tad jau varbūt arī divsajūgu kārbām eļļu kāds arī nemaina pie 60k jo dārgi? Un nemainīt sveces, ja auto jau ir aizdzīts uz apkopi, lai riskētu, ka pēc vēl 10k km ir misfire kādā cilindrā, šķiet interesanta pieeja jaunam auto.
Offline
VVRECK
12. Jan 2023, 16:26 #6351

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


12 Jan 2023, 16:23:18 @bertons rakstīja:
braukt ar V12 un pist kapeiku, to tikai Latvijaa var


Skajsti cīvo skajsti bravc
Offline
mrc
12. Jan 2023, 16:50 #6352

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

bomži bļa
Online
Samsasi
12. Jan 2023, 17:56 #6353

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 4577

Braucu ar:


12 Jan 2023, 16:22:48 @smudo rakstīja:

12 Jan 2023, 15:31:53 @Mizx rakstīja:

12 Jan 2023, 15:18:01 @BigDog24 rakstīja:

Heijā, varbūt vari padalīties ar savu maināmo mezglu sarakstiņu? Reti, kas ko tādu te izsaka, dikti interesanti. (Man ar tāds lēnām veidojas, bet, pieļauju Tev jau tāds krietni ilgāk slīpēts).
Tā jau specifika pa auto un modeļiem, neviens te nestrādā ar visiem veidiem svaigu auto. Viens piemērs, ko nemaina, ir Mercedes dīzeļa kartera ventilācijas vāks A6460102230, kam maiņas intervāls ir 60k km, laba cena būtu ap 250 EUR, Veho ar kāju durvis atverot varbūt pat x2, analogi tikai tagad sāk parādīties un arī tāpat ap 200 EUR izmaksās. bet kurš tad pērk dīzeli lai tērētos?... Kas notiek nemainot? — eļļa, dūmi kur nevajag, lēnām soļojam uz visu saistīto sistēmu nokaušanu, izplūdes sistēma ciet utt. kā kuram veicas. Šim vākam nekādu lielo diagnostiku neuztaisīt, jo ja problēma būs redzama, tad viss būs bijis slikti jau sen.


60k km vēl ir garantijas auto + Mersis. Kaut kā nevaru iedomāties, kāpēc lai nemainītu detaļu pa 250 EUR, ja to paredz ražotājs? Tad jau varbūt arī divsajūgu kārbām eļļu kāds arī nemaina pie 60k jo dārgi? Un nemainīt sveces, ja auto jau ir aizdzīts uz apkopi, lai riskētu, ka pēc vēl 10k km ir misfire kādā cilindrā, šķiet interesanta pieeja jaunam auto.



nu tā izskatās, ka jaunus auto mēdz pikrt cileki kuri to nevar atļauties... tie, kuri apvirpo bremžu diskus utt
Offline
Mizx
12. Jan 2023, 20:41 #6354

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Jan 2023, 16:22:48 @smudo rakstīja:

12 Jan 2023, 15:31:53 @Mizx rakstīja:

12 Jan 2023, 15:18:01 @BigDog24 rakstīja:

Heijā, varbūt vari padalīties ar savu maināmo mezglu sarakstiņu? Reti, kas ko tādu te izsaka, dikti interesanti. (Man ar tāds lēnām veidojas, bet, pieļauju Tev jau tāds krietni ilgāk slīpēts).
Tā jau specifika pa auto un modeļiem, neviens te nestrādā ar visiem veidiem svaigu auto. Viens piemērs, ko nemaina, ir Mercedes dīzeļa kartera ventilācijas vāks A6460102230, kam maiņas intervāls ir 60k km, laba cena būtu ap 250 EUR, Veho ar kāju durvis atverot varbūt pat x2, analogi tikai tagad sāk parādīties un arī tāpat ap 200 EUR izmaksās. bet kurš tad pērk dīzeli lai tērētos?... Kas notiek nemainot? — eļļa, dūmi kur nevajag, lēnām soļojam uz visu saistīto sistēmu nokaušanu, izplūdes sistēma ciet utt. kā kuram veicas. Šim vākam nekādu lielo diagnostiku neuztaisīt, jo ja problēma būs redzama, tad viss būs bijis slikti jau sen.


60k km vēl ir garantijas auto + Mersis. Kaut kā nevaru iedomāties, kāpēc lai nemainītu detaļu pa 250 EUR, ja to paredz ražotājs? Tad jau varbūt arī divsajūgu kārbām eļļu kāds arī nemaina pie 60k jo dārgi? Un nemainīt sveces, ja auto jau ir aizdzīts uz apkopi, lai riskētu, ka pēc vēl 10k km ir misfire kādā cilindrā, šķiet interesanta pieeja jaunam auto.
Izplatītājs garantijas laikā samainīs (vai arī samainīs to, kam viegli tikt klāt kā piemērā par svecēm), ieliks rēķinā, pirmais īpašnieks arī daudz neiedziļināsies un maksās regulāros maksājumus matus neskaldot. Cita lieta kas notiks brīdī, kad garantija beigsies.

Ja diskusija par svecēm garantijas laikā tik nopietna, piemēra pēc paskatījos ražotāja nosacījumus pa MB servisa katalogiem. Pamatā norāda, ka jāveic diagnostika sākot no ik pa 20k km (tad pat kad vējstikla slotiņas jāpārbauda, jāieeļļo durvju eņģes un jānotrauc bremžu putekļi no bremžu diskiem). Piemērā redzams, ka ražotājs prognozē kalpošanas laiku 5 gadi vai 80k km, kas ir līdzīgi kā aftermarket sveču ražotāju solītie 75k km un visur piebilde, ka tas ir atkarīgs no auto ekspluatācijas apstākļiem — var izvilkt ilgāk.

Protams, apkopju intervāli kā kuram auto kādā komplektācijā. Bija Volvo, kam ražotājs eļļas maiņas intervālu norādīja nieka 8000 km. Tomēr ir vērts pārbaudīt vai pārdevējs nekarina makaronus un nemēģina pārdot vasaras gaisu riepām tikai lai izrakstītu lielāku rēķinu.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 12 Jan 2023, 20:42:03 ]

Offline
smudo
12. Jan 2023, 21:18 #6355

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ja jāčeko jau no 20k un tad ik pēc 20k, tad tas nozīmē, ka gadās, ka mēdz kalpot arī mazāk kā 80k km. Bet šajā konkrētajā gadījumā, man gribētos domāt, ka dīlerim ir bijusi izplatīta pieredze ar beigtām svecēm pie tādiem nobraukumiem un tādēļ piedāvā mainīt Grūti komentēt, nezinot vairāk detaļas.
Offline
Mizx
12. Jan 2023, 22:07 #6356

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Jan 2023, 21:49:50 @bertons rakstīja:
tie diileri ir reaali pidari. tu raksti mjoleeram saki gribu nomainiit ellu jo gads rinkii un taa, bet vini atbild kas tu lohs esi, kad kompis teiks mainiit tad arii mainiis. vai kaa bmw gribi kaarbai samainiit ellu, vina saka PN, bmw kaarbai ellas maina tikai cirvji kuri plaano 300+ kkm braukt.

vot tu naac un saki she njemat manu naudu, bet vinji negrib nihuja straadaat un neko dariit
Viņiem instrukcija instrukcijas galā, ko viņi nevar neievērot. Bija banāls gadījums — jauna luktura nomaiņa. Uzstādāmajam lukturim viena spuldzites turētājam metāla fiksators bija mazliet deformēts un spuldze neturējās īsti vietā. Nebūtisks ražošanas brāķis, kam jebkurā servisā meistars to drātīti palocīs un viss ir kārtībā ar lukturi. Nē, izplatītājs tādu darbību veikt nedrīkst, lukturis tiek atzīts par brāķi, nolikts sūtīšanai atpakaļ uz rūpnīcu un man jāgaida nākamais lukturis uz nomaiņu. Man jau vienalga vai viņi izbrāķē lukturi vai ko ar to dara, bet gaidīšanas laiks ievelkas tikai tāpēc, ka meistars nedrīkst drātīti palocīt.
Offline
subaru
12. Jan 2023, 22:24 #6357

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


12 Jan 2023, 20:41:35 @Mizx rakstīja:

12 Jan 2023, 16:22:48 @smudo rakstīja:

12 Jan 2023, 15:31:53 @Mizx rakstīja:

12 Jan 2023, 15:18:01 @BigDog24 rakstīja:

Heijā, varbūt vari padalīties ar savu maināmo mezglu sarakstiņu? Reti, kas ko tādu te izsaka, dikti interesanti. (Man ar tāds lēnām veidojas, bet, pieļauju Tev jau tāds krietni ilgāk slīpēts).
Tā jau specifika pa auto un modeļiem, neviens te nestrādā ar visiem veidiem svaigu auto. Viens piemērs, ko nemaina, ir Mercedes dīzeļa kartera ventilācijas vāks A6460102230, kam maiņas intervāls ir 60k km, laba cena būtu ap 250 EUR, Veho ar kāju durvis atverot varbūt pat x2, analogi tikai tagad sāk parādīties un arī tāpat ap 200 EUR izmaksās. bet kurš tad pērk dīzeli lai tērētos?... Kas notiek nemainot? — eļļa, dūmi kur nevajag, lēnām soļojam uz visu saistīto sistēmu nokaušanu, izplūdes sistēma ciet utt. kā kuram veicas. Šim vākam nekādu lielo diagnostiku neuztaisīt, jo ja problēma būs redzama, tad viss būs bijis slikti jau sen.


60k km vēl ir garantijas auto + Mersis. Kaut kā nevaru iedomāties, kāpēc lai nemainītu detaļu pa 250 EUR, ja to paredz ražotājs? Tad jau varbūt arī divsajūgu kārbām eļļu kāds arī nemaina pie 60k jo dārgi? Un nemainīt sveces, ja auto jau ir aizdzīts uz apkopi, lai riskētu, ka pēc vēl 10k km ir misfire kādā cilindrā, šķiet interesanta pieeja jaunam auto.
Izplatītājs garantijas laikā samainīs (vai arī samainīs to, kam viegli tikt klāt kā piemērā par svecēm), ieliks rēķinā, pirmais īpašnieks arī daudz neiedziļināsies un maksās regulāros maksājumus matus neskaldot. Cita lieta kas notiks brīdī, kad garantija beigsies.

Ja diskusija par svecēm garantijas laikā tik nopietna, piemēra pēc paskatījos ražotāja nosacījumus pa MB servisa katalogiem. Pamatā norāda, ka jāveic diagnostika sākot no ik pa 20k km (tad pat kad vējstikla slotiņas jāpārbauda, jāieeļļo durvju eņģes un jānotrauc bremžu putekļi no bremžu diskiem). Piemērā redzams, ka ražotājs prognozē kalpošanas laiku 5 gadi vai 80k km, kas ir līdzīgi kā aftermarket sveču ražotāju solītie 75k km un visur piebilde, ka tas ir atkarīgs no auto ekspluatācijas apstākļiem — var izvilkt ilgāk.

Protams, apkopju intervāli kā kuram auto kādā komplektācijā. Bija Volvo, kam ražotājs eļļas maiņas intervālu norādīja nieka 8000 km. Tomēr ir vērts pārbaudīt vai pārdevējs nekarina makaronus un nemēģina pārdot vasaras gaisu riepām tikai lai izrakstītu lielāku rēķinu.


Diez gaisa filtra nomaiņa ir paredzēta arī agrāk kā pēc 50 000 jūdzēm?
Offline
Mizx
12. Jan 2023, 22:29 #6358

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


12 Jan 2023, 22:24:37 @subaru rakstīja:

Diez gaisa filtra nomaiņa ir paredzēta arī agrāk kā pēc 50 000 jūdzēm?
Pēc instrukcijas nē, tikai AMG motoriem to maina biežāk.
Offline
jurrus
12. Jan 2023, 22:44 #6359

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Gaisa filtra maiņas biežumu nosaka arī pēc vides, kurās paŗvietojas auto. Ir arī vietas, kur gaisa filtrs ir obligāti jāmaina pie katras eļļas maiņas.
Bet idejiski jebkuri filtri ir jāmaina pēc to daļiņu lieluma uzķeršanas spējas- jo sīkākas daļas aiztur, jo ātrāk kļūst mazefektīvs. Automašīnu gaisa filtri ir arhaiski dēļ neesošas nepieciešamības pēc efektīvāka darba, attiecīgi retāk jāmaina, ja vispār jāmaina. Savukārt salona filtri- jo labāks, jo biežāk.
Offline
Murphy
12. Jan 2023, 23:11 #6360

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Tikko B8 pasātam 2.0 TSI 60k km apkope - sveces mainīja
Apkope + sveces + maiņa - 500+ eur jau
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo