Autors | Ziņojums |
CP17 | 28. Nov 2020, 22:13 |
#6297
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 Nov 2020, 22:09:59 @RVR rakstīja:
28 Nov 2020, 21:46:48 @CP17 rakstīja:
saruuseeja un paarluuza , vinjsh vai tad bija tikai viens pie Zoo?
Latvijā, šķiet, bija tikai tas viens.
Varbūt kaut kur citur ex-PSRS vai bijušajās soc. valstīs vēl bija.
varbuut biju jau shmigaa paaris gadu vecumaa, bet liekas ka paariits rinjkjoja pa mezhaparku, varbuut kljuudos |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 22:17 |
#6298
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| elektro raf 2207
raf 2910
2210
2802
te vairaak txt:
http://www.e-transports.org/index.php/e-transpo...ie-mikroautobusi |
Offline | |
|
RVR | 28. Nov 2020, 22:19 |
#6299
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22390
Braucu ar: RVR
|
28 Nov 2020, 22:03:22 @CP17 rakstīja:
vispaar zheel ka viss aizgaaja ne tur kur vajadzeeja aiziet ar rafiem.
Nebija jau īsti citu variantu.
Pat PSRS laikos jau avīzēs un visādos kinožurnālos stāstīja par milzīgo brāķa procentu tajā rūpnīcā.
Plus vēl tas, ka baigi daudz no visām detaļām ieveda no Krievijas un Jelgavā tikai lika kopā.
Būsim godīgi, tie busi bija s*ds. Vienkārši PSRS citu tādu busiņu nebija, tikai tāpēc šos ražoja tādos apjomos. Vēl mazliet ieveda poļu Žuk un Nisa. |
Offline | |
|
RVR | 28. Nov 2020, 22:23 |
#6300
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22390
Braucu ar: RVR
| Vienīgais, kas no RAF ir palicis mūsdienās un sekmīgi darbojas, ir... aviokompānija
https://rafavia.aero/about-us/
|
Offline | |
|
kasio | 28. Nov 2020, 22:32 |
#6301
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
28 Nov 2020, 22:19:05 @RVR rakstīja:
28 Nov 2020, 22:03:22 @CP17 rakstīja:
vispaar zheel ka viss aizgaaja ne tur kur vajadzeeja aiziet ar rafiem.
Nebija jau īsti citu variantu.
Pat PSRS laikos jau avīzēs un visādos kinožurnālos stāstīja par milzīgo brāķa procentu tajā rūpnīcā.
Plus vēl tas, ka baigi daudz no visām detaļām ieveda no Krievijas un Jelgavā tikai lika kopā.
Būsim godīgi, tie busi bija s*ds. Vienkārši PSRS citu tādu busiņu nebija, tikai tāpēc šos ražoja tādos apjomos. Vēl mazliet ieveda poļu Žuk un Nisa.
bet tas jau tagad ar visiem auto razotajiem, parsvara visi komplekte masinas ar detalam kas ir razotas citas valstis.[ Šo ziņu laboja kasio, 28 Nov 2020, 22:33:27 ] |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 22:38 |
#6302
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 Nov 2020, 22:30:37 @koderis rakstīja:
94. gada RAF smuks, atgādina pirmo espace
man tas 94g atgaadina kautkaadu hiace?
P.s.shitie vecie hiace arii atgaadina bik vecos raf ka tik bik kko nenospieda no toyotas...
|
Offline | |
|
RVR | 28. Nov 2020, 22:40 |
#6303
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22390
Braucu ar: RVR
|
28 Nov 2020, 22:32:41 @kasio rakstīja:
bet tas jau tagad ar visiem auto razotajiem, parsvara visi komplekte masinas ar detalam kas ir razotas citas valstis.
Jā, bet noieta tirgus jau tāpat viņiem tikai Krievijā bija. Vest šurp gandrīz visas detaļas no Krievijas un tad vest atpakaļ tirgot... Plus vēl darbaspēka izmaksas pie mums ir lielākas un vēl muitas izmaksas.
Rezultātā būtu analogs krievu Gazelēm un Soboļiem, bet tikai dārgāks. Kam tādu vajag? |
Offline | |
|
kasio | 28. Nov 2020, 22:44 |
#6304
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
28 Nov 2020, 22:40:48 @RVR rakstīja:
28 Nov 2020, 22:32:41 @kasio rakstīja:
bet tas jau tagad ar visiem auto razotajiem, parsvara visi komplekte masinas ar detalam kas ir razotas citas valstis.
Jā, bet noieta tirgus jau tāpat viņiem tikai Krievijā bija. Vest šurp gandrīz visas detaļas no Krievijas un tad vest atpakaļ tirgot... Plus vēl darbaspēka izmaksas pie mums ir lielākas un vēl muitas izmaksas.
Rezultātā būtu analogs krievu Gazelēm un Soboļiem, bet tikai dārgāks. Kam tādu vajag?
nu uz krievijas tirgu tur nebutu malsana, bet rupnicu vareja sglabt un razot kadu eiropas markas auto. |
Offline | |
|
|
kaprons | 28. Nov 2020, 22:44 |
#6305
|
|
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
|
28 Nov 2020, 22:30:37 @koderis rakstīja:
94. gada RAF smuks, atgādina pirmo espace
čalīt mācies Espāčus domāju ka Tu domā otro paaudzi pirmā bija kantainā |
Offline | |
|
kaprons | 28. Nov 2020, 22:53 |
#6306
|
|
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| es gan teikto otrā paaudze tuvāk, bet nu nestrīdēsimies šovakar
Tā Latvija bija forša miskaste man fāterim Latvijas Gāzē bija darba auto un es tikko dabūju tiesības sāku ar viņu braukāt pa vakariem un brīvdienās
Vispār bija laiki, ka valsts uzņēmuma auto varēja lietot privāti cik negribi (kautgan šodien laikam arī)
Bet nu nenormāli nestabila miskaste kad viņu uz grantenes iešūpoja un aiznesa raznosā tad dabūt mierā nez vai bija iespējams es nolidoju no ceļa pļavā bet nu stabila miskaste izrādījās palika uz riteņiem kautgan leciens bija kārtīgs
|
Offline | |
|
RVR | 28. Nov 2020, 22:55 |
#6307
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22390
Braucu ar: RVR
|
28 Nov 2020, 22:44:11 @kasio rakstīja:
28 Nov 2020, 22:40:48 @RVR rakstīja:
28 Nov 2020, 22:32:41 @kasio rakstīja:
bet tas jau tagad ar visiem auto razotajiem, parsvara visi komplekte masinas ar detalam kas ir razotas citas valstis.
Jā, bet noieta tirgus jau tāpat viņiem tikai Krievijā bija. Vest šurp gandrīz visas detaļas no Krievijas un tad vest atpakaļ tirgot... Plus vēl darbaspēka izmaksas pie mums ir lielākas un vēl muitas izmaksas.
Rezultātā būtu analogs krievu Gazelēm un Soboļiem, bet tikai dārgāks. Kam tādu vajag?
nu uz krievijas tirgu tur nebutu malsana, bet rupnicu vareja sglabt un razot kadu eiropas markas auto.
Tas tā vārdos skan labi "varēja saglābt".
Bet dzīvē bija tā, ka bija milzīgi korpusi ar bezcerīgi novecojušu tehniku, ārprātīgiem komunālajiem rēķiniem un tūkstošiem darbinieku. Valsts to pavilkt nevarētu nekādi (un tas arī nav valsts uzdevums).
Tad bija jāatnāk kādam lielajam investoram tad un tūlīt, uzreiz. Acīmredzot, nebija interesanti nevienam. |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 22:56 |
#6308
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
28 Nov 2020, 22:13:37 @CP17 rakstīja:
28 Nov 2020, 22:09:59 @RVR rakstīja:
28 Nov 2020, 21:46:48 @CP17 rakstīja:
saruuseeja un paarluuza , vinjsh vai tad bija tikai viens pie Zoo?
Latvijā, šķiet, bija tikai tas viens.
Varbūt kaut kur citur ex-PSRS vai bijušajās soc. valstīs vēl bija.
varbuut biju jau shmigaa paaris gadu vecumaa, bet liekas ka paariits rinjkjoja pa mezhaparku, varbuut kljuudos
mjaa laikam tomeer tikai viens un startaa bija ar triis vagoniem, tas atjaunotais laikam ir tas ar diviem vagoniem un pa 55k evro
https://www.delfi.lv/auto/zinas/rigas-motormuze...ro.d?id=51647503
raf 9226
[ Šo ziņu laboja CP17, 28 Nov 2020, 22:59:39 ] |
Offline | |
|
Goga | 28. Nov 2020, 22:58 |
#6309
|
|
Kopš: 04. Feb 2008
Ziņojumi: 474
Braucu ar: Ragavām
|
28 Nov 2020, 18:08:33 @CP17 rakstīja:
Ogrē Dambis šo vai analogu restaurē...
Tikai būs elektro |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 23:03 |
#6310
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| http://www.autodroms.lv/pedeja-busina-dzivesstasts/ |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 23:06 |
#6311
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| da xuy saprast cik vinju bijis, shitas kjip raf 3407 nr BK6085
[ Šo ziņu laboja CP17, 28 Nov 2020, 23:10:05 ] |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 23:12 |
#6312
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| |
Offline | |
|
|
CP17 | 28. Nov 2020, 23:14 |
#6313
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| |
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 23:17 |
#6314
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| pat shitaads vilciens
autovilciens “Rīga”
|
Offline | |
|
CP17 | 28. Nov 2020, 23:21 |
#6315
|
|
Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| 90. gadi bija zīmīgi ar Latvijas tautsaimniecības pagrimumu un izņēmums nebija arī autorūpniecība. Tomēr atradās drosminieki, kas vēlējās kaut ko darīt lietas labā. 1995. gadā uzņēmējs Fēliks Tontegode nāca klajā ar ierosmi izstrādāt paaugstinātas caurejamības automobiļa projektu, kam būtu pašu mājās izgatavota šasija un plastikāta virsbūve. Šim nolūkam 1996. gadā tika izveidots uzņēmums „Baltijas džips”, kas 1998. gada martā sāka automobiļu „BD - 1322 Tantor” ražošanu. Mašīna bija paredzēta sportiskas atpūtas cienītājiem un lauku iedzīvotājiem. Diemžēl projekts neguva cerēto pircēju atsaucību, jo tirgū kļuva pieejami daudz modernāki Rietumvalstu ražojumi. Kopumā tika izgatavoti apmēram 12 „Tantor” automobiļi.
(c)laikmetazimes.lv
|
Offline | |
|
mrc | 28. Nov 2020, 23:35 |
#6316
|
|
Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
28 Nov 2020, 22:44:11 @kasio rakstīja:
28 Nov 2020, 22:40:48 @RVR rakstīja:
28 Nov 2020, 22:32:41 @kasio rakstīja:
bet tas jau tagad ar visiem auto razotajiem, parsvara visi komplekte masinas ar detalam kas ir razotas citas valstis.
Jā, bet noieta tirgus jau tāpat viņiem tikai Krievijā bija. Vest šurp gandrīz visas detaļas no Krievijas un tad vest atpakaļ tirgot... Plus vēl darbaspēka izmaksas pie mums ir lielākas un vēl muitas izmaksas.
Rezultātā būtu analogs krievu Gazelēm un Soboļiem, bet tikai dārgāks. Kam tādu vajag?
nu uz krievijas tirgu tur nebutu malsana, bet rupnicu vareja sglabt un razot kadu eiropas markas auto.
Ja pareizi atceros, tad nelaiķa Ķibilda raidījumā bija sižets par RAF - laikam no Vācijas bija atbraukuši eksperti, un secināja, ka visa tā faking ēka ir viens milzu šķībs brāķis, kas jājauc nnuhaj nost un jābūvē par jaunu, lai tur vispār varētu uzražot dajebko, kas būtu ejošs civilizētajā pasaulē |
Offline | |
|