Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
crime
21. Jan 2025, 17:10 #62801

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi

nez šitas pirmais dzinējs tam x6 ja nemaldos, tad incheipā savulaik pa garantiju jau līdz 80-100k km tika mainīti
Offline
Dii
21. Jan 2025, 17:18 #62802

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 274

Braucu ar: e91

Logitech 7
Offline
Arturiks
21. Jan 2025, 17:38 #62803

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9136

Braucu ar: 26 & 26 & 11

“prasa ļoti maz līdzkļus ekspluatācijā”

Šādi pateikt par 15 gadus vecu premium benzīna kapsētu ar neizdevušos dzinēju ir jābūt lielai drosmei.
Offline
Edzhus
21. Jan 2025, 17:47 #62804

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: 4x5

Nu ir ir tur prikoli. Arī diski rakstīts, ka oriģinālie bet 818 nāca tikai 21 un 22.

2010 gadā atvests no ukrainas uz zviedirju un tad līdz 23 gadam bijis zviedirjā. Te nočekojot viss skaisti sakrīt vismaz ar nobraukumiem un servisus ir ampeklējis.

Teorijā jau nav tas N63 tik slikts. Neliktu jau viņu tad vēl G sērijā, protams jau bijis TU,2,3..

Jautājums vairāk vai cilvēki, kas to auto lietojuši ir apzinajušies to, ka tas dzinējs ir jākopj.
Offline
protams
21. Jan 2025, 18:22 #62805

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5724

Braucu ar: NS7

Paskaties igauni hellcar, tas skrūvē bmw bet savu 750 dziesmā nav dabūjis...tādus jāņem no usa tur tiem dīleri pa gudvilu mainīja visu ko bet laiks jau pagājis

[ Šo ziņu laboja protams, 21 Jan 2025, 18:47:36 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
b1te
21. Jan 2025, 18:45 #62806

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1920

Braucu ar: das auto


21 Jan 2025, 17:38:34 @Arturiks rakstīja:
“prasa ļoti maz līdzkļus ekspluatācijā”

Šādi pateikt par 15 gadus vecu premium benzīna kapsētu ar neizdevušos dzinēju ir jābūt lielai drosmei.


pēc šādiem vārdiem, atliek šo nopirkt Gunitai no Aizkraukles un pēc kāda laika varētu tapt kārtējais bezTabu sižets, par ļaunajiem galvaspilsētas auto tirgoņiem, kuri kārtējo reizi iesmērēja...
Offline
Edzhus
21. Jan 2025, 19:10 #62807

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: 4x5


21 Jan 2025, 18:22:29 @protams rakstīja:
Paskaties igauni hellcar, tas skrūvē bmw bet savu 750 dziesmā nav dabūjis...tādus jāņem no usa tur tiem dīleri pa gudvilu mainīja visu ko bet laiks jau pagājis


Offline
Janis_Janis
21. Jan 2025, 20:31 #62808

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 177

Braucu ar:

Par 1.6d nezinu, bet par 2.0d lasīju, ka jaunajām insigniām arī novērota vecā labi zināmā opel problēma par ellas spiedienu, ka aprauj šāles.


13 Nov 2024, 18:51:57 @wanksta rakstīja:

13 Nov 2024, 17:48:54 @HS rakstīja:
Kas ar šiem opeļoem darās?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/insignia/cfdfog.html
Šie dzinēji un awd ka uzvedās?


Par konkrēto dzinēju un pilnpiedziņu nezinu, bet kopumā iespaids par šīs paaudzes insigniju ir pozitīvs - Standarta piekare principā ir ok un nav koka rati, samēra patīkama salona apdare, uz vadītāju orientēta, gandrīz sportiska sēdpozīcija, arī no ārpuses un ikdienas lietošanas ir samērā labi viss.
Par negatīvo - diemžēl sportiskā tipa sēdekļi ir ļoti šauri un var spiest pakaļu ja esi cilvēks kaut nedaudz virs M izmēra, jaunas navigācijas kartes vairs neiznāk, digitālais spidometrs ir samērā bezjēdzīgs no funkcionālā viedokļa, Led Matrix gaismas ir samērā ok, bet nu funkcionāls nav gluži premium līmenī (lieli tumšie laukumi), varu uzteikt motortelpas skaņas izolāciju, taču salonā tā ir nu tā, liekas ka vairāk salona troksnis nāk no grīdas/aizmugures, bet nu to noteikti varētu nesāpīgi salabot.

Bet kopumā, nu ņemam vērā, ka tas ir Opel un priekš tā šis auto ir tiešām adekvāts, izskatās labi, iekšā patīkami, vietas pietiekami (noteikti vairāk kā F11), dinamika manam 1.6cdti ir pārsteidzoši laba priekš tā tilpuma, vispār ja savelkam par un pret tad teikšu, ka var ņemt.
Offline
beerzinsh
21. Jan 2025, 20:49 #62809

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2556

Braucu ar:


21 Jan 2025, 20:31:35 @Janis_Janis rakstīja:
Par 1.6d nezinu, bet par 2.0d lasīju, ka jaunajām insigniām arī novērota vecā labi zināmā opel problēma par ellas spiedienu, ka aprauj šāles.


13 Nov 2024, 18:51:57 @wanksta rakstīja:

13 Nov 2024, 17:48:54 @HS rakstīja:
Kas ar šiem opeļoem darās?
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/opel/insignia/cfdfog.html
Šie dzinēji un awd ka uzvedās?


Par konkrēto dzinēju un pilnpiedziņu nezinu, bet kopumā iespaids par šīs paaudzes insigniju ir pozitīvs - Standarta piekare principā ir ok un nav koka rati, samēra patīkama salona apdare, uz vadītāju orientēta, gandrīz sportiska sēdpozīcija, arī no ārpuses un ikdienas lietošanas ir samērā labi viss.
Par negatīvo - diemžēl sportiskā tipa sēdekļi ir ļoti šauri un var spiest pakaļu ja esi cilvēks kaut nedaudz virs M izmēra, jaunas navigācijas kartes vairs neiznāk, digitālais spidometrs ir samērā bezjēdzīgs no funkcionālā viedokļa, Led Matrix gaismas ir samērā ok, bet nu funkcionāls nav gluži premium līmenī (lieli tumšie laukumi), varu uzteikt motortelpas skaņas izolāciju, taču salonā tā ir nu tā, liekas ka vairāk salona troksnis nāk no grīdas/aizmugures, bet nu to noteikti varētu nesāpīgi salabot.

Bet kopumā, nu ņemam vērā, ka tas ir Opel un priekš tā šis auto ir tiešām adekvāts, izskatās labi, iekšā patīkami, vietas pietiekami (noteikti vairāk kā F11), dinamika manam 1.6cdti ir pārsteidzoši laba priekš tā tilpuma, vispār ja savelkam par un pret tad teikšu, ka var ņemt.



Konkrētajam domāju rūpīgi jāpačeko vēsture, cena aizdomīgi maza priekš komplektācijas!

Par 2.0 vairāk problēmu ir tieši ar šiem Biturbo, beidzas sprauslas un sabojā DPF, dēļ 4x4 DPF savādāks kā standarta dzinējam un tikai jauns OE dabūjams.
Par šālēm nav dzirdēts ka aprauj, biežāk izjūk ķēde starp sadalenēm un tad visslikti.lv galva lupatās!
Bet atšķirībā no Pasāta un Superb nav jācīnās ar rūsas problēmām!
Offline
wanksta
21. Jan 2025, 21:02 #62810

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7453

Braucu ar: muti

Varbūt zini cik 1.6cdti skaitās ķēdes resurss pēc grāmatas? Par eļļu arī skatos servisa grāmatā, viens serviss lējis 5-30, otrs 0-20, pēc tam atkal 5-30, ir vispār kāds normāls reglaments?
Offline
michals1
21. Jan 2025, 21:12 #62811

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2060

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


21 Jan 2025, 21:02:29 @wanksta rakstīja:
Varbūt zini cik 1.6cdti skaitās ķēdes resurss pēc grāmatas? Par eļļu arī skatos servisa grāmatā, viens serviss lējis 5-30, otrs 0-20, pēc tam atkal 5-30, ir vispār kāds normāls reglaments?

Es savam 1,6 traktoram ķēdi mainīju uz 150k.km. Pēc maiņas meistari apstiprināja,ka pareizi vien darīju.
Eļļa tiek lietota 0-20. Autiņam pašlaik 5 gadi-180k.noskrējiens,problēmu pašlaik nav. Vienīgi nepatīk tas,ka reizēm R pozīcijā kārba slēdzas ar sitienu. Reti,bet mēdz būt.
Offline
beerzinsh
21. Jan 2025, 21:18 #62812

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2556

Braucu ar:


21 Jan 2025, 21:02:29 @wanksta rakstīja:
Varbūt zini cik 1.6cdti skaitās ķēdes resurss pēc grāmatas? Par eļļu arī skatos servisa grāmatā, viens serviss lējis 5-30, otrs 0-20, pēc tam atkal 5-30, ir vispār kāds normāls reglaments?


30k ir max, bet. auto veil kalkulāciju, parasti ap 15-20 saskaitīja jau ka jāmaina. Daudz kas atkarīgs no auto īpašnieka, ja nbūs Sixt, tad atceros, ja nebija sasniegts nobraukums, tad lika tikai nodzēst apkopes indikāciju un brauca kad auto sasniedza 30k panelī.

Ja pareizi atceros, eļļa bija 5w30 Dexos 2 mūsu reģionā. Vācijā/ Beļģijā 0w20, bet svarīgākais bija lai ir tas Dexos.


Ķēdei baigi reglamenta nav, kad parādās papildus trokšņi, tad jāmaina. Tiko mainijām uz 180K vienam darba auto, bija diez gan pastiepusies jau.
Pie maiņas galvenais samainīt abus komplektus, lai ir eļļas sūkņa sobras jauns. Kādus 95% var salasīt IC kas nepieciešams, daļa blīves gan ir tikai OEM Opel jāliek.

Ar Opel gan 5 gadus vairs neesmu baigi saistīts, tik tik parkā pāris auto palikuši vēl
Offline
crime
21. Jan 2025, 21:46 #62813

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8579

Braucu ar: m635csi

bijuši kādi 5-6 b8 passati un viens superb, passatiem nevienam nav bijušas rūsas problēmas, superbam jā, bet tas bija apmīcīts no visām pusēm un šķūnī nokrāsots. nevienam passatam, kas tika atvests no DE vai BE, nebija nekādu rūsas pazīmju. cita lieta, kad šitos LV auto nopērk, tad jābrīnās, ka rūsē, pūst un jūk laukā, jā jā zinu, galvenais jau vēsture lai redzama, pērciet vēl tos LV lūžņus
Offline
Fandulis
21. Jan 2025, 22:04 #62814

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13586

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tā arī ir, kurā vietā bija sists, tur rūsēja, Superbs. Bet ir nianses par kodiakiem, arī bez avārijām, to jau tāpat visi zin, arī divgadīgiem, bez avārijām.
Offline
RolandsK
21. Jan 2025, 22:44 #62815

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3565

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Drīzāk jautājums, kāpēc Opelis un Renis var uzražot mazāk rūsejošus auto nekā citi... Jaunie BMW laikam arī tīri labi turās pret sāli.
Offline
Aurius
22. Jan 2025, 15:50 #62816

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 172

Braucu ar:


21 Jan 2025, 22:44:43 @RolandsK rakstīja:
Drīzāk jautājums, kāpēc Opelis un Renis var uzražot mazāk rūsejošus auto nekā citi... Jaunie BMW laikam arī tīri labi turās pret sāli.


Man teikt ka tas pats e60 un e90 jau nemaz nav baigais ruslans, ber reāli 4-5 gadi pa Latviju un arkas burbuļos visiem + - 15gv mašīnām. Bet tā kā rūss MB un VAG man šķiet pat Opels ta nerūss

[ Šo ziņu laboja Aurius, 22 Jan 2025, 15:51:06 ]

Offline
Mizx
22. Jan 2025, 18:13 #62817

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6451

Braucu ar:


22 Jan 2025, 15:50:40 @Aurius rakstīja:

21 Jan 2025, 22:44:43 @RolandsK rakstīja:
Drīzāk jautājums, kāpēc Opelis un Renis var uzražot mazāk rūsejošus auto nekā citi... Jaunie BMW laikam arī tīri labi turās pret sāli.


Man teikt ka tas pats e60 un e90 jau nemaz nav baigais ruslans, ber reāli 4-5 gadi pa Latviju un arkas burbuļos visiem + - 15gv mašīnām. Bet tā kā rūss MB un VAG man šķiet pat Opels ta nerūss
MB rūsēšana nu jau ir veco laiku mīts, palicis no 90-tiem gadiem, kad MB pirmie ieviesa udens bāzes krāsas, bet vēl neprata normāli visu izdarīt, lai nerūsētu. Nu jau var nopirkt jaunu MB, 10-mit gadus braukāt pa Latviju un tikai pēc 10-mit gadiem pa musu ceļiem varēs sākt meklēt pirmos redzamos rūsas burbulīšus. Domāju, ka tas ir pavisam labs rādītājs. Var būt atsevišķi izņēmumi kā G-klases, bet tām problēma ir pati virsbūve, kurai konstrukcija ar visādām nišām, kabatām un savienojumiem, kuros visi sū saķeras un sākas bojāšanās. Tā ka ja sludinājumos ir nopietni parūsējis līdz 10-mit gadus vecs MB, tad visticamākais tās ir slikta (neveikta) remonta sekas, nevis kaut kas cits.
Offline
ralfiks
22. Jan 2025, 18:18 #62818

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3127

Braucu ar: MB;f15;LC

Bet man ir reāls piemērs ar saviem viena gada Trafic un LC.Diena pret nakti.Abi no reģistrācijas Latvijā braukti.LC pūst,savukārt Renis ļoti minimāli rūsē.Es nezinu kā to izskaidrot Un interesanti,vai tāds pats algoritms pārnesas arī uz,teiksim, tiem pašiem modeļiem tagad pirktiem,kā tie izskatītos pēc 10-15 g
Offline
bum_bumz
22. Jan 2025, 18:47 #62819

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6867

Braucu ar: E34


22 Jan 2025, 18:18:03 @ralfiks rakstīja:
Bet man ir reāls piemērs ar saviem viena gada Trafic un LC.Diena pret nakti.Abi no reģistrācijas Latvijā braukti.LC pūst,savukārt Renis ļoti minimāli rūsē.Es nezinu kā to izskaidrot Un interesanti,vai tāds pats algoritms pārnesas arī uz,teiksim, tiem pašiem modeļiem tagad pirktiem,kā tie izskatītos pēc 10-15 g

Tajatai ir pliks bleķis, varbūt renim kāds pārklājums, grubulis. Algoritms tāds, lai auto ir metams komplektā - motors nokauts un bundža caurrūsējusi, respektīvi 5-7 gadi.
Apsvērumi tādi - ja tu nobrauc 200K kādos 15 gados, tad tev auto nevajag, izmanto sabiedrisko. Latvija auto neražo, mērīts pēc Tokijas, Parīzes ...
Offline
Aurius
22. Jan 2025, 19:44 #62820

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 172

Braucu ar:


22 Jan 2025, 18:47:16 @bum_bumz rakstīja:

22 Jan 2025, 18:18:03 @ralfiks rakstīja:
Bet man ir reāls piemērs ar saviem viena gada Trafic un LC.Diena pret nakti.Abi no reģistrācijas Latvijā braukti.LC pūst,savukārt Renis ļoti minimāli rūsē.Es nezinu kā to izskaidrot Un interesanti,vai tāds pats algoritms pārnesas arī uz,teiksim, tiem pašiem modeļiem tagad pirktiem,kā tie izskatītos pēc 10-15 g

Tajatai ir pliks bleķis, varbūt renim kāds pārklājums, grubulis. Algoritms tāds, lai auto ir metams komplektā - motors nokauts un bundža caurrūsējusi, respektīvi 5-7 gadi.
Apsvērumi tādi - ja tu nobrauc 200K kādos 15 gados, tad tev auto nevajag, izmanto sabiedrisko. Latvija auto neražo, mērīts pēc Tokijas, Parīzes ...


Ā! nuja, viss skaidrs, arī tas ka Latvija šķēsrgriezumā ir tik maza ka šeit nemaz i nevag vispār auto!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo