Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
abyss
25. Oct 2024, 11:47 #62721

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8192

Braucu ar: e39 523

Normāls VAG ar tām prasībām būs 25k.
Offline
rinalds2m
25. Oct 2024, 11:54 #62722

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 433

Braucu ar: R1250GS


25 Oct 2024, 11:41:58 @davisTK rakstīja:

25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.

Nobraukums drusku virs 100k, cenu var noteikti līd z kādi 19500 dabūt lejā
3er


Man vajag ģimenes auto - sievai, 2 bērniem un sunim lai ir kur kājas izstiept. 3er būs par mazu.
Offline
juriz
25. Oct 2024, 12:02 #62723

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: būzu

x7
Offline
Elviss
25. Oct 2024, 12:11 #62724

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22031

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Kaut kāds X3 varbūt sanāk, ne pārāk jauns, ja gribas BMW par to budžetu.
Nobrauktu G Tev noteikti nevajag.

-----------------

RT Translations
Offline
shirminieks
25. Oct 2024, 12:42 #62725

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: 81


25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/k...nhh.html#photo-5

https://mollerauto.lv/lv/10573534.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...df.html#photo-10

Ja ļoti gribas, var pāršūt salonu uz ādu

edit: Kodiaq gan nedaudz dārgāks, bet arī svaigāks

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 25 Oct 2024, 12:42:37 ]

Offline
rinalds2m
25. Oct 2024, 13:02 #62726

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 433

Braucu ar: R1250GS


25 Oct 2024, 12:42:00 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/k...nhh.html#photo-5

https://mollerauto.lv/lv/10573534.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...df.html#photo-10

Ja ļoti gribas, var pāršūt salonu uz ādu

edit: Kodiaq gan nedaudz dārgāks, bet arī svaigāks


Es te nebiju iegriezies teju 10 gadus, bet skatos ka nekas īpaši nav mainījies.
Daiļdiršana joprojām līmenī.
Neviens tavs variants nav ar ādas salonu. Piezīme ka var pāršūt ādas salonu vispār iespārda!

Mle un aizmirsu pierakstīt, ka vajadzētu lai fūri iespējams apdzīt vismaz 3 kilometru garā ceļa posmā. Ko ar kādu no šiem šujmašīnas motoriem izdarīt diez vai var.

Tātad vēl viena prasība - 140 kW motors kā minimums.

Un mašīnas krāsa nedrīkst būt sarkana!

Āksts tiešām.
Ja nav ko rakstīt, tad neraksti un izdzēsies no šejienes.

[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 25 Oct 2024, 13:06:41 ]

Offline
968-jk
25. Oct 2024, 13:14 #62727

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13596

Braucu ar: 30niekiem

Un 10 gadu laikā tā arī neesi iemācījies apdzīšanas manevru.
Offline
Locis
25. Oct 2024, 13:16 #62728

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11200

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


25 Oct 2024, 11:54:32 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 11:41:58 @davisTK rakstīja:

25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.

Nobraukums drusku virs 100k, cenu var noteikti līd z kādi 19500 dabūt lejā
3er


Man vajag ģimenes auto - sievai, 2 bērniem un sunim lai ir kur kājas izstiept. 3er būs par mazu.

Superb,Passat
Offline
Mikels
25. Oct 2024, 13:20 #62729

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4913

Braucu ar: cieņu


25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.

Lūdzu izpilda visas tavas prasības
Bet ar škodu pačots, kurš patiesībā ir tikai paša īpašnieka galvā, nebūs Bet toties nebūs jebļa ar ķēdēm, dpf, skriemeļiem, šalēm, sprauslām, egr, vārstu vākiem, sprauslām utt. Bet beigās tāpat paņemsi nobrauktu G30 ar Mpaku

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/s...mo.html#photo-19

[ Šo ziņu laboja Mikels, 25 Oct 2024, 13:25:59 ]

Offline
rinalds2m
25. Oct 2024, 13:25 #62730

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 433

Braucu ar: R1250GS


25 Oct 2024, 13:14:36 @968-jk rakstīja:
Un 10 gadu laikā tā arī neesi iemācījies apdzīšanas manevru.


Vēl viens.
Mle, es par cik nedzīvoju galvaspilsetā, apvaicājos vai kāds nav apskatījis konkrēto auto.
3.0D kur motora resurss ir uz 500k un mašīna izskatās pēc mašīnas. Salons ir tā uztaisīts tā, kā vag grupai ap 2050 gadu būs.
A few moments later man stāsta cik sarkans pasāts ar 1.5 litrīgu motoru, kur resurss ir 150k km ir ahujenna labāks variants, par to ko man ir interese.
Nopietni!?
Offline
rinalds2m
25. Oct 2024, 13:29 #62731

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 433

Braucu ar: R1250GS


25 Oct 2024, 13:20:42 @Mikels rakstīja:

25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.

Lūdzu izpilda visas tavas prasības
Bet ar škodu pačots, kurš patiesībā ir tikai paša īpašnieka galvā, nebūs Bet toties nebūs jebļa ar ķēdēm, dpf, skriemeļiem, šalēm, sprauslām, egr, vārstu vākiem, sprauslām utt. Bet beigās tāpat paņemsi nobrauktu G30 ar Mpaku

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/s...mo.html#photo-19



Nu daudz maz. Tik tā stūre... 1995. gadā droši vien tāda pati nāca.
Offline
Zalespljavejs
25. Oct 2024, 13:42 #62732

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2462

Braucu ar: tautas auto

Izskatās ka pilsonis nevis taisās kaut ko pirkt, bet iepeldeja vienkārši patērzēt.

Lai jau pērk to lūzni un pēctam sipas ka prot. Neviens to nevar aizliegt.
Offline
Locis
25. Oct 2024, 13:43 #62733

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11200

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Kāpēc to g tieši ar tādu noskrējienu vajag ? Nu kaut 150k BMW ir vēl kādu laiku normāli braucams.
Man f15 no 150k,pa 30k pirku ,un pirmais tāds remonts ja neskaita hadeni,dīlera atsaukumu un preventativu ķēzu maiņu, tagad ap 270k bija ,jo skriemelis izšķida.
Tagad jau to auto tirgoju,jo pietiek braukt ar vienu. Plus vēl sāksies ik pa brīdim remontini visādi,bet es no tā visa esmu noguris ,man pietiek ko citu dzīt uz servisa ,tomēr ,kāds būs priecīgs par tādu auto un viņam tam visam būs laiks.

[ Šo ziņu laboja Locis, 25 Oct 2024, 13:46:28 ]

Offline
Mikels
25. Oct 2024, 13:47 #62734

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4913

Braucu ar: cieņu


25 Oct 2024, 13:43:48 @Locis rakstīja:
Kāpēc to g tieši ar tādu noskrējienu vajag ? Nu kaut 150k BMW ir vēl kādu laiku normāli braucams.
Man f15 no 150k,pa 30k pirku ,un pirmais tāds remonts ja neskaita hadeni un dīlera atsaukumu, tagad ap 270k bija ,jo skriemelis izšķida.
Tagad jau to auto tirgoju,jo pietiek braukt ar vienu. Plus vēl sāksies ik pa brīdim remontini visādi,bet es no tā visa esmu noguris ,man pietiek ko citu dzīt uz servisa ,tomēr ,kāds būs priecīgs par tādu auto un viņam tam visam būs laiks.

Nu nevar liegt katram pilsonim pašam iziet šo pieredzes ceļu
Offline
kolhozs
25. Oct 2024, 13:58 #62735

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 93

Braucu ar: E46 & G31 & C8

Pavasarī tirgošu sterilu G31 530xd M-sport ar patiesiem ~110kkm

Ja kādam interesē


[ Šo ziņu laboja kolhozs, 25 Oct 2024, 14:13:26 ]

Offline
Marteens
25. Oct 2024, 14:02 #62736

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10805

Braucu ar:

Te jau 100x viss pārrunāts. Es ar vienu auto no salona nobraucu 180t.km. Viss atkarīgs kur viņš ir nobraukts. Ja pilsētā, tad pilnīgs čau. Tur motorstundas jāskatās. Bija pasts ar noskrējienu 500tk. Atdzinu uz Lv un 80tk. nobraucu. Notinu odometru uz standarta 200tk. un aizgāja. Šogad vēl Valmierā viņu redzēju.
Offline
shirminieks
25. Oct 2024, 14:03 #62737

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: 81


25 Oct 2024, 13:02:33 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 12:42:00 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 11:34:28 @rinalds2m rakstīja:

25 Oct 2024, 10:51:43 @shirminieks rakstīja:

25 Oct 2024, 10:08:26 @Locis rakstīja:
Tad jau labāk ņemt par to naudu kādu vw vai 3.seriju,nelekt augstāk par dirsu,jo tas jau tāds noskrejiens pie kura jau sāksies visādas mazās probleminas.


Tur jau tas stāsts - mēs meklējot pačotu uzpērkam nodzītās Rietumeiropas lamatas (galvenais lai labi aprīkots un ar M-paku), un pēc tam sūdzamies par dārgām detaļām, meklējam kur nevis defektus novērst, bet izkodēt kļūdas/sistēmas, kā arī raudam par to, ka CSDD sāk aizvien vairāk pievērst uzmanību auto tehniskajam stāvoklim.

Tā vietā lai pa 20kEUR paņemtu 3g-vecu Passat ar <100k nobraukumu, kur būs "sēdies & brauc 3-gadus", labāk pa to pašu naudu paņemt gandrīz 7-gadus un gandrīz 300k nogājušu 5er - kāpēc tas sev ir jānodara?


Super! Iemetīsi lūdzu kādu eksemplāru? Līdz 3 gadus vecu, līdz 100k nobraukumu, automātu, ar ādas salonu līdz 20k eur.

Labprāt izvērtēšu.


https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/k...nhh.html#photo-5

https://mollerauto.lv/lv/10573534.html

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...df.html#photo-10

Ja ļoti gribas, var pāršūt salonu uz ādu

edit: Kodiaq gan nedaudz dārgāks, bet arī svaigāks


Es te nebiju iegriezies teju 10 gadus, bet skatos ka nekas īpaši nav mainījies.
Daiļdiršana joprojām līmenī.
Neviens tavs variants nav ar ādas salonu. Piezīme ka var pāršūt ādas salonu vispār iespārda!

Mle un aizmirsu pierakstīt, ka vajadzētu lai fūri iespējams apdzīt vismaz 3 kilometru garā ceļa posmā. Ko ar kādu no šiem šujmašīnas motoriem izdarīt diez vai var.

Tātad vēl viena prasība - 140 kW motors kā minimums.

Un mašīnas krāsa nedrīkst būt sarkana!

Āksts tiešām.
Ja nav ko rakstīt, tad neraksti un izdzēsies no šejienes.


Nu tad droši cīnies ar visiem kasjakiem, kas pie 300k lien laukā, un pēc tam raudi, ka ļaunā valsts neļauj tehnisko apskati iziet

edit: par salona pāršūšanu uz ādu - diviem kolēģiem, kam katram jaunus KODIAQ uzreiz dīleris veda salonu uz ādu pāršūt, jo abiem obligāti ādas salonus (viens mednieks, otram trīs bērni); tā kā tas viss ir mierīgi izdarāms.

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 25 Oct 2024, 14:05:45 ]

Offline
shirminieks
25. Oct 2024, 14:05 #62738

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: 81


25 Oct 2024, 13:43:48 @Locis rakstīja:
Kāpēc to g tieši ar tādu noskrējienu vajag ? Nu kaut 150k BMW ir vēl kādu laiku normāli braucams.
Man f15 no 150k,pa 30k pirku ,un pirmais tāds remonts ja neskaita hadeni,dīlera atsaukumu un preventativu ķēzu maiņu, tagad ap 270k bija ,jo skriemelis izšķida.
Tagad jau to auto tirgoju,jo pietiek braukt ar vienu. Plus vēl sāksies ik pa brīdim remontini visādi,bet es no tā visa esmu noguris ,man pietiek ko citu dzīt uz servisa ,tomēr ,kāds būs priecīgs par tādu auto un viņam tam visam būs laiks.


Cilvēkam acīmredzot gribas nevis auto ar ko braukt, bet aksesuāru uz ko paskatīties pagalmā starp servisa apmeklējumiem

Bet pašiem no savām kļūdām vien jāmācās
Offline
rinalds2m
25. Oct 2024, 14:58 #62739

Kopš: 08. Apr 2006

Ziņojumi: 433

Braucu ar: R1250GS

Mle, cik te visi gudri kas un kad B57 motoram līdīs ārā. Kas un kad būs jāmaina. utt.

Man žēl ka jums visiem tik ļoti nav paveicies un visi tam esiet gājuši cauri.

Tagad ir pilnīgi skaidrs, ka B57 motors nekādi neatšķiras no N57 190kW un tur ir visi tie paši kasjaki.

Amazing!

Paldies, ka jūs esiet!
Offline
Locis
25. Oct 2024, 15:30 #62740

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11200

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vienalga ,a vai b vai c motors,bet nepilni 300k ir nepilni 300k un vienalga kāds motors ,jo agregāti un viss apkārt dzinējam nolietojas - ģeneratori ,starteri ,skriemeļi,dpf ,stūres iekārta utt
Grozies ,kā gribi ,bet tiem nobirt teiksim līdz 250k oriģināliem ir krietni mazāka iespēja nekā pie 300k un vairāk.

Protams,ja apzinies ,ka daudz kas drīzumā jamaina un esi tam gatavs ,tad nav jau nekādu problēmu. Atšķirība jau būs tajā ka ar lielāku noskrējienu Tev uz sitiena auto iznāk lētāk ,bet pēc tam to starpību pieliksi remontos un savā laikā. Dienas beigās nopērkot lētāku ,tāpat lētāk nesanāks ,vai arī pat dārgāk.

[ Šo ziņu laboja Locis, 25 Oct 2024, 15:37:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo