Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
29. Aug 2024, 21:47 #62601

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6823

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Aug 2024, 21:33:08 @Jurka88 rakstīja:
Nobela miera prēmiju tam kas izgudros sniega kausējošu līdzekli, kas nerūsinās bleķus!! Lai puikas var braukt ar veciem premium gadu gadiem

Pieliec pie auto anodu un rūsēs tas, nevis auto


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
CP17
29. Aug 2024, 21:57 #62602

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

es pirms pagājušās ziemas visus autiņus šeit aizdzinu, pagaidām ok, redzēs kā būs pavasarī...
https://krown.lv/pakalpojumi/pretrusas-apstrade-vieglais-auto/

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Arsm3ns
29. Aug 2024, 22:05 #62603

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 739

Braucu ar:


29 Aug 2024, 21:57:28 @CP17 rakstīja:
es pirms pagājušās ziemas visus autiņus šeit aizdzinu, pagaidām ok, redzēs kā būs pavasarī...
https://krown.lv/pakalpojumi/pretrusas-apstrade-vieglais-auto/
fufels kvadrātā, bet sliktāk par svēto ūdeni arī nebūs.
Offline
FisherS
29. Aug 2024, 22:48 #62604

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1478

Braucu ar: tīriem diskiem


29 Aug 2024, 22:05:52 @Arsm3ns rakstīja:

29 Aug 2024, 21:57:28 @CP17 rakstīja:
es pirms pagājušās ziemas visus autiņus šeit aizdzinu, pagaidām ok, redzēs kā būs pavasarī...
https://krown.lv/pakalpojumi/pretrusas-apstrade-vieglais-auto/
fufels kvadrātā, bet sliktāk par svēto ūdeni arī nebūs.


Nav fufels, ja startā auto nav puveklis!
Atkarība no auto noslodzes(pilsēta/lauki/grants) tas krown vasks turas apakšai 1-2gadus, tad atkal jāatjauno. Pāris auto, ko atvedu no francijas un pārdevu tuvā lokā, vēljoprojām pēc pāris gadiem ruslans 0.

Pie krowna darot tas būs dārgāk, bet ja savs mehs sakarīgs un māk izmantot grubuļa pistoli, tad ap 100e var ierakstīties, kas ir piliens jūrā, ja salīdzina pēctam cīņu ar vēzi(rūsu).

Protams, viss atkarīgs no auto, vagiem slimība durvju ručkas, arku gali utt. tur vasks nepalīdzēs.

Offline
kkas
29. Aug 2024, 22:59 #62605

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9149

Braucu ar: zviedru ledusskapi

mazgāt ziemā vajag katru nedēļu, noteikti no apakšas un būs ok. kaut vai noskalot pašapkalpošanās mazgātavā.
vienādi ātri rusējoši auto, viena gada, vienlīdz ilgi pabijuši LV, var būt kā diena pret nakti rūsas ziņā.
Online
badmoon
29. Aug 2024, 23:17 #62606

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8405

Braucu ar: Braucu ar


29 Aug 2024, 14:20:06 @Mar4ello rakstīja:

29 Aug 2024, 13:19:39 @DusmigsZirgs rakstīja:


Zinu ka šiem arī patīk rūsēt



Palabošu, 2015 gadam nevis patīk, bet jau rūsē. Pārējais viss kā jau passātam, brauc tik.


Nu neez,čoms slīd jau vairākus gadus ar 2015pasātu,uz virsbūves neviena korozijas punktiņa....Bet auto regulāri kopj,varbūt tur tas triks.


2008.g. modeļa Fords, ievests no BE, bez rūsas. LV braukti tika ~5 gadi, bez Crown, vaskiem, ne bieži mazgāts, bez garāžas, utt. Rūsa pirmos 5 gadus uz virsbūves nulle. Sestajā gadā beidzot padevās viena aizmugurējā arka, parādījās virspusēja rūsa. Normāls auto Passats/Golfs pirms tam rūsēja daudz ātrāk un pamatīgāk.

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
DusmigsZirgs
30. Aug 2024, 08:33 #62607

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 172

Braucu ar:


- Salona apdarei milzīgs uzlabojums pret B7


Man pilnīgi pretējas sajūtas. B7 likās daudz kvalitatīvāks, klusāks par B8. Arī gaitā B7 likās foršāks.
B9 gan viss ir jau labā līmenī un atkal jūt vācieša pedantismu.
Offline
Mikels
30. Aug 2024, 08:43 #62608

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4818

Braucu ar: cieņu

Gan jau kāds vācietis blakus arī ir pastāvējis, bet vispār B9 ir dizainēts un tiek likts kopā Slovkākijā kopā ar Skoda SuperB uz kura pamata tas arī ir taisīts

Ps.
Paldies tiem, kas padalījās ar lietotāja pieredzi par B8

[ Šo ziņu laboja Mikels, 30 Aug 2024, 08:44:02 ]

Offline
DusmigsZirgs
30. Aug 2024, 08:45 #62609

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 172

Braucu ar:


30 Aug 2024, 08:43:37 @Mikels rakstīja:
Gan jau kāds vācietis blakus arī ir pastāvējis, bet vispār B9 ir dizainēts un tiek likts kopā Slovkākijā kopā ar Skoda SuperB uz kura pamata tas arī ir taisīts

Ps.
Paldies tiem, kas padalījās ar lietotāja pieredzi par B8


Ak tad tāpēc B9 ir tik nesmuks no sāna
Offline
cmax
30. Aug 2024, 10:30 #62610

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1051

Braucu ar:


29 Aug 2024, 16:16:49 @shirminieks rakstīja:

29 Aug 2024, 11:46:51 @Mikels rakstīja:
Zinu, ka te vairākiem ir bijis B8 passāts, attiecīgi varbūt kāds var pakomentēt par b8, kāds ir tas 1.8T benzīns ikdienas ekspluatācijā, patēriņš pilsētā, kaut kādas raksturīgākās slimības utt.
Dīzeli kā variantu neizskatu.
Saprotu, kas tas dzinējs ir ar ķēdi, attiecīgi vai tur arī ir bmw stāsts vai par to var neuztraukties

Piemēram:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b8/cxxjic.html



Kopš 20' gada braucu ar 17' gada 190hp 2.0TDI 4motion sedanu - paņēmu ar 75k km nobraukumu, tagad jau 140k km.

No plusiem:
- Visas tehnoloģijas (interfeiss, asistenti, adaptīvās tālās gaismas) tādas pašas kā tā paša gada AUDI un ir kārtīgi nostrādātas;
- Vietas daudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagažniekā (mierīgi iet lielie bērnu rati + divi koferi un vēl sīkumi);
- Diezgan laba standarta piekare (daudz labāka kā Tiguan-veidīgajiem);
- Salona apdarei milzīgs uzlabojums pret B7 un kopumā ir (gandrīz) Q5 līmenī (mīkstas plastmasas ir no rokubalsta uz augšu, arī aizmugurē);
- Tērē maz (~6l/100km priekš 190hp pilnpiedziņas) un iet pietiekoši;

No mīnusiem:
- Skaņas izolācija ir galvenā vieta, kur redz atšķirību no AUDI;
- Pēdējā gada laikā sāk just, ka uz bruģa / raupja asfalta ir vietas, kas salonā pierezonē, bet to es norakstu uz auto vecumu.

20' gadā pēdējos garantijas mēnešos pa garantiju Moller samainīja stūres reiku (uz bruģa noteiktos apstākļos ļoti viegli piegrabēja), vadītāja atpakaļskata spoguli (neaptumšojās), un vadītāja logu regulēšanas pogas (auto-režīms strādāja uz 50%), kā arī samainīju AKB; kopš tā laika tikai viena atsaite piekarē ir bijis jānomaina. Rūsu nekur neredzu. Apkopes taisu Moller uz 15k km.

Price-performance ir ļoti labs jo auto pietiekoši dinamisks (190hp & pilnpiedziņa), labi aprīkots (visi asistenti (ACC, lane-assist, utt.), apsiltāmi/ventilējami/masāžas krēsli ar atmiņu, apsildāma stūre, WEBASTO, 3-zonu klima, keyless, adaptīvās tālās gaismas, auto-park, utt.), un pietiekoši plašs. Toreiz ekvivalenti AUDI/BMW maksāja ~50% dārgāk.

Kā tas 190zirgu motors tiek galā ar šoseju ātrumos ap 90-100? Pabraukājos ar raudi B9 ar to pašu motoru un īsti nepatika tie zemie apgriezieni(1200-1300k), kas radīja manāmu dunoņu salonā. Tā ērti sāka tikai ap 130 un arī tad motoram kautkas ap 1700 apgriezienim
Offline
shirminieks
30. Aug 2024, 14:59 #62611

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


30 Aug 2024, 10:30:50 @cmax rakstīja:

29 Aug 2024, 16:16:49 @shirminieks rakstīja:

29 Aug 2024, 11:46:51 @Mikels rakstīja:
Zinu, ka te vairākiem ir bijis B8 passāts, attiecīgi varbūt kāds var pakomentēt par b8, kāds ir tas 1.8T benzīns ikdienas ekspluatācijā, patēriņš pilsētā, kaut kādas raksturīgākās slimības utt.
Dīzeli kā variantu neizskatu.
Saprotu, kas tas dzinējs ir ar ķēdi, attiecīgi vai tur arī ir bmw stāsts vai par to var neuztraukties

Piemēram:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswa...t-b8/cxxjic.html



Kopš 20' gada braucu ar 17' gada 190hp 2.0TDI 4motion sedanu - paņēmu ar 75k km nobraukumu, tagad jau 140k km.

No plusiem:
- Visas tehnoloģijas (interfeiss, asistenti, adaptīvās tālās gaismas) tādas pašas kā tā paša gada AUDI un ir kārtīgi nostrādātas;
- Vietas daudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagažniekā (mierīgi iet lielie bērnu rati + divi koferi un vēl sīkumi);
- Diezgan laba standarta piekare (daudz labāka kā Tiguan-veidīgajiem);
- Salona apdarei milzīgs uzlabojums pret B7 un kopumā ir (gandrīz) Q5 līmenī (mīkstas plastmasas ir no rokubalsta uz augšu, arī aizmugurē);
- Tērē maz (~6l/100km priekš 190hp pilnpiedziņas) un iet pietiekoši;

No mīnusiem:
- Skaņas izolācija ir galvenā vieta, kur redz atšķirību no AUDI;
- Pēdējā gada laikā sāk just, ka uz bruģa / raupja asfalta ir vietas, kas salonā pierezonē, bet to es norakstu uz auto vecumu.

20' gadā pēdējos garantijas mēnešos pa garantiju Moller samainīja stūres reiku (uz bruģa noteiktos apstākļos ļoti viegli piegrabēja), vadītāja atpakaļskata spoguli (neaptumšojās), un vadītāja logu regulēšanas pogas (auto-režīms strādāja uz 50%), kā arī samainīju AKB; kopš tā laika tikai viena atsaite piekarē ir bijis jānomaina. Rūsu nekur neredzu. Apkopes taisu Moller uz 15k km.

Price-performance ir ļoti labs jo auto pietiekoši dinamisks (190hp & pilnpiedziņa), labi aprīkots (visi asistenti (ACC, lane-assist, utt.), apsiltāmi/ventilējami/masāžas krēsli ar atmiņu, apsildāma stūre, WEBASTO, 3-zonu klima, keyless, adaptīvās tālās gaismas, auto-park, utt.), un pietiekoši plašs. Toreiz ekvivalenti AUDI/BMW maksāja ~50% dārgāk.

Kā tas 190zirgu motors tiek galā ar šoseju ātrumos ap 90-100? Pabraukājos ar raudi B9 ar to pašu motoru un īsti nepatika tie zemie apgriezieni(1200-1300k), kas radīja manāmu dunoņu salonā. Tā ērti sāka tikai ap 130 un arī tad motoram kautkas ap 1700 apgriezienim


Man ir 6-speed DSG, kas pie 100kmh uztur ~1600rpm, kuros tas auto nemaz nav tik gauss; plus - tā kā DSG jau ir 'ielādēts' 5'ais pārnesums, DSG momentāli/nejūtami nomet un gana ātri uzņem ātrumu (90-130kmh ļoti operatīvi paņem), ja ar 6'to nepietiek.

Problēma rodas pilsētā braucot ar ~60kmh, tad ir 5'ais ar 1200rpm un DSG jau 'ielādēts' 6'ais; tad, ja piespied akseleratoru, tad (1) tā kā pie 1200rpm vispār jaudas nav, tad paātrinājums gandrīz nekāds nav, un (2) tā kā 'ielādēts' ir 6'ais, tad jāsagaida kamēr 6'to samaina pret 4'to, un tikai tad tas auto aiziet. Sākumā dēļ tās aiztures sanāk baigi dziļi iespiest pedāli (kamēr auto meklē 4'to, nekāds paātrinājums nav, un tad spied pedāli dziļāk un dziļāk), bet kad auto beidzot pārslēdzot uz 4'o, tad strauji aiziet (straujāk kā biji gaidījis). Bet nu pie tā samērā ātri pierod un iemācies citādāk spaidīt pedāli. Tā laikam ir galvenā lieta, kas DSG man nepatīk.

Bet pa pilsētu ar tiem pašiem 1200rpm braucot (gan ar 60kmh, gan 80kmh) salonā nekādu īpašu dunoņu/vibrāciju nejūtu

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 30 Aug 2024, 15:01:04 ]

Offline
Amphiney
30. Aug 2024, 16:29 #62612

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1010

Braucu ar: F11

Pieradums vienkārši, tāpat kā pie kle-kle, līdz izbrauc ar benzīna ekvivalentu
Offline
shirminieks
30. Aug 2024, 16:36 #62613

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


30 Aug 2024, 16:29:12 @Amphiney rakstīja:
Pieradums vienkārši, tāpat kā pie kle-kle, līdz izbrauc ar benzīna ekvivalentu


Pilnīgi piekrītu!

Bet nu plāns ir vēl gadu ar Passat nobraukt un tad mainīt pret jaunu BEV'u.
Offline
Locis
30. Aug 2024, 21:58 #62614

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11074

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Shirmeniek,es kaut ko jaucu ,vai nebiji tas kas baigi nolika dīzeļbraucejus? Vai tas bija tieši uz kastretajiem?
Offline
shirminieks
30. Aug 2024, 22:21 #62615

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1665

Braucu ar: 81


30 Aug 2024, 21:58:02 @Locis rakstīja:
Shirmeniek,es kaut ko jaucu ,vai nebiji tas kas baigi nolika dīzeļbraucejus? Vai tas bija tieši uz kastretajiem?


Es noliku visus tos nabagus, kas dīzeļiem DPF’us ravēja laukā

Man EURO6 ar visu ekoloģiju vietā
Offline
Locis
30. Aug 2024, 22:24 #62616

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11074

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ok
Offline
tomy_lee
03. Sep 2024, 13:41 #62617

Kopš: 09. Oct 2011

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Jūsuprāt šis ir ok variants, ja ņem ar atbalstu
Tesla Model 3
Offline
wanksta
08. Sep 2024, 21:12 #62618

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7320

Braucu ar: muti

Cik grūti parastam mirstīgajam iegādāties lietotu auto no zviedrijas, privātā vai uzņēmuma?
Drīzāk brauktu apskatīt un savākt uz vietas, gan jau angliski viņi tur kaut ko saprot, bet nu piemēram:
Vai ņem pretī eiro?
Viņiem ir kaut kādi tranzīta numuri lai var piļīt mājās ar to auto?
Cik tās formalitātes maksā un kas vēl jāzin?

Principā nekad neesmu izskatījis to tirgu, bet šobrīd Lv/lt/ee neko baigi nepiedavā no man interesējošā awd, blocket.se kaut kas ir un par jēdzīgiem cipariem

[ Šo ziņu laboja wanksta, 08 Sep 2024, 21:54:07 ]

Offline
Krisiic
08. Sep 2024, 22:19 #62619

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 296

Braucu ar: prieku

Mana pieredze pirms gada pērkot tur auto bija pozitīva - angliski saprot, atbild operatīvi, rēķins gan bija sek’os, tos banka nokonvertē pie pārskaitījuma. Es pats gan nebraucu pakaļ. Bija aizķeršanās pie reģistrācijas LV, nebija noņemta kaut kāda atzīme, tas gan tika risināts zviedriskā mierā līdz brīdim, kad uzrakstīju dusmīgu e-pastu.
Offline
user
09. Sep 2024, 00:11 #62620

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13561

Braucu ar:


03 Sep 2024, 13:41:57 @tomy_lee rakstīja:
Jūsuprāt šis ir ok variants, ja ņem ar atbalstu
Tesla Model 3


man liekas kosmoss,, hvz, izsolēs tās 3 teslas 2x lētākas, bet nu hvz
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo