Autors | Ziņojums |
sys9291 | 29. Jan 2019, 15:14 |
#6261
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| principā pilotēšanas kļūda. Ko var redzēt pēc video:
1. Sākumā viss šķiet normāli, ja neskaita palielinātu tangāžu (jo lielāka tangāža jo iespējams mazāks kustības ātrums, lai saglabātu normālu vertikālo ātrumu)
2. Neilgi pirms piezemēšanās dzinēju vilkme pieaug, ar to to cenšas samazināt vertikalo ārtumu, jo tangāžu vairs palielināt nedrīkst
3. Lidaparāts "iesēžas", kā rezultātā pat neliels tangāžas pieaugums rada katastrofālu cēlējspēka zudumu (stall). Un pēdējos metrus lidaparāts jau krīt... |
Offline | |
|
arizah | 30. Jan 2019, 11:20 |
#6262
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Man gan šķiet ar pitch viņam viss ir kārtībā. Tas ir delta wing un viņam vajadzētu turēt krietni lielākus leņķus. Kļūda ir vispār tur mēģināt nosēsties. Tur tak viss ir balts. Skrejceļš nav notīrīts, visapkārt kā pienā - gan augšā gan apakšā pa labi pa kreisi viss balts, nav ne horizonta, ne zemes, ne debesu. Tur ir pilnīgi neiespējami vizuāli noteikt tuvošanās ātrumu kā arī attālumu lidz zemei. Radio altimetra tai miskastei nav. Pēc baro tur neko nevar pateikt tik precīzi. Papildu visam viegli noķert kādu visual illusion. Vobšem pilnīga dezorientācija telpā, kam altimetra atskaite nevisai palīdzēs. Tipisks ausaiņu-militāristu - njessi, sjadjem.
Kad saprata, ka sūdi, gāja uz otro riņķi.
Pie tādiem approach speed, kāds ir viņam (noteikti virs 200kt), ejot pa glisādi, vertikālais ātrums sanāk arī krietni liels. To inerci sadzēst prasa laiku (un augstumu). Jebkurā gadījumā viņam no tā vien nevajadzēja izjukt.
Bet tas ir go-around no ļoti zema augstuma, tur daudz kas varēja nesaiet. Nezinu kādas ir procedūras tai miskastei, bet ja nu piemēram čaļi pasteidzās ievākt flapus pirms ir positive climb, cerot mazināt drag, tas varētu skaidrot to papildu iegrimšanu pašās beigās. Pētot to neskaidro bildi, pie touchdown es flapus neredzu, betnu tā bilde ir ļoti slikts clue. Tāpat viņi varēja tīri elementāri pārāk aizrauties ar skrejceļa meklēšanu un uz īsu brīdi pazaudēt ātrumu (uz final tur līdz stall margin nav īpaši tālu). Panesās stall warning, dod čadu, bet kamēr dzinēji iegriežas, nostallo aizvien lielāka spārna daļa un tāpēc uz beigām viņš grimst aizvien straujāk un vertikālais ir lielāks nekā paredzēts. [ Šo ziņu laboja arizah, 30 Jan 2019, 13:48:04 ] |
Offline | |
|
sys9291 | 30. Jan 2019, 14:53 |
#6263
|
|
Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
30 Jan 2019, 11:20:41 @arizah rakstīja:
Man gan šķiet ar pitch viņam viss ir kārtībā. Tas ir delta wing un viņam vajadzētu turēt krietni lielākus leņķus. Kļūda ir vispār tur mēģināt nosēsties. Tur tak viss ir balts. Skrejceļš nav notīrīts, visapkārt kā pienā - gan augšā gan apakšā pa labi pa kreisi viss balts, nav ne horizonta, ne zemes, ne debesu. Tur ir pilnīgi neiespējami vizuāli noteikt tuvošanās ātrumu kā arī attālumu lidz zemei. Radio altimetra tai miskastei nav. Pēc baro tur neko nevar pateikt tik precīzi. Papildu visam viegli noķert kādu visual illusion. Vobšem pilnīga dezorientācija telpā, kam altimetra atskaite nevisai palīdzēs. Tipisks ausaiņu-militāristu - njessi, sjadjem.
Kad saprata, ka sūdi, gāja uz otro riņķi.
Pie tādiem approach speed, kāds ir viņam (noteikti virs 200kt), ejot pa glisādi, vertikālais ātrums sanāk arī krietni liels. To inerci sadzēst prasa laiku (un augstumu). Jebkurā gadījumā viņam no tā vien nevajadzēja izjukt.
Bet tas ir go-around no ļoti zema augstuma, tur daudz kas varēja nesaiet. Nezinu kādas ir procedūras tai miskastei, bet ja nu piemēram čaļi pasteidzās ievākt flapus pirms ir positive climb, cerot mazināt drag, tas varētu skaidrot to papildu iegrimšanu pašās beigās. Pētot to neskaidro bildi, pie touchdown es flapus neredzu, betnu tā bilde ir ļoti slikts clue. Tāpat viņi varēja tīri elementāri pārāk aizrauties ar skrejceļa meklēšanu un uz īsu brīdi pazaudēt ātrumu (uz final tur līdz stall margin nav īpaši tālu). Panesās stall warning, dod čadu, bet kamēr dzinēji iegriežas, nostallo aizvien lielāka spārna daļa un tāpēc uz beigām viņš grimst aizvien straujāk un vertikālais ir lielāks nekā paredzēts.
1. viņam nav delta wing - bet gan maināmā ģeometrija (0-20-60 grādi) ar augstuma stūres/stabilizatora klasisko shēmu supersonic drapakiem
2. dzinēju iegriešana līdz 100% - 10 sec + forsāža 3 sec
3. ātrums nosēžoties 280km/h
4. jaudas / svara attiecība 0,45...
Salīdzi normālas nosēšanās video no neta.... tur pich ir stipri mazāks...
Lietā daudz neskaidrību, jo pēc vienas no info nokritis pirms skrejceļa...[ Šo ziņu laboja sys9291, 30 Jan 2019, 14:55:11 ] |
Offline | |
|
arizah | 30. Jan 2019, 16:17 |
#6264
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
30 Jan 2019, 14:53:15 @sys9291 rakstīja:
Lietā daudz neskaidrību, jo pēc vienas no info nokritis pirms skrejceļa...
nu, es domāju, ka viņš nostalloja apmēram tad, kad kļuva redzams, tāpēc arī deva ručkā. Attiecīgi trajektorija stāvāka un touchdown punkts pirms plānotā.
Tāpēc arī bija tik ļoti piesardzīgs ar pitch pacelšanu, kas būtu tik kritiski nepieciešams vertikālā samazināšanai.
Tikai pašās beigās atļāvās biš pacelt, bet tad jau bija ieguvis tik daudz vertikālā ātruma, ka ar to galīgi nepietika. |
Offline | |
|
ATB | 30. Jan 2019, 19:35 |
#6265
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Spied "Play", lai skatītos video!
Kas, pie joda, beigās tur notika? |
Offline | |
|
arizah | 30. Jan 2019, 19:50 |
#6266
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| tas, kas pēdējās divās lapās apspriests |
Offline | |
|
Harcix | 02. Feb 2019, 17:33 |
#6267
|
|
Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Kaads zin, rigas lidostaa, muitas/security kontrolee (lidojot prom) ir kaads ierobezhojums cigareshu skaitam?
----------------- www.bmwpowerty.lv
|
Offline | |
|
oskars11 | 02. Feb 2019, 18:22 |
#6268
|
|
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
02 Feb 2019, 17:33:46 @Harcix rakstīja:
Kaads zin, rigas lidostaa, muitas/security kontrolee (lidojot prom) ir kaads ierobezhojums cigareshu skaitam?
Links |
Offline | |
|
|
Karlio | 06. Mar 2019, 15:28 |
#6269
|
|
Kopš: 23. Oct 2014
Ziņojumi: 515
Braucu ar: LCHF
| Kas par prikolu - https://www.flightradar24.com/LAF025/1fb64987?
Var virs pilsētas ar lidmašīnu 60m augstumā lidināties? bled braucu mierīgi pa štrāsi un pēkšņi priekšā liekas ka tulīt nolaidīsies lidmašīna |
Offline | |
|
RVR | 06. Mar 2019, 15:33 |
#6270
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
| Spriežot pēc tur redzamā callsign un apkaimes, tie ir militāristi.
[ Šo ziņu laboja RVR, 06 Mar 2019, 15:35:04 ] |
Offline | |
|
Karlio | 06. Mar 2019, 15:35 |
#6271
|
|
Kopš: 23. Oct 2014
Ziņojumi: 515
Braucu ar: LCHF
| Jā, laikam gan, izskatās, ka laižas lejā Lielvārdes lidlaukā. |
Offline | |
|
xn3x | 10. Mar 2019, 12:10 |
#6272
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
| Nu jopcik, Boeing. Reāli štruntīga statistika sāk veidoties. Izskatās, ka Max 8 kādu laiku labāk iekšā nekāpt.
737 Max 8 crash |
Offline | |
|
tomick | 10. Mar 2019, 19:11 |
#6273
|
|
Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Varat ieteikt izklaides lidojumu trīs cilvēkiem virs Rīgas vai Rīgas apkārtnes ar civilizētu aparātu?
aeroklubs Lidojums ar cessna 172 ir ok?
|
Offline | |
|
St21 | 11. Mar 2019, 10:22 |
#6274
|
|
Kopš: 27. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 22″
| 6dien spilvē ar Piperu izšāvu, neskatoties uz brāzmaino vēju, bija baigi ok |
Offline | |
|
Karlio | 12. Mar 2019, 23:16 |
#6275
|
|
Kopš: 23. Oct 2014
Ziņojumi: 515
Braucu ar: LCHF
| https://www.delfi.lv/news/arzemes/eiropa-sledz-...am.d?id=50901569 |
Offline | |
|
kaprons | 13. Mar 2019, 00:07 |
#6276
|
|
Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Boinks konkrētu līko ir ierijis
Cerams, tā nav globālā konkurences cīņa, kur 300 kakli aiziet uz razdaču( :austris_folijcepure: )
(Man puikam Oslo darba biedrene ir ar pelēku seju, jo laba draudzene tajā Etiopijas lidenē (starp tiem ANO laikam) nogāja lejā) [ Šo ziņu laboja kaprons, 13 Mar 2019, 00:13:36 ] |
Offline | |
|
|
Kaross | 14. Mar 2019, 20:15 |
#6277
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Saistībā ar Etiopiju. Lion Air Flight 610 melnās kastes dati.
MAX8 labāk laikam nekāpt iekšā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Mike_November | 14. Mar 2019, 20:58 |
#6278
|
|
Kopš: 04. Oct 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: dārgu degvielu
|
14 Mar 2019, 20:15:59 @Kaross rakstīja:
Saistībā ar Etiopiju. Lion Air Flight 610 melnās kastes dati.
MAX8 labāk laikam nekāpt iekšā.
Visā civilizētajā pasaulē Maxis ir izņemts no aprites, kamēr nenovērsīs potenciālo problēmu ar tiem nelidos.
RIX'ā ar Maxi līdz šim apgrozījās Norwegian un Turkish. |
Offline | |
|
kkas | 15. Mar 2019, 07:26 |
#6279
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9324
Braucu ar: Alfu
| kā piloti 10 minūšu laikā nesaprata, ka sensori fail? vai tad nevar atslēgt un manuāli lidot?
īpaši, ja viens boings jau iepriekš nogāzās ar identisku eroru, tack backup plānam vajadzēja būt. |
Offline | |
|
Lafter | 15. Mar 2019, 08:43 |
#6280
|
|
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
15 Mar 2019, 07:26:43 @kkas rakstīja:
kā piloti 10 minūšu laikā nesaprata, ka sensori fail? vai tad nevar atslēgt un manuāli lidot?
īpaši, ja viens boings jau iepriekš nogāzās ar identisku eroru, tack backup plānam vajadzēja būt.
Tā anti stall sistēma arī manuālā režīmā purnu met lejā. Pēc vinu pašu paziņojuma pēc lion crach.
,, aizmirsām pateikt, ka tā var gadīties. Respektīvi sistēma ir ok, bet dažreiz apstākļu sakritibas dēl varat piezemēties cieti! ,,
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|