Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
24. Feb 2024, 12:08 #627

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7072

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

e46, e39, e38 iegrūst 5-10tk ir vispār apmīzt 2 pirkstus Sakarā ar klasiskā spēkrata statusu rezerves daļu cena ir kosmosā. Man savajadzējās uz e46 kupejas 2 moldingus, nieka 1300eur/gab. Citam e46 aizmugures ritošā-skrūvītes, buksītes, amortizatori u.c. sīkumi 1500eur, uz e53 izdomāju priekšas amortus samainīt, viena gumija ap 10eur, otra bija 6eur, bet par cik der uz e39, tad tagad 42eur Lūk tie ir īsto oligarhu spēkrati

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
martins_usars
24. Feb 2024, 12:28 #628

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

G31, īpašumā pusotra gadu, tīrie remonti:
62kkm bremzes + kluči 1500 eiro
72kkm nopuva pakaļā pneimo vadi 157 eiro
80kkm suloja pakaļējā reduktora ienākošā kardāna blīve, nomaiņa 200 eiro
90kkm jauns starteris 720 eiro

Pie 80kkm nomainīju eļļu kārbā (ap 800 eiro), xdrive un diferenciāļos (aptuveni 250). Iesaku 8hp automātam nomainīt eļļu, ja tas nav izdarīts. Rezultāts ir Jau pabraukta kārba izjūtās palika atkal kā jauna.

Mīnusos pieteicās SOS baterija. Ja SOS bača nomirs pirms TA, nevarēs nolasīt nobraukumu. Maiņa ap 200 eiro. Izdevās reanimēt, bet vai nu būs jātaisa, vai jākodē ārā. tas ir iespējams?

pagaidām apzinātās G30/1 slimības +/- ir:
stūres reikas kardāna krustiņš. ja nomirs, paliks dīvaina stūre, nāks sliktas skaņas;
kardāna gumijas demferis, kurš ar laiku izārdās;
elektro nāsis, kuras ir divas, augšas un apakšas;
dzeses šķidruma zušana, kur jāmeklē vaina. BMW dzeses sistēma ir zem spiediena, tātad tā ir hermētiska. ja zūd dzeses šķidrums, jāmeklē vaina bačokos(tie ir divi), trubās un pat radiatorā;
sulo pakaļējais reduktors;
dārgas xdrive priekšas pusasis. manam aukstā laikā pie pilnīgi izgrieztas stūres čīkst, bet nekrakšķ. tā esmu nobraucis jau 30 tūkstošus kilometru. pusasis maksā 1700 eiro, ar ko jārēķinās;
kūtīm Latvijas klimatā nopūst vadi pie pakaļas pneimo;

man šķiet, ka nekas briesmīgs, bet uzticams BMW noteikti nav

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 25 Feb 2024, 12:39:41 ]

Offline
daticho
24. Feb 2024, 13:15 #629

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

sos pogas bača atrodas aizmugurē, zem abšivkas, mainās tizli. parasti atsakās strādāt pie mīnusiem, jāmaina reizi 2-3 gados. Kancelet nevar.
pusasis 1000 eur, Intercars.

[ Šo ziņu laboja daticho, 24 Feb 2024, 13:16:31 ]

Offline
pelu_junkurs
24. Feb 2024, 14:19 #630

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2340

Braucu ar: žurx

Es saprotu premium utt, bet zem 200tkm izskatas ka G serijai jau tas problemas ir saujas tiesu vairak ka prieksgajejam

Offtopic.
Pa radio kaut kadu neuzticamako auto topu lasija, tur augsgala bija vairaki bmw 3er un 5er, un audi a6 (2018+), bet visa topa neviens mercedes, kads var pakomentet, kas lietojis visus 3? Man personigi Audi bija uzticamaks par bmw tada 2gadu griezuma.

[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 24 Feb 2024, 14:22:54 ]

Offline
Amphiney
24. Feb 2024, 20:31 #631

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1033

Braucu ar: F11


24 Feb 2024, 12:28:30 @martins_usars rakstīja:
G31, īpašumā pusotra gadu, tīrie remonti:
62kkm bremzes + kluči 1500 eiro
72kkm nopuva pakaļā pneimo vadi 157 eiro
80kkm suloja pakaļējā reduktora ienākošā kardāna blīve, nomaiņa 200 eiro
90kkm jauns starteris 720 eiro

Pie 80kkm nomainīju eļļu kārbā (ap 800 eiro), xdrive un diferenciāļos (aptuveni tik pat). Iesaku 8hp automātam nomainīt eļļu, ja tas nav izdarīts. Rezultāts ir Jau pabraukta kārba izjūtās palika atkal kā jauna.

Mīnusos pieteicās SOS baterija. Ja SOS bača nomirs pirms TA, nevarēs nolasīt nobraukumu. Maiņa ap 200 eiro. Izdevās reanimēt, bet vai nu būs jātaisa, vai jākodē ārā. tas ir iespējams?

pagaidām apzinātās G30/1 slimības +/- ir:
stūres reikas kardāna krustiņš. ja nomirs, paliks dīvaina stūre, nāks sliktas skaņas;
kardāna gumijas demferis, kurš ar laiku izārdās;
elektro nāsis, kuras ir divas, augšas un apakšas;
dzeses šķidruma zušana, kur jāmeklē vaina. BMW dzeses sistēma ir zem spiediena, tātad tā ir hermētiska. ja zūd dzeses šķidrums, jāmeklē vaina bačokos(tie ir divi), trubās un pat radiatorā;
sulo pakaļējais reduktors;
dārgas xdrive priekšas pusasis. manam aukstā laikā pie pilnīgi izgrieztas stūres čīkst, bet nekrakšķ. tā esmu nobraucis jau 30 tūkstošus kilometru. pusasis maksā 1700 eiro, ar ko jārēķinās;
kūtīm Latvijas klimatā nopūst vadi pie pakaļas pneimo;

man šķiet, ka nekas briesmīgs, bet uzticams BMW noteikti nav

Neviens nav garantijas gadījums?
Offline
HiJaCKeR
24. Feb 2024, 20:40 #632

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

ja ne x-drtaivs un starteris, manuprāt nekas traks nav
Offline
Elviss
25. Feb 2024, 01:01 #633

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22131

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Mārtiņ, 62k bija pulkstenī, kad viss sākās? Izskatās dikti bēdīgi.
Man F11 sākās problēmas pie 180-90.
Nav tīts kādus 150k? jo nu bez dažām pozīcijām neliekas tehniski baigā starpība no F.
Kāds varētu nokomentēt, cik liela starpība ir F un G. Jo iepriekš citiem modeļiem uz jauniem pārejot ir minimālas izmaiņas

[ Šo ziņu laboja Elviss, 25 Feb 2024, 01:06:23 ]



-----------------

RT Translations
Offline
martins_usars
25. Feb 2024, 07:40 #634

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T


24 Feb 2024, 20:40:43 @HiJaCKeR rakstīja:
ja ne x-drtaivs un starteris, manuprāt nekas traks nav

xdrive remontēts netika es preventīvi nomainīju eļļu. žopometrs saka, ka tas bija to vērts.

Elviss, nav tīts. pirmā problēma bija ap tiem 60kk. tīts nav, auto izsekoja vēsture no pirmās dienas

[ Šo ziņu laboja martins_usars, 25 Feb 2024, 07:40:30 ]

Offline
kexxx
25. Feb 2024, 10:29 #635

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

kā var eļļas maiņa kārbā 800 eur maksāt???
to kārbu nost ņēma?
Offline
martins_usars
25. Feb 2024, 12:38 #636

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

ZF 8HP automāts un xdrive, jo korpusi kopā stiprinās. Darīts pie Inchcape Dārzciema ar viņu aparātu:


Diferenciāļi:


Cenas ir bez PVN.
Offline
RSAWorkshop
25. Feb 2024, 13:53 #637

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7072

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru

Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem

Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
25. Feb 2024, 14:01 #638

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


25 Feb 2024, 12:38:55 @martins_usars rakstīja:
ZF 8HP automāts un xdrive, jo korpusi kopā stiprinās. Darīts pie Inchcape Dārzciema ar viņu aparātu:


Diferenciāļi:


Cenas ir bez PVN.

Man uz f15 Igors no Bimmerworkshop kārbā eļļu ar visu skalošanu nomaīnija ar to Liqui Moli aparātu + vēl gumijas gredzenus trubiņām un kaut kādu flanci priekš autohold funkcijas ātrumkārbā + ar kompi sadarija visu ko tur vajag ar adaptacijām, tā teikt pa fen šuju - 470euro...
Un tas ir cilvēks, kurš perfekti pārzin to procesu vairāk kā 10 Wessā nošancējis pirms sāka uz sevi šancēt. Te arī ir atbilde - dīlerī viss ir ×2 un pat ×3.
Čomam uz 2018.g GT 6er nobira viens adaptīvais EDC amītis - jauns 1800euro, pie mana meha dabūja no izjauktas demo mašīnas mazlietotu 500euro + nomaiņa 100euro kopā 600euro...

[ Šo ziņu laboja Briize, 25 Feb 2024, 14:02:01 ]

Offline
smudo
25. Feb 2024, 14:21 #639

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


25 Feb 2024, 14:01:31 @Briize rakstīja:

25 Feb 2024, 12:38:55 @martins_usars rakstīja:
ZF 8HP automāts un xdrive, jo korpusi kopā stiprinās. Darīts pie Inchcape Dārzciema ar viņu aparātu:


Diferenciāļi:


Cenas ir bez PVN.

Man uz f15 Igors no Bimmerworkshop kārbā eļļu ar visu skalošanu nomaīnija ar to Liqui Moli aparātu + vēl gumijas gredzenus trubiņām un kaut kādu flanci priekš autohold funkcijas ātrumkārbā + ar kompi sadarija visu ko tur vajag ar adaptacijām, tā teikt pa fen šuju - 470euro...
Un tas ir cilvēks, kurš perfekti pārzin to procesu vairāk kā 10 Wessā nošancējis pirms sāka uz sevi šancēt. Te arī ir atbilde - dīlerī viss ir ×2 un pat ×3.
Čomam uz 2018.g GT 6er nobira viens adaptīvais EDC amītis - jauns 1800euro, pie mana meha dabūja no izjauktas demo mašīnas mazlietotu 500euro + nomaiņa 100euro kopā 600euro...


Tavā piemērā pie dīlera sanāca par 63% dārgāk, kas, protams, arī nav maz uz 470 EUR. Kad G05 pirmo ārpuskārtas eļļas maiņu pēc piebraukšanas veicu, interesējos, cik tas izmaksātu citur ar OE eļļu. Tur beigās tikai pārdesmit EUR savings sanāca (pie dīlera eļļas maiņa 198 EUR). Protams, ja kādu Motul pēc specenes ielej, tad tur var dabūt jau lielāku deltu cenā, bet OE eļļai dīlerim samērā OK cena bija. Plus tā kā tas ir garantijas auto, tad tagad tā pirmā ārpuskārtas eļļas maiņa ir kompī pie dīlera ierakstīta, bet ja citur to darītu, tad ierakstu neprasītu, lai pēc ta nav jautājumu, ja nu kāds garantijas case dzinējam iestājas. Pie dīlera var veikt standarta lietas, ko viņi labi māk un regulāri dara un protams, apkopes garantijas laikā un pašus garantijas darbus, ja tādi ir.
Offline
JDS
25. Feb 2024, 14:32 #640

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru

Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem

Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts

kapeec lai dileris to neierakstitu?
Offline
sys9291
25. Feb 2024, 17:43 #641

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Feb 2024, 14:32:48 @JDS rakstīja:

25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru

Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem

Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts

kapeec lai dileris to neierakstitu?

viņi bieži noslinko it sevišķi LV...
P.S plānveida apkopes ieraksta automātiski, bet remontus mēdz neierakstīt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Feb 2024, 17:43:54 ]

Offline
RSAWorkshop
25. Feb 2024, 18:08 #642

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7072

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


25 Feb 2024, 17:43:03 @sys9291 rakstīja:

25 Feb 2024, 14:32:48 @JDS rakstīja:

25 Feb 2024, 13:53:48 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas nekas, ka kopā stiprinās, eļļas maiņas procedūra kārbai nav nekas īpašs, sadales kārbai gan sarežģītāk, tur arī vispirms ar PC vajag atbrīvot eļļas rezervuāru

Principā tāds arī tas cipars ir ar visiem materiāliem

Jautājums gan vai tas viss arī tika servisa vēsturē ierakstīts

kapeec lai dileris to neierakstitu?

viņi bieži noslinko it sevišķi LV...
P.S plānveida apkopes ieraksta automātiski, bet remontus mēdz neierakstīt...

Man patīk G sērijām plānveida apkopes rakstīt, nav pat PC jāslēdz klāt Service history pats apdeitojas uzreiz

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kexxx
26. Feb 2024, 09:45 #643

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"
Offline
smudo
26. Feb 2024, 09:51 #644

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Feb 2024, 09:54:24 ]

Offline
kexxx
26. Feb 2024, 10:03 #645

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


26 Feb 2024, 09:51:06 @smudo rakstīja:

26 Feb 2024, 09:45:51 @kexxx rakstīja:
beidzot pilnībā izpratu terminu "stealership"


Dīleru stundas likme un detaļu uzcenojumi ir krietni virs tirgus vidējā, bet jāŗēkinās, ka viņi maksā visus nodokļus, tādēļ bieži netiek salīdzināti āboli ar āboliem. Otrkārt, daudzi var atļauties un vēlas pirkt jaunus auto un izbruadīt garantijas iespējas tepat Latvijā, tādēļ bez dīleriem būtu grūti iztikt. Ja papētīsi dīleru uzņēmumu gada pārskatus, tad redzēsi, ka tas bizness pamatā nav pārāk pelņošs, jo bruto maržas uz jauniem auto ir samērā zemas un bieži net līmenī pa nullēm tiek strādāts (vai zaudējumiem) un apkopes un rezerves daļas ir viens no veidiem, kā tos biznesus padarīt rentablus. Proti, sākumā pārodot auto ar mazu maržu un tad nedaudz nopelnīt uz apkopēm un remontiem. Par zagšanu varētu runāt, ja kāds dīleris pelnītu 20-30% net līmenī (reāli lielākā daļa pelņa 2-3%).

Alternatīva ir Teslas modelis, ko daudz kur Eiropā un daļēji Latvijā ieviesīs arī "vecie" auto ražotāji, kad auto pēc pa tiešo no ražotāja un dīleris darbojas kā aģents un servisa centrs. Tas, visdrīzāk novestu pie auto cenu izlīdzināšanās starp tirgiem, kas Latvijas patērētājam kopumā par labu nenāktu pērkot jaunus auto. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ Teslai Baltijas tirgus galīgi nav interesants.


garš un gudrs palags, bet 800 eur par eļļas maiņu kārbā es vnk savādāk kā par zagšanu nevaru nosaukt nevajag tikai to pārāk nopietni uztvert
Offline
martins_usars
26. Feb 2024, 10:10 #646

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T

Lētākais, kas dzirdēts 8HP automātam, ir 450 eiro kešā. Pa 300 var uzlikt jaunu karteri, kurā integrēts eļļas filtrs, un uzliet klāt eļļu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo