Online
Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2037
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Pirmkārt jau aizmugurējās drošības jostas. Normālam auto,pat ar lielu gadu skaitu,tās būs praktiski nelietotas.Ja jostas padilušas,uzmet aci aizmugurējam beņķim,sevišķi labajā pusē. Ja padilis un izsēdēts....... | Offline | | |
JURCX | | Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: ///M
|
14 Apr 2024, 17:24:07 @ilmars4998 rakstīja:
Čau, kas ar šitā tipa meršiem? Nav bēdu ieleja?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e200/chkin.html
WDD2122051A873192
Taxis
https://www.carbuy.lv/lv/klientu-auto/c-mercedes-
e200-8-2013-wdd2122051a873192-diesel-299000km/
https://www.iautolizings.lv/lv/auto-katalogs/c-...diesel-299000km/
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
|
14 Apr 2024, 18:50:57 @michals1 rakstīja:
Pirmkārt jau aizmugurējās drošības jostas. Normālam auto,pat ar lielu gadu skaitu,tās būs praktiski nelietotas.Ja jostas padilušas,uzmet aci aizmugurējam beņķim,sevišķi labajā pusē. Ja padilis un izsēdēts.......
Un kā viņi draudzējās ar rūsu? Salīdzinajumā ar tā paša gada vag vai škoda? Jo pašlaik man ir '12. Gada superb | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 190
Braucu ar:
|
14 Apr 2024, 17:24:07 @ilmars4998 rakstīja:
Čau, kas ar šitā tipa meršiem? Nav bēdu ieleja?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e200/chkin.html
Pēc dūmainības koeficienta visticamāk DPF jau izņemts, nākamgad tehniskā apskate laimes spēle būs. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
| Online | | |
ilmars4998 | | Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
|
14 Apr 2024, 21:34:03 @Celtnieks7 rakstīja:
14 Apr 2024, 17:24:07 @ilmars4998 rakstīja:
Čau, kas ar šitā tipa meršiem? Nav bēdu ieleja?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e200/chkin.html
Pēc dūmainības koeficienta visticamāk DPF jau izņemts, nākamgad tehniskā apskate laimes spēle būs.
Šis jau nav konkrēti noskatīts, interēsē tieši šī tipa virsbūve | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
13 Apr 2024, 17:10:14 @HE9600 rakstīja:
12 Apr 2024, 22:41:44 @michals1 rakstīja:
12 Apr 2024, 20:44:30 @Aurius rakstīja:
12 Apr 2024, 09:16:53 @Zalespljavejs rakstīja:
12 Apr 2024, 07:59:28 @Aurius rakstīja:
11 Apr 2024, 14:46:24 @elwys rakstīja:
Labi, kādas alternatīvas iesakat?
vajag lai ir dīzelis ar pilnpiedziņu un kaut kādu klīrensu. Budžets 10k
a6c6 negribu, L200 būs pa lielu
Nu ja Tev gribas mašīnu arī ar ērībam, tad kas gan vainas X1 ar X-drive?
X1 būs tieši tās pašas problēmas kas tam Subaru - jāmaina ķēde, jāpieskata DPF un citas dīzeļu problēmas. Subaru tādā ziņā ir ekoloģisks - sapūs un sadalīsies reizinātājos, BMW būs jāutilizē.
Tās nav nekādas problēmas, bet gan elementāra apkope lai sagatavotu to transportlīdzekli sev drošai braukšanai!
Ir ģimenē pašlaik X1 ar x drive.Problēmu pašlaik nav kā tādu.
Labs auto,tiešām ļoti labs.
Pirms tam bija Foresters XT.
Nepatika nemaz.
Ar ir ģimenē x1 e84 23d xdrive.
Pirmais un pēdējais dīzelis. Par ekonomisku galīgi nenosauksi, mazpilsētā (aļa bez korķiem) vidējais 11-12l. Pa šoseju, labi ja zem 8 sanāk palīst, jābrauc tad kā pensionāram.
Priekš 200zs un 400nm par ātru ar baigi nosaukt nevar. Man gan 6hp kārba, varbūt facelift ar 8hp situācija ir labāka, gan paātrinājumam, gan patēriņam.
Lai arī braukt ērti, lieli spoguļi, laba pārredzamība utt, tomēr visu braukt prieku sabijā tas dīzelis.
Ar steigu jāparbauda termostatu darbību(jaskatās temperatūru) | Offline | | |
Achtung | | Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Te situācija, kur arī ja tehniski viss būtu gerei, nebūtu labi, jo dīzelis kā tāds izsauc nelabumu.
Man ir pirmais ix trīs, 150 kW, tgd vidējais rāda 7,3. Protams, ja Rīgas stau, tā attiecīgi palēciens...
Negonkoju.
| Offline | | |
|
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
14 Apr 2024, 19:40:41 @JURCX rakstīja:
14 Apr 2024, 17:24:07 @ilmars4998 rakstīja:
Čau, kas ar šitā tipa meršiem? Nav bēdu ieleja?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/e200/chkin.html
WDD2122051A873192
Taxis
https://www.carbuy.lv/lv/klientu-auto/c-mercedes-
e200-8-2013-wdd2122051a873192-diesel-299000km/
https://www.iautolizings.lv/lv/auto-katalogs/c-...diesel-299000km/
450 TAXI - INTERNATIONAL
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
HE9600 | | Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
14 Apr 2024, 21:56:46 @Rockstar rakstīja:
13 Apr 2024, 17:10:14 @HE9600 rakstīja:
12 Apr 2024, 22:41:44 @michals1 rakstīja:
12 Apr 2024, 20:44:30 @Aurius rakstīja:
12 Apr 2024, 09:16:53 @Zalespljavejs rakstīja:
12 Apr 2024, 07:59:28 @Aurius rakstīja:
11 Apr 2024, 14:46:24 @elwys rakstīja:
Labi, kādas alternatīvas iesakat?
vajag lai ir dīzelis ar pilnpiedziņu un kaut kādu klīrensu. Budžets 10k
a6c6 negribu, L200 būs pa lielu
Nu ja Tev gribas mašīnu arī ar ērībam, tad kas gan vainas X1 ar X-drive?
X1 būs tieši tās pašas problēmas kas tam Subaru - jāmaina ķēde, jāpieskata DPF un citas dīzeļu problēmas. Subaru tādā ziņā ir ekoloģisks - sapūs un sadalīsies reizinātājos, BMW būs jāutilizē.
Tās nav nekādas problēmas, bet gan elementāra apkope lai sagatavotu to transportlīdzekli sev drošai braukšanai!
Ir ģimenē pašlaik X1 ar x drive.Problēmu pašlaik nav kā tādu.
Labs auto,tiešām ļoti labs.
Pirms tam bija Foresters XT.
Nepatika nemaz.
Ar ir ģimenē x1 e84 23d xdrive.
Pirmais un pēdējais dīzelis. Par ekonomisku galīgi nenosauksi, mazpilsētā (aļa bez korķiem) vidējais 11-12l. Pa šoseju, labi ja zem 8 sanāk palīst, jābrauc tad kā pensionāram.
Priekš 200zs un 400nm par ātru ar baigi nosaukt nevar. Man gan 6hp kārba, varbūt facelift ar 8hp situācija ir labāka, gan paātrinājumam, gan patēriņam.
Lai arī braukt ērti, lieli spoguļi, laba pārredzamība utt, tomēr visu braukt prieku sabijā tas dīzelis.
Ar steigu jāparbauda termostatu darbību(jaskatās temperatūru)
Termostats strādājošs, ar dzinēja temperatūru viss ok.
Ar pārsteidza patēriņš un tika meklēts cēlonis, bet izrādās, ka 23d tiešām reti neveiksmīgs dzinējs un x1 virsbūvē ietilpst klasē "rij un neiet".
Uk forumos apspriesta tēma, pilnīgi jauni auto ne tuvu nav iekļāvusies rūpnīcas rādījumiem. Visiem par 1-2l lielāks reālais šosejas patēriņš.
Pēdējais, ko profilaktiski drīzumā veikšu, kas varētu teorētiski mazliet ietekmēt patēriņu, ir ieplūdes kanālu tīrīšana. Pirms 8k pie ķēžu maiņas ir mazgāts kolektors, bet kanāli tad nav aiztikti. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
14 Apr 2024, 21:33:14 @ilmars4998 rakstīja:
14 Apr 2024, 18:50:57 @michals1 rakstīja:
Pirmkārt jau aizmugurējās drošības jostas. Normālam auto,pat ar lielu gadu skaitu,tās būs praktiski nelietotas.Ja jostas padilušas,uzmet aci aizmugurējam beņķim,sevišķi labajā pusē. Ja padilis un izsēdēts.......
Un kā viņi draudzējās ar rūsu? Salīdzinajumā ar tā paša gada vag vai škoda? Jo pašlaik man ir '12. Gada superb
Rūsēšana šiem nav nekādi izteiktāka kā vidēji citiem. Bet vismaz Latvijā visu šo laiku esošiem 10 gadi ir robeža, kad aktualizējas bremžu caurulīšu, degvielas caurulīšu zem auto nomaiņa, kaut kas jau sāk parādīties. Ja auto no labvēlīgāka klimata zemēm, tad nekādu problēmu. Jā, Latvijas auto pēc 10 gadiem bija jāsāk domāt par pakaļējo arku pārkrāsošanu, bet vēl ne metināšanu. | Offline | | |
doppio | | Kopš: 06. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pareizo piedziņu
|
14 Apr 2024, 23:15:21 @HE9600 rakstīja:
14 Apr 2024, 21:56:46 @Rockstar rakstīja:
13 Apr 2024, 17:10:14 @HE9600 rakstīja:
12 Apr 2024, 22:41:44 @michals1 rakstīja:
12 Apr 2024, 20:44:30 @Aurius rakstīja:
12 Apr 2024, 09:16:53 @Zalespljavejs rakstīja:
12 Apr 2024, 07:59:28 @Aurius rakstīja:
11 Apr 2024, 14:46:24 @elwys rakstīja:
Labi, kādas alternatīvas iesakat?
vajag lai ir dīzelis ar pilnpiedziņu un kaut kādu klīrensu. Budžets 10k
a6c6 negribu, L200 būs pa lielu
Nu ja Tev gribas mašīnu arī ar ērībam, tad kas gan vainas X1 ar X-drive?
X1 būs tieši tās pašas problēmas kas tam Subaru - jāmaina ķēde, jāpieskata DPF un citas dīzeļu problēmas. Subaru tādā ziņā ir ekoloģisks - sapūs un sadalīsies reizinātājos, BMW būs jāutilizē.
Tās nav nekādas problēmas, bet gan elementāra apkope lai sagatavotu to transportlīdzekli sev drošai braukšanai!
Ir ģimenē pašlaik X1 ar x drive.Problēmu pašlaik nav kā tādu.
Labs auto,tiešām ļoti labs.
Pirms tam bija Foresters XT.
Nepatika nemaz.
Ar ir ģimenē x1 e84 23d xdrive.
Pirmais un pēdējais dīzelis. Par ekonomisku galīgi nenosauksi, mazpilsētā (aļa bez korķiem) vidējais 11-12l. Pa šoseju, labi ja zem 8 sanāk palīst, jābrauc tad kā pensionāram.
Priekš 200zs un 400nm par ātru ar baigi nosaukt nevar. Man gan 6hp kārba, varbūt facelift ar 8hp situācija ir labāka, gan paātrinājumam, gan patēriņam.
Lai arī braukt ērti, lieli spoguļi, laba pārredzamība utt, tomēr visu braukt prieku sabijā tas dīzelis.
Ar steigu jāparbauda termostatu darbību(jaskatās temperatūru)
Termostats strādājošs, ar dzinēja temperatūru viss ok.
Ar pārsteidza patēriņš un tika meklēts cēlonis, bet izrādās, ka 23d tiešām reti neveiksmīgs dzinējs un x1 virsbūvē ietilpst klasē "rij un neiet".
Uk forumos apspriesta tēma, pilnīgi jauni auto ne tuvu nav iekļāvusies rūpnīcas rādījumiem. Visiem par 1-2l lielāks reālais šosejas patēriņš.
Pēdējais, ko profilaktiski drīzumā veikšu, kas varētu teorētiski mazliet ietekmēt patēriņu, ir ieplūdes kanālu tīrīšana. Pirms 8k pie ķēžu maiņas ir mazgāts kolektors, bet kanāli tad nav aiztikti.
Savādi. Tas taču tas pats e90, tikai augstāks, un tas 2L dīzelis neko daudz standartā neēd.
Varu ieteikt x1 f48, daudz lielāks par iepriekšējo x1, 2L dīzelis šoseja ap 5L. | Offline | | |
Livijs | | Kopš: 04. Mar 2015
No: Ainaži
Ziņojumi: 154
Braucu ar:
| Piekritīšu par X1 E84.
Bija lietošanā uz nepilnu gadu 2012g Xdrive20d 6pak. automāts 265t km.
Braukšana gan ziemas, gan siltākos periodos ļoti ērta, droša. Paaugstināts klīrenss dod drošības sajūtu braucot. Manevrēt spēja pilsētās un šaurākās vietās arī laba. Ietilpīgs, daudz kabatu, āķīšu, gumijas, sievietei vispār ideāli, var savu kosmētiku un rokas krēmus pa visiem stūriem salikt.
Diemžēl jāpiekrīt arī pie patēriņa. Uz trases 6.5l kruīza uz 98-100km/h. Miksētā ap 8-8.5l . Kādam tas liksies maz, bet kādam priekš 2 litrīga 10 gadus veca auto (budžeta klases) šķitīs par daudz. Pārdevu ar labām domām.
Bet uzreiz vietā tika paņemts X3 F25 Xdrive30d arī 2012g 8pak. automāts un jau 2 gadus labi kalpo.
Klīrenss, ietilpība, ērtums, komforts visam + 15%
Ekstras +20%
Jauda + 80zs (+37%)
Patēriņš uz trases ievērojami zemāks līdz 6l un miksētā 7.5-7.7l
| Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| E84 un F48 tokš pilnīgi dažādas paltformas, BMW un MINI
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
janeks7 | | Kopš: 21. Feb 2005
Ziņojumi: 3442
Braucu ar:
| https://m.ss.lv/msg/lv/transport/other/transpor...rash/bjmpce.html
E30 M3 | Offline | | |
mikucis26 | | Kopš: 18. Apr 2024
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Pārdodu komplektu rācija+magnetola.Kopa 18eur.Viss darbojas ka nākas.Nesūtu.Atrodās Ērgļos. | Offline | | |
|
Elagrs | | Kopš: 23. Dec 2016
Ziņojumi: 89
Braucu ar:
| Hello,
Pie šīm slavenībām ir vērts braukt skatīties mašīnu vai lieka laika tērēšana?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c320/nbjgl.html
Thx. | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| Skaties pats,kas var būt labs par tādu cenu. Gan jau komisijā atstāts un perekups ir tikai starpnieks
Es skatītos uz tādu no 2012.gada | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Nevajag tev to auto. Te tev var sagaidīt pārsteigums un prāta čakarēšana no V6 motora izplūdes kolektora, turbīnas. 7G tronic kārba (plate) arī ir kaprīza. Ja gribas šajā budžetā MB, tad 2.2 motors dažādās versijās būs labāka izvēle. Facelift ap 2012.g. būtu līdzsvarotāks pirkums.
21 Apr 2024, 21:56:15 @Elagrs rakstīja:
Hello,
Pie šīm slavenībām ir vērts braukt skatīties mašīnu vai lieka laika tērēšana?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c320/nbjgl.html
Thx.
| Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
14 Apr 2024, 23:15:21 @HE9600 rakstīja:
14 Apr 2024, 21:56:46 @Rockstar rakstīja:
13 Apr 2024, 17:10:14 @HE9600 rakstīja:
12 Apr 2024, 22:41:44 @michals1 rakstīja:
12 Apr 2024, 20:44:30 @Aurius rakstīja:
12 Apr 2024, 09:16:53 @Zalespljavejs rakstīja:
12 Apr 2024, 07:59:28 @Aurius rakstīja:
11 Apr 2024, 14:46:24 @elwys rakstīja:
Labi, kādas alternatīvas iesakat?
vajag lai ir dīzelis ar pilnpiedziņu un kaut kādu klīrensu. Budžets 10k
a6c6 negribu, L200 būs pa lielu
Nu ja Tev gribas mašīnu arī ar ērībam, tad kas gan vainas X1 ar X-drive?
X1 būs tieši tās pašas problēmas kas tam Subaru - jāmaina ķēde, jāpieskata DPF un citas dīzeļu problēmas. Subaru tādā ziņā ir ekoloģisks - sapūs un sadalīsies reizinātājos, BMW būs jāutilizē.
Tās nav nekādas problēmas, bet gan elementāra apkope lai sagatavotu to transportlīdzekli sev drošai braukšanai!
Ir ģimenē pašlaik X1 ar x drive.Problēmu pašlaik nav kā tādu.
Labs auto,tiešām ļoti labs.
Pirms tam bija Foresters XT.
Nepatika nemaz.
Ar ir ģimenē x1 e84 23d xdrive.
Pirmais un pēdējais dīzelis. Par ekonomisku galīgi nenosauksi, mazpilsētā (aļa bez korķiem) vidējais 11-12l. Pa šoseju, labi ja zem 8 sanāk palīst, jābrauc tad kā pensionāram.
Priekš 200zs un 400nm par ātru ar baigi nosaukt nevar. Man gan 6hp kārba, varbūt facelift ar 8hp situācija ir labāka, gan paātrinājumam, gan patēriņam.
Lai arī braukt ērti, lieli spoguļi, laba pārredzamība utt, tomēr visu braukt prieku sabijā tas dīzelis.
Ar steigu jāparbauda termostatu darbību(jaskatās temperatūru)
Termostats strādājošs, ar dzinēja temperatūru viss ok.
Ar pārsteidza patēriņš un tika meklēts cēlonis, bet izrādās, ka 23d tiešām reti neveiksmīgs dzinējs un x1 virsbūvē ietilpst klasē "rij un neiet".
Uk forumos apspriesta tēma, pilnīgi jauni auto ne tuvu nav iekļāvusies rūpnīcas rādījumiem. Visiem par 1-2l lielāks reālais šosejas patēriņš.
Pēdējais, ko profilaktiski drīzumā veikšu, kas varētu teorētiski mazliet ietekmēt patēriņu, ir ieplūdes kanālu tīrīšana. Pirms 8k pie ķēžu maiņas ir mazgāts kolektors, bet kanāli tad nav aiztikti.
Beigti pusbeigti amortiņi, nosēdušās atsperes arī ietekmē patēriņi + savirze. kkad vienam auto nomainot tikai amortiņus dabūju --1l uz šosejas. Vēl vecas un skaļas riepas kko ietekmē | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|