Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
DFS
25. Nov 2011, 21:40 #6241

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

nu tad piebrauc pie krūmiem ar ieslēgtu aizdedzi un ieslēgtām gaismām,izpēti ceļu paredzēto urinēšanas punktu,izslēdz gaismas un aizdedzi, paspied virzienrādītāja slēdzi uz sevi, tāpat uz kādu brīdi ieslēgsies tālās gaismas... tak var paspēt
Offline
markelis
25. Nov 2011, 21:42 #6242

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


25 Nov 2011, 21:26:41 Driver rakstīja:
stradatu TA, tad pamekletu kaa jus par to un dabutu jus visi par to "2"


da beidz. straadtu VID, noorganizeetu kaadam te pilno privaatpersonas finanshu auditu
Offline
Driver
25. Nov 2011, 21:46 #6243

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Nov 2011, 21:40:40 DFS rakstīja:
nu tad piebrauc pie krūmiem ar ieslēgtu aizdedzi un ieslēgtām gaismām,izpēti ceļu paredzēto urinēšanas punktu,izslēdz gaismas un aizdedzi, paspied virzienrādītāja slēdzi uz sevi, tāpat uz kādu brīdi ieslēgsies tālās gaismas... tak var paspēt

mani neuztrauc kur un ko apmizishu, bet gan lai kads cits, kas parvietoajas pa to pahu ceja posmu neiebrauc mana auto aizmuguree, bet nav ipasi daudz laika, lai vel slegeletu gaismu sledzi, tieshi pirms izlekshanas no auto, jo ar to riskeju, ka varu ari nepaspet

jums ir izlasama mana versija, kaa pareizi jastrada gaismu sledzim un sava auto gaismu bloku parkodet es nevelos, lai vinjs strada (manuprat) nekorekti, bet itkaa automatiski, kad vienmer tiek turet uz tuvajiem, bet izsledzot nodziest pilnigi viss.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AgnisB
25. Nov 2011, 21:47 #6244

Kopš: 10. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 739

Braucu ar: neturbo subāru


25 Nov 2011, 21:26:41 Driver rakstīja:
stradatu TA, tad pamekletu kaa jus par to un dabutu jus visi par to "2"

O jā, tad jau vispār te puse neizietu TA, ar degošām abs un airbag lampiņām un zilo izoleni uz provodkas
Offline
Driver
25. Nov 2011, 21:49 #6245

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


25 Nov 2011, 21:47:35 AgnisB rakstīja:

25 Nov 2011, 21:26:41 Driver rakstīja:
stradatu TA, tad pamekletu kaa jus par to un dabutu jus visi par to "2"

O jā, tad jau vispār te puse neizietu TA, ar degošām abs un airbag lampiņām un zilo izoleni uz provodkas

neizietu ari, ja iebraucot boksa skanetu "rucckoe radio", nevis LR2

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
rivis
26. Nov 2011, 04:43 #6246

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: e46 320d FL


25 Nov 2011, 21:23:38 Deivid rakstīja:
Konkretas (A) pogas darbibu es vienmer esmu sapratis ka funkciju kad auto pec sensora nosaka vai ieslegt tuvos vai nee - paliek tumsh araa, iebrauksana tuneli utml.

Pilnigi lieka ekstra valstis kur gaismam jabut ieslegtam vislaik.

Lūk, beidzot skaidra "definīcija"! "A" režīms vāčiem, kad paliek tumšs, sensors, saprot tikai tad iedegt gaismas.
Neiedziļinoties urinēšanā un savas mašīnas neivērošanu naktī uz ceļa, gribēju vien pateikt, ka piekrītu Deivid'am, ka valstī, kur gaismām jābūt iedegtām vienmēr "A" režīmam nav nepieciešamības.
Daru tieši tāpat, visu laiku slēdzis stāv uz tālāko labējo līdz galam (tuvās gaismas). Izslēdzu aizedzi, gaismas izslēdzās, ieslēdzu aizdedzi, gaismas ieslēgtas. Līdz ar to, nekad neaizmirstu tās ieslēgt.
Sava veida galvenā problēmas risināšana ar automātisko režīmu.
Retajās reizēs, kad ceļa malā man mašīna jāatstāj, es manuāli ar roku, varu pārslēgt uz gabarītiem. Tik daudz jau atcerēšos!
Offline
TurboB
26. Nov 2011, 11:31 #6247

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e46 touring 330i


25 Nov 2011, 14:27:29 TurboB rakstīja:
Jautājums zinātājiem - lieta tāda, ka reizi pa reizei, bet samērā bieži vienās durvīs skaķruņi sāk čarkstēt, taču strauji pagriežot skaļāk čarkstis pazūd kur meklēt vainu? Skaļruņus nomainīt vai tomēr kkādus vados vai blokos jāmeklē?

Paldies!
UP :!:
Offline
zhuupa
26. Nov 2011, 12:18 #6248

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Pēc eļļas maiņas visu notīriet ar lupatiņu, ja kaut kur drusku ir notecējis, viens TA amplis tikko vienu balli ielika par trim pilieniem eļļas pēc maiņas
Offline
FIB
27. Nov 2011, 14:36 #6249

Kopš: 08. Sep 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 905

Braucu ar: Touringu un kabrio

Kāds ir mainījis reduktorā eļļu ??? Cik saprotu,tad tur vajag to 75w90 apmēram 1,2l ?????
Offline
labaiss
27. Nov 2011, 14:51 #6250

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


26 Nov 2011, 04:43:01 rivis rakstīja:

25 Nov 2011, 21:23:38 Deivid rakstīja:
Konkretas (A) pogas darbibu es vienmer esmu sapratis ka funkciju kad auto pec sensora nosaka vai ieslegt tuvos vai nee - paliek tumsh araa, iebrauksana tuneli utml.

Pilnigi lieka ekstra valstis kur gaismam jabut ieslegtam vislaik.

Lūk, beidzot skaidra "definīcija"! "A" režīms vāčiem, kad paliek tumšs, sensors, saprot tikai tad iedegt gaismas.
Neiedziļinoties urinēšanā un savas mašīnas neivērošanu naktī uz ceļa, gribēju vien pateikt, ka piekrītu Deivid'am, ka valstī, kur gaismām jābūt iedegtām vienmēr "A" režīmam nav nepieciešamības.
Daru tieši tāpat, visu laiku slēdzis stāv uz tālāko labējo līdz galam (tuvās gaismas). Izslēdzu aizedzi, gaismas izslēdzās, ieslēdzu aizdedzi, gaismas ieslēgtas. Līdz ar to, nekad neaizmirstu tās ieslēgt.
Sava veida galvenā problēmas risināšana ar automātisko režīmu.
Retajās reizēs, kad ceļa malā man mašīna jāatstāj, es manuāli ar roku, varu pārslēgt uz gabarītiem. Tik daudz jau atcerēšos!

Par (A) režīmu +1
Bet...ja atstāj uz tuvo gaismu režīma, tad startējot auto, pirms motora palaišanas, tuvās gaismas jau ir iedegušās un tas ir slikti tamdēļ, ka bojā spuldzes, tieši startēšana brīdī.
Tāpēc es parasti daru tā,ka pēc motora piedarbināšanas ieslēdzu uz tuvo gaismu režīma .
Būtu labi, ja ar to (A) pozīcijas slēdzi aprīkojumā nāktu dienas gaitas gaismas, kā piemēram Audi A6 C6 ar ksenona lukturiem.
Offline
Driver
27. Nov 2011, 15:09 #6251

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


27 Nov 2011, 14:51:16 labaiss rakstīja:

26 Nov 2011, 04:43:01 rivis rakstīja:

25 Nov 2011, 21:23:38 Deivid rakstīja:
Konkretas (A) pogas darbibu es vienmer esmu sapratis ka funkciju kad auto pec sensora nosaka vai ieslegt tuvos vai nee - paliek tumsh araa, iebrauksana tuneli utml.

Pilnigi lieka ekstra valstis kur gaismam jabut ieslegtam vislaik.

Lūk, beidzot skaidra "definīcija"! "A" režīms vāčiem, kad paliek tumšs, sensors, saprot tikai tad iedegt gaismas.
Neiedziļinoties urinēšanā un savas mašīnas neivērošanu naktī uz ceļa, gribēju vien pateikt, ka piekrītu Deivid'am, ka valstī, kur gaismām jābūt iedegtām vienmēr "A" režīmam nav nepieciešamības.
Daru tieši tāpat, visu laiku slēdzis stāv uz tālāko labējo līdz galam (tuvās gaismas). Izslēdzu aizedzi, gaismas izslēdzās, ieslēdzu aizdedzi, gaismas ieslēgtas. Līdz ar to, nekad neaizmirstu tās ieslēgt.
Sava veida galvenā problēmas risināšana ar automātisko režīmu.
Retajās reizēs, kad ceļa malā man mašīna jāatstāj, es manuāli ar roku, varu pārslēgt uz gabarītiem. Tik daudz jau atcerēšos!

Par (A) režīmu +1
Bet...ja atstāj uz tuvo gaismu režīma, tad startējot auto, pirms motora palaišanas, tuvās gaismas jau ir iedegušās un tas ir slikti tamdēļ, ka bojā spuldzes, tieši startēšana brīdī.
Tāpēc es parasti daru tā,ka pēc motora piedarbināšanas ieslēdzu uz tuvo gaismu režīma .
Būtu labi, ja ar to (A) pozīcijas slēdzi aprīkojumā nāktu dienas gaitas gaismas, kā piemēram Audi A6 C6 ar ksenona lukturiem.

bojaa, bojaa...
xenona bloki spej normali stradat pat tad, kad baroshanas spriegums nokrit zem 10 voltiem, bet ja startejot spriegums tik ljoti svarstas, ka pat lamapas nodziest, tad akjis ir suuds
protams butu perfekti, ja gaismas iedegtos tikai tad, kad auto ierucies, nevis atkariba no taa, kada stavokli atrodas aizdedzes atslega.

kvelspuldzem protams pilnigi poh, ka spriegums starta bridi lekaa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
TurboB
27. Nov 2011, 22:32 #6252

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e46 touring 330i

Laicīgi sākot domāt par vasaru, radās jautājums:

Kāda izmēra riepas uz e46 pienākās R19 diskiem? Izoleni aptīt jau nav māksla, bet kādi ir lielākie riepu augstumi ko tur var iebāzt?
Offline
crime
27. Nov 2011, 22:43 #6253

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi


27 Nov 2011, 22:32:45 TurboB rakstīja:
Laicīgi sākot domāt par vasaru, radās jautājums:

Kāda izmēra riepas uz e46 pienākās R19 diskiem? Izoleni aptīt jau nav māksla, bet kādi ir lielākie riepu augstumi ko tur var iebāzt?


225/40R19 priekshaa
255/35R19 aizmugure

pie noteikuma, ka tev ir e46 m3, bet ja nav, tad vari virpot style 67 aizmugures diskiem seezhas, lai tie dereetu tavam standarta e46
Offline
TurboB
27. Nov 2011, 22:50 #6254

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: e46 touring 330i

bija domā diskus paņemt no 6er
tad sanāk, ka aizmugurē nesanāks uzlitk neko nepārbūvējot? Vai ja uzliekt šaurākas riepas, tad varētu arī derēt?
Offline
wheels
27. Nov 2011, 23:49 #6255

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

nederēs.
Offline
martinssh
29. Nov 2011, 09:47 #6256

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:

Inetresē E46 deflektori sānu logiem PM sedans facelifts !

[ Šo ziņu laboja martinssh, 29 Nov 2011, 09:47:44 ]

Offline
GirtzB
29. Nov 2011, 09:52 #6257

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


27 Nov 2011, 22:43:21 crime rakstīja:

27 Nov 2011, 22:32:45 TurboB rakstīja:
Laicīgi sākot domāt par vasaru, radās jautājums:

Kāda izmēra riepas uz e46 pienākās R19 diskiem? Izoleni aptīt jau nav māksla, bet kādi ir lielākie riepu augstumi ko tur var iebāzt?


225/40R19 priekshaa
255/35R19 aizmugure

pie noteikuma, ka tev ir e46 m3, bet ja nav, tad vari virpot style 67 aizmugures diskiem seezhas, lai tie dereetu tavam standarta e46

attiecīgi ierindas e46 225/35R19 un 255/30R19
diskus vari pielasīt no ne ///m e90/e91/e92/e93

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
29. Nov 2011, 09:54 #6258

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


27 Nov 2011, 22:50:17 TurboB rakstīja:
bija domā diskus paņemt no 6er
tad sanāk, ka aizmugurē nesanāks uzlitk neko nepārbūvējot? Vai ja uzliekt šaurākas riepas, tad varētu arī derēt?

no 6er tev būs ar visiem četriem riteņiem čakars, pirkārt ~25mm - 40mm šaurāka riepa jāliek, otrkārt arkas jāmoca, treškārt var arī diskus mocīt...
p.s. e46 pieļaujamais riteņa diametrs ~636mm

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 29 Nov 2011, 09:57:57 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
LG
29. Nov 2011, 10:14 #6259

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: E53/E70

Vajag palīdžību, lieta sekojosa kolēges e46 laiz tosolu kaut kur, nevar atrast vainu atbrauc auz darbu jau zakipel motors, kur varetu tagad aizdzīt uz kadu servisu ka sbutu vvakais pie Duntes iela sjeb skanstes ielas, ka sko ieteiks labu???
Offline
Deivid
29. Nov 2011, 10:21 #6260

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Bukultu ielaa pa vidu ir serviss - SIA Repair - 27780400
Rankas ielaa 7 ir serviss - 29238284

Ko ieteiks hvz, jaredz auto.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 29 Nov 2011, 10:22:29 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo