Online
Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 īpašnieku topiks II
Autors | Ziņojums |
DFS | 25. Nov 2011, 21:40 |
#6241
|
| Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
| nu tad piebrauc pie krūmiem ar ieslēgtu aizdedzi un ieslēgtām gaismām,izpēti ceļu paredzēto urinēšanas punktu,izslēdz gaismas un aizdedzi, paspied virzienrādītāja slēdzi uz sevi, tāpat uz kādu brīdi ieslēgsies tālās gaismas... tak var paspēt | Offline | | |
markelis | 25. Nov 2011, 21:42 |
#6242
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
25 Nov 2011, 21:26:41 Driver rakstīja:
stradatu TA, tad pamekletu kaa jus par to un dabutu jus visi par to "2"
da beidz. straadtu VID, noorganizeetu kaadam te pilno privaatpersonas finanshu auditu | Offline | | |
Driver | 25. Nov 2011, 21:46 |
#6243
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Nov 2011, 21:40:40 DFS rakstīja:
nu tad piebrauc pie krūmiem ar ieslēgtu aizdedzi un ieslēgtām gaismām,izpēti ceļu paredzēto urinēšanas punktu,izslēdz gaismas un aizdedzi, paspied virzienrādītāja slēdzi uz sevi, tāpat uz kādu brīdi ieslēgsies tālās gaismas... tak var paspēt
mani neuztrauc kur un ko apmizishu, bet gan lai kads cits, kas parvietoajas pa to pahu ceja posmu neiebrauc mana auto aizmuguree, bet nav ipasi daudz laika, lai vel slegeletu gaismu sledzi, tieshi pirms izlekshanas no auto, jo ar to riskeju, ka varu ari nepaspet
jums ir izlasama mana versija, kaa pareizi jastrada gaismu sledzim un sava auto gaismu bloku parkodet es nevelos, lai vinjs strada (manuprat) nekorekti, bet itkaa automatiski, kad vienmer tiek turet uz tuvajiem, bet izsledzot nodziest pilnigi viss.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
AgnisB | 25. Nov 2011, 21:47 |
#6244
|
| Kopš: 10. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 739
Braucu ar: neturbo subāru
|
25 Nov 2011, 21:26:41 Driver rakstīja:
stradatu TA, tad pamekletu kaa jus par to un dabutu jus visi par to "2"
O jā, tad jau vispār te puse neizietu TA, ar degošām abs un airbag lampiņām un zilo izoleni uz provodkas | Offline | | |
Driver | 25. Nov 2011, 21:49 |
#6245
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
25 Nov 2011, 21:47:35 AgnisB rakstīja:
25 Nov 2011, 21:26:41 Driver rakstīja:
stradatu TA, tad pamekletu kaa jus par to un dabutu jus visi par to "2"
O jā, tad jau vispār te puse neizietu TA, ar degošām abs un airbag lampiņām un zilo izoleni uz provodkas
neizietu ari, ja iebraucot boksa skanetu "rucckoe radio", nevis LR2
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
rivis | 26. Nov 2011, 04:43 |
#6246
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 58
Braucu ar: e46 320d FL
|
25 Nov 2011, 21:23:38 Deivid rakstīja:
Konkretas (A) pogas darbibu es vienmer esmu sapratis ka funkciju kad auto pec sensora nosaka vai ieslegt tuvos vai nee - paliek tumsh araa, iebrauksana tuneli utml.
Pilnigi lieka ekstra valstis kur gaismam jabut ieslegtam vislaik.
Lūk, beidzot skaidra "definīcija"! "A" režīms vāčiem, kad paliek tumšs, sensors, saprot tikai tad iedegt gaismas.
Neiedziļinoties urinēšanā un savas mašīnas neivērošanu naktī uz ceļa, gribēju vien pateikt, ka piekrītu Deivid'am, ka valstī, kur gaismām jābūt iedegtām vienmēr "A" režīmam nav nepieciešamības.
Daru tieši tāpat, visu laiku slēdzis stāv uz tālāko labējo līdz galam (tuvās gaismas). Izslēdzu aizedzi, gaismas izslēdzās, ieslēdzu aizdedzi, gaismas ieslēgtas. Līdz ar to, nekad neaizmirstu tās ieslēgt.
Sava veida galvenā problēmas risināšana ar automātisko režīmu.
Retajās reizēs, kad ceļa malā man mašīna jāatstāj, es manuāli ar roku, varu pārslēgt uz gabarītiem. Tik daudz jau atcerēšos! | Offline | | |
TurboB | 26. Nov 2011, 11:31 |
#6247
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: e46 touring 330i
|
25 Nov 2011, 14:27:29 TurboB rakstīja:
Jautājums zinātājiem - lieta tāda, ka reizi pa reizei, bet samērā bieži vienās durvīs skaķruņi sāk čarkstēt, taču strauji pagriežot skaļāk čarkstis pazūd kur meklēt vainu? Skaļruņus nomainīt vai tomēr kkādus vados vai blokos jāmeklē?
Paldies!
UP :!: | Offline | | |
zhuupa | 26. Nov 2011, 12:18 |
#6248
|
| Kopš: 28. Sep 2010
No: Viļāni
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: Fiat Multipla
| Pēc eļļas maiņas visu notīriet ar lupatiņu, ja kaut kur drusku ir notecējis, viens TA amplis tikko vienu balli ielika par trim pilieniem eļļas pēc maiņas | Offline | | |
|
FIB | 27. Nov 2011, 14:36 |
#6249
|
| Kopš: 08. Sep 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 905
Braucu ar: Touringu un kabrio
| Kāds ir mainījis reduktorā eļļu ??? Cik saprotu,tad tur vajag to 75w90 apmēram 1,2l ????? | Offline | | |
labaiss | 27. Nov 2011, 14:51 |
#6250
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
26 Nov 2011, 04:43:01 rivis rakstīja:
25 Nov 2011, 21:23:38 Deivid rakstīja:
Konkretas (A) pogas darbibu es vienmer esmu sapratis ka funkciju kad auto pec sensora nosaka vai ieslegt tuvos vai nee - paliek tumsh araa, iebrauksana tuneli utml.
Pilnigi lieka ekstra valstis kur gaismam jabut ieslegtam vislaik.
Lūk, beidzot skaidra "definīcija"! "A" režīms vāčiem, kad paliek tumšs, sensors, saprot tikai tad iedegt gaismas.
Neiedziļinoties urinēšanā un savas mašīnas neivērošanu naktī uz ceļa, gribēju vien pateikt, ka piekrītu Deivid'am, ka valstī, kur gaismām jābūt iedegtām vienmēr "A" režīmam nav nepieciešamības.
Daru tieši tāpat, visu laiku slēdzis stāv uz tālāko labējo līdz galam (tuvās gaismas). Izslēdzu aizedzi, gaismas izslēdzās, ieslēdzu aizdedzi, gaismas ieslēgtas. Līdz ar to, nekad neaizmirstu tās ieslēgt.
Sava veida galvenā problēmas risināšana ar automātisko režīmu.
Retajās reizēs, kad ceļa malā man mašīna jāatstāj, es manuāli ar roku, varu pārslēgt uz gabarītiem. Tik daudz jau atcerēšos!
Par (A) režīmu +1
Bet...ja atstāj uz tuvo gaismu režīma, tad startējot auto, pirms motora palaišanas, tuvās gaismas jau ir iedegušās un tas ir slikti tamdēļ, ka bojā spuldzes, tieši startēšana brīdī.
Tāpēc es parasti daru tā,ka pēc motora piedarbināšanas ieslēdzu uz tuvo gaismu režīma .
Būtu labi, ja ar to (A) pozīcijas slēdzi aprīkojumā nāktu dienas gaitas gaismas, kā piemēram Audi A6 C6 ar ksenona lukturiem. | Offline | | |
Driver | 27. Nov 2011, 15:09 |
#6251
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
27 Nov 2011, 14:51:16 labaiss rakstīja:
26 Nov 2011, 04:43:01 rivis rakstīja:
25 Nov 2011, 21:23:38 Deivid rakstīja:
Konkretas (A) pogas darbibu es vienmer esmu sapratis ka funkciju kad auto pec sensora nosaka vai ieslegt tuvos vai nee - paliek tumsh araa, iebrauksana tuneli utml.
Pilnigi lieka ekstra valstis kur gaismam jabut ieslegtam vislaik.
Lūk, beidzot skaidra "definīcija"! "A" režīms vāčiem, kad paliek tumšs, sensors, saprot tikai tad iedegt gaismas.
Neiedziļinoties urinēšanā un savas mašīnas neivērošanu naktī uz ceļa, gribēju vien pateikt, ka piekrītu Deivid'am, ka valstī, kur gaismām jābūt iedegtām vienmēr "A" režīmam nav nepieciešamības.
Daru tieši tāpat, visu laiku slēdzis stāv uz tālāko labējo līdz galam (tuvās gaismas). Izslēdzu aizedzi, gaismas izslēdzās, ieslēdzu aizdedzi, gaismas ieslēgtas. Līdz ar to, nekad neaizmirstu tās ieslēgt.
Sava veida galvenā problēmas risināšana ar automātisko režīmu.
Retajās reizēs, kad ceļa malā man mašīna jāatstāj, es manuāli ar roku, varu pārslēgt uz gabarītiem. Tik daudz jau atcerēšos!
Par (A) režīmu +1
Bet...ja atstāj uz tuvo gaismu režīma, tad startējot auto, pirms motora palaišanas, tuvās gaismas jau ir iedegušās un tas ir slikti tamdēļ, ka bojā spuldzes, tieši startēšana brīdī.
Tāpēc es parasti daru tā,ka pēc motora piedarbināšanas ieslēdzu uz tuvo gaismu režīma .
Būtu labi, ja ar to (A) pozīcijas slēdzi aprīkojumā nāktu dienas gaitas gaismas, kā piemēram Audi A6 C6 ar ksenona lukturiem.
bojaa, bojaa...
xenona bloki spej normali stradat pat tad, kad baroshanas spriegums nokrit zem 10 voltiem, bet ja startejot spriegums tik ljoti svarstas, ka pat lamapas nodziest, tad akjis ir suuds
protams butu perfekti, ja gaismas iedegtos tikai tad, kad auto ierucies, nevis atkariba no taa, kada stavokli atrodas aizdedzes atslega.
kvelspuldzem protams pilnigi poh, ka spriegums starta bridi lekaa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
TurboB | 27. Nov 2011, 22:32 |
#6252
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: e46 touring 330i
| Laicīgi sākot domāt par vasaru, radās jautājums:
Kāda izmēra riepas uz e46 pienākās R19 diskiem? Izoleni aptīt jau nav māksla, bet kādi ir lielākie riepu augstumi ko tur var iebāzt? | Offline | | |
crime | 27. Nov 2011, 22:43 |
#6253
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8517
Braucu ar: m635csi
|
27 Nov 2011, 22:32:45 TurboB rakstīja:
Laicīgi sākot domāt par vasaru, radās jautājums:
Kāda izmēra riepas uz e46 pienākās R19 diskiem? Izoleni aptīt jau nav māksla, bet kādi ir lielākie riepu augstumi ko tur var iebāzt?
225/40R19 priekshaa
255/35R19 aizmugure
pie noteikuma, ka tev ir e46 m3, bet ja nav, tad vari virpot style 67 aizmugures diskiem seezhas, lai tie dereetu tavam standarta e46 | Offline | | |
TurboB | 27. Nov 2011, 22:50 |
#6254
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: e46 touring 330i
| bija domā diskus paņemt no 6er
tad sanāk, ka aizmugurē nesanāks uzlitk neko nepārbūvējot? Vai ja uzliekt šaurākas riepas, tad varētu arī derēt? | Offline | | |
wheels | 27. Nov 2011, 23:49 |
#6255
|
| Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| nederēs. | Offline | | |
martinssh | 29. Nov 2011, 09:47 |
#6256
|
| Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
| Inetresē E46 deflektori sānu logiem PM sedans facelifts !
[ Šo ziņu laboja martinssh, 29 Nov 2011, 09:47:44 ] | Offline | | |
|
GirtzB | 29. Nov 2011, 09:52 |
#6257
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
27 Nov 2011, 22:43:21 crime rakstīja:
27 Nov 2011, 22:32:45 TurboB rakstīja:
Laicīgi sākot domāt par vasaru, radās jautājums:
Kāda izmēra riepas uz e46 pienākās R19 diskiem? Izoleni aptīt jau nav māksla, bet kādi ir lielākie riepu augstumi ko tur var iebāzt?
225/40R19 priekshaa
255/35R19 aizmugure
pie noteikuma, ka tev ir e46 m3, bet ja nav, tad vari virpot style 67 aizmugures diskiem seezhas, lai tie dereetu tavam standarta e46
attiecīgi ierindas e46 225/35R19 un 255/30R19
diskus vari pielasīt no ne ///m e90/e91/e92/e93
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | 29. Nov 2011, 09:54 |
#6258
|
| Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
27 Nov 2011, 22:50:17 TurboB rakstīja:
bija domā diskus paņemt no 6er
tad sanāk, ka aizmugurē nesanāks uzlitk neko nepārbūvējot? Vai ja uzliekt šaurākas riepas, tad varētu arī derēt?
no 6er tev būs ar visiem četriem riteņiem čakars, pirkārt ~25mm - 40mm šaurāka riepa jāliek, otrkārt arkas jāmoca, treškārt var arī diskus mocīt...
p.s. e46 pieļaujamais riteņa diametrs ~636mm [ Šo ziņu laboja GirtzB, 29 Nov 2011, 09:57:57 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
LG | 29. Nov 2011, 10:14 |
#6259
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: E53/E70
| Vajag palīdžību, lieta sekojosa kolēges e46 laiz tosolu kaut kur, nevar atrast vainu atbrauc auz darbu jau zakipel motors, kur varetu tagad aizdzīt uz kadu servisu ka sbutu vvakais pie Duntes iela sjeb skanstes ielas, ka sko ieteiks labu??? | Offline | | |
Deivid | 29. Nov 2011, 10:21 |
#6260
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Bukultu ielaa pa vidu ir serviss - SIA Repair - 27780400
Rankas ielaa 7 ir serviss - 29238284
Ko ieteiks hvz, jaredz auto. [ Šo ziņu laboja Deivid, 29 Nov 2011, 10:22:29 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|