Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
hasans | | Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
21 Mar 2024, 10:17:37 @RaL rakstīja:
21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links
Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...
diezin vai ar 150k km
pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot
Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.
Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...
Quattro nāk multitroniks vai s-troniks?
Edit: Atradu. Šim ir S-troniks, laikam labākākais automāts priekš šiem audi. Cik nu palasīju ārzemju auto forumos atsauksmes, tad baigām problēmām nevajadzētu būt ar to motoru līdz 250-300k
Protams ķēdes pats par sevi jāmaina.[ Šo ziņu laboja hasans, 21 Mar 2024, 10:39:32 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
21 Mar 2024, 10:17:37 @RaL rakstīja:
21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links
Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...
diezin vai ar 150k km
pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot
Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.
Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...
Tieši tā 150k km ! Un otrs gadījums bija ar kuru sastapos 2019gadā, kad meklēju auto, BRC tirgoja 2012.g Audi A5 hečbeku ar tieši tādu pašu dzinēju un tieši tādu pašu nobraukumu 150k km pa 15k euro, kas tobrīd bija aizdomīgi lēti, kad aizbraucām uz BRC tad pārdevejs atklāti pateica, ka tam auto ir vajadzīgs kapitālais remonts dzinējam, lopā rijot eļļu un nāk zili dūmi pa auspufu ! Man ar šiem diviem dzīve sastaptajiem piemēriem pietiek ![ Šo ziņu laboja Briize, 21 Mar 2024, 10:44:24 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: Alfu
|
21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.
Šādu auto var atļauties tikai bagāti cilvēki. Tur vēl x drive kardāni, aizmugurē gan jau elektriskie amortiņi. Tur tas viss gan nobraukuma, gan vecuma dēļ pieteiksies agri vai vēlu. | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
21 Mar 2024, 10:31:56 @hasans rakstīja:
21 Mar 2024, 10:17:37 @RaL rakstīja:
21 Mar 2024, 07:52:25 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 01:04:25 @hasans rakstīja:
Kas ar šiem 2.0 tfsi motoriem? Uzticams vai nē? No audi melna bilde. Ar šo 7 ātrumu automātu var pirkt?
Pateicos jau iepriekš!
Links
Tad jau labāk ņem to F34 !
Man čoms tikko šitādam 2,0l tfsi sūdam tikai Škodas virsbūvē uztaisīja kapitalku, cilindriem bija hana, kompresija izbeigusies un visas lietas pie 150k km...
diezin vai ar 150k km
pirmajām versijām, jā, dzirdēti briesmu stāsti par eļļas ēšanu un remontiem pēc kuriem tāpat ēd eļļu, bet ar facelift it kā vairs neesot
Man ir tāds pats lci audi a5 sb ar 1.8tfsi (laikam gandrīz tāds pats motors), pagaidām 165k km, nav nekādu sūdzību, vēl nočipots pirms ~40k km.
Multitronici arī dzirdēti briesmu stāsti, bet arī vairāk par pirmajām versijām...
Quattro nāk multitroniks vai s-troniks?
Edit: Atradu. Šim ir S-troniks, laikam labākākais automāts priekš šiem audi. Cik nu palasīju ārzemju auto forumos atsauksmes, tad baigām problēmām nevajadzētu būt ar to motoru līdz 250-300k
Protams ķēdes pats par sevi jāmaina.
neizlasīju sludinājumu, likās, ka multitroniks
Quattro visi nāk ar to S-tronic, kas ir labāks un vismaz arī slēdzas kā kārba | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Ja vēlies 10 gadus vecu auto ar 300k nobraukumu, kuram gala cipars varētu būt 19000-30000eur, tad var ņemt
Es pie tāda cipara labāk skatītos ko stipri svaigāku
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
walcha07 | | Kopš: 15. Nov 2015
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
|
21 Mar 2024, 08:38:25 @shirminieks rakstīja:
21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Esi pārliecināts, ka velies EURO6 dīzeli ar 300k nobraukumu? Tur tak garantēti dabūsi cīnīties ar cieto daļiņu skaitītāju
Tas, ka f-kai nebūs 150k tas jau skaidrs. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Kāpēc lai būtu problēma nopirkt f11 ar 150km? Domāju, mobilē ir pilns ar tādiem, gan jau vienīgi nav pa 16k piepačkāts līdz nejēgai | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.
Ja minimālā programma nopērkot auto (un tas ir ar pieņēmumu, ka tam nav nekādi slēpti defekti) ir samainīt ķēdes, klaņus, šāles, vārstu vāks, jātīra kolektors, jāmaina demferis, jātaisa EGR, siltummainis, pretspiediena sensori, un jāmaina kvēpu filtrs, par to visu vismaz 6-7kEUR, tad cik mazohistam ir jābūt lai parakstītos uz to. Un to visu izdarot Tev ir 10g vecs auto ar 300k nobraukumu pa 25kEUR.
Jebkurš adekvāts cilvēks, kas ciena sevi un savu laiku, oplīzē paņemtu jaunu Tiguan pa 37kEUR (vai kaut ko salīdzināmu) un brauktu laimīgs
Bet tā vietā austrumeiropas bāleliņi izvēlas nopirkt vecas preces, no kurām Rietumeiropā grib tikt vaļā - pietiek aplūkot UK lietoto auto tirgu lai saprastu kā bez austrumeiropas izkropļojuma izskatītos Eiropas autotirgus.[ Šo ziņu laboja shirminieks, 21 Mar 2024, 16:54:57 ] | Offline | | |
|
RolandsK | | Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Un kam vajadzīgs kaut kāds tiguānis, kurš pašam derdzas. Jāpērk tas kas pašam patīk, izvērtējot finansiālās iespējas. | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| No M5 naļikā uz tiguanu pa 37k operatīvajā līzingā Powers 2024. gadā | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Kāds vēl M5, tas tak ir parastākais 5er dīzelis | Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6915
Braucu ar: to kas pa rokai
|
21 Mar 2024, 16:54:26 @shirminieks rakstīja:
21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.
Ja minimālā programma nopērkot auto (un tas ir ar pieņēmumu, ka tam nav nekādi slēpti defekti) ir samainīt ķēdes, klaņus, šāles, vārstu vāks, jātīra kolektors, jāmaina demferis, jātaisa EGR, siltummainis, pretspiediena sensori, un jāmaina kvēpu filtrs, par to visu vismaz 6-7kEUR, tad cik mazohistam ir jābūt lai parakstītos uz to. Un to visu izdarot Tev ir 10g vecs auto ar 300k nobraukumu pa 25kEUR.
Jebkurš adekvāts cilvēks, kas ciena sevi un savu laiku, oplīzē paņemtu jaunu Tiguan pa 37kEUR (vai kaut ko salīdzināmu) un brauktu laimīgs
Bet tā vietā austrumeiropas bāleliņi izvēlas nopirkt vecas preces, no kurām Rietumeiropā grib tikt vaļā - pietiek aplūkot UK lietoto auto tirgu lai saprastu kā bez austrumeiropas izkropļojuma izskatītos Eiropas autotirgus.
Ir pieejams F11 ar šo visu jau izdarītu, autoram info nosūtīju. Tiesa nav Face un tik ļoti pilns. Cena 12500 Eur
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
Aurius | | Kopš: 12. Jun 2023
Ziņojumi: 152
Braucu ar:
| .... lasu un gaidu visslaveno frāzi '''tie jaunie tak nav nekam derīgi, naudas abras vien, vo ceška tdiska vai vecie volviķi ir mašīnas'' - nu nebūs? | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
21 Mar 2024, 19:16:39 @Aurius rakstīja:
.... lasu un gaidu visslaveno frāzi '''tie jaunie tak nav nekam derīgi, naudas abras vien, vo ceška tdiska vai vecie volviķi ir mašīnas'' - nu nebūs?
To var meklēt audipower / volvopower | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Manā kursā savulaik mācijās čalis vārdā Igors no Bolderājas un kā mēs rēcām, kad uzzinājām, ka viņa fāteri sauc Auris... | Offline | | |
Marks88 | | Kopš: 08. Nov 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 72
Braucu ar: iekšdedzi
| Sveiciens. Varbūt kāds var iekomentēt kaut ko par šo? Runā kā 2x krutjiits
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/535/begikp.html | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
21 Mar 2024, 21:43:49 @Marks88 rakstīja:
Sveiciens. Varbūt kāds var iekomentēt kaut ko par šo? Runā kā 2x krutjiits
https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/535/begikp.html
Šito atceros no ss'a, kad vēl pats f15 tirgoju pagājušo gadu, tad tas šis jau ar tirgojās - vismaz kādi 8-10 mēneši nu jau | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Fakts, ka kaut kas ilgi tirgojās iekš LV, vispār neko nepasaka par preces kondīciju
Ir bijis ka auto stāv pusgadu un pat neviens nav apskatīt bijis | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
21 Mar 2024, 21:53:09 @wanksta rakstīja:
Fakts, ka kaut kas ilgi tirgojās iekš LV, vispār neko nepasaka par preces kondīciju
Ir bijis ka auto stāv pusgadu un pat neviens nav apskatīt bijis
Tā jau laikam ir, es savu f15 arī 4 mēneši tirgoju | Offline | | |
walcha07 | | Kopš: 15. Nov 2015
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
|
21 Mar 2024, 16:54:26 @shirminieks rakstīja:
21 Mar 2024, 09:42:15 @Briize rakstīja:
21 Mar 2024, 08:14:06 @walcha07 rakstīja:
Šo f11 nav neviens bijis skatīt Cēsu pusē?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bebfxj.html
Tieši par konkrēto f11 varu pateikt to, ka pie šī auto tirgotāja rudenī skatījāmies citu auto, jauns čalis, ja pareizi atceros, vārdā - Artūrs. Radās iespaids, ka ir godprātīgs un nekarina makaronus uz ausīm, līdz ar to tas konkrētā f11 nobraukums varētu būt patiess.
Atiecībā uz to, ko jau te minēja Širminieka kungs varu piebilst, ka iegādājoties auto ar n57 dzinēju un šādu nobraukumu tur uzreiz ir jāved uz servisu un jātaisa lielā apkope, jāmaina ķēdes, jāskatās, kas ir ar klaņu un pamatšālēm, jauns vārstu vāks, jātīra ar ultraskaņu ieplūdes kolektors, demferis drošvien arī viss ir plaisās, tie ir 3-4k euro uzreiz. Egr un atgāzu dzesēšanas siltummaini arī jānomaina, bet to izdarīs dīleris uz atsaukumu. Un protams arī jāskatas, kas ir ar kvēpu filtru, jānomaina pretspiediena dačiki un jaskatās kadu pretspiedienu rāda, ja kvēpu filtrs ir aizaudzis, tad tas vai nu jāmazgā vai jāliek jauns - aptuveni 2k euro.
Ja minimālā programma nopērkot auto (un tas ir ar pieņēmumu, ka tam nav nekādi slēpti defekti) ir samainīt ķēdes, klaņus, šāles, vārstu vāks, jātīra kolektors, jāmaina demferis, jātaisa EGR, siltummainis, pretspiediena sensori, un jāmaina kvēpu filtrs, par to visu vismaz 6-7kEUR, tad cik mazohistam ir jābūt lai parakstītos uz to. Un to visu izdarot Tev ir 10g vecs auto ar 300k nobraukumu pa 25kEUR.
Jebkurš adekvāts cilvēks, kas ciena sevi un savu laiku, oplīzē paņemtu jaunu Tiguan pa 37kEUR (vai kaut ko salīdzināmu) un brauktu laimīgs
Bet tā vietā austrumeiropas bāleliņi izvēlas nopirkt vecas preces, no kurām Rietumeiropā grib tikt vaļā - pietiek aplūkot UK lietoto auto tirgu lai saprastu kā bez austrumeiropas izkropļojuma izskatītos Eiropas autotirgus.
Tad jau sanāk, ka visi F10, F25, F15, F30, F01 ar šo motoru ir baigās bēdu ielejas un pie 300k pamet čatu! Manuprāt, nobraukums tāfelē ir tikai daļa indikatora uz ko skatīties. Otra puse ir īpašnieks, kas šo auto ekspluatējis un kā uzturējis. Varbūt kļūdos! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|