Online
Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Darba tirgus
Autors | Ziņojums |
GunchaM | 04. Aug 2010, 16:52 |
#6201
|
| Kopš: 18. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 464
Braucu ar: licenzi, visādu tehniku
| vaig celtnieku:
1)100m2 fasādi nosiltināt ar 100mm puķiku un
noarmēt,
2) 40t.m ~40m2 vēja kasti izbūvēt jumtam + nokrāsot.
vaig tikai darbu.
Rīga, Jugla
Piedāvājumu sūtīt P.M. | Offline | | |
Aviator | 09. Aug 2010, 14:07 |
#6202
|
| Kopš: 12. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Dirt Jumper
| Varbūt kāds zin, vai Latvijā ir kāds uzņēmums, kas izmanto CATIA programmatūru? | Offline | | |
amigoz | 10. Aug 2010, 12:19 |
#6203
|
| Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
|
09 Aug 2010, 12:00:41 cipargalva rakstīja:
Man ir totāli piegriezies deldēt ofisa krēslu un taisīt gudru seju!
Ir pieredze tirdzniecībā gandrīz 4 gadi, uz doto brīdi strādāju vienā firmā par tirdzniecības daļas vadītāju, taču vēlos darīt kaut ko aktīvāku.
Ir B kategorija, ļoti labas datorprasmes un zināšanas par datoru uzbūvi, programmatūru, konfigurēšanu (pastudēju RTU DITF). Šo to zinu no elektronikas, ir saprašana par elektriķa darbu (tēvs elektriķis, un ir nācies piepalīdzēt), neesmu āmurs auto un traktortehnikas mehānikā. Vispār esmu ļoti tehnisks cilvēks, kuram rokas aug no pareizās vietas. Brīvajā laikā diezgan aktīvi sportoju.
Kaut kāda busa stūrēšana vispār būtu ideāls darbs priekš manis, jo ļoti patīk braukt un labi pārzinu LV teritoriju, bet nu esmu atvērts piedāvājumiem. Aģents gan nevēlētos būt, bet par visu var runāt.
Ideāli būtu kaut kur Vidzemē (Cēsis, Valmiera, Limbaži, Sigulda).
PM
Nu vecais,
No tirdzniecibas nodalas vaditaja par busa soferi?
Ko tad taviem padotajiem darit? No pardosanas menedzeriem iet uz 100latniekiem?
Ja tirdzniecibas nodalas vadisana tava izpratne ir plakana dirsa un sarkanas acis, tad kautkas nav kartiba ar darba pienakumu aprakstu un/vai tavu motivaciju.
Vai varbut neesi nekads vaditajs?
Neticu, ka seit atradisi potencialo darba deveju, bet ja nu tomer kads izlasis Tavu aprakstu tad radisies ne viens vien jautajums.[ Šo ziņu laboja amigoz, 17 Mar 2016, 08:24:40 ] | Offline | | |
Usins | 10. Aug 2010, 12:50 |
#6204
|
| Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3531
Braucu ar: w163; w639; w203
| vajadzīgs virpotājs, kurš varētu izgatavot pāreju iekša - āra 28mm - 30mm vītne solis laikam 1mm
[email protected] 29144122
runa varētu iet par 5 līdz 50 - 500 gab. (sāksim ar 5 tad manīs)
materiāls alumīnijs/misiņs/plastmasa
vajadzētu šo nedēļ, vēlākais nākamo.
Rīga | Offline | | |
sasha_belijs | 10. Aug 2010, 13:22 |
#6205
|
| Kopš: 05. Sep 2006
Ziņojumi: 20315
Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā
|
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
neiedziļinoties sīkumos, es saprotu, kad es tupēju ofisā, man arī gribējās šofera darbu, lai varu braukāt vnk. apkārt un neko nedomāt un netupēt pie kompja, pat ja atalgojums būtu mazāks | Offline | | |
Belluuns | 10. Aug 2010, 13:25 |
#6206
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9598
Braucu ar: quattro
| situaacija liidziiga, tikai negribu par shoferi, vienkaarshi zajebala cita labaa rukaat. gribaas pasham uz savu dirsu urbt | Offline | | |
mcelroy | 10. Aug 2010, 13:26 |
#6207
|
| Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
| Pabraukaasi nedeelju ar busu sapratiisi ka taa nav nekaada medus maize, kur vari braukaat apkaart un neparko nedomaat
iztruuks kaadreiz prece, nepareizas pavadziimes u.t.t. Tad Tu sapratiisi cik tas ir liels gemiitis.
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
10 Aug 2010, 12:19:04 amigoz rakstīja:
Nu vecais,
No tirdzniecibas nodalas vaditaja par busa soferi?
Ko tad taviem padotajiem darit? No pardosanas menedzeriem iet uz 100latniekiem?
Ja tirdzniecibas nodalas vadisana tava izpratne ir plakana dirsa un sarkanas acis, tad kautkas nav kartiba ar darba pienakumu aprakstu un/vai tavu motivaciju.
Vai varbut neesi nekads vaditajs?
Neticu, ka seit atradisi potencialo darba deveju, bet ja nu tomer kads izlasis Tavu aprakstu tad radisies ne viens vien jautajums.
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
[ Šo ziņu laboja mcelroy, 10 Aug 2010, 13:26:38 ] | Offline | | |
guzlis | 10. Aug 2010, 15:43 |
#6208
|
| Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| Strādāju uz 16+1 un 9+1 vietīgiem busiem. Īstenībā baigi foršs darbs. Visu laiku esi kustībā nevis nīksti 4 sienās + visu laiku sanāk pabūt vietās kur vēl nav būts u.t.t. Cilvēki vienmēr jautri un līdz ar to arī pašam foršs garīgais. Nezinu pārpūlējies arI nēsmu tieši otrādāk gribas vairāk strādāt.
10 Aug 2010, 13:26:22 mcelroy rakstīja:
Pabraukaasi nedeelju ar busu sapratiisi ka taa nav nekaada medus maize, kur vari braukaat apkaart un neparko nedomaat
iztruuks kaadreiz prece, nepareizas pavadziimes u.t.t. Tad Tu sapratiisi cik tas ir liels gemiitis.
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
10 Aug 2010, 12:19:04 amigoz rakstīja:
Nu vecais,
No tirdzniecibas nodalas vaditaja par busa soferi?
Ko tad taviem padotajiem darit? No pardosanas menedzeriem iet uz 100latniekiem?
Ja tirdzniecibas nodalas vadisana tava izpratne ir plakana dirsa un sarkanas acis, tad kautkas nav kartiba ar darba pienakumu aprakstu un/vai tavu motivaciju.
Vai varbut neesi nekads vaditajs?
Neticu, ka seit atradisi potencialo darba deveju, bet ja nu tomer kads izlasis Tavu aprakstu tad radisies ne viens vien jautajums.
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
[ Šo ziņu laboja guzlis, 10 Aug 2010, 15:44:36 ]
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
| Offline | | |
|
amigoz | 10. Aug 2010, 16:15 |
#6209
|
| Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
|
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
10 Aug 2010, 12:19:04 amigoz rakstīja:
Nu vecais,
No tirdzniecibas nodalas vaditaja par busa soferi?
Ko tad taviem padotajiem darit? No pardosanas menedzeriem iet uz 100latniekiem?
Ja tirdzniecibas nodalas vadisana tava izpratne ir plakana dirsa un sarkanas acis, tad kautkas nav kartiba ar darba pienakumu aprakstu un/vai tavu motivaciju.
Vai varbut neesi nekads vaditajs?
Neticu, ka seit atradisi potencialo darba deveju, bet ja nu tomer kads izlasis Tavu aprakstu tad radisies ne viens vien jautajums.
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
bizness tapat kaa tunings nav prieks mikstajiem | Offline | | |
Modrs | 10. Aug 2010, 16:24 |
#6210
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10352
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
10 Aug 2010, 13:22:16 Amaru rakstīja:
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
neiedziļinoties sīkumos, es saprotu, kad es tupēju ofisā, man arī gribējās šofera darbu, lai varu braukāt vnk. apkārt un neko nedomāt un netupēt pie kompja, pat ja atalgojums būtu mazāks
tieši tas pats...
un gribot negribot visas problēmas galvā maisās arī pēc darba laika. Un tas viss tāpēc, ka ir pilns ar slinkiem rukabludiem, kuri nevar pakustināt nedz savas celulītainās tirsas, nedz arī pakustināt smadzenes | Offline | | |
edzjuss | 10. Aug 2010, 16:30 |
#6211
|
| Kopš: 28. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 77
Braucu ar: kabluku / velosipēdu
|
10 Aug 2010, 16:24:17 Modricimus rakstīja:
10 Aug 2010, 13:22:16 Amaru rakstīja:
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
neiedziļinoties sīkumos, es saprotu, kad es tupēju ofisā, man arī gribējās šofera darbu, lai varu braukāt vnk. apkārt un neko nedomāt un netupēt pie kompja, pat ja atalgojums būtu mazāks
tieši tas pats...
un gribot negribot visas problēmas galvā maisās arī pēc darba laika. Un tas viss tāpēc, ka ir pilns ar slinkiem rukabludiem, kuri nevar pakustināt nedz savas celulītainās tirsas, nedz arī pakustināt smadzenes
Pievienojos, kādreiz sapņoju par nīkuļošanu ofisā, tagad....vairs nesapņoju | Offline | | |
walder | 10. Aug 2010, 16:33 |
#6212
|
| Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8548
Braucu ar: 7 seat MPV
|
10 Aug 2010, 13:18:25 cipargalva rakstīja:
10 Aug 2010, 12:19:04 amigoz rakstīja:
Nu vecais,
No tirdzniecibas nodalas vaditaja par busa soferi?
Ko tad taviem padotajiem darit? No pardosanas menedzeriem iet uz 100latniekiem?
Ja tirdzniecibas nodalas vadisana tava izpratne ir plakana dirsa un sarkanas acis, tad kautkas nav kartiba ar darba pienakumu aprakstu un/vai tavu motivaciju.
Vai varbut neesi nekads vaditajs?
Neticu, ka seit atradisi potencialo darba deveju, bet ja nu tomer kads izlasis Tavu aprakstu tad radisies ne viens vien jautajums.
Kāda var būt motivācija, ja tāda veida darbs ir noriebies? Daudzi droši vien varētu sapņot par tādu darbu, bet man šis sapnis ir jau pārvērties mokpilnā murgā.
Lai cik stulbi neizklausītos, man ir apnicis domāt citu vietā, norādīt citiem, kas jādara, kā labāk (arī priekš viņiem pašiem) u.t.t. Apnicis klausīties padoto un sadarbības partneru žēlabās un negācijās. Visi tie sūdi gribot, negribot galvā tiek ņemti līdzi uz mājām ārpus darba laika.
Man ir labs draugs, kurš tieši strādā par šoferi, atalgojums ir krietni mazāks par manējo, bet toties viņam ir jārisina tikai savas problēmas, ne citu. Es arī labprātāk pēc darba būtu fiziski noguris nevis morāli.
Ne vienmēr atalgojums ir labākā motivācija.
Kāds es esmu vadītājs? Par to jāspriež citiem, jo pats esmu ļoti paškritisks. Bet pagaidām neviens nav sūdzējies par mani. Ir, protams, skauģi, kas domā, ka tas tur ofisā taču neko nedara. Bet arī piedāvājumam apmainīties vietām uz nedēļu viņi nepiekrīt.
Es tevi saprotu
Daudziem uznāk šitā huiņa, ka vēlas darbu, kur nav "jādomā". Izklaūsās vienķārši, ka tev ir nepieciešams tāds garāks atvaļinājums, lai atpūtinātu smadzenes un viss būs ok
TU noteikti arī atvaļinājuma laikā "turpini strādāt" | Offline | | |
gapp | 10. Aug 2010, 16:37 |
#6213
|
| Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| tur jau tā lieta, ka atvaļinājuma laikā parasti ieplāno citas ģēlas, kas jāizdara, tur mājas darbi un tur šis un tas, un tad atgriezies pēc 2 ned. darbā tā arī neatpūties
Pats dirnu ofisā, arī jau ir tā stadija | Offline | | |
amigoz | 10. Aug 2010, 16:47 |
#6214
|
| Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
| dirnesana ofisa ir kautkas cits ka darba apnikums.
dirnetaji parasti negrib stradat par soferi, bet grib par sedesanu poweri sanemt lielaku algu, jo darbs taaaa nogurdina. | Offline | | |
Modrs | 10. Aug 2010, 17:00 |
#6215
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10352
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
10 Aug 2010, 16:33:07 walder rakstīja:
Izklaūsās vienķārši, ka tev ir nepieciešams tāds garāks atvaļinājums, lai atpūtinātu smadzenes un viss būs ok
TU noteikti arī atvaļinājuma laikā "turpini strādāt"
kāds nafig atvaļinājums, ja visi ir saīsināti līdz maksimumam, i tavo vēl "cilvēki - orķestri"
Protams, ja strādā lielā kolhozā, vai ārzemju firmas meitas kantorī, tad visas šīs te raudāšanas nesaprast.
P.S. darbs i dafiga, bet naudas kā nav, tā nav, jo jādzēš "astes".. | Offline | | |
Norchx | 10. Aug 2010, 17:05 |
#6216
|
| Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
| Mums LV ir problēma tajā kad, ja gribi strādāt par grušiku, mentu, ugunsdzēsēju, šoferi, ārstu vai pārdevēju un whatever ko vēl, kurš pēc darba pasaka sveiki, esmu savu izdarījis un viss - nesaņem tik daudz lai normāli uzturētu ģimeni, mašīnu(Normālu, bet nekādus tur jaunus 5er, 7er utt.), īrēt vai paņemt uz 40 gadiem kādu dzīvokli hipo, un vēl paliek pāri kādam nelielam ceļojumam un kaut ko bērniem pilngadības kontā ieskaitīt. Te pat ja esi kaut kāds vadītājs, bieži vien nespēj to visu nopelnīt. Tāpēc jau daudzi cilvēki aizbrauc uz ārzemēm, jo grib strādāt mierīgu, galvu nepisošu darbu un par to normāli dzīvot, nevis plēsties pušu kā te. | Offline | | |
|
Melvins | 10. Aug 2010, 17:20 |
#6217
|
| Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
10 Aug 2010, 17:05:03 Norchx rakstīja:
Mums LV ir problēma tajā kad, ja gribi strādāt par grušiku, mentu, ugunsdzēsēju, šoferi, ārstu vai pārdevēju un whatever ko vēl, kurš pēc darba pasaka sveiki, esmu savu izdarījis un viss - nesaņem tik daudz lai normāli uzturētu ģimeni, mašīnu(Normālu, bet nekādus tur jaunus 5er, 7er utt.), īrēt vai paņemt uz 40 gadiem kādu dzīvokli hipo, un vēl paliek pāri kādam nelielam ceļojumam un kaut ko bērniem pilngadības kontā ieskaitīt. Te pat ja esi kaut kāds vadītājs, bieži vien nespēj to visu nopelnīt. Tāpēc jau daudzi cilvēki aizbrauc uz ārzemēm, jo grib strādāt mierīgu, galvu nepisošu darbu un par to normāli dzīvot, nevis plēsties pušu kā te.
nav izteikta vidusslāņa
kāds ir risinājums? | Offline | | |
Norchx | 10. Aug 2010, 17:32 |
#6218
|
| Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
10 Aug 2010, 17:20:50 Melvins rakstīja:
nav izteikta vidusslāņa
kāds ir risinājums?
Nodzēšam visus patēriņa, hipo utml. kredītus pa nullēm un taisam "Treknie Gadi 2" | Offline | | |
Modrs | 10. Aug 2010, 17:36 |
#6219
|
| Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10352
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| nu jau tagad pa ielām atkal var redzēt staigājam visādus krēslāpirdējus ar brūniem čemodāniem, kuros iekšā ir kkāds Turības veidīgs ekonomista diploms Un tādi arī taisa to burbuli, jo neko citu neprot, kā pirkt-pārdot nekustamo īpašumu.
ja pa tēmu, tad man no vakanču vortāliem sāk birt visādi darba piedāvājumi, tiesa, vairākums ir krievu valodā.... | Offline | | |
Norchx | 10. Aug 2010, 17:43 |
#6220
|
| Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
10 Aug 2010, 17:36:58 Modricimus rakstīja:
nu jau tagad pa ielām atkal var redzēt staigājam visādus krēslāpirdējus ar brūniem čemodāniem, kuros iekšā ir kkāds Turības veidīgs ekonomista diploms Un tādi arī taisa to burbuli, jo neko citu neprot, kā pirkt-pārdot nekustamo īpašumu.
ja pa tēmu, tad man no vakanču vortāliem sāk birt visādi darba piedāvājumi, tiesa, vairākums ir krievu valodā....
Darba un piedāvājumu jau īstenībā ir daudz, tikai tā samaksa. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|