Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
protams
20. Jun 2010, 23:32 #621

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Tie Swirl flapi jāmaina vai jāizņem kad oriģinalais nobraukums tuvojas 250 kkm vai vairāk un ja nezin kas pirms tam ar to auto braucis.Pārsvarā kāds "iekrīt" tad kad eļļa mainīta pēdējo reizi uzreiz pirms garantijas beigām vai tikai nodzēsta eļļas maiņa kompī, tobiš pie pārbaudāma kkm nah tur nevajag darīt

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
AA530
21. Jun 2010, 17:46 #622

Kopš: 13. Sep 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


19 Jun 2010, 00:43:19 Driver rakstīja:
Tu vienkarshi esi pilnigs idiots
un ari piepipet nepareizi neiesaku, nemaz nerunajot par klemmes raushanu nost. Starpcitu ari zigulim ta nedriksteja vareja nodegt generators. to vareja darit tikai uz auto ar lidzstravas generatoru, pirmais kas nak prata ir 21volga un pobeda...

31 May 2010, 13:38:51 AA530 rakstīja:


24 May 2010, 08:13:40 protams rakstīja:

Kas par stulbumu, pats esmu ņēmis nost klemmes , viss kārtībā, tas tak nav kosmiskais kuģis.

Nu bet ne jau pie darboša motora?

ir visaadi mistiskie staasti dzirdeeti, ka tik pie kompja Nevajag jau arii paarspiileet Tad jau kad akjis izlaadeejies un piepiipee no cita tad arii nevar krokjus raut nost


paskaidro kaapeec-man buutu dikti interesanti dzirdeet......
Offline
Driver
21. Jun 2010, 18:34 #623

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Atbrauc pie manis ar savu auto, samaksa man par "macibu stundu" 20Ls un es tev pastastishu un praktiski paradishu ar tam paredzetajiem merinstrumentiem uz tava auto "kas un ka" notiek raustot klemmi nost
ja labaratorijas darbu rezultata nodegs kautkas, tad es tev paspiedishu roku un apsveikshu ar to ka teorija saskan ari ar praksi + kartejo dargo remontu
ja pilnigi nekas nenotiks man personigi raustot vairakas x klemi nost un merinstrumenti neuzradis neko "bistamu", tad varesi talak gudri dirst...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AA530
21. Jun 2010, 23:56 #624

Kopš: 13. Sep 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


21 Jun 2010, 18:34:38 Driver rakstīja:
Atbrauc pie manis ar savu auto, samaksa man par "macibu stundu" 20Ls un es tev pastastishu un praktiski paradishu ar tam paredzetajiem merinstrumentiem uz tava auto "kas un ka" notiek raustot klemmi nost
ja labaratorijas darbu rezultata nodegs kautkas, tad es tev paspiedishu roku un apsveikshu ar to ka teorija saskan ari ar praksi + kartejo dargo remontu
ja pilnigi nekas nenotiks man personigi raustot vairakas x klemi nost un merinstrumenti neuzradis neko "bistamu", tad varesi talak gudri dirst...

vot par to es arii runaaju - par mistiskajiem staastiem..... atbildes visas sleepjas teorijaa un ja to nezin tad var visadas mistiskaas gjeneraatora nodegshanas piemineet, bet ja zin.....
Offline
Driver
22. Jun 2010, 00:02 #625

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

...bet ja teoriju zin, tad zin ari to, ka sprieguma piikji var sasniegt pat 300V , ja rodas tam velami apstaklji un tad nodzedzis generators vien tads sikums ir.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
AA530
22. Jun 2010, 00:08 #626

Kopš: 13. Sep 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


22 Jun 2010, 00:02:55 Driver rakstīja:
...bet ja teoriju zin, tad zin ari to, ka sprieguma piikji var sasniegt pat 300V , ja rodas tam velami apstaklji un tad nodzedzis generators vien tads sikums ir.

es ljoti labi zinu kaads sakars shim 300V ar nodegushu gjengjeri? Kas nodedzina gjengjeri zini?
Offline
egonspleeve
22. Jun 2010, 00:09 #627

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

nu gjengjim jau nekas nenotiks, bet to tableti gan var sanakt nomainit, man audjikam vina kak raz vienreiz nospraga, ka rezultata man forshi akji vairs nelaadeeja, un paliku uz shosejas starp rigu un ventspili un tas notika uzreiz pec piepipeshanas, neatceros ko tieshi tur dariju, bet pareizi tas nebija
Offline
kasio
22. Jun 2010, 00:14 #628

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps

da labi, savulaik E39 540 tieši ģenģers aizgāja uz citiem medību laukiem tieši dēļ tā ka biju norāvis nost klemi, tā kā viņš bija ar ūdens dzesēšanu, remontēt neviens viņu neņēmās un nācās izlikt 450 Ls par jaunu

[ Šo ziņu laboja kasio, 22 Jun 2010, 00:15:23 ]

Offline
Driver
22. Jun 2010, 00:25 #629

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


22 Jun 2010, 00:14:41 kasio rakstīja:
da labi, savulaik E39 540 tieši ģenģers aizgāja uz citiem medību laukiem tieši dēļ tā ka biju norāvis nost klemi, tā kā viņš bija ar ūdens dzesēšanu, remontēt neviens viņu neņēmās un nācās izlikt 450 Ls par jaunu

ko nejautaji man? Butu tev vinjs atremontets ar garantiju par krietni mazaku ciparu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
BGV
28. Jun 2010, 15:05 #630

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

Vai uz parastā e60 var uzlikt priekšējo bamperi, kas ir no e60 m5? vai m paketes bamperi vispār atškiras no m5 bamperiem, izmēru ziņā tīri?

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
protams
28. Jun 2010, 15:24 #631

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


28 Jun 2010, 15:05:43 BGV rakstīja:
Vai uz parastā e60 var uzlikt priekšējo bamperi, kas ir no e60 m5? vai m paketes bamperi vispār atškiras no m5 bamperiem, izmēru ziņā tīri?

Ar M5 bamperi jāamputē miglinieki kas kompim var nepatikt (rādīs kļūdu) izmēru ziņa neatšķiras ja nu vienīgi dēļ "iekšām" var būt kādas nobīdes.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
BGV
28. Jun 2010, 15:26 #632

Kopš: 23. Dec 2006

Ziņojumi: 712

Braucu ar: xxx

laikam ir tā, ka m paketei bampers ir ar miglām, bet original m5 bez miglām.

-----------------
Kāpēc, lai es lietu benzīnu kanniņās, lūdzu?
Offline
gintc
01. Jul 2010, 19:21 #633

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Palīdziet lūdzu noņemt servisa intervālus (priekshas, pakaljas kluchi + motorellja)
biju servisaa samainiiju visu, laukos, un dzeki dzeesa dzeesa intervaalus kameer aizmugures kluchiem no +3000km tagad rāda -25000km, sviests un shie neko nemaak vairs izdariit! un uz Riigu ar tik ātri nebraukshu! Palīdzat kas un kaa tur jaadara? Taa meegjinaaju pats peec poweraa atrastajiem aprakstiem, motoreelju nodzeesa viss ok, kluchus nedzeesh, priekshas kluchiem arii kaa dzeesu pats no +6000km aizgaaja uz -15000km, kas par sviestu?

Offline
protams
04. Jul 2010, 20:26 #634

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


01 Jul 2010, 19:21:48 gintc rakstīja:
Palīdziet lūdzu noņemt servisa intervālus (priekshas, pakaljas kluchi + motorellja)
biju servisaa samainiiju visu, laukos, un dzeki dzeesa dzeesa intervaalus kameer aizmugures kluchiem no +3000km tagad rāda -25000km, sviests un shie neko nemaak vairs izdariit! un uz Riigu ar tik ātri nebraukshu! Palīdzat kas un kaa tur jaadara? Taa meegjinaaju pats peec poweraa atrastajiem aprakstiem, motoreelju nodzeesa viss ok, kluchus nedzeesh, priekshas kluchiem arii kaa dzeesu pats no +6000km aizgaaja uz -15000km, kas par sviestu?



Ja vēl aktuāli, tad lai dzēstu pareizi bremzes, tad BC jābūt uz "datuma" un mazajam odo km pa nullēm (0.000)

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
icy
04. Jul 2010, 21:19 #635

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


28 Jun 2010, 15:05:43 BGV rakstīja:
Vai uz parastā e60 var uzlikt priekšējo bamperi, kas ir no e60 m5? vai m paketes bamperi vispār atškiras no m5 bamperiem, izmēru ziņā tīri?


man gan liekas ka atshkjiraas. M5 bamperis ir bikuciit plataaks, esmu mekleejies par sho teemu un sakot ka ja piever uz dazhaam nepilniibaam acis tad var likt.
sanos esot papildus kaut kas japabaazh apakshaa un esot spraugas saanos lielaakas, neka parejiem aksesuariem
Offline
icy
04. Jul 2010, 21:22 #636

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


20 Jun 2010, 23:32:16 protams rakstīja:
Tie Swirl flapi jāmaina vai jāizņem kad oriģinalais nobraukums tuvojas 250 kkm vai vairāk un ja nezin kas pirms tam ar to auto braucis.Pārsvarā kāds "iekrīt" tad kad eļļa mainīta pēdējo reizi uzreiz pirms garantijas beigām vai tikai nodzēsta eļļas maiņa kompī, tobiš pie pārbaudāma kkm nah tur nevajag darīt



SwirlFlapus parasti amputeeja, ja nemaldos esot taads kjeepiigs process, nu ja gribi lai ir smuki utt, jo pie amputeeshanas parasti visi veel grib izmazgaat kolektoru.
bet cik akal esmu lasiijis tiem flapiem vari pameeriit asiites diametru, ja ir 4.5mm tad tie ir pastiprinaatie, un cik esmu dzirdeejis tos ir gruuti pat paargriezt, ja ir mazaakas asiites tad ir 2 varianti, vai nu izmazgaat kolektoru no visaadaam drazaam vai nu amputeet
Offline
icy
04. Jul 2010, 21:25 #637

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: E61 530d


01 Jul 2010, 19:21:48 gintc rakstīja:
Palīdziet lūdzu noņemt servisa intervālus (priekshas, pakaljas kluchi + motorellja)
biju servisaa samainiiju visu, laukos, un dzeki dzeesa dzeesa intervaalus kameer aizmugures kluchiem no +3000km tagad rāda -25000km, sviests un shie neko nemaak vairs izdariit! un uz Riigu ar tik ātri nebraukshu! Palīdzat kas un kaa tur jaadara? Taa meegjinaaju pats peec poweraa atrastajiem aprakstiem, motoreelju nodzeesa viss ok, kluchus nedzeesh, priekshas kluchiem arii kaa dzeesu pats no +6000km aizgaaja uz -15000km, kas par sviestu?




bremzhu sistemas servisa intervaalu parasti vajadzeeja dzeest 2x, tb pirmaa reizee kaa teici no +30000 paarleca uz -25000 un atkaartojot shaadu proceduuru paarleca no -25000 uz +40000
man paliidzeeja un pie kompja nemaz nesleedzu
Offline
yl3gdm
06. Jul 2010, 09:49 #638

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Yamaha


http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?p...3874#post1023874

[ Šo ziņu laboja yl3gdm, 06 Jul 2010, 09:49:55 ]

Offline
protams
06. Jul 2010, 11:27 #639

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


06 Jul 2010, 09:49:20 yl3gdm rakstīja:

http://ru.bavariancar.lv/forum/showthread.php?p...3874#post1023874

Ja reklamē tad reklamē kautko līdz galam pabeigtu, a to garumzīmas neesi iemācijies salikt :slikts_vārds:

[ Šo ziņu laboja protams, 06 Jul 2010, 11:27:53 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
yl3gdm
06. Jul 2010, 11:49 #640

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 15

Braucu ar: Yamaha


06 Jul 2010, 11:27:34 protams rakstīja:
Ja reklamē tad reklamē kautko līdz galam pabeigtu, a to garumzīmas neesi iemācijies salikt :slikts_vārds:

Nu piedod, okupants esmu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo