Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
ozo
01. Apr 2018, 21:24 #621

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Radari, kādas cenas?

Par to 1.4 tsi esmu dzirdējis briesmu stāstus.
Offline
radari.lv
01. Apr 2018, 22:14 #622

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: interesantiem auto


01 Apr 2018, 21:24:07 @ozo rakstīja:
Radari, kādas cenas?

Par to 1.4 tsi esmu dzirdējis briesmu stāstus.


zvani

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
AF
01. Apr 2018, 22:59 #623

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


01 Apr 2018, 20:28:50 @radari.lv rakstīja:

01 Apr 2018, 19:55:24 @didzinators rakstīja:

01 Apr 2018, 19:26:56 @ozo rakstīja:
Passat B7 1.4 tsi 90kw, kas var un uz cik var sačipot?
Un vai to drīkst darīt DSG 7 pārnesemu kārbai.


Nezinu par benzīnu, bet dīzelim noteikti nedrīkstēja, jo max. grieze tikai 250nm paredzēta


Karbu programmejot iesi iegust augstaku garantiju ka tai viss bus ok, optimize parslegsanas mirklus utt nekadu problemu

caur softu uzlabosi sajūga disku izturību, un zobrati robiem kļūs izturīgāgi ehh ko tik reklāmās nespēj izdarīt
Offline
radari.lv
01. Apr 2018, 23:53 #624

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 403

Braucu ar: interesantiem auto


01 Apr 2018, 22:59:20 @AF rakstīja:

01 Apr 2018, 20:28:50 @radari.lv rakstīja:

01 Apr 2018, 19:55:24 @didzinators rakstīja:

01 Apr 2018, 19:26:56 @ozo rakstīja:
Passat B7 1.4 tsi 90kw, kas var un uz cik var sačipot?
Un vai to drīkst darīt DSG 7 pārnesemu kārbai.


Nezinu par benzīnu, bet dīzelim noteikti nedrīkstēja, jo max. grieze tikai 250nm paredzēta


Karbu programmejot iesi iegust augstaku garantiju ka tai viss bus ok, optimize parslegsanas mirklus utt nekadu problemu

caur softu uzlabosi sajūga disku izturību, un zobrati robiem kļūs izturīgāgi ehh ko tik reklāmās nespēj izdarīt


atslogo sazobi uz parslegsanas mirkli, paatri parslegsanos utt. Ir vairaki panemieni ka nodrosinat lielakus nm, drosi. sen izieta skola.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
Staris
02. Apr 2018, 00:23 #625

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Un uz to nezaudē laiku?s Izklausās, ka uztaisa pārslēgšanās brīdī jaudas bedri

[ Šo ziņu laboja Staris, 02 Apr 2018, 00:24:34 ]

Offline
HiJaCKeR
02. Apr 2018, 00:59 #626

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

negribat aizbraukt uz rūpnīcu un pamācīt kā jātaisa kārbas ?
Offline
Kaross
02. Apr 2018, 01:09 #627

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāds tam būtu sakars ar to kā taisa vai netaisa kārbas?
Negribi sākumā palasīt kā tas viss strādā un tad blamēties?
DSG kārbas tūnē visā pasaulē un rezultāti ir ievērojami. Tāpat BMW pasaulē uzstāda Alpina softus un ne tikai. 6HP kārbas var ļoti labi uztūnēt. 3.0D pareizi saprogrammējot kārbu no ieskrējiena var dabūt nost 0,5 sekundes līdz 100km/h.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
02. Apr 2018, 01:14 #628

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts
Offline
Staris
02. Apr 2018, 02:13 #629

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Un pat, ja tā - kur tev tas rada problēmas?
Ne jau tevi pa čaku ielu kāds vedīs
Offline
N53series
02. Apr 2018, 10:29 #630

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


02 Apr 2018, 01:09:35 @Kaross rakstīja:
Kāds tam būtu sakars ar to kā taisa vai netaisa kārbas?
Negribi sākumā palasīt kā tas viss strādā un tad blamēties?
DSG kārbas tūnē visā pasaulē un rezultāti ir ievērojami. Tāpat BMW pasaulē uzstāda Alpina softus un ne tikai. 6HP kārbas var ļoti labi uztūnēt. 3.0D pareizi saprogrammējot kārbu no ieskrējiena var dabūt nost 0,5 sekundes līdz 100km/h.


jaa, tikai jaasaprot dazhas elementaaras leitas:
a) aatraak paarsleedzot robus, var samazinaat termaalos zudumus frikciju diskos [paarsleeghsnaas briidii], bet griezes delta paarsleegshanaas briidii tikai pieaug;
b) ja zobrati/asis/kjeedes netur griezi, tad aatraaka paarsleegshanaas probleemu tikai pastiprina
protams, te nav teema - kaarba, piem., oficiaali tur 250Nm, iebeeraam 300 - nomira. nee, tie 250Nm ir konkreets garanteetais resurss konkretos apstaakljos, pie 300Nm - resurss buus kuda mazaaks, it seviskji: palietotai kaarbai.
arii tajos pashos zobratos - teema par metaala nogurumu. tb., katru reizi - ietopiijot, kaads svakaako shuunu rezgja posminjsh satruukst. ar laiku veidojas mikroplaisas. vienaa briidii - blekja gabals sapliist. kaa alumiinja karote, ko skolas eedniicaa loci/loci un - hops, pushu ir.
Offline
968-jk
02. Apr 2018, 10:54 #631

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13613

Braucu ar: 30niekiem


02 Apr 2018, 10:29:29 @N53series rakstīja:

02 Apr 2018, 01:09:35 @Kaross rakstīja:
Kāds tam būtu sakars ar to kā taisa vai netaisa kārbas?
Negribi sākumā palasīt kā tas viss strādā un tad blamēties?
DSG kārbas tūnē visā pasaulē un rezultāti ir ievērojami. Tāpat BMW pasaulē uzstāda Alpina softus un ne tikai. 6HP kārbas var ļoti labi uztūnēt. 3.0D pareizi saprogrammējot kārbu no ieskrējiena var dabūt nost 0,5 sekundes līdz 100km/h.


jaa, tikai jaasaprot dazhas elementaaras leitas:
a) aatraak paarsleedzot robus, var samazinaat termaalos zudumus frikciju diskos [paarsleeghsnaas briidii], bet griezes delta paarsleegshanaas briidii tikai pieaug;
b) ja zobrati/asis/kjeedes netur griezi, tad aatraaka paarsleegshanaas probleemu tikai pastiprina
protams, te nav teema - kaarba, piem., oficiaali tur 250Nm, iebeeraam 300 - nomira. nee, tie 250Nm ir konkreets garanteetais resurss konkretos apstaakljos, pie 300Nm - resurss buus kuda mazaaks, it seviskji: palietotai kaarbai.
arii tajos pashos zobratos - teema par metaala nogurumu. tb., katru reizi - ietopiijot, kaads svakaako shuunu rezgja posminjsh satruukst. ar laiku veidojas mikroplaisas. vienaa briidii - blekja gabals sapliist. kaa alumiinja karote, ko skolas eedniicaa loci/loci un - hops, pushu ir.

Ja to Al karoti loKītu ar lielāku ātrumu, tad viņa ilgāk nepārlūztu. Viss atkarīgs no koda karotes loKītāja pirkstos. Vienvārd sakot, karošu ražotāji nejēdza ražot karotes.
Offline
Mizx
02. Apr 2018, 11:33 #632

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6199

Braucu ar:

Palasot tekstus rodas jautājums, vai tas čips kārbai neizskatās kaut kā šādi:
Offline
HiJaCKeR
02. Apr 2018, 12:58 #633

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

pareizi N53series saka, metāla nogurums, tikai šejienes čipotāji to neņem vērā un iesaka čipot auto ar 500k noskrējienu, kuri atdzīti uz šejieni no vātzemes, jo redziet tur tie vairs nevar iziet tehnisko. es neesmu pret čipošanu kā tādu, ja auto ir to vērts, ja tas ir pietiekami jauns vai labi saglabāts, bet tomēr ir labāk par to naudu nopirkt jaunas riepas, nevis meklēt tās lietoto riepu topikā.
Offline
Kaross
02. Apr 2018, 13:08 #634

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts


Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 02 Apr 2018, 13:10:30 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
02. Apr 2018, 13:18 #635

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Apr 2018, 13:08:08 @Kaross rakstīja:

02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts


Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.

vai cik žēl tu domā mani tas uztrauc
vienu pateikšu, tu Karos uzvedies šeit kā puņķains tīnis nevis kā nopietns profesionāls, nu jā, kaktinieks vien esi
Offline
Locis
02. Apr 2018, 16:13 #636

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11222

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Jā,čaka iela gan bija pa tēmu un no grāmatām paņemta gudrība.
Offline
Kaross
02. Apr 2018, 17:33 #637

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Apr 2018, 13:18:34 @HiJaCKeR rakstīja:

02 Apr 2018, 13:08:08 @Kaross rakstīja:

02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts


Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.

vai cik žēl tu domā mani tas uztrauc
vienu pateikšu, tu Karos uzvedies šeit kā puņķains tīnis nevis kā nopietns profesionāls, nu jā, kaktinieks vien esi


Saukt mani vari kā vēlies, bet tas nemaina faktu, ka no tēmas necērt gandrīz neko. Nav auto, kuru varētu normāli nočipot, bet tāpat šajā topikā esi biežākais viesis ar savu stulbumu un negācijām par tēmu. Būtībā viss ir sūds izņemot tavu super 3.0i.
Jā, es nelienu katram daunim dirsā, bet no tā man darba nav mazāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Regisss
02. Apr 2018, 17:57 #638

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Auto - F30 320d 2013.g. 184zs automāts... 118k km...
Sen jau vēlme nočipot, bet kaut kā bail... ir pamats baidīties vai nav? Es par kārbu un kvēpu filtru?!


-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
HiJaCKeR
02. Apr 2018, 18:33 #639

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Apr 2018, 17:33:05 @Kaross rakstīja:

02 Apr 2018, 13:18:34 @HiJaCKeR rakstīja:

02 Apr 2018, 13:08:08 @Kaross rakstīja:

02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts


Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.

vai cik žēl tu domā mani tas uztrauc
vienu pateikšu, tu Karos uzvedies šeit kā puņķains tīnis nevis kā nopietns profesionāls, nu jā, kaktinieks vien esi


Saukt mani vari kā vēlies, bet tas nemaina faktu, ka no tēmas necērt gandrīz neko. Nav auto, kuru varētu normāli nočipot, bet tāpat šajā topikā esi biežākais viesis ar savu stulbumu un negācijām par tēmu. Būtībā viss ir sūds izņemot tavu super 3.0i.
Jā, es nelienu katram daunim dirsā, bet no tā man darba nav mazāk.

es nesaku, ka tas 3.0i ir super, lai nu kāds tas būtu 3.0i tas ir pilnīgā darba kārtībā, nav tāds kvēpinieks, kādi pie tevis parasti brauc un tieši tā, tu nelien katram dirsā, ne katram

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Apr 2018, 19:36:29 ]

Offline
HiJaCKeR
02. Apr 2018, 19:15 #640

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


02 Apr 2018, 17:57:47 @Regisss rakstīja:
Auto - F30 320d 2013.g. 184zs automāts... 118k km...
Sen jau vēlme nočipot, bet kaut kā bail... ir pamats baidīties vai nav? Es par kārbu un kvēpu filtru?!


ko tu vēl gaidi? brauc pie Karos, viņš visu izdarīs, tikai DPF filtru neaizmirsti savākt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo