Online
Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiptuning
Autors | Ziņojums |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Radari, kādas cenas?
Par to 1.4 tsi esmu dzirdējis briesmu stāstus. | Offline | | |
radari.lv | | Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: interesantiem auto
|
01 Apr 2018, 21:24:07 @ozo rakstīja:
Radari, kādas cenas?
Par to 1.4 tsi esmu dzirdējis briesmu stāstus.
zvani
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
01 Apr 2018, 20:28:50 @radari.lv rakstīja:
01 Apr 2018, 19:55:24 @didzinators rakstīja:
01 Apr 2018, 19:26:56 @ozo rakstīja:
Passat B7 1.4 tsi 90kw, kas var un uz cik var sačipot?
Un vai to drīkst darīt DSG 7 pārnesemu kārbai.
Nezinu par benzīnu, bet dīzelim noteikti nedrīkstēja, jo max. grieze tikai 250nm paredzēta
Karbu programmejot iesi iegust augstaku garantiju ka tai viss bus ok, optimize parslegsanas mirklus utt nekadu problemu
caur softu uzlabosi sajūga disku izturību, un zobrati robiem kļūs izturīgāgi ehh ko tik reklāmās nespēj izdarīt | Offline | | |
radari.lv | | Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: interesantiem auto
|
01 Apr 2018, 22:59:20 @AF rakstīja:
01 Apr 2018, 20:28:50 @radari.lv rakstīja:
01 Apr 2018, 19:55:24 @didzinators rakstīja:
01 Apr 2018, 19:26:56 @ozo rakstīja:
Passat B7 1.4 tsi 90kw, kas var un uz cik var sačipot?
Un vai to drīkst darīt DSG 7 pārnesemu kārbai.
Nezinu par benzīnu, bet dīzelim noteikti nedrīkstēja, jo max. grieze tikai 250nm paredzēta
Karbu programmejot iesi iegust augstaku garantiju ka tai viss bus ok, optimize parslegsanas mirklus utt nekadu problemu
caur softu uzlabosi sajūga disku izturību, un zobrati robiem kļūs izturīgāgi ehh ko tik reklāmās nespēj izdarīt
atslogo sazobi uz parslegsanas mirkli, paatri parslegsanos utt. Ir vairaki panemieni ka nodrosinat lielakus nm, drosi. sen izieta skola.
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Un uz to nezaudē laiku?s Izklausās, ka uztaisa pārslēgšanās brīdī jaudas bedri [ Šo ziņu laboja Staris, 02 Apr 2018, 00:24:34 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| negribat aizbraukt uz rūpnīcu un pamācīt kā jātaisa kārbas ? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Kāds tam būtu sakars ar to kā taisa vai netaisa kārbas?
Negribi sākumā palasīt kā tas viss strādā un tad blamēties?
DSG kārbas tūnē visā pasaulē un rezultāti ir ievērojami. Tāpat BMW pasaulē uzstāda Alpina softus un ne tikai. 6HP kārbas var ļoti labi uztūnēt. 3.0D pareizi saprogrammējot kārbu no ieskrējiena var dabūt nost 0,5 sekundes līdz 100km/h.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Un pat, ja tā - kur tev tas rada problēmas?
Ne jau tevi pa čaku ielu kāds vedīs | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
02 Apr 2018, 01:09:35 @Kaross rakstīja:
Kāds tam būtu sakars ar to kā taisa vai netaisa kārbas?
Negribi sākumā palasīt kā tas viss strādā un tad blamēties?
DSG kārbas tūnē visā pasaulē un rezultāti ir ievērojami. Tāpat BMW pasaulē uzstāda Alpina softus un ne tikai. 6HP kārbas var ļoti labi uztūnēt. 3.0D pareizi saprogrammējot kārbu no ieskrējiena var dabūt nost 0,5 sekundes līdz 100km/h.
jaa, tikai jaasaprot dazhas elementaaras leitas:
a) aatraak paarsleedzot robus, var samazinaat termaalos zudumus frikciju diskos [paarsleeghsnaas briidii], bet griezes delta paarsleegshanaas briidii tikai pieaug;
b) ja zobrati/asis/kjeedes netur griezi, tad aatraaka paarsleegshanaas probleemu tikai pastiprina
protams, te nav teema - kaarba, piem., oficiaali tur 250Nm, iebeeraam 300 - nomira. nee, tie 250Nm ir konkreets garanteetais resurss konkretos apstaakljos, pie 300Nm - resurss buus kuda mazaaks, it seviskji: palietotai kaarbai.
arii tajos pashos zobratos - teema par metaala nogurumu. tb., katru reizi - ietopiijot, kaads svakaako shuunu rezgja posminjsh satruukst. ar laiku veidojas mikroplaisas. vienaa briidii - blekja gabals sapliist. kaa alumiinja karote, ko skolas eedniicaa loci/loci un - hops, pushu ir. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13613
Braucu ar: 30niekiem
|
02 Apr 2018, 10:29:29 @N53series rakstīja:
02 Apr 2018, 01:09:35 @Kaross rakstīja:
Kāds tam būtu sakars ar to kā taisa vai netaisa kārbas?
Negribi sākumā palasīt kā tas viss strādā un tad blamēties?
DSG kārbas tūnē visā pasaulē un rezultāti ir ievērojami. Tāpat BMW pasaulē uzstāda Alpina softus un ne tikai. 6HP kārbas var ļoti labi uztūnēt. 3.0D pareizi saprogrammējot kārbu no ieskrējiena var dabūt nost 0,5 sekundes līdz 100km/h.
jaa, tikai jaasaprot dazhas elementaaras leitas:
a) aatraak paarsleedzot robus, var samazinaat termaalos zudumus frikciju diskos [paarsleeghsnaas briidii], bet griezes delta paarsleegshanaas briidii tikai pieaug;
b) ja zobrati/asis/kjeedes netur griezi, tad aatraaka paarsleegshanaas probleemu tikai pastiprina
protams, te nav teema - kaarba, piem., oficiaali tur 250Nm, iebeeraam 300 - nomira. nee, tie 250Nm ir konkreets garanteetais resurss konkretos apstaakljos, pie 300Nm - resurss buus kuda mazaaks, it seviskji: palietotai kaarbai.
arii tajos pashos zobratos - teema par metaala nogurumu. tb., katru reizi - ietopiijot, kaads svakaako shuunu rezgja posminjsh satruukst. ar laiku veidojas mikroplaisas. vienaa briidii - blekja gabals sapliist. kaa alumiinja karote, ko skolas eedniicaa loci/loci un - hops, pushu ir.
Ja to Al karoti loKītu ar lielāku ātrumu, tad viņa ilgāk nepārlūztu. Viss atkarīgs no koda karotes loKītāja pirkstos. Vienvārd sakot, karošu ražotāji nejēdza ražot karotes. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
| Palasot tekstus rodas jautājums, vai tas čips kārbai neizskatās kaut kā šādi:
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
| pareizi N53series saka, metāla nogurums, tikai šejienes čipotāji to neņem vērā un iesaka čipot auto ar 500k noskrējienu, kuri atdzīti uz šejieni no vātzemes, jo redziet tur tie vairs nevar iziet tehnisko. es neesmu pret čipošanu kā tādu, ja auto ir to vērts, ja tas ir pietiekami jauns vai labi saglabāts, bet tomēr ir labāk par to naudu nopirkt jaunas riepas, nevis meklēt tās lietoto riepu topikā. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts
Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.[ Šo ziņu laboja Kaross, 02 Apr 2018, 13:10:30 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Apr 2018, 13:08:08 @Kaross rakstīja:
02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts
Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.
vai cik žēl tu domā mani tas uztrauc
vienu pateikšu, tu Karos uzvedies šeit kā puņķains tīnis nevis kā nopietns profesionāls, nu jā, kaktinieks vien esi | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11222
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Jā,čaka iela gan bija pa tēmu un no grāmatām paņemta gudrība. | Offline | | |
|
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
02 Apr 2018, 13:18:34 @HiJaCKeR rakstīja:
02 Apr 2018, 13:08:08 @Kaross rakstīja:
02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts
Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.
vai cik žēl tu domā mani tas uztrauc
vienu pateikšu, tu Karos uzvedies šeit kā puņķains tīnis nevis kā nopietns profesionāls, nu jā, kaktinieks vien esi
Saukt mani vari kā vēlies, bet tas nemaina faktu, ka no tēmas necērt gandrīz neko. Nav auto, kuru varētu normāli nočipot, bet tāpat šajā topikā esi biežākais viesis ar savu stulbumu un negācijām par tēmu. Būtībā viss ir sūds izņemot tavu super 3.0i.
Jā, es nelienu katram daunim dirsā, bet no tā man darba nav mazāk.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Auto - F30 320d 2013.g. 184zs automāts... 118k km...
Sen jau vēlme nočipot, bet kaut kā bail... ir pamats baidīties vai nav? Es par kārbu un kvēpu filtru?!
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Apr 2018, 17:33:05 @Kaross rakstīja:
02 Apr 2018, 13:18:34 @HiJaCKeR rakstīja:
02 Apr 2018, 13:08:08 @Kaross rakstīja:
02 Apr 2018, 01:14:03 @HiJaCKeR rakstīja:
jā, uz Čaka ielas varēs ieskrieties ātrāk par 0,5 sekundēm līdz nākamajam luksoforam, tas noteikti ir to vērts
Atvaino. Uz tevi tas neattiecas. Tavam auto neko nevar uzlabot. Kā neiet tā arī neies.
vai cik žēl tu domā mani tas uztrauc
vienu pateikšu, tu Karos uzvedies šeit kā puņķains tīnis nevis kā nopietns profesionāls, nu jā, kaktinieks vien esi
Saukt mani vari kā vēlies, bet tas nemaina faktu, ka no tēmas necērt gandrīz neko. Nav auto, kuru varētu normāli nočipot, bet tāpat šajā topikā esi biežākais viesis ar savu stulbumu un negācijām par tēmu. Būtībā viss ir sūds izņemot tavu super 3.0i.
Jā, es nelienu katram daunim dirsā, bet no tā man darba nav mazāk.
es nesaku, ka tas 3.0i ir super, lai nu kāds tas būtu 3.0i tas ir pilnīgā darba kārtībā, nav tāds kvēpinieks, kādi pie tevis parasti brauc un tieši tā, tu nelien katram dirsā, ne katram [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 02 Apr 2018, 19:36:29 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4648
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Apr 2018, 17:57:47 @Regisss rakstīja:
Auto - F30 320d 2013.g. 184zs automāts... 118k km...
Sen jau vēlme nočipot, bet kaut kā bail... ir pamats baidīties vai nav? Es par kārbu un kvēpu filtru?!
ko tu vēl gaidi? brauc pie Karos, viņš visu izdarīs, tikai DPF filtru neaizmirsti savākt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|