Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
HiJaCKeR
21. Oct 2020, 19:57 #621

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Oct 2020, 19:35:17 @Mo4itajs rakstīja:
Sorrix ne visi dzīvo ārpus rīgas / laukos, sanāk nelauciniekiem ir jābrauc ar benzīnu? Benzīna dzinēju piedavājums tirgū ir diezgan nereāls.

tad jāpērk hundai getz, kaut kā tā
Offline
Mikus188
21. Oct 2020, 19:58 #622

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Neviena meha lauciņā akmens netiek mests, gan jau sagadīšanās ka pēc čipošanas pagāja apmēram 2 mēneši un pienāca q7 kapu svētki . Bet ja nedaudz nopietni tad, no sākuma jau nu esot gājis lopā un tad ar laiku brīvgaitā parādījusies vibrācija, esot meklējuši vainu un pat vienu sprauslu mainījuši, tiesa gan no šrota ņemta, kā pēcāk darbojies gan nezinu, gan jau nekā
. Par čipošanu, cik man zināms tad masķers esot slēdzies pie vadības, lejuplādējis (laikam) failu un esot sūtījis kkur uz ārzemēm.

Lieki piebilst ka es čomu brīdināju par tamlīdzīgām sekām un teicu, ka vismaz BMW aprindās cilvēki sāk lēnām atteikties no "visa nahrenizēšanas" takā palielam LLP
Offline
Kaross
21. Oct 2020, 19:59 #623

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Oct 2020, 19:48:55 @HiJaCKeR rakstīja:

21 Oct 2020, 19:41:42 @Kaross rakstīja:
Čips noteikti vainīgs.
Parasti vainīgs ir tas, par ko ir vismazākā sajēga. Elektrība, kad to ieviesa arī bija vainīga pie visa ļaunuma. Pēc tam telefoni. Tagad 5G tīkls ir ļaunuma saknē. Neizglītotiem mehiem, cilvēkiem bez sajēgas čips pie visa vainīgs.
Nē, tam nopistajam Q7 100% ir tekošas sprauslas. Un starteris startējot ieķeras noteikti. Mehs:"Tas jau tikai starteris, reizēm sūdīgāk uzgriež, būs jasamaina". Tas nekas, ka tās ir pilošas sprauslas un mini hidrotrieciens startā.

nu tad vajadzēja mainīt sprauslas un uzlikt jaunu DPF
šķiet DM-101 bija rakstījis, ka čipotiem vairs netiek pasargāts tur kaut kas, ja tek sprauslas



Jā, protams, klausi vēl viņu. Cilvēkam nav pilnīgi nekādu zināšanu par automašīnu vadības bloku programmām, tikai pieņēmumi, kurus nekādi nevar pamatot. Precīzi tik pat profesionāli fakti, kā tantēm pieturā.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 21 Oct 2020, 20:00:38 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Kaross
21. Oct 2020, 20:03 #624

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


21 Oct 2020, 19:58:38 @Mikus188 rakstīja:
Neviena meha lauciņā akmens netiek mests, gan jau sagadīšanās ka pēc čipošanas pagāja apmēram 2 mēneši un pienāca q7 kapu svētki . Bet ja nedaudz nopietni tad, no sākuma jau nu esot gājis lopā un tad ar laiku brīvgaitā parādījusies vibrācija, esot meklējuši vainu un pat vienu sprauslu mainījuši, tiesa gan no šrota ņemta, kā pēcāk darbojies gan nezinu, gan jau nekā
. Par čipošanu, cik man zināms tad masķers esot slēdzies pie vadības, lejuplādējis (laikam) failu un esot sūtījis kkur uz ārzemēm.

Lieki piebilst ka es čomu brīdināju par tamlīdzīgām sekām un teicu, ka vismaz BMW aprindās cilvēki sāk lēnām atteikties no "visa nahrenizēšanas" takā palielam LLP


Viss skaidrs. Nu ko var vēlēties, ja kāds kaut kam taisa programmu, neredzot, nenodiagnosticējot auto un kaut kāds mehs bez poņas ieraksto to softu.
Nu ko var vēlēties? Tikai izkusušus virzuļus. Kad beidzot to cilvēki apjēgs. Rumbula tuning ar visām no tā izrietošajām sekām.
Es tādas misenes uzreiz sūtu 3 mājas tālāk ja nav 2000e jaunām sprauslām. Ar tām šrotiniecēm, lai brauc pie šitādiem Vaļērām un šķūnītī maina.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Modrs
21. Oct 2020, 20:20 #625

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


21 Oct 2020, 13:38:51 @Mikuzz rakstīja:
Arī DPF 300+k klubā

Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.


Ja nav grūti, variet nobildēt izpūtēju galus?
Offline
Delerium
21. Oct 2020, 21:02 #626

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Pēc vai pirms moikas?

Tikko nopirku velvienu dīzeli ar 300000km.
Dpf strādā labi.
Offline
depo
21. Oct 2020, 21:10 #627

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

307 000km vienam no auto jau, DPF vietā, kļūdu nav, izpūtēja gals tīrs kā vakar būtu uzlikts jauns izpūtējs.
Offline
Locis
21. Oct 2020, 21:15 #628

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


21 Oct 2020, 20:20:28 @Modrs rakstīja:

21 Oct 2020, 13:38:51 @Mikuzz rakstīja:
Arī DPF 300+k klubā

Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.


Ja nav grūti, variet nobildēt izpūtēju galus?

Tas melnais kas varētu būt uz izputēja gala ir nox vai co2? Man ir 360k atgāzu šomēnes 0,04, euro 5 auto.
Līdz 0,5 ierakstas euro 6 auto.

[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Oct 2020, 21:19:44 ]

Offline
kkas
21. Oct 2020, 21:23 #629

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: Alfu


21 Oct 2020, 20:20:28 @Modrs rakstīja:

21 Oct 2020, 13:38:51 @Mikuzz rakstīja:
Arī DPF 300+k klubā

Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.


Ja nav grūti, variet nobildēt izpūtēju galus?


Lai cik rēcīgi nebūtu, gals ir labs rādītājs man ir divi auto ar identiskiem motoriem, abi 8 gadus veci. Vajadzētu standarta 200+k km it kā reāli. Pēc Kaspiča sprediķošanas par un ap sāku skatīties. Tam ar kuru braucu jau gandrīz divus gadus, viss sākot paša gala līdz cik tālu redz spīd kā jauns. Nobrauc pa galu ar pirkstu un praktiski neko uz pirksta neredz. Neviens tur neko mazgājis nav manā laikā, jo circle mazgāju vai pašapkalpošanās. Ar otru braucu vairāk kā pusgadu. Uz aci it kā tīrs, bet pirksts paliek pelēks. abiem dpf ir un viss notiek. Pirmo kādu laiku atpakaļ čipoju, jāpskatās otram kas notiek ar galu pāris mēn pēc Karosa čipa.

[ Šo ziņu laboja kkas, 21 Oct 2020, 21:26:18 ]

Offline
QB81
21. Oct 2020, 21:39 #630

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 118

Braucu ar:

Bija man saimnieciba MY17 A6 Allroad biturbo, kurs tika pirkts jauns Moller.
Pec gada ekspluatacijas un pirmajiem ca 30kkm abi izpludes gali melni nedelas laikaa

Mollers 2x jauca kko ara un baudija, konsultejas ar rupnicu, beigas atbilde, ka neesot atbilde shim jautajumam un ar auto/dpf viss ir kartibaa

Protams nekas cipots netika, viss stock, jo auto bija jauns un ar 5g/100kkm garantiju.

Kkur bildes vel saglabajusas skiet ar to :70k: nokvepusho suu...

[ Šo ziņu laboja QB81, 21 Oct 2020, 21:43:34 ]

Offline
kars
21. Oct 2020, 22:12 #631

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


21 Oct 2020, 19:35:17 @Mo4itajs rakstīja:
Sorrix ne visi dzīvo ārpus rīgas / laukos, sanāk nelauciniekiem ir jābrauc ar benzīnu? Benzīna dzinēju piedavājums tirgū ir diezgan nereāls.


Kāpēc benzīni galīgi nav cieņā Tas ka tur patēriņš par 3-4l lielāks salīdzinot ar dīzeli uz 100km neko diži nemaina.
Offline
Locis
21. Oct 2020, 22:39 #632

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Manuprāt, ja Tev nekas netraucē, nav jaudas zudumi, nedeg lampiņas, pabeidzas regeneracija, nav smirdoņa piebāzot seju pie trubas, filtrs ir darba kārtībā
Nesaku ka tad ir ideāls vai jauns, bet būsim reāli, kuram ir kaut kāda interese mainit tur kaut ko, ja tas īpaši neliek par sevi manīt?

P. S bet smirdēt var arī ar OK filtru, bet beigtam sprauslam piemēram vai nē?

[ Šo ziņu laboja Locis, 21 Oct 2020, 22:41:27 ]

Offline
uldens1
21. Oct 2020, 22:42 #633

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


21 Oct 2020, 22:12:18 @kars rakstīja:
Tas ka tur patēriņš par 3-4l lielāks salīdzinot ar dīzeli uz 100km neko diži nemaina.
Uz 100km tiešām maz ko maina,bet uz 10000km tā ir pamatīga starpība
Offline
Locis
21. Oct 2020, 22:46 #634

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11224

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Bet nu uz 10k km gadā vai atmaksājas ieberzties uz paveca dīzeļa sprauslam, turbīnām, egr, divmasu sparatu utt remontiem, ja var nesipties, neizteret remontos un ieliet pāris litrus vairāk.
Man dažreiz žēl skatīties uz tiem cilvēkiem kas nobrauc 5-10k gada un tad izlec kāds bingo loto dīzela remonts.
Offline
Staris
21. Oct 2020, 23:08 #635

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Benzīna dzinējiem nav problēmu? Tu kurā pasaulē dzīvo?
Ja tev nav Kaspicha numurs telefonā saglabāts, tad ir liela iespēja, ka tavs bmw benzīns nedarboja tā kā tam ir jādarbojas.
Visi dzinēji ir jālabo, nav vairs 90tie gadi

[ Šo ziņu laboja Staris, 21 Oct 2020, 23:10:17 ]

Offline
kars
21. Oct 2020, 23:17 #636

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Ir jāremontē, bet benzīns ir foršāks.
Offline
uldens1
21. Oct 2020, 23:17 #637

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


21 Oct 2020, 22:46:56 @Locis rakstīja:
Bet nu uz 10k km gadā vai atmaksājas ieberzties uz paveca dīzeļa sprauslam, turbīnām, egr, divmasu sparatu utt remontiem, ja var nesipties, neizteret remontos un ieliet pāris litrus vairāk.
Man dažreiz žēl skatīties uz tiem cilvēkiem kas nobrauc 5-10k gada un tad izlec kāds bingo loto dīzela remonts.
varētu padomāt ka benzīniekiem nav problēmu un ja ir,tad tās ir lētas

[ Šo ziņu laboja uldens1, 21 Oct 2020, 23:17:35 ]

Offline
uldens1
21. Oct 2020, 23:18 #638

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


21 Oct 2020, 23:17:01 @kars rakstīja:
Ir jāremontē, bet benzīns ir foršāks.

man no kādiem 10 auti tikai pēdējie 2 ir dīzeļi,un dīzelis man patīk labāk,tik tā smaka no izpūtēja ir pretīga
Offline
DeeCee
21. Oct 2020, 23:20 #639

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


21 Oct 2020, 22:46:56 @Locis rakstīja:
Bet nu uz 10k km gadā vai atmaksājas ieberzties uz paveca dīzeļa sprauslam, turbīnām, egr, divmasu sparatu utt remontiem, ja var nesipties, neizteret remontos un ieliet pāris litrus vairāk.
Man dažreiz žēl skatīties uz tiem cilvēkiem kas nobrauc 5-10k gada un tad izlec kāds bingo loto dīzela remonts.


tajā laikā, kad ražoja tagad populārākos lietotos auto, dīzeļu fetišs bija augstumos un dīzeļi bija jaudīgāki un mazāk tērēja. benzīna auto piedāvājumš ir samērā traģisks. būtu tiem 2~3l benzīniem turbīnas saskrūvejuši, tā pat kā dīzeļiem, būtu cita lieta.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 21 Oct 2020, 23:23:27 ]

Offline
kars
21. Oct 2020, 23:20 #640

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Varbūt tev nav bijis labs benzīnieks?
Dīzeli jau pērk pamatā lai ekonomētu, nevis baudītu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo