Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Rallijkross

AutorsZiņojums
arizah
05. Oct 2016, 12:43 #621

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja:
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā.


un kas pats galvenais, pie tiem regulējumiem ir jāstrādā. tas ir mājasdarbs - apbraukāt dažādas trases, uzrīkot testus, savākt datus utt. tas viss izmaksā $$$$. Nabagi pareizos regulējumus meklē gonkas laikā un tā arī neatrod.
Offline
arizah
05. Oct 2016, 12:43 #622

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


05 Oct 2016, 12:35:56 @user rakstīja:

05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja:
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā.


nu neko jaunu te nepateici


nu neko jaunu te nepateici
Offline
Rihy
05. Oct 2016, 12:45 #623

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI


05 Oct 2016, 12:43:08 @arizah rakstīja:

05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja:
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā.


un kas pats galvenais, pie tiem regulējumiem ir jāstrādā. tas ir mājasdarbs - apbraukāt dažādas trases, uzrīkot testus, savākt datus utt. tas viss izmaksā $$$$. Nabagi pareizos regulējumus meklē gonkas laikā un tā arī neatrod.

Tieši tā. Jānis, piemēram, ar Supercar lielāko daļu trases šogad brauc pirmo reizi. Komanda ir jauna un datu bāze nav tāda kā, piemēram, Peugeot vai Olsbergs, kuras ir komandas ar iepriekšējo gadu pieredzi lielākajā daļā trašu utt. Tie ir sīkumi, kurus skatītājs parastais neredz.

[ Šo ziņu laboja Rihy, 05 Oct 2016, 12:46:21 ]

Offline
Fruktists
05. Oct 2016, 12:54 #624

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


05 Oct 2016, 12:45:55 @Rihy rakstīja:

05 Oct 2016, 12:43:08 @arizah rakstīja:

05 Oct 2016, 12:29:33 @Rihy rakstīja:
No malas jau viss šķiet vienkārši. Bet lai būtu rezultāts, nepietiek tikai ar ātru braucēju, pieredzējušu braucēju, talantu, labu motoru, labu mašīnu vai veiksmi. Ir ļoti daudzas nianses, kuras arī pirms tam JZ te uzskaitīja, kā regulējumi, riepas, programmas utt. Atrast labus regulējumus, tos likt lietā ir viena lieta, bet to nevar bez labiem speciālistiem komandā, inženieriem. Sīkumi veido rezultātu un ja visi tie uzdevumi ir izpildīti, tikai tad var regulāri tikt pašā augšgalā.


un kas pats galvenais, pie tiem regulējumiem ir jāstrādā. tas ir mājasdarbs - apbraukāt dažādas trases, uzrīkot testus, savākt datus utt. tas viss izmaksā $$$$. Nabagi pareizos regulējumus meklē gonkas laikā un tā arī neatrod.

Tieši tā. Jānis, piemēram, ar Supercar lielāko daļu trases šogad brauc pirmo reizi. Komanda ir jauna un datu bāze nav tāda kā, piemēram, Peugeot vai Olsbergs, kuras ir komandas ar iepriekšējo gadu pieredzi lielākajā daļā trašu utt. Tie ir sīkumi, kurus skatītājs parastais neredz.


Taisnība. Toties +/- advancēts skatītājs redz vai braucējs brauc ar degsmīti, vai tikai regulē Skatītājs piedod rezultātu neesamību, ja redz cīņas sparu. Ja tāda nav... to skatītājs parastais jūt.
Offline
arizah
05. Oct 2016, 13:09 #625

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


05 Oct 2016, 12:54:22 @Fruktists rakstīja:
Taisnība. Toties +/- advancēts skatītājs redz vai braucējs brauc ar degsmīti, vai tikai regulē Skatītājs piedod rezultātu neesamību, ja redz cīņas sparu. Ja tāda nav... to skatītājs parastais jūt.


Degsmīte ļoti ātri rezultējas bortā un bortā neviens vēl neko nav saregulējis.
Offline
Rockstar
05. Oct 2016, 13:13 #626

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3716

Braucu ar:


05 Oct 2016, 12:16:24 @arizah rakstīja:

05 Oct 2016, 11:39:06 @Rockstar rakstīja:
Netīšām sanāca tikt fanu zonā noskatīties fināla braucienu. Apbalvošanas laikā nosaucot katru sportistu bija ovācijas, bet kad nosauca prezidentu, tad klusums, par auguli nemaz nerunājot


apbalvoja Kučinskis. Tur tiešām bij uzkrītošs mēms klusums, nevienam pat neizlauzās pus-zilbe
Prezidentam atbalsts tribīnēs bija, kad viņu rādīja pa TV.
A kur tu Auguli redzēji?

augulis apbalvoja mazās klases
Offline
Fruktists
05. Oct 2016, 13:37 #627

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


05 Oct 2016, 13:09:01 @arizah rakstīja:

05 Oct 2016, 12:54:22 @Fruktists rakstīja:
Taisnība. Toties +/- advancēts skatītājs redz vai braucējs brauc ar degsmīti, vai tikai regulē Skatītājs piedod rezultātu neesamību, ja redz cīņas sparu. Ja tāda nav... to skatītājs parastais jūt.


Degsmīte ļoti ātri rezultējas bortā un bortā neviens vēl neko nav saregulējis.


Arī taisnība. Bet pieredze degsmīti var sadzēst līdz vajadzīgajam līmenim. Ja degsmītes nav, tad tā arī visu mūžu var regulēt. Respektīvi noņemt lieko ir vieglāk, kā uzregulēt kautko neesošu.
Offline
daticho
05. Oct 2016, 13:40 #628

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11408

Braucu ar: FN-15


05 Oct 2016, 13:13:56 @Rockstar rakstīja:

05 Oct 2016, 12:16:24 @arizah rakstīja:

05 Oct 2016, 11:39:06 @Rockstar rakstīja:
Netīšām sanāca tikt fanu zonā noskatīties fināla braucienu. Apbalvošanas laikā nosaucot katru sportistu bija ovācijas, bet kad nosauca prezidentu, tad klusums, par auguli nemaz nerunājot


apbalvoja Kučinskis. Tur tiešām bij uzkrītošs mēms klusums, nevienam pat neizlauzās pus-zilbe
Prezidentam atbalsts tribīnēs bija, kad viņu rādīja pa TV.
A kur tu Auguli redzēji?

augulis apbalvoja mazās klases


Par Auguli vispār kauns, preses konferencē 5dien viņš runāja Latviski un ar tulka palīdzību uz angļu val. Kamēr sētas puikas Reinis un Janka bet problēmām visiem saprotamā angļu valodā izskaidroja čo pā čom...
Offline
DoubleD
05. Oct 2016, 13:41 #629

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325


05 Oct 2016, 11:51:12 @tralla33 rakstīja:

Tagad lūdzu pakomentējiet par auto tehniskiem rādītājiem?


Tik noskaidroju,ka Reiņa Olsbers auto turbīna maksā 7K
Loeba Peugeot - turba maksā - 10K.
+Loebam ir 3disku karbona sajūgs

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
daticho
05. Oct 2016, 13:45 #630

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11408

Braucu ar: FN-15

Neste baneri tika saražoti 1ha apjomā
un tika iztērēti 40 000 savilcēji
3dien org izmaksas pārsniedza 1 000 000 eur

Offline
pekinens
05. Oct 2016, 13:59 #631

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

A starp citu, tos neste banerus nevar nopirkt pa lēto tagad? Moš kāds zin?
Offline
DrumB
05. Oct 2016, 14:53 #632

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām.

Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast.
Offline
markelis
05. Oct 2016, 14:57 #633

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12957

Braucu ar: eFku


05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja:
Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām.

Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast.


[ Šo ziņu laboja markelis, 05 Oct 2016, 14:57:47 ]

Offline
arizah
05. Oct 2016, 15:10 #634

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Finanšu piramīdu / uzmetēju topikā jau vēl arī jāieskatās būs
Offline
Jantarix
05. Oct 2016, 15:15 #635

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1742

Braucu ar: Turbo Mersedesu

Atbalstī/ sponsorēs BitCoint magnāti
Offline
Fruktists
05. Oct 2016, 18:09 #636

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


05 Oct 2016, 16:06:04 @user rakstīja:

05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja:
Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām.

Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast.

cik sapratu dazi poweristi meginaja braukt openkart jau.. nekaa laba neesot sanacis


Nu tur ar salīdzināji. Openkart ir pilnīgi cits levels, tur arī Nitišam un Baumanim nav izredžu
Offline
ozo
05. Oct 2016, 18:43 #637

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18925

Braucu ar: Braucu ar


05 Oct 2016, 16:06:04 @user rakstīja:

05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja:
Spriežot pēc diskusijas, nākamgad jāstartē arī powera komandai. Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām, mums ir tehniskais direktors, kurš zin vairāk nekā visi citi. Un, protams, komandas līders Sporcs, kas noliks visus pa vietām.

Auto vienīgi nav. Nākotnes klasisku topika gan varēs kaut ko atrast.

cik sapratu dazi poweristi meginaja braukt openkart jau.. nekaa laba neesot sanacis


Jo visi parasti ap#iršas, kad saprot, ka patiesībā ne#uja nejēdz braukt. Ar mani bija tieši tas pats. Pat pēc 1.5 gada dalības Discomania, Openkart, SWS, reizēm sporta kartu treniņos es nevaru vienmēr cīnīties pat par pirmo desmitnieku Openkart.
Esmu sapratis, ka ja jau no 3 gadu vecuma nesēdi kartingā, tad tādu karjeru kā Jānim vai Reinim nevar uztaisīt. Protams, tur vajag ļoti turīgus un fanātiskus vecākus tam klāt. Tie, kas pēkšņi paši pelnot saprot, ka grib būt "autosportisti", netiek tālāk par PROkart. Nu protams tad vēl ir Drifteri, kuri sevi grib saukt par autosportistiem, bet šiem pilotiem trasē parasti nav nekādu izredžu.
Offline
turka
06. Oct 2016, 13:11 #638

Kopš: 29. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: e36 coupe 320i

Speedhunters skatījums
Offline
Rihy
06. Oct 2016, 13:19 #639

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: G05, Macan, R9T, Escort mk2, STI

15 vai 16 gados ar kroskartu. Pirms tam tikai kādu reizi ar tēva mašīnām kkur pa kādu kartinga trasīti, bet tas viss bija nenopietni.
Offline
Ridlihs
06. Oct 2016, 13:19 #640

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


05 Oct 2016, 14:53:30 @DrumB rakstīja:
Mums ir vairāki braucēji, kas zin nianses cīņās par desmitdaļām


Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo