Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 289 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
Karavs
27. Dec 2019, 08:38 #621

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 511

Braucu ar:

Autodoc.lv apskaties. Domājams eur 80 vajadzētu būt + 15 shipping..


Attiecīgi - ja kāds var piedāvāt F30/31 aizm. labās puses iekšējo lampu, perfektā stāvoklī - PM.
Offline
Kaross
27. Dec 2019, 09:28 #622

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Iesaku likt jaunu. Ja pameklē, tad var atrast diezgan lēti. Lietotām ātri vien būs problēmas ar diodēm.
Ebay

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
berny757
27. Dec 2019, 18:26 #623

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Es daudz biju skatījies un domājis vai tiešām tie uz 30 un 31 ir vienādi. Tad tomēr pareizi biju saskatījis
Offline
MMMax
27. Dec 2019, 20:27 #624

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


26 Dec 2019, 09:12:10 @Murphy rakstīja:
Liec uzreiz LCI lampas, pavisam cits skats

+
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 09:37 #625

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800

jautājums par n47 un b47 2litru motoriem. cik saprotu ķēdes jāmaina abiem līdz max 250k km. Bet vai ir viss pārējais ko Kaross savā galerijā raksta par n57 3 litru motoriem?
Offline
RSAWorkshop
07. Jan 2020, 09:38 #626

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tam N57 atliek laicīgi nomainīt ķēdi un pārbaudīt iemeslu kapēc ēd nost šāli un viss. Ja laicīgi novērš cēloni, tad neko tur nenoēdīs


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 09:42 #627

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


07 Jan 2020, 09:38:57 @RSAWorkshop rakstīja:
Tam N57 atliek laicīgi nomainīt ķēdi un pārbaudīt iemeslu kapēc ēd nost šāli un viss. Ja laicīgi novērš cēloni, tad neko tur nenoēdīs


manā gadījumā ir iegādāts auto ar b47u motoru. Gribētos ar viņu dažus gadus pabraukt. Tāpēc gribu laicīgi noskaidrot kas jādara lai tur viss nesabrūk
Offline
Kaross
07. Jan 2020, 10:46 #628

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja nobraukums mazs, tad neko. Laicīgi maini eļļas un brauc.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RaL
07. Jan 2020, 11:08 #629

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

tā kā te arī ir jautājums par B47 motoru, tad pārpostēšu manu jautājumu uz šejieni:


06 Jan 2020, 17:02:02 @RaL rakstīja:
Jautājums par F30 2.0d.

Konkrētais auto neinteresē, bet te sludinājumā ir teksts: "Jaunākās paaudzes dzinējs ar mot. kodu B47, kuram nav vairs problēmu ar ķēžu piedziņas sistēmu."

Sludinājums:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/behhio.html

Gribēju pārjautāt, vai tiešām tā ir, ka B47 motoriem vairs nav problēmu ar ķēdēm, kā tas ir N47 motoriem?

Meklējot googlē, neko daudz neatrod. Tik to, ka arī cilvēki ir interesējušies par šo jautājumu, bet atbildes nav...

Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt?

Vai vispār par šiem motoriem, kas ir labāks/sliktāks B47 pret N47...?



Galvenais jautājums laikam būtu, ja nopērk auto ar B47 un kādu 150k km nobraukumu, vai tam arī ķēdes pie 200-250k km būs jāmaina?
Vai pagaidām par šo vēl par agru spriest (pārāk maz nobraukti šie motori)?
Doma tāda, ja meklē F30 LCI, vai ir jēga speciāli meklēt ar B47 nevis N47?
Offline
Ch
07. Jan 2020, 11:41 #630

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Pa 500 nekas nenotiek, drizak uz 1500.
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 11:47 #631

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800


07 Jan 2020, 10:46:27 @Kaross rakstīja:
Ja nobraukums mazs, tad neko. Laicīgi maini eļļas un brauc.

ok. Ja piemēram pēc visām vēsturēm, izdrukām utt nobraukums ir 140k km. Vai es reāli varu noskaidrot cik ir patiesais nobraukums?
Offline
Ch
07. Jan 2020, 11:50 #632

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Nu 500eur minimums nostajas materiali vien. Un tad atkaribā kādu meistaru atrodi. Un tad vienmēr atrodas lietas ko sadarīt "pa ceļam". Tur ari tas cipars saskrien.

Sev tikko samainiju. 2014.11, n47d20c, 195k origanalais nobraukums. Eļļa mašīnas mūža sākumā mainīta ik pa 30k. Pēc meistara teiktā bija sadilusi diezgan.
Offline
RaL
07. Jan 2020, 11:59 #633

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu


07 Jan 2020, 11:43:44 @cufiks rakstīja:

07 Jan 2020, 11:41:25 @Ch rakstīja:
Pa 500 nekas nenotiek, drizak uz 1500.


Ja to dara pie dīlera, tad varbūt...

Nu labi max 1000€, ne vairāk, bet vai grūti to ierēķināt cenā pērkot auto? Tas taču nav auto par 2k€ vai nav domāts pabraukt pus gadu hn tirgot tālāk... Pat, ja tie ir visi 2k€ par visu sīkumu sariktēšanu - uz plānotajiem 3 gadiem tas tāpat nekas nav


Es rēķinos, ka tās ir 1.5k izmaksas.
Tajā cenu kategorijā ir pieejami f30 gan ar n47, gan b47 +/- līdzīgās cenās. Līdz ar to, ja abi maksā līdzīgi un b47 nav ķēžu problēmu, tad labāk izvēlos pēc tam netērēt 1.5k eur. Vai varbūt pat ir vērts piemaksāt un meklēt ar b47, tādējādi iegūstot jaunāku auto par to pašu cenu.

Bet, ja problēmas ar ķēdi ir arī b47, tad nav jēgas iespringt uz konkrēto motoru, un vienkārši jāmeklē kāds 320d.
Offline
Regisss
07. Jan 2020, 12:07 #634

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss


07 Jan 2020, 11:47:58 @MPBK rakstīja:

07 Jan 2020, 10:46:27 @Kaross rakstīja:
Ja nobraukums mazs, tad neko. Laicīgi maini eļļas un brauc.

ok. Ja piemēram pēc visām vēsturēm, izdrukām utt nobraukums ir 140k km. Vai es reāli varu noskaidrot cik ir patiesais nobraukums?


Maini eļļas ik pa 15k km un brauc!

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 12:09 #635

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800

FL jau šķiet nāk tikai b47 motori, tur n47 vairāk nav. varbūt kļūdos
Offline
Ch
07. Jan 2020, 12:27 #636

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4339

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


07 Jan 2020, 11:59:22 @RaL rakstīja:

Es rēķinos, ka tās ir 1.5k izmaksas.
Tajā cenu kategorijā ir pieejami f30 gan ar n47, gan b47 +/- līdzīgās cenās. Līdz ar to, ja abi maksā līdzīgi un b47 nav ķēžu problēmu, tad labāk izvēlos pēc tam netērēt 1.5k eur. Vai varbūt pat ir vērts piemaksāt un meklēt ar b47, tādējādi iegūstot jaunāku auto par to pašu cenu.

Bet, ja problēmas ar ķēdi ir arī b47, tad nav jēgas iespringt uz konkrēto motoru, un vienkārši jāmeklē kāds 320d.


Ņem vienkārši to, kas svaigāks/mazāk nobraucis.

Tā ķēžu hu*ņa jau galvenokārt ir dēļ tā longlife/30k eļļas maiņas intervāla, ne jau dēļ kkadas anomālas konstrukcijas. Domāju, ka tam b serijas dzinejam nekas diži citādāks nav, tāpat eļļu maina pa 30 jauniem, vnk varbūt nav viņi vēl tik daudz ar lieliem nobraukumiem pēc kā varētu spriest.
Offline
Regisss
07. Jan 2020, 12:31 #637

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Ja kādu te interesē, tad mans F30 320d 2013.g. gads ir nu jau pieejams. Sludinājumu vēl neesmu licis... Šobrīd noskrējiens 143k km... Auto ļoti pilns. Esmu vienīgais īpašnieks LV. Braucis pa LV esmu 3 gadus.

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
sys9291
07. Jan 2020, 15:26 #638

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Jan 2020, 12:27:17 @Ch rakstīja:

07 Jan 2020, 11:59:22 @RaL rakstīja:

Es rēķinos, ka tās ir 1.5k izmaksas.
Tajā cenu kategorijā ir pieejami f30 gan ar n47, gan b47 +/- līdzīgās cenās. Līdz ar to, ja abi maksā līdzīgi un b47 nav ķēžu problēmu, tad labāk izvēlos pēc tam netērēt 1.5k eur. Vai varbūt pat ir vērts piemaksāt un meklēt ar b47, tādējādi iegūstot jaunāku auto par to pašu cenu.

Bet, ja problēmas ar ķēdi ir arī b47, tad nav jēgas iespringt uz konkrēto motoru, un vienkārši jāmeklē kāds 320d.


Ņem vienkārši to, kas svaigāks/mazāk nobraucis.

Tā ķēžu hu*ņa jau galvenokārt ir dēļ tā longlife/30k eļļas maiņas intervāla, ne jau dēļ kkadas anomālas konstrukcijas. Domāju, ka tam b serijas dzinejam nekas diži citādāks nav, tāpat eļļu maina pa 30 jauniem, vnk varbūt nav viņi vēl tik daudz ar lieliem nobraukumiem pēc kā varētu spriest.

eļļas maiņas intervāls to neietekmē - vnk konstukcija tāda nekāda... un vēl pie atsaukuma mainīja TIKAI ķēdi pie kam atsaukuma ķēde ir stiķējamā (kā velosipēdam) un maiņa kā saprotam ir...pa lēto un pa ātro...
Offline
Regisss
07. Jan 2020, 16:08 #639

Kopš: 02. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7384

Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss

Es nezinu kur var to redzēt... man šķiet ka nekur...

-----------------
Hmmmzzzzz...
Offline
MPBK
07. Jan 2020, 16:24 #640

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: 500 un 800

es ar gribu zināt kur var redzēt, un kā tas filtrs tīrās.
piem ja brauc katru dienu pa šoseju uz 90 kādus 80-100 km.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo