Online
Pašreiz BMWPower skatās 289 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 3. sēriju F30
Autors | Ziņojums |
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Autodoc.lv apskaties. Domājams eur 80 vajadzētu būt + 15 shipping..
Attiecīgi - ja kāds var piedāvāt F30/31 aizm. labās puses iekšējo lampu, perfektā stāvoklī - PM.
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Iesaku likt jaunu. Ja pameklē, tad var atrast diezgan lēti. Lietotām ātri vien būs problēmas ar diodēm.
Ebay
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Es daudz biju skatījies un domājis vai tiešām tie uz 30 un 31 ir vienādi. Tad tomēr pareizi biju saskatījis | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
26 Dec 2019, 09:12:10 @Murphy rakstīja:
Liec uzreiz LCI lampas, pavisam cits skats
+ | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| jautājums par n47 un b47 2litru motoriem. cik saprotu ķēdes jāmaina abiem līdz max 250k km. Bet vai ir viss pārējais ko Kaross savā galerijā raksta par n57 3 litru motoriem? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Tam N57 atliek laicīgi nomainīt ķēdi un pārbaudīt iemeslu kapēc ēd nost šāli un viss. Ja laicīgi novērš cēloni, tad neko tur nenoēdīs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
07 Jan 2020, 09:38:57 @RSAWorkshop rakstīja:
Tam N57 atliek laicīgi nomainīt ķēdi un pārbaudīt iemeslu kapēc ēd nost šāli un viss. Ja laicīgi novērš cēloni, tad neko tur nenoēdīs
manā gadījumā ir iegādāts auto ar b47u motoru. Gribētos ar viņu dažus gadus pabraukt. Tāpēc gribu laicīgi noskaidrot kas jādara lai tur viss nesabrūk | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Ja nobraukums mazs, tad neko. Laicīgi maini eļļas un brauc.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
| tā kā te arī ir jautājums par B47 motoru, tad pārpostēšu manu jautājumu uz šejieni:
06 Jan 2020, 17:02:02 @RaL rakstīja:
Jautājums par F30 2.0d.
Konkrētais auto neinteresē, bet te sludinājumā ir teksts: "Jaunākās paaudzes dzinējs ar mot. kodu B47, kuram nav vairs problēmu ar ķēžu piedziņas sistēmu."
Sludinājums:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/behhio.html
Gribēju pārjautāt, vai tiešām tā ir, ka B47 motoriem vairs nav problēmu ar ķēdēm, kā tas ir N47 motoriem?
Meklējot googlē, neko daudz neatrod. Tik to, ka arī cilvēki ir interesējušies par šo jautājumu, bet atbildes nav...
Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt?
Vai vispār par šiem motoriem, kas ir labāks/sliktāks B47 pret N47...?
Galvenais jautājums laikam būtu, ja nopērk auto ar B47 un kādu 150k km nobraukumu, vai tam arī ķēdes pie 200-250k km būs jāmaina?
Vai pagaidām par šo vēl par agru spriest (pārāk maz nobraukti šie motori)?
Doma tāda, ja meklē F30 LCI, vai ir jēga speciāli meklēt ar B47 nevis N47? | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Pa 500 nekas nenotiek, drizak uz 1500. | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
07 Jan 2020, 10:46:27 @Kaross rakstīja:
Ja nobraukums mazs, tad neko. Laicīgi maini eļļas un brauc.
ok. Ja piemēram pēc visām vēsturēm, izdrukām utt nobraukums ir 140k km. Vai es reāli varu noskaidrot cik ir patiesais nobraukums? | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Nu 500eur minimums nostajas materiali vien. Un tad atkaribā kādu meistaru atrodi. Un tad vienmēr atrodas lietas ko sadarīt "pa ceļam". Tur ari tas cipars saskrien.
Sev tikko samainiju. 2014.11, n47d20c, 195k origanalais nobraukums. Eļļa mašīnas mūža sākumā mainīta ik pa 30k. Pēc meistara teiktā bija sadilusi diezgan. | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
07 Jan 2020, 11:43:44 @cufiks rakstīja:
07 Jan 2020, 11:41:25 @Ch rakstīja:
Pa 500 nekas nenotiek, drizak uz 1500.
Ja to dara pie dīlera, tad varbūt...
Nu labi max 1000€, ne vairāk, bet vai grūti to ierēķināt cenā pērkot auto? Tas taču nav auto par 2k€ vai nav domāts pabraukt pus gadu hn tirgot tālāk... Pat, ja tie ir visi 2k€ par visu sīkumu sariktēšanu - uz plānotajiem 3 gadiem tas tāpat nekas nav
Es rēķinos, ka tās ir 1.5k izmaksas.
Tajā cenu kategorijā ir pieejami f30 gan ar n47, gan b47 +/- līdzīgās cenās. Līdz ar to, ja abi maksā līdzīgi un b47 nav ķēžu problēmu, tad labāk izvēlos pēc tam netērēt 1.5k eur. Vai varbūt pat ir vērts piemaksāt un meklēt ar b47, tādējādi iegūstot jaunāku auto par to pašu cenu.
Bet, ja problēmas ar ķēdi ir arī b47, tad nav jēgas iespringt uz konkrēto motoru, un vienkārši jāmeklē kāds 320d. | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
|
07 Jan 2020, 11:47:58 @MPBK rakstīja:
07 Jan 2020, 10:46:27 @Kaross rakstīja:
Ja nobraukums mazs, tad neko. Laicīgi maini eļļas un brauc.
ok. Ja piemēram pēc visām vēsturēm, izdrukām utt nobraukums ir 140k km. Vai es reāli varu noskaidrot cik ir patiesais nobraukums?
Maini eļļas ik pa 15k km un brauc!
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| FL jau šķiet nāk tikai b47 motori, tur n47 vairāk nav. varbūt kļūdos | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
07 Jan 2020, 11:59:22 @RaL rakstīja:
Es rēķinos, ka tās ir 1.5k izmaksas.
Tajā cenu kategorijā ir pieejami f30 gan ar n47, gan b47 +/- līdzīgās cenās. Līdz ar to, ja abi maksā līdzīgi un b47 nav ķēžu problēmu, tad labāk izvēlos pēc tam netērēt 1.5k eur. Vai varbūt pat ir vērts piemaksāt un meklēt ar b47, tādējādi iegūstot jaunāku auto par to pašu cenu.
Bet, ja problēmas ar ķēdi ir arī b47, tad nav jēgas iespringt uz konkrēto motoru, un vienkārši jāmeklē kāds 320d.
Ņem vienkārši to, kas svaigāks/mazāk nobraucis.
Tā ķēžu hu*ņa jau galvenokārt ir dēļ tā longlife/30k eļļas maiņas intervāla, ne jau dēļ kkadas anomālas konstrukcijas. Domāju, ka tam b serijas dzinejam nekas diži citādāks nav, tāpat eļļu maina pa 30 jauniem, vnk varbūt nav viņi vēl tik daudz ar lieliem nobraukumiem pēc kā varētu spriest. | Offline | | |
|
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Ja kādu te interesē, tad mans F30 320d 2013.g. gads ir nu jau pieejams. Sludinājumu vēl neesmu licis... Šobrīd noskrējiens 143k km... Auto ļoti pilns. Esmu vienīgais īpašnieks LV. Braucis pa LV esmu 3 gadus.
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Jan 2020, 12:27:17 @Ch rakstīja:
07 Jan 2020, 11:59:22 @RaL rakstīja:
Es rēķinos, ka tās ir 1.5k izmaksas.
Tajā cenu kategorijā ir pieejami f30 gan ar n47, gan b47 +/- līdzīgās cenās. Līdz ar to, ja abi maksā līdzīgi un b47 nav ķēžu problēmu, tad labāk izvēlos pēc tam netērēt 1.5k eur. Vai varbūt pat ir vērts piemaksāt un meklēt ar b47, tādējādi iegūstot jaunāku auto par to pašu cenu.
Bet, ja problēmas ar ķēdi ir arī b47, tad nav jēgas iespringt uz konkrēto motoru, un vienkārši jāmeklē kāds 320d.
Ņem vienkārši to, kas svaigāks/mazāk nobraucis.
Tā ķēžu hu*ņa jau galvenokārt ir dēļ tā longlife/30k eļļas maiņas intervāla, ne jau dēļ kkadas anomālas konstrukcijas. Domāju, ka tam b serijas dzinejam nekas diži citādāks nav, tāpat eļļu maina pa 30 jauniem, vnk varbūt nav viņi vēl tik daudz ar lieliem nobraukumiem pēc kā varētu spriest.
eļļas maiņas intervāls to neietekmē - vnk konstukcija tāda nekāda... un vēl pie atsaukuma mainīja TIKAI ķēdi pie kam atsaukuma ķēde ir stiķējamā (kā velosipēdam) un maiņa kā saprotam ir...pa lēto un pa ātro... | Offline | | |
Regisss | | Kopš: 02. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 7384
Braucu ar: BMW G01 X3 30d M-Sport '20, BMW X2 25d M-Sport '21, SUP Road Team Issue DI2 LTD '15, SUP Team 29 Iss
| Es nezinu kur var to redzēt... man šķiet ka nekur...
----------------- Hmmmzzzzz... | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
| es ar gribu zināt kur var redzēt, un kā tas filtrs tīrās.
piem ja brauc katru dienu pa šoseju uz 90 kādus 80-100 km. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|