Online

Pašreiz BMWPower skatās 60 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Balcers
27. Nov 2009, 12:23 #621

Kopš: 25. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar:

Uztaisiijaam tagad kapitalku e36 motoram, nomainiijaam klokeni m50b25, ielikaam 2.8 klokeni un virzulus. Nomainiijaam visus filtrus utt. Vienvaard sakot, sakopaam mashiinu kaa naakas. tachu ir viens bet..

Tagad paraadiijaas kkaada huina. Shodien kaadas 15 reizes peeksni paartruuktu benziina padeve (es domaaju, ka taa ir benziina padeve, pazuud jauda apgrizieni nokriit liidz 700 apgr/min, ja neatlaizh gaazes pedaali, tad jauda neparaadaas, ja atlaizh un atkal uzspiezh tad ir ok). Paarsvaraa pie zemiem apgriezieniem. 1.2.3. robs visbiezhaak, vienreiz arii 5. un neintralaja robaa. Panelii apgaismojoms nesamazinaas.
Pirmais un otrais relejs (kas atbild par benziina padevai vai ko tur) silst.

Shitaa paraadiiba tika noveerota, peec tam kad nomainiiju motoru no 1.8 uz 2.5, bet tad shaadi notika 1 reizi nedeelaa maximums.

ir kaadi varianti, kas par iemeslu tam vareetu buut ? varbuut kaadam kas liidziigs ir bijis?

Paldies jau ieprieksh.

[ Šo ziņu laboja Balcers, 27 Nov 2009, 12:24:33 ]

Offline
cementits
27. Nov 2009, 12:35 #622

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


27 Nov 2009, 12:03:33 zuums rakstīja:

27 Nov 2009, 11:44:30 cementits rakstīja:
jautājums sekojoš-Kāds zin kā e-39 var izpumpēr tukšu bāku?Mēģināju ar trubiņu ielikt un izpumpēt ,bet nekā pat līdz pusei netiek bākai!


Ja tev galīgi pilna bāka nav,tad var arī pie dzinēja-noņem atplūdes šļauku(pagarini viņu),lai šļaukas galu var ielikt kanniņā un piešķil motoru,lai rūc,kamēr sāks nākt burbuļains...un bāka būs tukša!

šitas liekas daudz maz vai vienkāršākais variants!A kas skaitās galīgi pilna nav?Ja ir iekšā 60-65l tad tā var darīt?
Offline
zuums
27. Nov 2009, 12:48 #623

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO


27 Nov 2009, 12:35:35 cementits rakstīja:
šitas liekas daudz maz vai vienkāršākais variants!A kas skaitās galīgi pilna nav?Ja ir iekšā 60-65l tad tā var darīt?



protams var!,vnk tad kādas 10 min būs jādarbina motors....bet vispār diezgan ātri tek pa to atplūdes šļauku!

un jā-vienkāršāka varianta nemaz nav,jo ar šļauku no bākas toč tukšu nevar dabūt...

[ Šo ziņu laboja zuums, 27 Nov 2009, 12:51:27 ]

Offline
cementits
27. Nov 2009, 13:11 #624

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D


27 Nov 2009, 12:48:54 zuums rakstīja:

27 Nov 2009, 12:35:35 cementits rakstīja:
šitas liekas daudz maz vai vienkāršākais variants!A kas skaitās galīgi pilna nav?Ja ir iekšā 60-65l tad tā var darīt?



protams var!,vnk tad kādas 10 min būs jādarbina motors....bet vispār diezgan ātri tek pa to atplūdes šļauku!

un jā-vienkāršāka varianta nemaz nav,jo ar šļauku no bākas toč tukšu nevar dabūt...

Liels paldies,par info
Offline
azbesc
27. Nov 2009, 13:23 #625

Kopš: 15. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e30


24 Nov 2009, 14:51:30 Onka rakstīja:

24 Nov 2009, 13:04:38 azbesc rakstīja:

24 Nov 2009, 13:01:05 Onka rakstīja:

24 Nov 2009, 12:58:47 azbesc rakstīja:
Ahoi! Man te tāds jautājums, drošvien jau n to reizi te izskan. Situācija taada:
320 E36 uzsilušam no 2k - 3k ieskrienoties raustās motors, pēc tam aiziet normāli. Kas var būt par šaizi? Sveces tikko jaunas ieliktas, pēc kataloga. Gaisa trubas arī visas ok. Indukcenes šķiet arī. Idejas?

Inducenes pēc kā Tev šķiet??? Uz aci tur neko nepateiksi, bet man izskatās tieši pēc inducenēm.

Nez dzirkstele likās kautcik vienmērīga
A kā vislabāk pārbaudīt? Taa pa prostu un tupo?

Indukcenes pa prosto un tupo nevar pārbaudīt...
Un ja Tu esi redzējis kādu dzirksteli Tev dod indukcene, tad ļoti liela iespēja ka Tu viņu sapisi. Vienīgais variants ņemt no 100% perfekta autiņa indukceni, un mainīt katram cilindram un skatīties vai kas mainās

Nomainiiju vienu indukceni un zondi, tagad viss perfekti
Offline
buncix
27. Nov 2009, 14:41 #626

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5

Vai E36 316i 94.g compact salona gaisa filtrs mainās tapat kā E36 kupejejām?
Offline
buncix
27. Nov 2009, 14:42 #627

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


27 Nov 2009, 13:23:12 azbesc rakstīja:

24 Nov 2009, 14:51:30 Onka rakstīja:

24 Nov 2009, 13:04:38 azbesc rakstīja:

24 Nov 2009, 13:01:05 Onka rakstīja:

24 Nov 2009, 12:58:47 azbesc rakstīja:
Ahoi! Man te tāds jautājums, drošvien jau n to reizi te izskan. Situācija taada:
320 E36 uzsilušam no 2k - 3k ieskrienoties raustās motors, pēc tam aiziet normāli. Kas var būt par šaizi? Sveces tikko jaunas ieliktas, pēc kataloga. Gaisa trubas arī visas ok. Indukcenes šķiet arī. Idejas?

Inducenes pēc kā Tev šķiet??? Uz aci tur neko nepateiksi, bet man izskatās tieši pēc inducenēm.

Nez dzirkstele likās kautcik vienmērīga
A kā vislabāk pārbaudīt? Taa pa prostu un tupo?

Indukcenes pa prosto un tupo nevar pārbaudīt...
Un ja Tu esi redzējis kādu dzirksteli Tev dod indukcene, tad ļoti liela iespēja ka Tu viņu sapisi. Vienīgais variants ņemt no 100% perfekta autiņa indukceni, un mainīt katram cilindram un skatīties vai kas mainās

Nomainiiju vienu indukceni un zondi, tagad viss perfekti

Pirms sveču maiņas ari bija tā raustīšanās? Varēji pirms indukcijas spoles un zondes maiņas vienkārši ieskrūēt vecās sveces vietā un paskatities vai vēl raustās
Offline
diabl0
27. Nov 2009, 15:45 #628

Kopš: 13. Dec 2006

Ziņojumi: 531

Braucu ar: e83

Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi
Offline
grey325
27. Nov 2009, 15:50 #629

Kopš: 11. Jan 2006

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 496

Braucu ar: 1.9tdi sport

caura bāka
Offline
Srakans
27. Nov 2009, 15:53 #630

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


27 Nov 2009, 15:45:50 diabl0 rakstīja:
Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi

Moš bāka. Ir redzēts, ka liekot sabus un vēl visādas figņas nostiprinot bagažniekā, ar šurupiem iemauc bākā
Offline
diabl0
27. Nov 2009, 16:02 #631

Kopš: 13. Dec 2006

Ziņojumi: 531

Braucu ar: e83


27 Nov 2009, 15:53:31 Srakans rakstīja:

27 Nov 2009, 15:45:50 diabl0 rakstīja:
Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi

Moš bāka. Ir redzēts, ka liekot sabus un vēl visādas figņas nostiprinot bagažniekā, ar šurupiem iemauc bākā

fig viņ zin, itkā grabažniekā nekas nav darīts un arī triecienus auto nav saņēmis.. bākai vajadzētu būt vietā un neskartai.
vēl arī patēriņš palielinās, kad ir pilna bāka, bet tas varūt arī tāpēc, ka kāja automātiski smagāka
Offline
Kancaans
27. Nov 2009, 16:13 #632

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu


27 Nov 2009, 16:02:45 diabl0 rakstīja:

27 Nov 2009, 15:53:31 Srakans rakstīja:

27 Nov 2009, 15:45:50 diabl0 rakstīja:
Jautājums - problēma tāda, ka tad, kad piegāž pilnu bāku, ap mašīnu sāk ost pēc soļarkas, kad baaka pustukša, tad viss daudz/maz ok. Sprauslām spiediens ok, turbīna strādā labi, trubiņas visur visas veselas, motors nomazgāts un nekur nekas itkā nav notecējis. Degviela tiek lieta tikai Nestē. Automašīna: MB C220 CDi '04.gada.
kādi iemesli varētu būt šai "smirdēšanai" un kādi varētu būt risinājumi? priekšlikumi

Moš bāka. Ir redzēts, ka liekot sabus un vēl visādas figņas nostiprinot bagažniekā, ar šurupiem iemauc bākā

fig viņ zin, itkā grabažniekā nekas nav darīts un arī triecienus auto nav saņēmis.. bākai vajadzētu būt vietā un neskartai.
vēl arī patēriņš palielinās, kad ir pilna bāka, bet tas varūt arī tāpēc, ka kāja automātiski smagāka

Cik izskatās tad ar bakas ventilāciju ir problēma!
Vajadzētu arī kļūdai būt kompī, ta hevere saucas EVAP valve.
Offline
Peecis
27. Nov 2009, 16:34 #633

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Vai beigts gultnis var dot uz priekšējo riteni vibrāciju- tādu ritmisku it kā mestu riepa. Jūtama ir līdz 40km/h un pēc 120km/h. Bremzējot nav vibrācijas un riepas nomainītas, balancētas. Neliela gaudošana arī dzirdama no priekšas. Auto e39 528.
Offline
Kancaans
27. Nov 2009, 16:52 #634

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu


27 Nov 2009, 16:34:27 Peecis rakstīja:
Vai beigts gultnis var dot uz priekšējo riteni vibrāciju- tādu ritmisku it kā mestu riepa. Jūtama ir līdz 40km/h un pēc 120km/h. Bremzējot nav vibrācijas un riepas nomainītas, balancētas. Neliela gaudošana arī dzirdama no priekšas. Auto e39 528.


vibraciju gultnis rada neilgi pirms ķīlēt
Offline
Peecis
27. Nov 2009, 16:56 #635

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


27 Nov 2009, 16:52:20 Kancaans rakstīja:

27 Nov 2009, 16:34:27 Peecis rakstīja:
Vai beigts gultnis var dot uz priekšējo riteni vibrāciju- tādu ritmisku it kā mestu riepa. Jūtama ir līdz 40km/h un pēc 120km/h. Bremzējot nav vibrācijas un riepas nomainītas, balancētas. Neliela gaudošana arī dzirdama no priekšas. Auto e39 528.


vibraciju gultnis rada neilgi pirms ķīlēt


Nobiedēji! Bet paceļot mašīnu, ritenis nekustās vispār un tā gaudošana ar tāda knapi, knapi dzirdama. Iegriežot ar roku neko nevar dzirdēt. :hvž:
Offline
dust
27. Nov 2009, 17:03 #636

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6533

Braucu ar: DD2

viss var būt, bet lielākoties gultnim ir jāgaudo, Un tas sākas pakāpeniski, un skaņa paliek lielāka.
Un arī ļoti maza brīvkustība braucot ir jūtama

-----------------

Offline
marlbaro
27. Nov 2009, 17:31 #637

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 126

Braucu ar: Zolem pa asfaltu

Jautajums ... Problema ar 325 pe4ku ... iesledzas tikai tai bridi kad iebrauc bedre Ka autinsh tiek noslapets un pastav 5min, ta ari pe4ka beidz stradat ..???
Offline
Srakans
27. Nov 2009, 17:34 #638

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


27 Nov 2009, 17:31:24 marlbaro rakstīja:
Jautajums ... Problema ar 325 pe4ku ... iesledzas tikai tai bridi kad iebrauc bedre Ka autinsh tiek noslapets un pastav 5min, ta ari pe4ka beidz stradat ..???

Tu gribēji teikt, ventilators
Offline
AndrisK
27. Nov 2009, 17:35 #639

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu


27 Nov 2009, 10:08:18 AndrisK rakstīja:
Iesakiet kādu labu meistaru, kas var ielikt(iemontēt)durvju rokturus Celicai 2000g. jo šķūningotāji ir aizmetinājuši ciet un apskati neredzēt kā savas ausis...
Offline
ibioskudra
27. Nov 2009, 17:55 #640

Kopš: 16. Aug 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 58

Braucu ar: CD

man bobikam kaarba noklaajaas.range rover 2003.gads dizels.
hvz tur GM vai taa otra steptronic kaarba. iisaak sakot,mekleeju donooru,sadaleni komplektaa nevajag.veelams noskreejiens zem 100k.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo