Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
mozais
27. Sep 2010, 20:52 #621

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d

Sarosās, ir tāda problēma ka čīkst kondiškai sūknis.
Kādi iespējamie iemesli, remonta iespējas, pie kā? Shēma sūkņa

steidzami
Offline
CP17
27. Sep 2010, 20:59 #622

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


27 Sep 2010, 07:10:48 boocis83 rakstīja:

26 Sep 2010, 23:31:33 Srakans rakstīja:

26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???

Ja arī ventilatora apgriezienus regulē pats auto, kā arī to dara pie izslēgtas aizdedzes, tad ezis. Ja arī siltums/aukstums iet šreijā, tad

Pie izsleegtas aizdedzes nekas nereguleejas, bet restarteejas-atlec atpakal uz 20 graadiem, bet ne vienmeer Droshinaataaji visi ir veseli-vismaz tie kas ir bardacokaa...HVZ ko dariit, ko mainiit

Hvz varbūt salona temperatūras dačiks gļuko, katrā ziņā pieslēdz pie kompja, kautkādu gļuku gan jau atradīs...

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
osk
27. Sep 2010, 21:03 #623

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61


23 Sep 2010, 18:58:58 boocis83 rakstīja:
E39 tourings-veeljoprojaam aizmuguree labajaa pusee ir ass sitiens, kad brauc pa neliidzenu celu-ir nomainiita viena alumiinija ķega un divas stabilizaatora atsaites...servisaa jau divas reizes skataas un vairs neko nevar atrast...taas lielaas bukses arii ir stingras-nav pipec...aķis arii ir pieskruuveets, zapaska arii stingri pieskruuveeta-taapat kaa kompresors pneimo piekarei...kaadi varianti-nezinu ko dariit, bet taa skana reaali kriit uznerviem


a bagāžnieka vāks tas nevar būt?
Offline
boocis83
27. Sep 2010, 22:27 #624

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


27 Sep 2010, 20:59:37 CP17 rakstīja:

27 Sep 2010, 07:10:48 boocis83 rakstīja:

26 Sep 2010, 23:31:33 Srakans rakstīja:

26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???

Ja arī ventilatora apgriezienus regulē pats auto, kā arī to dara pie izslēgtas aizdedzes, tad ezis. Ja arī siltums/aukstums iet šreijā, tad

Pie izsleegtas aizdedzes nekas nereguleejas, bet restarteejas-atlec atpakal uz 20 graadiem, bet ne vienmeer Droshinaataaji visi ir veseli-vismaz tie kas ir bardacokaa...HVZ ko dariit, ko mainiit

Hvz varbūt salona temperatūras dačiks gļuko, katrā ziņā pieslēdz pie kompja, kautkādu gļuku gan jau atradīs...


Biju shodien piebraucis pie elektrika-teica ka ezis vainiigs-apmeeram zinu kaa izskataas un apmeeram kur atrodaas, bet varbuut kaad var iemest kaadu linku ar bildeem un aprakstu taa preciizaak lai nav jaacakareejas
PS esmu suudiigs googleetaajs
Offline
boocis83
27. Sep 2010, 22:29 #625

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


27 Sep 2010, 21:03:24 osk rakstīja:

23 Sep 2010, 18:58:58 boocis83 rakstīja:
E39 tourings-veeljoprojaam aizmuguree labajaa pusee ir ass sitiens, kad brauc pa neliidzenu celu-ir nomainiita viena alumiinija ķega un divas stabilizaatora atsaites...servisaa jau divas reizes skataas un vairs neko nevar atrast...taas lielaas bukses arii ir stingras-nav pipec...aķis arii ir pieskruuveets, zapaska arii stingri pieskruuveeta-taapat kaa kompresors pneimo piekarei...kaadi varianti-nezinu ko dariit, bet taa skana reaali kriit uznerviem


a bagāžnieka vāks tas nevar būt?


Defektu atradu-nebija pievilktas divas no cetraam bukseem-taas lielaas tilta bukses-briinums ka tilts nepazuda vai arii neizluuza, jo bija galiigi valaa Ieprieksheejais saimnieks bija mainijis bukses un nebij pievilcis
Offline
DM101
27. Sep 2010, 22:33 #626

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


27 Sep 2010, 22:27:32 boocis83 rakstīja:

27 Sep 2010, 20:59:37 CP17 rakstīja:

27 Sep 2010, 07:10:48 boocis83 rakstīja:

26 Sep 2010, 23:31:33 Srakans rakstīja:

26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???

Ja arī ventilatora apgriezienus regulē pats auto, kā arī to dara pie izslēgtas aizdedzes, tad ezis. Ja arī siltums/aukstums iet šreijā, tad

Pie izsleegtas aizdedzes nekas nereguleejas, bet restarteejas-atlec atpakal uz 20 graadiem, bet ne vienmeer Droshinaataaji visi ir veseli-vismaz tie kas ir bardacokaa...HVZ ko dariit, ko mainiit

Hvz varbūt salona temperatūras dačiks gļuko, katrā ziņā pieslēdz pie kompja, kautkādu gļuku gan jau atradīs...


Biju shodien piebraucis pie elektrika-teica ka ezis vainiigs-apmeeram zinu kaa izskataas un apmeeram kur atrodaas, bet varbuut kaad var iemest kaadu linku ar bildeem un aprakstu taa preciizaak lai nav jaacakareejas
PS esmu suudiigs googleetaajs


pilniiigi noteikti dead ir bloks. un tur elektrikjis nav vajadziigs, lai to saprastu.
ezis - naakoshais solis [apshaubu].
nu, tad ko pats baksties, ja neko nerubii? nu, atradiisi netaa? un?
Offline
boocis83
27. Sep 2010, 22:41 #627

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


27 Sep 2010, 22:33:43 DM101 rakstīja:

27 Sep 2010, 22:27:32 boocis83 rakstīja:

27 Sep 2010, 20:59:37 CP17 rakstīja:

27 Sep 2010, 07:10:48 boocis83 rakstīja:

26 Sep 2010, 23:31:33 Srakans rakstīja:

26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???

Ja arī ventilatora apgriezienus regulē pats auto, kā arī to dara pie izslēgtas aizdedzes, tad ezis. Ja arī siltums/aukstums iet šreijā, tad

Pie izsleegtas aizdedzes nekas nereguleejas, bet restarteejas-atlec atpakal uz 20 graadiem, bet ne vienmeer Droshinaataaji visi ir veseli-vismaz tie kas ir bardacokaa...HVZ ko dariit, ko mainiit

Hvz varbūt salona temperatūras dačiks gļuko, katrā ziņā pieslēdz pie kompja, kautkādu gļuku gan jau atradīs...


Biju shodien piebraucis pie elektrika-teica ka ezis vainiigs-apmeeram zinu kaa izskataas un apmeeram kur atrodaas, bet varbuut kaad var iemest kaadu linku ar bildeem un aprakstu taa preciizaak lai nav jaacakareejas
PS esmu suudiigs googleetaajs


pilniiigi noteikti dead ir bloks. un tur elektrikjis nav vajadziigs, lai to saprastu.
ezis - naakoshais solis [apshaubu].
nu, tad ko pats baksties, ja neko nerubii? nu, atradiisi netaa? un?


Pashu bloku arii pameiginaaju piesleegt citu-no srota-bez izmainaam...
Offline
DM101
27. Sep 2010, 22:48 #628

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

restarteeshanas no 16 uz 20:
1. bloks
2. pazuud pastaavigais spanis

t mainja:
1. gaiss dzeseeshanas sistemaa/cirkulaacijas suuknis
2. vaarsti - kjiilee, kalkjis, utt

aatrums:
1.bloks
2.ezis [mazaak ticams]

tb, viss ir nop&^^&..
Offline
boocis83
28. Sep 2010, 19:42 #629

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???


Tik tiko tika nomainīts ezis un viss bumbās-paldies draiveram par padomu
Pats mainiju un ļoti elementāri, jo man viņš nav pieskrūvēts, bet gan iesprausts uz klipšiem-skrūvju vietās ir oriģinālas tapiņas-laika ziņā ~20min ar visu testēšanu un atpakaļ salikšanu-nebiju domājis ka tik prosta apmainīt-nevajadzēja pat pārģerbties darba drēbēs.
SWAG ražojums-49Ls jauns
Offline
DM101
28. Sep 2010, 19:53 #630

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

ezis TIKAI regulee ventilatora aatrumu. un NEKO vairaak. vinjsh NEKAADI nevar ietekmeet siltaaks/aukstaaks probleemu, vai ciparinju mainju displejaa.



28 Sep 2010, 19:42:01 boocis83 rakstīja:

26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???


Tik tiko tika nomainīts ezis un viss bumbās-paldies draiveram par padomu
Pats mainiju un ļoti elementāri, jo man viņš nav pieskrūvēts, bet gan iesprausts uz klipšiem-skrūvju vietās ir oriģinālas tapiņas-laika ziņā ~20min ar visu testēšanu un atpakaļ salikšanu-nebiju domājis ka tik prosta apmainīt-nevajadzēja pat pārģerbties darba drēbēs.
SWAG ražojums-49Ls jauns
Offline
Driver
28. Sep 2010, 20:00 #631

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

+1
ezis neietekme tos gradus 16 un 22 un swag ir suuds

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
boocis83
28. Sep 2010, 20:02 #632

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


28 Sep 2010, 19:53:43 DM101 rakstīja:
ezis TIKAI regulee ventilatora aatrumu. un NEKO vairaak. vinjsh NEKAADI nevar ietekmeet siltaaks/aukstaaks probleemu, vai ciparinju mainju displejaa.



28 Sep 2010, 19:42:01 boocis83 rakstīja:

26 Sep 2010, 23:29:14 boocis83 rakstīja:
E39 klimatam straadaa tikai kautkaads leenais propellera aatrums-kad spiez pogu''+'', tad skalaa kluciishi pildaas, bet ventilaatoram aatrums neizmainaas...un kaa jau ieprieksh suudzeejos, klimats briiziem pats restarteejas-ja uzliek pim.16 graadus, tad peec auto noslaapeeshanas ir atkal 20 graadi, bet ne vienmeer...briiziem arii shis taisa jokus ar karsto gaisu-iepuush karstaaku, tad augstaaku...
Tas vareetu buur klimata viss vadiibas bloks vai ventilaatoram reostats nobeidzies???Vai arii abas kaites????Ko kungi sakat???


Tik tiko tika nomainīts ezis un viss bumbās-paldies draiveram par padomu
Pats mainiju un ļoti elementāri, jo man viņš nav pieskrūvēts, bet gan iesprausts uz klipšiem-skrūvju vietās ir oriģinālas tapiņas-laika ziņā ~20min ar visu testēšanu un atpakaļ salikšanu-nebiju domājis ka tik prosta apmainīt-nevajadzēja pat pārģerbties darba drēbēs.
SWAG ražojums-49Ls jauns



To es saprotu-pagaidām galvenais ir ka pūš gaisu salonā-tālāk ja vēl čakarēsies, tad meklēšu vainu tālā
Paldies jebkurā gadijumā
Offline
boocis83
28. Sep 2010, 20:03 #633

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


28 Sep 2010, 20:00:59 Driver rakstīja:
+1
ezis neietekme tos gradus 16 un 22 un swag ir suuds


A citu man nepiedāvāja bet nu gan jau kādu gadu darbosies
Offline
DM101
28. Sep 2010, 20:04 #634

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:

un piedevaam 90% ezha bojaajumu gadiijumaa iisteniibaa saak kjiileet motors [bukseem pisec], un pieaug slodze uz ezha izejas kaskaadi, kas nokaujaas..
tb, ieliki suudu, kas taapat ir/bija sekas.

sekas, nevis sekss sekss veel ir priekshaa
Offline
Driver
28. Sep 2010, 20:07 #635

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Sep 2010, 20:04:10 DM101 rakstīja:
un piedevaam 90% ezha bojaajumu gadiijumaa iisteniibaa saak kjiileet motors [bukseem pisec], un pieaug slodze uz ezha izejas kaskaadi, kas nokaujaas..
tb, ieliki suudu, kas taapat ir/bija sekas.

sekas, nevis sekss sekss veel ir priekshaa

citreiz pietiek tikai aizdirst filtrus


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DM101
28. Sep 2010, 20:11 #636

Kopš: 11. Sep 2010

Ziņojumi: 684

Braucu ar:


28 Sep 2010, 20:07:43 Driver rakstīja:

28 Sep 2010, 20:04:10 DM101 rakstīja:
un piedevaam 90% ezha bojaajumu gadiijumaa iisteniibaa saak kjiileet motors [bukseem pisec], un pieaug slodze uz ezha izejas kaskaadi, kas nokaujaas..
tb, ieliki suudu, kas taapat ir/bija sekas.

sekas, nevis sekss sekss veel ir priekshaa

citreiz pietiek tikai aizdirst filtrus


jaa, arii der. gaisa pluusmas/dzeseeshanas naU..
Offline
boocis83
28. Sep 2010, 20:13 #637

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


28 Sep 2010, 20:04:10 DM101 rakstīja:
un piedevaam 90% ezha bojaajumu gadiijumaa iisteniibaa saak kjiileet motors [bukseem pisec], un pieaug slodze uz ezha izejas kaskaadi, kas nokaujaas..
tb, ieliki suudu, kas taapat ir/bija sekas.

sekas, nevis sekss sekss veel ir priekshaa


Nu pēc dzirdes liekas, ka motors strādā ļoti labi-nečīkst un negrab un neizdala nekādas citas skaņas...
Bet salona filtri gan nebija mainīti kādus gadus 4-mainot ezi izbira pat dažas lapas un gruži-tiko šis e39 nonāca manā īpašumā, tā tika nomainīti abi filtri un likvidēta pelējuma smaka
Offline
CP17
28. Sep 2010, 20:19 #638

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

pelējuma/vecu zeķu smaka nāk bik no cita avota tur vairāk sakars ar sēni uz kondiškas radiatora un to, ka esi pēdējās drēgnajās dienās nelietojis AC, nevis salona filtriem. P.s.4tri gadi salona filtriem cik gadi nebija motoreļļa mainīta?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
boocis83
28. Sep 2010, 20:23 #639

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


28 Sep 2010, 20:19:28 CP17 rakstīja:
pelējuma/vecu zeķu smaka nāk bik no cita avota tur vairāk sakars ar sēni uz kondiškas radiatora un to, ka esi pēdējās drēgnajās dienās nelietojis AC, nevis salona filtriem. P.s.4tri gadi salona filtriem cik gadi nebija motoreļļa mainīta?


A HVZ teicu jau, ka šis eksemplārs nonāca manās rokās, tā viss tika nomainīts un filtri izskatījās ka nebūtu mainīti 4 gadi-varbūt pat vairāk, jo bija jau galīgi melni palikuši+sākuši pelēt-ieprieksējais saimnieks nu bij galīgs mēbele-tāds pat bij arī motora gaisa filts, bet tikai bez pelējuma
Offline
gunaars13
28. Sep 2010, 20:23 #640

Kopš: 12. Aug 2009

Ziņojumi: 24

Braucu ar: bmw 523

Man jautājums- ko vajag un kā var apmainīt standarta 6cd čendžeri pret mp3 čendžeri?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo