Online
Pašreiz BMWPower skatās 296 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Metināšanas darbi
Autors | Ziņojums |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
29 Dec 2023, 10:46:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Man arī Gena bija pasniedzējs un vēl neiztikt bez Runģa, Lakstīgala un Ļoņas no rasēšanas. Ļoņa vispār prikolīgs kadrs bija, vienu reizi rasēšana bija un šim bija drūmākās pohas, pēc tam klusām gājām iekšpagalmā uzpīpēt un tur vārtrūmē Ļoņa klusām kokčiku rāva iekšā, ar acu skatieniem apmainijāmies, ka viens otru neesam redzējuši un viss chill, normāls kadrs
Ruņģis un Ļoņa vispār forši kadri! Man no tās mācību iestādes tikai pozitīvas un gaišas atmiņas.
Lejā pirtī bija labi kodieni | Offline | | |
ixers | | Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3273
Braucu ar: svešu auto
| Pa lielam sakarīgi kadri ir pie vietas. Praktikanti ir mega mega loterija. | Offline | | |
5STAR | | Kopš: 17. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 115
Braucu ar: e34
| Arī 2015ajā pabeidzu to skolu, bet nu vairs tajā jomā nestrādāju vairāk kā 4 gadus. 4 gadi kā virpotājs pavadīju, nospļāvos arī uz to darbu, jo atalgojums bija smieklīgs, uz MAG/MIG eksāmenu negāju, jo gribējās ātrāk strādāt un pie pirmā auto tikt. Bet pa retai reizei paņemu metināmo rokā, lai pilnībā neaizmirstu kā tas ir metināt. Bet lielākoties 3ajā kursā visi tirliņi ir atkrituši un paliek tikai normālie, ar vēlmi mācīties un darboties. | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
29 Dec 2023, 11:02:58 @V_Riks rakstīja:
29 Dec 2023, 10:46:23 @RSAWorkshop rakstīja:
Man arī Gena bija pasniedzējs un vēl neiztikt bez Runģa, Lakstīgala un Ļoņas no rasēšanas. Ļoņa vispār prikolīgs kadrs bija, vienu reizi rasēšana bija un šim bija drūmākās pohas, pēc tam klusām gājām iekšpagalmā uzpīpēt un tur vārtrūmē Ļoņa klusām kokčiku rāva iekšā, ar acu skatieniem apmainijāmies, ka viens otru neesam redzējuši un viss chill, normāls kadrs
Ruņģis un Ļoņa vispār forši kadri! Man no tās mācību iestādes tikai pozitīvas un gaišas atmiņas.
Lejā pirtī bija labi kodieni
Mana laika 24 gadi atpakal gan nekadi kodieni tur nenotika paris neapmeletas nodarbibas un tevi var atskaitiit. Es gan macijos intensivaja kursa tikai uz metinatajiem par maksu. 3 menesi un diploms un sertifikats kabata, MMA un gazes metinasana. Maksaja gan par to pasakumu Valsts | Offline | | |
Idarto | | Kopš: 11. Sep 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 335
Braucu ar:
| Kur pārdaugavas pusē iegādāties metāla atgriezumus tērauda loksnei 1-1.2 mm? vesela loksne 2.5m x 1.25m drusku par daudz.
1-1.2 mm varētu būtu pareiza izvēle lai vairāk funkcionālu savienojumu un mazāk caurumu? | Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
| Metcom.lv
Mūkusalas 49 k-5
ir gan melnie atgriezumi, gan AL, gan nerūsējošie | Offline | | |
Parslina | | Kopš: 05. Mar 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Iesakiet kādu rūpīgu bleķinieku, vajag uzcelt vienu auto pēc avārijas | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Zinu ko neieteikt-AV build (Steel&Hawk) jebšu Artura Vanaga personā. Pratīs tā konkrēti sadirst virsbūvi, paņemt par to ļoti smuku summu un vēlāk to visu uztaisīt atkal normāli izmaksās aptuveni 10K
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Idarto | | Kopš: 11. Sep 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 335
Braucu ar:
|
Skats uz slieksni šķērsgriezumā.
"A" grīda, visā garumā 2-5cm platumā sarūsējusi līdz pat caurumiem. bija smuki uzlīmēta stiklašķiedra.
"B" apakšējā kante, škietami turās, bet galos kur mēģināts celt uzstumta uz augšu un izskatās pēc 50:50 metāla / pārakmeņojušās rūsas sastāvs.
"D" vidējā daļa, apbrīnojumi skaista rūpnīcas krāsojumā bez jebkādām rūsas pazīmēm, ir šaubas par stāvokli ar aplīti apvilktā vietā, jo tā pa izrūsejošiem caurumiem nav labi saskatāma.
"C" horizontālā daļa uz auto ārpusi. smagi izrusējusi abos galos.
virsējā ārējā sliekšņa daļa iepriekš mainīta pret to ķīnas detaļu kurai tikai augšpuse (līdz tai šķērslīnijai) pārdodas. Aprūsējis, bet vēl turās.
Ir loksnes, un dažas kvadrātcaurules.
Bija ideja iebūvēt kvadrātcaurules, iespējams iepriekš gareniski sadalot par 20x60 lenķa dzelžiem, jo veidotu labu pamatu jaunai kantei. Bet tagad nav skaidrs kā to dabūt kopā.
Apakšā, pēc manas izpratnes šāds laikam butu pareizais pīrāgs?
Uz grīdas pusi plānāks metāls, jo vajadzēs pielāgoties grīdas profilam procesā.
Vispirms sametinātu grīdas G remonta maliņu, ar vertikālu V gabalu, tad to V no ārpuses piemetināt pie esošā veselā vidējā sliekšņa.
Tad grīdas maliņu pie grīdas.
un pēc tam ārējo detaļu.
Izmantojot kvadrātcauļu 2mm daļas, iegūtu pastiprinātus galus derīgus auto celšanai (ja tie būtu tālāk kārtīgi piemetināti)
Bet nav skaidrs,kā to optimāli pievienot.
Kas ir skaidrs:
uz grīdas pusi vajag plānu metālu, jo būs jāpielāgojas grīdas formai.
Pa ja apvilktā vieta būtu teicamā stāvoklī, tā nebūs perfekti taisna un arī piekļuvi kavēs jau nomainītā sliekšņa daļa, nevarēšu labi piemetināt. Bet no izturības viedokļa tieši šis savienojums būtu svarīgākais.
Rodas iespaids ka idejai tur iebūvēt sulīgu kvadrātcaurules daļu nespēju saskatīt kā to jēdzīgi paveikt. un būtu gana labi ar 0,8mm uz grīdas pusi, 1,6mm vertikālai daļai un 1,2mm uz sliekņšņa ārpusi. [ Šo ziņu laboja Idarto, 28 Mar 2024, 22:55:02 ] | Offline | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2405
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Ripas,sēnes va zāle? | Offline | | |
MMMax | | Kopš: 24. Jul 2015
No: Dobele
Ziņojumi: 914
Braucu ar: 4 pa 4
|
14 Feb 2024, 14:51:56 @Idarto rakstīja:
Kur pārdaugavas pusē iegādāties metāla atgriezumus tērauda loksnei 1-1.2 mm? vesela loksne 2.5m x 1.25m drusku par daudz.
1-1.2 mm varētu būtu pareiza izvēle lai vairāk funkcionālu savienojumu un mazāk caurumu?
Melnais - rimans.lv
Nerūsējošais, AL, bronza un varš - spteh.lv
Abās nogriezīs cik daudz gribēsi
P.S
Metcoma cik reizes jautā, tik reizes arī nav | Offline | | |
ezis_ | | Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1243
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
28 Mar 2024, 23:32:28 @Corey rakstīja:
Ripas,sēnes va zāle?
Ja nesi tema tad drikst jau ari pakluset... normals zimejums, man reiz pec lidziga mana zumejuma uzlocija sliekšņus no 2mm cinkota terauda , kurus es ka liku ta ari uzmetinaju uz auto
Tad kad es to dariju,tad konkretajam auto remontya sliekšņi vel nebija pieejami.
| Offline | | |
Idarto | | Kopš: 11. Sep 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 335
Braucu ar:
| 1. metcom plānās, zem 1.5mm, loksnes atgriezumu IR, gan ļoti maz un ieteicams pašam pārmērīt biezumu. riman pateica, ka viņiem esot kautkāds atsperīgais metāls, kas neesot piemērots auto metināšanai un ieteica zvanīt citur Jūrmalas gatvē, kur pārdodot tikai veselas loksnes.
2. flux core budžeta lielveikala aparātam nomainot līdzi nākošo 0.9mm stiepli pret stokker iegādātu ķīnas 'esot laba' 0.8mm nācās ievērojami paaugstināt ampērus lai sametinātu to pašu ko iepriekš. Rezultātā šuve gan priecē, sulīga, bez robiem un tukšumiem. Kā šādi? Minu, ka tajā 0.9mm flux bija ievērojami vairāk, kūpēja ievērojami stiprāk kā šī 0.8.
3. Tajā pašā stokker tika iegādāts ne-lēts cinka grunts balons, bet tagad, kad detaļas neredzamā puse ir nogruntēta (tikai viena kārta) caur 6mm urbumu tā ievērojami sliktāk metinas. Sāku tīrīt nost to grunti ap punktiem. Komentāri?
4. Pēc zemākā attēla shēmas arī lipinu kopā. Vertikālais 1.5mm, pa malām 1.2. Sanāk ērti. Sliekšņa kantē ārējais un vidējais ar urbumiem un pie grīdas ielāpa to visu no ārpuses ērti aizlej ar 'plug weld'. Grīdas ielāpa horizontālo daļu no salona no augšas. Diezgan pamatīga tā kante sanāk. [ Šo ziņu laboja Idarto, 30 Apr 2024, 20:03:23 ] | Offline | | |
Idarto | | Kopš: 11. Sep 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 335
Braucu ar:
| Izskatās, ka trīs kārtu 1.2+1.5+1.2 pīrādziņam jāurbj 8mm urbumi, to 6mm sanāk par ātru aizpildīt - pēdējā loksne no otras puses nevienmēr izskatās kārtīgi sakususi. | Offline | | |
Corey | | Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2405
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Es ar to fluxa drāti nepildītu caurumus. Zin kā, šlaga un tā. | Offline | | |
Idarto | | Kopš: 11. Sep 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 335
Braucu ar:
| savādā kārtā ar aktuālo 0.8mm stiepli šlagas ir ļoti maz. Mēģināju sākumā butt-weld 1.2mm loksnēm un noslīpējot šuve izskatās hermētiska. Tas nav būtiski šobrīd, jo svarīgi lai punkti/urbumi ir kārtīgi caurkausēti. | Offline | | |
|
dropman | | Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 257
Braucu ar: VAG
| Kur varētu izgatavot šādas detaļas. Vajadzētu 6 gab katru.
| Online | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
22 Mar 2024, 08:18:33 @RSAWorkshop rakstīja:
Zinu ko neieteikt-AV build (Steel&Hawk) jebšu Artura Vanaga personā. Pratīs tā konkrēti sadirst virsbūvi, paņemt par to ļoti smuku summu un vēlāk to visu uztaisīt atkal normāli izmaksās aptuveni 10K
Tātad, viens projekta etaps ir noslēdzies un auto ir sametināts, varu padalīties ar iespaidiem kā AV build/Hawk and steel veica pirmo metināšanas etapu kur finālā izveidojās DDM un tika padirsti aptuveni 4000eur
1. etaps kad auto tika saņemts no kaut kāda ''restaurācijas'' kantora un tika sākts jaukt ārā
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 2. etaps kad tika izlabots viss kas bija sadirsts
2. etaps-otrā daļa
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
treknaisklaidonis | | Kopš: 14. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 615
Braucu ar:
| Atrodot viņu Fb lapu un paskatoties darbus man vismaz uzreiz ir skaidrs ka nekāda "restaurācia" tur nebūs.
Intereses pēc, kāds tieši ir tas e34, ka ir vērts celt augšā tādu mironi? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|