Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
Peecis
24. Jan 2008, 17:08 #621

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2008-01-24 16:52, GS rakstīja:

2008-01-24 16:43, shiirs2 rakstīja:

2008-01-24 16:26, GS rakstīja:
Domaju powera lielaka dala ir offisa sedetaju un algas lielakajai dalai ir 300-700 LVL (es tik saku lielakajai dalai), viss ir ok.

Tik neesmu sapratis vienu lietu, naher puse powera brauka ar e39, e38 utt. KA TO VISU VAR PAVILKT un naher tas ir vajadzigs ?


kopsh kura kautkads e38 vai e39 ir labklajibas etalons?


Man paskaitot degvielu, remontus, apdrosinasanas uttt. videji menesi mans necilais E36 izmaksa ~300 LVL. Kaut ari detalas normalas cenas, remontus ari neviens neskruve uz augsu tikai tapec ka dargs auto, ok bendzu rij daudz.
Ka var uzturet e38, e39 pie tadam algam ?

Man, piemēram, e39 ir patapināts firmai- līdz ar to degvielu un remontus maksā firma. Ja tā nebūtu, tad es vai nu brauktu ar e30 vai strādātu citur.
Offline
Staris
24. Jan 2008, 17:10 #622

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Es speciāli pieminēju Ventspili
Tur jau tas prikols, ka Rīgā kāds parastais gurķojas un saņem daudz vairāk nekā Ventspils, Liepājas,Rēzeknes priekšnieks.
Jo tālāk no Rīgas, jo mazākas algas. Varētu padomāt, ka jo tālāk no Rīgas, jo visas preces 30% lētāk.
A ko ta man no valsts darba izvēlēties? Neviens jau nav muļķis un nesēž pa 350ls uz papīra, ja blakus ir darbs ar 400ls uz rokas. Tāds te vienkārši nav
+ prēmijas ir ļoti laba lieta. To katrs darbinieks zin
a zini kā ir, ka šogad paziņo - algas pacels pa tik un tik procentiem (tas cipars ir viencipara skaitlis) + prēmijas nebūs vispār. Kādas emocijas varētu rasties?
ja tev ir 350ls uz papīra un paceļ pa 5% algu. Vai tas nav Godmaņa mīziens sejā?

[ This message was edited by: Staris on 2008-01-24 17:12 ]
Offline
AndrisK
24. Jan 2008, 17:11 #623

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu

Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...
Offline
Neoo
24. Jan 2008, 17:14 #624

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


2008-01-24 17:11, AndrisK rakstīja:
Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...


puse no iepriekšminētajām algām

-----------------

Offline
marihuans
24. Jan 2008, 17:18 #625

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

taa ka es ar katru autinju nebraucu vairaak kaa meenesi un pa meenesi man jaanobrauc max 600km,tad izmaksas ir ljoti mazas

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Peecis
24. Jan 2008, 17:18 #626

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2008-01-24 17:11, AndrisK rakstīja:
Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...

Ko Tu par tiem 200 Ls mēnesī remontē?
Offline
GS
24. Jan 2008, 17:21 #627

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2008-01-24 17:11, AndrisK rakstīja:
Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...


80km x 22 dienas - 1760km/menesi, teiksim paterins videjais 12 l/100km i tago ~211 L kas iznak ~147 LVL, tira degviela bez lizinga, remontiem, kaso, octas, riepam uttt.

Ja sanak 200 LVL tad iedomajos lidz kadai ruckai vins ir nopists

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Peecis
24. Jan 2008, 17:25 #628

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2008-01-24 17:21, GS rakstīja:

2008-01-24 17:11, AndrisK rakstīja:
Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...


80km x 22 dienas - 1760km/menesi, teiksim paterins videjais 12 l/100km i tago ~211 L kas iznak ~147 LVL, tira degviela bez lizinga, remontiem, kaso, octas, riepam uttt.

Ja sanak 200 LVL tad iedomajos lidz kadai ruckai vins ir nopists

Es domāju, ka tas ir bez degvielas domāts...
Offline
GS
24. Jan 2008, 17:26 #629

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

p.s man tiri remontos menesi videji ~100 LVL, un ta padomajot nekas tads unikals neluzt. Pagajuso menesi ~160 LVL puse prieksejas hadenes, ellas, filtri, lamda. Somenes 45 LVL sledzene + nomaina. Ar visu to ka jaunas detalas tiek pirktas ar max atlaidem par ko paldies daziem labiem useriem (publiski tipo nedrikstot), remontets ari tiek labas rokas par labam cenam - seit paldies userim _Gvidis_ un SIA Armeta.
Taka nejedzu ka var E39 tik leti izmaksat

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
osk
24. Jan 2008, 17:27 #630

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

te radiators baigas iedejas bida
atcerējos ka kādu laiku atpakaļ viens useris, laikam Kato, prasīja lai viņam katrs saziedo pa kadiem 20Ls vai vairāk un drīz viņš atdos dubultā. laikam gāja runa par kautkādu sporta kluba būvniecību. mani interesē vai kāds ir iedevis naudu un dabūjis atpakaļ?
Offline
ozo
24. Jan 2008, 17:28 #631

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18896

Braucu ar: Braucu ar


2008-01-24 17:26, adolfs rakstīja:
beidziet chiiksteet


+AA-17
Offline
AndrisK
24. Jan 2008, 17:29 #632

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1873

Braucu ar: Xu


2008-01-24 17:25, Peecis rakstīja:

2008-01-24 17:21, GS rakstīja:

2008-01-24 17:11, AndrisK rakstīja:
Par ko jūs cepaties???
E-39 528 diendienā 80-100km
mēnesī izmaksā ap 200ls protams ja nav jātaisa nekas dižs...


80km x 22 dienas - 1760km/menesi, teiksim paterins videjais 12 l/100km i tago ~211 L kas iznak ~147 LVL, tira degviela bez lizinga, remontiem, kaso, octas, riepam uttt.

Ja sanak 200 LVL tad iedomajos lidz kadai ruckai vins ir nopists

Es domāju, ka tas ir bez degvielas domāts...

Nekas nav nopists, viss ir nomainīts kas ir bijis jānomaina
Offline
sasha_belijs
24. Jan 2008, 17:29 #633

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


2008-01-24 17:26, GS rakstīja:
p.s man tiri remontos menesi videji ~100 LVL, un ta padomajot nekas tads unikals neluzt. Pagajuso menesi ~160 LVL puse prieksejas hadenes, ellas, filtri, lamda. Somenes 45 LVL sledzene + nomaina. Ar visu to ka jaunas detalas tiek pirktas ar max atlaidem par ko paldies daziem labiem useriem (publiski tipo nedrikstot), remontets ari tiek labas rokas par labam cenam - seit paldies userim _Gvidis_ un SIA Armeta.
Taka nejedzu ka var E39 tik leti izmaksat
vot nesaprotu, man e34 gadā remontos aizgāja 400 Ls ieskaitot visas eļļas maiņa uc. sūdus un braucu ar viņu pilnīgā pohujā
Offline
Melvins
24. Jan 2008, 17:31 #634

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

shiirs2...
pēdējie lētie uzturēšanā BMW (nosacīti lētie) ir e34, e36.
sākot ar e38, e39 un uz augšu servisa tāmes ir oij, oij, oij. zinu!, ko redzu apmeklējot Permalat Plus. tur dārgs ir viss!, no plauktiem līdz pat devējiem

un sorry, ja Tu nekad savā auto neesi ielicis apmeklējot servisu ap 200-300Ls - vismaz 1x pa 2 gadiem, tad tas neko īpaši labu par Tevi neliecina.
atvaino!, protams.
bet auto nobraucot noteiktus tkst. km savu nokalpo + detaļas ir jāmaina (it sevišķi ritošā).
neviens man par citu nepārliecinās - buļu kakas.

sorry par
Offline
martink
24. Jan 2008, 17:36 #635

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

Vispār pirms neatkarības darbiniekus motivēja ar represijām un bailēm, tad ideja bija iegūt neatkarību, kur cilvēkus motivē atbilstošs atalgojums un novērtējums, tikai cilvēki ātri aizmirsa, ka progresa pamatā ir atbilstošs atalgojums un sāka ēsties savā starpā, un tā ar teicienu latvietis latvietim latvietis esam pēdējā vietā ES.

Tas ne par velti cilvēki slinki un nolaidīgi - priekš kam censties, ja tas nenes rezultātu.


2008-01-24 16:49, Staris rakstīja:
labākais ir tas, ka uzraksta atlūgumus cilvēki .Paliek brīvas štata vietas. Vietā neviens negrib nākt vai atnāk jaunieši, pastrādā 2 mēneši un tinas prom. Tjip dēl ieraksta CV. Tā neesošā darbinieka darbs ir jādara citam. Vai jums liekas, ka tam, kas dara dubultā, maksā arī dubultā? Nē. Piemet 1/4 uz papīra. Beigu beigās izdomā vienkārši. Mums ir pārāk daudz štatu vietas. Tukšās trūkstošās likvidējam, lai konkrētā iestāde ar to naudu nevarētu rīkoties. Viņiem žēl, ka tā alga, kura pienākas tam neesošajam darbiniekam, tiek iztērēta prēmijās darbiniekiem vai arī kā piemaksas tiem, kas dubultā strādā. Tāpēc likvidē to brīvo vietu, lai naudu nevarētu tērēt. Rezultātā melnā darba darītājiem valsts sektorā darba paliek aizvien vairāk, bet algas nemainās


[ This message was edited by: martink on 2008-01-24 17:36 ]
Offline
snooze
24. Jan 2008, 17:37 #636

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


2008-01-24 17:31, Melvins rakstīja:
shiirs2...
pēdējie lētie uzturēšanā BMW (nosacīti lētie) ir e34, e36.
sākot ar e38, e39 un uz augšu servisa tāmes ir oij, oij, oij. zinu!, ko redzu apmeklējot Permalat Plus. tur dārgs ir viss!, no plauktiem līdz pat devējiem

un sorry, ja Tu nekad savā auto neesi ielicis apmeklējot servisu ap 200-300Ls - vismaz 1x pa 2 gadiem, tad tas neko īpaši labu par Tevi neliecina.
atvaino!, protams.
bet auto nobraucot noteiktus tkst. km savu nokalpo + detaļas ir jāmaina (it sevišķi ritošā).
neviens man par citu nepārliecinās - buļu kakas.

sorry par


+1
Offline
GS
24. Jan 2008, 17:38 #637

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2008-01-24 17:31, Melvins rakstīja:
shiirs2...
pēdējie lētie uzturēšanā BMW (nosacīti lētie) ir e34, e36.
sākot ar e38, e39 un uz augšu servisa tāmes ir oij, oij, oij. zinu!, ko redzu apmeklējot Permalat Plus. tur dārgs ir viss!, no plauktiem līdz pat devējiem

un sorry, ja Tu nekad savā auto neesi ielicis apmeklējot servisu ap 200-300Ls - vismaz 1x pa 2 gadiem, tad tas neko īpaši labu par Tevi neliecina.
atvaino!, protams.
bet auto nobraucot noteiktus tkst. km savu nokalpo + detaļas ir jāmaina (it sevišķi ritošā).
neviens man par citu nepārliecinās - buļu kakas.

sorry par


Nee nu varbut cilvekiem cita uztvere ka jauztur auto, tipo kamer uz prieksu iet un detalas ara nekrit var braukt.
Pa pagajuso gadu esmu nomainijis 95% hadeni sakot ar amjiem atsperem beidzot ar plauktiem un buksem, 2x esmu mainijis ellas filtrus (kas butu taka normali ik pec 10k) , nomainijis sajugu utt (ok nestandarta bet kratoties pa musu korkiem muzs viniem kadi 2 gadi), vel protams nomainijis 4 riepas, nopircis ziemas diskus ar riepam, nomainijis lamdu, kalodkas un vel paris sikumus.

Saja saraksta ir kautkas nereals, neluztos ? Citu menesi 20 LVL, citu 180 LVL, citu neko. Bet polubomu savacas tie 100 lvl videji menesi..

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Peecis
24. Jan 2008, 17:40 #638

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2008-01-24 17:31, Melvins rakstīja:
shiirs2...
pēdējie lētie uzturēšanā BMW (nosacīti lētie) ir e34, e36.
sākot ar e38, e39 un uz augšu servisa tāmes ir oij, oij, oij. zinu!, ko redzu apmeklējot Permalat Plus. tur dārgs ir viss!, no plauktiem līdz pat devējiem

un sorry, ja Tu nekad savā auto neesi ielicis apmeklējot servisu ap 200-300Ls - vismaz 1x pa 2 gadiem, tad tas neko īpaši labu par Tevi neliecina.
atvaino!, protams.
bet auto nobraucot noteiktus tkst. km savu nokalpo + detaļas ir jāmaina (it sevišķi ritošā).
neviens man par citu nepārliecinās - buļu kakas.

sorry par

+1
e38, e39 un jaunākiem 200Ls un vairāk izmaksā katra otrā iebraukšana specializētajā servisā.
Katram jau ir sava izpratne par auto uzturēšanu kārtībā.
Domāju, ka daudziem būtu mutes vaļā, kad pēc kārtīgas diagnostikas ieraudzītu, kas ir jāmaina un kas drīzumā būs jāmaina...
Bet var jau nemainīt, ja sevišķi stipri netek vai negrab...
Offline
gapp
24. Jan 2008, 17:41 #639

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

Nu nez, man e36 318i vidēji izmaksā 200 LVL mēnesī, ierēķinot arī līzingu, degvielu, apdrošināšanu un ņemot vērā, ka nekas īpašs nav plīsis. Reizi pusgadā ritošās diagnostika un eļļas maiņa. Nekas ārkārtējs, bet tie 200 LVL vienalga vidēji salecās. 80 līzings (mēn.) + 80 benzīns (mēn.) + gadā 1x TA + KASKO + OCTA + 2 ritošās diagnostikas + kkādi taisāmi sīkumi + visi gaisa atsvaidzinātāji, logu tīr. šķidrumi, vaski, mazgāšanas utt... Nu 200 LVL vidēji mēnesī aiziet mierīgi neskaitot... Protams, ja neko neliek iekšā un netaisa un izbrauc 1x nedēļā, tad tā izdevumu tāme varētu būt attiecīgi mazāka...
Offline
daticho
24. Jan 2008, 17:41 #640

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11395

Braucu ar: FN-15

Vot čitaju i ņeglagoļu...

braucu ar E39, pa 4. mēnešiem ir nomainīts
1.loga apmizeja motorins (6,- LVL)
2.akumulators (60,- LVL)
3.gaisa filtrs (8,- LVL)
4.šotkas (10,-LVL, šeit pārdevējs pats sevi appisa )
Kopā: 84,- LVL

Kur jūs raujat tos 200-300,- LVL mēnesī!?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo