Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
uudensputns
03. Feb 2013, 12:58 #6181

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Feb 2013, 11:21:39 Laoshi rakstīja:

03 Feb 2013, 11:19:05 PASSATizhi rakstīja:
startēšana uz gāzes nav ieteicama arī 1-2. jo membrāna reduktorā daudz atrāk izgeigsies


Cik ātri izbeigsies un cik maksā remkomplekts? Ja tas notiek 2x gadā un ietaupās 60Ls uz benzīnu, tad tas ir to vērts

Btw, čomaks golfu šķiļ uz gāzi līdz -5 -10, pa gadu nekas nav noticis, ap bākas korķi ir sūna saaugusi


Ir vēl viena zapte-benciņa saimniecība izžūst un tad,kad pienāk melnais mirklis un jārūc uz dārgās degvielas,tas dampis vispār atsakās darboties.Ir man pašam bijušas plītiņas,kuras pat pie -20 šķīla uz gāzi,tik braukt nedrīkstēja uzreiz.
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 13:02 #6182

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Feb 2013, 12:55:18 kexxx rakstīja:
cik ir eksperimentēts, kamēr nav iesilis līdz kādiem grādiem +20, pārslēdzoties tukšgaitā vēl kaut kā strādā, bet mēģinot palielināt apgriezienus- noslāpst nafik...

jautājums- kāpēc?


Gāze pārāk auksta-reduktorā neiztvaiko pietiekamā dauzumā,jo gāzes iešpricei un plītiņai ir atšķirīgi reduktori.
Offline
Laoshi
03. Feb 2013, 13:03 #6183

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Ir taču kompji, kas pieļauj "avārijas" auksto startu...
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 13:05 #6184

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Feb 2013, 13:02:17 uudensputns rakstīja:

03 Feb 2013, 12:55:18 kexxx rakstīja:
cik ir eksperimentēts, kamēr nav iesilis līdz kādiem grādiem +20, pārslēdzoties tukšgaitā vēl kaut kā strādā, bet mēģinot palielināt apgriezienus- noslāpst nafik...

jautājums- kāpēc?


Gāze pārāk auksta-reduktorā neiztvaiko pietiekamā dauzumā,jo gāzes iešpricei un plītiņai ir atšķirīgi reduktori.


spiediens gāzei nekrītas, līdz ar to daudzums tur ir pietiekams
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 13:13 #6185

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


Tu pats tikko atbildēji.
Iešprice veidota tā,ka pirms sprauslām ir spiediens,sistēma rēķināts,ka būs gāzei 40 grādu temperatūra,tad tās koncentrācija ir pietiekama.
Plītiņa darbojas pēc cita principa-gāzi motors iesūc pats.Reduktora uzdevums ir nodrošināt tās iztvaikošanu un lai viss pūtiens no balona pa taisno nenonāk stobros.
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 13:14 #6186

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Feb 2013, 13:03:07 Laoshi rakstīja:
Ir taču kompji, kas pieļauj "avārijas" auksto startu...


Jā,bet ne negatīvās temperatūrās un tāpat ir motors jāpasilda,uzreiz braukt nedrīkst.
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 13:22 #6187

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Feb 2013, 13:13:31 uudensputns rakstīja:

Tu pats tikko atbildēji.
Iešprice veidota tā,ka pirms sprauslām ir spiediens,sistēma rēķināts,ka būs gāzei 40 grādu temperatūra,tad tās koncentrācija ir pietiekama.
Plītiņa darbojas pēc cita principa-gāzi motors iesūc pats.Reduktora uzdevums ir nodrošināt tās iztvaikošanu un lai viss pūtiens no balona pa taisno nenonāk stobros.


zināji, ka gāzei pie zemākas temperatūras ir lielāks blīvums?
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 13:54 #6188

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Feb 2013, 13:22:02 kexxx rakstīja:

03 Feb 2013, 13:13:31 uudensputns rakstīja:

Tu pats tikko atbildēji.
Iešprice veidota tā,ka pirms sprauslām ir spiediens,sistēma rēķināts,ka būs gāzei 40 grādu temperatūra,tad tās koncentrācija ir pietiekama.
Plītiņa darbojas pēc cita principa-gāzi motors iesūc pats.Reduktora uzdevums ir nodrošināt tās iztvaikošanu un lai viss pūtiens no balona pa taisno nenonāk stobros.


zināji, ka gāzei pie zemākas temperatūras ir lielāks blīvums?


LAbi,kļūdījos izteicienos,bet domu saprati.
Tev taču arī nevar rīklē iegāzt puslitru uzreiz,aizrīsies kā likts...
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 13:56 #6189

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Feb 2013, 13:54:03 uudensputns rakstīja:

03 Feb 2013, 13:22:02 kexxx rakstīja:

03 Feb 2013, 13:13:31 uudensputns rakstīja:

Tu pats tikko atbildēji.
Iešprice veidota tā,ka pirms sprauslām ir spiediens,sistēma rēķināts,ka būs gāzei 40 grādu temperatūra,tad tās koncentrācija ir pietiekama.
Plītiņa darbojas pēc cita principa-gāzi motors iesūc pats.Reduktora uzdevums ir nodrošināt tās iztvaikošanu un lai viss pūtiens no balona pa taisno nenonāk stobros.


zināji, ka gāzei pie zemākas temperatūras ir lielāks blīvums?


LAbi,kļūdījos izteicienos,bet domu saprati.
Tev taču arī nevar rīklē iegāzt puslitru uzreiz,aizrīsies kā likts...


bet tas nepaskaidro, kāpēc tad neaizrijas vecās iekārtas, jo tām fizikas likumi ir tieši tādi paši
Offline
RaL
03. Feb 2013, 14:01 #6190

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3571

Braucu ar: kruīzu

cik apmēram maksā uzlikt normālu gāzes iekārtu e46 6 cilindrniekam?
uzpildes korķis zem bākas vāciņa, balons rezerves riteņa vietā...
un cik liels balons iet iekšā? 50l?

interesē samazināt ikdienas degvielas tēriņus
Offline
HaL
03. Feb 2013, 14:05 #6191

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

cik jūs fiziski varat iepildīt savos 63L balonos?
cik dzirdu apkārt, tad 50L visiem normāli lien, man nekad vairāk par 44L nav sanācis un tas pats ir "spiežot" parasti 42L gan jau gāze neieslēdzas vairs braucot!

[ Šo ziņu laboja HaL, 03 Feb 2013, 14:05:38 ]



-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 14:07 #6192

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Laba iekārta ar tevis nosauktajām pašsaprotamajām lietām ap 660 ls.
Var,protams,atrast lētāk,bet tad nesaki ka gāze slikta...
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 14:09 #6193

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Feb 2013, 14:05:21 HaL rakstīja:
cik jūs fiziski varat iepildīt savos 63L balonos?
cik dzirdu apkārt, tad 50L visiem normāli lien, man nekad vairāk par 44L nav sanācis un tas pats ir "spiežot" parasti 42L gan jau gāze neieslēdzas vairs braucot!

Nepareizi ielikts vai nepareizais multivārsts balonā.
Offline
HaL
03. Feb 2013, 14:14 #6194

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23635

Braucu ar: Turbo

labi, braukšu pie koijota lai skatās, thx

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
PASSATizhi
03. Feb 2013, 14:29 #6195

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


03 Feb 2013, 13:13:31 uudensputns rakstīja:

Tu pats tikko atbildēji.
Iešprice veidota tā,ka pirms sprauslām ir spiediens,sistēma rēķināts,ka būs gāzei 40 grādu temperatūra,tad tās koncentrācija ir pietiekama.
Plītiņa darbojas pēc cita principa-gāzi motors iesūc pats.Reduktora uzdevums ir nodrošināt tās iztvaikošanu un lai viss pūtiens no balona pa taisno nenonāk stobros.
jopcik, tad jau mans turbo ar plītiņu darbojas pret fiziku
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 15:28 #6196

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Nebūt ne-maisītājs,ja to papēta uzmanīgi,izveidots kā ežektors.
Offline
demis1
03. Feb 2013, 16:24 #6197

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:


02 Feb 2013, 22:17:33 demis1 rakstīja:
Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks

Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri

Jautajums !

-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )

Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?

starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!


Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .

Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..



Tad ko ?!!

- 2 paudzes gazu sistema ?
- 3 paudzes gazes sistemu ?

- 4 paudze atkriit manupraat
Offline
nagla
03. Feb 2013, 16:56 #6198

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


03 Feb 2013, 16:24:08 demis1 rakstīja:

02 Feb 2013, 22:17:33 demis1 rakstīja:
Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks

Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri

Jautajums !

-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )

Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?

starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!


Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .

Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..



Tad ko ?!!

- 2 paudzes gazu sistema ?
- 3 paudzes gazes sistemu ?

- 4 paudze atkriit manupraat
3 ari atkrit! jo tas ir tads pats murgs ka kakatroniks! vispar kads tadu uzstada LV?
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 17:11 #6199

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Feb 2013, 16:24:08 demis1 rakstīja:

02 Feb 2013, 22:17:33 demis1 rakstīja:
Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks

Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri

Jautajums !

-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )

Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?

starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!


Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .

Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..



Tad ko ?!!

- 2 paudzes gazu sistema ?
- 3 paudzes gazes sistemu ?

- 4 paudze atkriit manupraat


ja tev tiešām tik ļoti žēl to 150 ls, tad pārdod nahren to bumeru un nopērc kādu 1.2 dīzeli!
likt otro paaudzi, čakarēties ar regulēšanu, smirdoņu, iespējamo babah kolektorā, patēriņu utt... tas ir

[ Šo ziņu laboja kexxx, 03 Feb 2013, 17:13:03 ]

Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 17:30 #6200

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


03 Feb 2013, 16:24:08 demis1 rakstīja:

02 Feb 2013, 22:17:33 demis1 rakstīja:
Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks

Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri

Jautajums !

-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )

Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?

starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!


Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .

Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..



Tad ko ?!!

- 2 paudzes gazu sistema ?
- 3 paudzes gazes sistemu ?

- 4 paudze atkriit manupraat


Kāpēc atkrīt?Naudas žēl?
Ar kādien 650 ls jārēķinas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo