Autors | Ziņojums |
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
| Viņi nodrošina framework, kurā darboties. Viņu uzdevums nav uzspiest tā izpildi. Tam ir tiesa vai Paterētāju strīdu komisija un talāk jau policija, ja pārdevējs atsakās sadarboties
Tiesā šim ir paredzēta vienkāršota procedūra. Tā kā šis viss tikai sāk veidoties, protams, ka sākumā liekas, ka nekas nestrādā. Bet pēc pirmajiem gadījumiem tas kļūs tikai normāli. Paliks tikai tie pārdevēji, kuri spēs nodrošināt kvalitāti, vai arī tie, kuriem būs enerģija visu laiku mēģināt apist sistēmu. Parastie rumbulnieki nav ne vienā ne otrā kategorijā |
Offline | |
|
Deivid | |
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Saprotu kā šie noteikumi var atbilst jaunai precei, bet ne jau lietotai. Kur tur ir atsauce uz šo un kaut kādi kritēriji? |
Offline | |
|
aep_det | |
Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man ar Cityparks visu laiku 'izruķī' |
Offline | |
|
abyss | |
Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8252
Braucu ar: e39 523
|
26 May 2023, 10:03:23 @Deivid rakstīja:
Saprotu kā šie noteikumi var atbilst jaunai precei, bet ne jau lietotai. Kur tur ir atsauce uz šo un kaut kādi kritēriji?
Jaunai precei taču ir standarta 2 gadu garantija.
Pirms tam es PTAC linku biju iemetis. Tur nav tiešs panta citāts, bet viss, kas tur ir rakstīts, tas ir, lai labāk patērētājs izprastu jauno likumu.
"Patērētāju tiesību aizsardzības likumā sniegts jauns preces atbilstības līguma noteikumiem definējums." Reku arī pats likums.
Ja Tu lasītu visu, kas tur rakstīts, tālak ir rakstīts, KAD prece ir uzskatāma par neatbilstošu.
Ja pēc 360 dienām iesi sūdzēties, ka nodilušas bremzes, tad neko daudz neuzvarēsi, jo tā ir standarta dilstoša detaļa, ko arī jaunai mašīnai neviens par garantiju nemaina. Ja iesi ar sūdzību, ka kārba beigta, tad jāmaina. Tu taču pats sajūti atšķirību? Bieži būs vajadzīgs arī eksperta slēdziens. Ja eksperts nolems, ka defekts radies klienta nevērības vai nepareizas lietošanas dēļ, tad pats vainīgs. Piemēram, laicīgi nenovērsa to, ka nav antifrīza, vai hz, kas vēl.
P.S placim joprojām pieder džokers - bankrots. Un nākošajā dienā jauns SIA [ Šo ziņu laboja abyss, 26 May 2023, 10:16:14 ] |
Offline | |
|
esteban | |
Kopš: 10. Sep 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: N57
|
26 May 2023, 10:03:23 @Deivid rakstīja:
Saprotu kā šie noteikumi var atbilst jaunai precei, bet ne jau lietotai. Kur tur ir atsauce uz šo un kaut kādi kritēriji?
Par patērētāju tiesībām, iegādājoties lietotu preci
Patērētāju tiesību aizsardzības likums nenošķir patērētāja tiesības, ja ir iegādāta jauna vai lietota prece. Patērētāju tiesību aizsardzības likums paredz, ka patērētājam ir tiesības divu gadu laikā vērsties pie pārdevēja par preces neatbilstību līguma noteikumiem gan tad, ja iegādāta jauna prece, gan tad, ja patērētājs ir iegādājies lietotu preci. Pārdevēja sniegtā informācija par prasību pieteikšanu termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, ja iegādāta lietota prece, piemēram, sešu mēnešu laikā no iegādes brīža, nav saistoša patērētājam.
Likumā noteiktās patērētāju tiesības attiecas arī uz lietotām precēm!
Vienlaikus jāpievērš uzmanība lietotas preces aprakstam jeb informācijai, ko par preci sniedz pārdevējs. Pārdevējam pirms lietotas preces pārdošanas ir jāinformē patērētājs par visiem preces defektiem, ja tādi pastāv. Savukārt, ja pārdevējs par šiem defektiem patērētāju nav informējis, tad pārdevējs ir atbildīgs par preces neatbilstību līguma noteikumiem saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
Pārdevējs ir atbildīgs par lietotas preces defektiem, ja par tiem nav informējis patērētāju!
|
Offline | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
26 May 2023, 10:03:23 @Deivid rakstīja:
Saprotu kā šie noteikumi var atbilst jaunai precei, bet ne jau lietotai. Kur tur ir atsauce uz šo un kaut kādi kritēriji?
Skaidrs, ka ne. Placis, uzturot savu labo tēlu, var iedot garantiju, bet tā nav spiesta lieta.
Izlasiet mobile visu tekstu sludinājumā. Nopirki, samaksāji - tālāk PN |
Offline | |
|
esteban | |
Kopš: 10. Sep 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 41
Braucu ar: N57
|
26 May 2023, 10:09:04 @aep_det rakstīja:
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man ar Cityparks visu laiku 'izruķī'
pastāstīsi vairāk? |
Offline | |
|
aep_det | |
Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
26 May 2023, 10:16:35 @esteban rakstīja:
26 May 2023, 10:09:04 @aep_det rakstīja:
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man ar Cityparks visu laiku 'izruķī'
pastāstīsi vairāk?
Sāc no šīs lapas un ej uz priekšu, domāju palīdzēs.
https://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=2...tart=360#6316115[ Šo ziņu laboja aep_det, 26 May 2023, 10:21:29 ] |
Offline | |
|
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7363
Braucu ar: muti
|
26 May 2023, 10:09:04 @aep_det rakstīja:
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man ar Cityparks visu laiku 'izruķī'
Nu tas ir pozitīvi, bet nu par tiem parkiem laikam ir tik daudz sūdzību ka grūti nedarīt neko un acīmredzot jau ir izstrādāti rīcības šabloni dažādām situācijām
Nu es viņiem personīgi vairākas reizes esmu sūtījis acīmredzamu apčakarējienu, vai nu neko neatbild, vai kaut ko no sērijas "paldies, sazināsimies ar komersantu"...Un nekas nenotiek protams
Labākais piemērs viņu nekam nederībai ir SENUKAI
Es pat nerunāšu par kaut kādu preventīvu darbību no viņu pašu puses[ Šo ziņu laboja wanksta, 26 May 2023, 10:29:53 ] |
Offline | |
|
Output | |
Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 527
Braucu ar: G20
|
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man 3 vai 4 reizes ir palīdzējuši no AirBaltic piedzīt kompensāciju par atceltiem reisiem. Tā ka sūdzību par viņiem nav. |
Offline | |
|
Arsmens | |
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Tā eksplodēja Vācijā
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dxcfe.html |
Offline | |
|
Staris | |
Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
|
27 May 2023, 19:10:18 @Arsmens rakstīja:
Tā eksplodēja Vācijā
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/525/dxcfe.html
Kā tur pirmais pircējs spēja atļauties ādas salonu un automātu?
Bet normālai klimata kontrolei nauda nebij
5. Laba komplektācijā. [ Šo ziņu laboja Staris, 27 May 2023, 19:22:49 ] |
Offline | |
|
wheelie | |
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
26 May 2023, 10:32:32 @Output rakstīja:
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man 3 vai 4 reizes ir palīdzējuši no AirBaltic piedzīt kompensāciju par atceltiem reisiem. Tā ka sūdzību par viņiem nav.
un man no SmartLynx
----------------- 8) |
Offline | |
|
alnisg | |
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
|
28 May 2023, 07:42:06 @wheelie rakstīja:
26 May 2023, 10:32:32 @Output rakstīja:
26 May 2023, 09:50:02 @wanksta rakstīja:
Ptac vispār ir kaut kāds parodiju kantoris, hvz kurš ir tas brīdis kad no viņiem vispār kaut ko var sagaidīt izņemot interviju bez tabu
Man 3 vai 4 reizes ir palīdzējuši no AirBaltic piedzīt kompensāciju par atceltiem reisiem. Tā ka sūdzību par viņiem nav.
un man no SmartLynx
Es, zināmā mērā pateicoties viņiem, esmu vairākus nopirktus brāķus/feikus apmainījis pret lietojamiem... arī citādi visai bezcerīgās situācijās, kad pārdevējs un garantijas labotāja eksperta atzinumā rakstītīja, ka es pats vainīgs pie ķibelēm... |
Offline | |
|
Atizz | |
Kopš: 03. Jan 2010
Ziņojumi: 307
Braucu ar: e91
| Kāds zina kaut ko par šo auto vai pašu pārdeveju?
ss.lv
Tiek meklēts kaut kas līdzīgs, var piedāvāt arī F31, F34 - automātu, dīzeli |
Offline | |
|
desadesa | |
Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
31 May 2023, 13:19:52 @Atizz rakstīja:
Kāds zina kaut ko par šo auto vai pašu pārdeveju?
ss.lv
Tiek meklēts kaut kas līdzīgs, var piedāvāt arī F31, F34 - automātu, dīzeli
aizbrauc uz moller lietoti auto, izgāz 1x ar golfu un 1x ar pasātu |
Offline | |
|
|
ritvarsox | |
Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2026
Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu
| BMW e91 335d
Ir kāds info?
Pēc vin netā[ Šo ziņu laboja ritvarsox, 02 Jun 2023, 19:03:56 ] |
Offline | |
|
Depijs | |
Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 455
Braucu ar: LC120
|
02 Jun 2023, 15:26:21 @ritvarsox rakstīja:
BMW e91 335d
Ir kāds info?
Nevajag Tev to auto. Tur viss info jau ir sludinājumā. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7062
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| ģenerators un drosele jau nu gan baigā problēma Bamperi tak arī nav nekāda traģēdija, tikai, visticamāk, tur vēl 175 lietas nav pateiktas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Depijs | |
Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 455
Braucu ar: LC120
|
02 Jun 2023, 16:11:06 @RSAWorkshop rakstīja:
ģenerators un drosele jau nu gan baigā problēma Bamperi tak arī nav nekāda traģēdija, tikai, visticamāk, tur vēl 175 lietas nav pateiktas
Tur jau tas stāsts, ja startā ir šīs problēmas, tad reāli kas vēl tur darās |
Offline | |
|