Autors | Ziņojums |
uudensputns | 29. Jan 2013, 21:05 |
#6161
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
29 Jan 2013, 19:34:39 andersons9255 rakstīja:
kaads var paliidzeet??? valtek 3OM sprauslaam ja nomaina taas atsperiites vinjas nav kautkaa jaaregulee??? jo vecaas bija 3 viena garuma un 3 atkal cita garum!!!????
Gribi pačakarēties - kalibrē.Kalibrēšanas ierīce maksā ap 70 ls.Krievi un leiši tos lētučus liek kāliem,kalibrē un berzē rokas,ka lēti sanākusi iekārta un lēta apkope.Man,ja gribas ar smalkmehāniku nodarboties,ir kāds rokaspulkstenis salabojams... ,sprauslas uz auto ir jāliek tādas,lai nav ar tām jāčakarējas un tās ir omvl,hana,keihin.
Pārējās jau prasa vairāk vai mazāk uzmanības,speciālus filtrus barracuda(ām) un matrix(am).[ Šo ziņu laboja uudensputns, 29 Jan 2013, 21:07:01 ] |
Offline | |
|
GT | 30. Jan 2013, 19:26 |
#6162
|
|
Kopš: 31. Jul 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 172
Braucu ar: Kia Sportage, YZF 750 R
| O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
Gāze varetu but vainiga vai jaskataas kkas ar to pasu sensoru un nevar sasaistit ar LPG sistemu, 2x reiz jau izmeta pedeja menesa laika.[ Šo ziņu laboja GT, 30 Jan 2013, 19:26:44 ] |
Offline | |
|
ReG | 30. Jan 2013, 20:11 |
#6163
|
|
Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
| labadiena. man jautājums vai šadi vertikāli var ielikt lpg balonu. cik tas droši un likumiigi??
bilde piemēram:
[ Šo ziņu laboja ReG, 30 Jan 2013, 20:15:30 ] |
Offline | |
|
uudensputns | 30. Jan 2013, 22:18 |
#6164
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
30 Jan 2013, 19:26:25 GT rakstīja:
O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
Gāze varetu but vainiga vai jaskataas kkas ar to pasu sensoru un nevar sasaistit ar LPG sistemu, 2x reiz jau izmeta pedeja menesa laika.
Kas par auto/iekārtu/sprauslām?
Uz benzīna arī? |
Offline | |
|
uudensputns | 30. Jan 2013, 22:19 |
#6165
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
|
30 Jan 2013, 20:11:47 ReG rakstīja:
labadiena. man jautājums vai šadi vertikāli var ielikt lpg balonu. cik tas droši un likumiigi??
bilde piemēram:
Var.Tikai tam jābūt balonam,kurš ir paredzēts tā likt,turklāt vajadzīgs attiecīgs multivārsts. |
Offline | |
|
Vecais | 30. Jan 2013, 23:49 |
#6166
|
|
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
30 Jan 2013, 20:11:47 ReG rakstīja:
labadiena. man jautājums vai šadi vertikāli var ielikt lpg balonu. cik tas droši un likumiigi??
Var ja ražotāj ir paredzējis.. attiecīgi šādam mērķim tiek ražoti speciāli baloni - vertikāls toriodāls ar stiprinājumiem grīdā.
^uzstādīt reizēm ir
Šāda tipa baloniem ir savs multivārts... kopsummā pasākums izmaksā x2++ salīdzinot ar parastu balonu.
Ja balonu plānots uzstādīt bagāžas nodalījumā(nevis verikālā rezerves rata vietā) ir vērts apsvērt domu par šauro cilindru
[ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Jan 2013, 23:50:43 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Janis_H | 31. Jan 2013, 20:38 |
#6167
|
|
Kopš: 17. Dec 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: 330d tour.
| Normālu gāzes iekārtu(Ls 300+)un nekādu problēmu - visas motoru ''izžūšanas'' utt. mīti ir muļķības. Te vienīgi ir matemātikas jautājums, cik ātri tas atmaksāsies.
__________________________________________________
www.hipo.lv |
Offline | |
|
Riibeklis | 31. Jan 2013, 22:40 |
#6168
|
|
Kopš: 10. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 193
Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ
| BRC iekārta uz audi A4 1.8T (4 paaudze)
Nepārslēdzās no bendzina uz gāzi (gāzes panelī deg dzeltenā lampiņa)
Kurā katori lai griežās pēc palīdzības ? (iekarta nav likta LV)
Vajadzētu diezgan steidzami [ Šo ziņu laboja Riibeklis, 31 Jan 2013, 22:45:45 ] |
Offline | |
|
|
norge | 02. Feb 2013, 20:06 |
#6169
|
|
Kopš: 16. Apr 2010
No: Cēsis
Ziņojumi: 801
Braucu ar: Ne ar BMW
| Labvakar - jautajums tāds cik lielu gazes balonu dabu iekša 2001g 4 golfam zapaskas vietā, pasreiz varu uzpildit 35-36l. ar kuriem varu nobrauk pa štrāsi 400 km 2.0 motors, vajadzetu lielākiem atālumiem ar vienu pildišanu, vai ari šis patēriņš pa lielu(holandes gazes iekārta) |
Offline | |
|
demis1 | 02. Feb 2013, 22:17 |
#6170
|
|
Kopš: 24. Jun 2012
Ziņojumi: 246
Braucu ar:
| Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks
Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri
Jautajums !
-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )
Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?
starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!
Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .
Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..[ Šo ziņu laboja demis1, 02 Feb 2013, 22:18:04 ] |
Offline | |
|
nagla | 03. Feb 2013, 10:41 |
#6171
|
|
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
02 Feb 2013, 22:17:33 demis1 rakstīja:
Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks
Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri
Jautajums !
-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )
Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?
starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!
Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .
Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..
3 pauudze ir mehaniskais inzhektors! tu drizak domaji 2 paaudzi(1 paaudze ar elektroniku) ar mikseri pirms iepludes! 2 pauzdei ir plus ka var startet uzreiz uz gazes ! bet 4 paaudzei japagaida lidz motors uzsilst lidz kadi 40'c(atkarigs no iestatijumiem) bet jaudas zina un ekonomija vaidzetu parspet 2 paaudzi! isiem gabaliem butu ieteicamaka 2 paaudze! jo 4 pateres daudz benzina pirms parslegshanas,ja vispar paspes parslegties ja tikai lidz darbam janobrauc pars km![ Šo ziņu laboja nagla, 03 Feb 2013, 10:46:40 ] |
Offline | |
|
PASSATizhi | 03. Feb 2013, 11:19 |
#6172
|
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| startēšana uz gāzes nav ieteicama arī 1-2. jo membrāna reduktorā daudz atrāk izgeigsies |
Offline | |
|
Laoshi | 03. Feb 2013, 11:21 |
#6173
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
03 Feb 2013, 11:19:05 PASSATizhi rakstīja:
startēšana uz gāzes nav ieteicama arī 1-2. jo membrāna reduktorā daudz atrāk izgeigsies
Cik ātri izbeigsies un cik maksā remkomplekts? Ja tas notiek 2x gadā un ietaupās 60Ls uz benzīnu, tad tas ir to vērts
Btw, čomaks golfu šķiļ uz gāzi līdz -5 -10, pa gadu nekas nav noticis, ap bākas korķi ir sūna saaugusi[ Šo ziņu laboja Laoshi, 03 Feb 2013, 11:23:20 ] |
Offline | |
|
RalfsS | 03. Feb 2013, 12:17 |
#6174
|
|
Kopš: 02. Sep 2011
Ziņojumi: 358
Braucu ar: E93
| Sveiki.
Ir m60b30 ar 4.paaudzes gāzes iekārtu.
Tika mainīts ieplūdes kolektors un vajag uz jaunā atkal uzlikt gāzi.
Pie kā un pa cik varētu to izdarīt?
|
Offline | |
|
kexxx | 03. Feb 2013, 12:26 |
#6175
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē? |
Offline | |
|
NautMEN | 03. Feb 2013, 12:32 |
#6176
|
|
Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 158
Braucu ar:
|
03 Feb 2013, 12:26:30 kexxx rakstīja:
kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?
Tāpēc maisītāju nesabojāsi, bet sprauslas sabojāsi |
Offline | |
|
|
kexxx | 03. Feb 2013, 12:45 |
#6177
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Feb 2013, 12:32:59 NautMEN rakstīja:
03 Feb 2013, 12:26:30 kexxx rakstīja:
kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?
Tāpēc maisītāju nesabojāsi, bet sprauslas sabojāsi
jautājums nebija par iekārtas sabojāšanu, bet kāpēc tas motors vnk neiet |
Offline | |
|
Laoshi | 03. Feb 2013, 12:49 |
#6178
|
|
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
03 Feb 2013, 12:45:10 kexxx rakstīja:
03 Feb 2013, 12:32:59 NautMEN rakstīja:
03 Feb 2013, 12:26:30 kexxx rakstīja:
kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?
Tāpēc maisītāju nesabojāsi, bet sprauslas sabojāsi
jautājums nebija par iekārtas sabojāšanu, bet kāpēc tas motors vnk neiet
Sveces nomaini, tad ies arī uz cold start. Es aukstumā labi jūtu, kad sveces iet uz beigām, sāk raustīt arī uz benzīna, par gāzi nemaz nerunājot. |
Offline | |
|
uudensputns | 03. Feb 2013, 12:51 |
#6179
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Cēsis
Ziņojumi: 690
Braucu ar: zviedru tanku
| Gāzes kompis neļauj pārslēgties,kamēr nav sasniegta noteikta temperatūra.
Apiet to var tikai tad,ja izmaina vadības progu blokā,bet sprauslām līdz ar to beigas. |
Offline | |
|
kexxx | 03. Feb 2013, 12:55 |
#6180
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| cik ir eksperimentēts, kamēr nav iesilis līdz kādiem grādiem +20, pārslēdzoties tukšgaitā vēl kaut kā strādā, bet mēģinot palielināt apgriezienus- noslāpst nafik...
jautājums- kāpēc? |
Offline | |
|