Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
uudensputns
29. Jan 2013, 21:05 #6161

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


29 Jan 2013, 19:34:39 andersons9255 rakstīja:
kaads var paliidzeet??? valtek 3OM sprauslaam ja nomaina taas atsperiites vinjas nav kautkaa jaaregulee??? jo vecaas bija 3 viena garuma un 3 atkal cita garum!!!????

Gribi pačakarēties - kalibrē.Kalibrēšanas ierīce maksā ap 70 ls.Krievi un leiši tos lētučus liek kāliem,kalibrē un berzē rokas,ka lēti sanākusi iekārta un lēta apkope.Man,ja gribas ar smalkmehāniku nodarboties,ir kāds rokaspulkstenis salabojams... ,sprauslas uz auto ir jāliek tādas,lai nav ar tām jāčakarējas un tās ir omvl,hana,keihin.
Pārējās jau prasa vairāk vai mazāk uzmanības,speciālus filtrus barracuda(ām) un matrix(am).

[ Šo ziņu laboja uudensputns, 29 Jan 2013, 21:07:01 ]

Offline
GT
30. Jan 2013, 19:26 #6162

Kopš: 31. Jul 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 172

Braucu ar: Kia Sportage, YZF 750 R

O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)

Gāze varetu but vainiga vai jaskataas kkas ar to pasu sensoru un nevar sasaistit ar LPG sistemu, 2x reiz jau izmeta pedeja menesa laika.

[ Šo ziņu laboja GT, 30 Jan 2013, 19:26:44 ]

Offline
ReG
30. Jan 2013, 20:11 #6163

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d

labadiena. man jautājums vai šadi vertikāli var ielikt lpg balonu. cik tas droši un likumiigi??
bilde piemēram:

[ Šo ziņu laboja ReG, 30 Jan 2013, 20:15:30 ]

Offline
uudensputns
30. Jan 2013, 22:18 #6164

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


30 Jan 2013, 19:26:25 GT rakstīja:
O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)

Gāze varetu but vainiga vai jaskataas kkas ar to pasu sensoru un nevar sasaistit ar LPG sistemu, 2x reiz jau izmeta pedeja menesa laika.

Kas par auto/iekārtu/sprauslām?
Uz benzīna arī?
Offline
uudensputns
30. Jan 2013, 22:19 #6165

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


30 Jan 2013, 20:11:47 ReG rakstīja:
labadiena. man jautājums vai šadi vertikāli var ielikt lpg balonu. cik tas droši un likumiigi??
bilde piemēram:




Var.Tikai tam jābūt balonam,kurš ir paredzēts tā likt,turklāt vajadzīgs attiecīgs multivārsts.
Offline
Vecais
30. Jan 2013, 23:49 #6166

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


30 Jan 2013, 20:11:47 ReG rakstīja:
labadiena. man jautājums vai šadi vertikāli var ielikt lpg balonu. cik tas droši un likumiigi??

Var ja ražotāj ir paredzējis.. attiecīgi šādam mērķim tiek ražoti speciāli baloni - vertikāls toriodāls ar stiprinājumiem grīdā.



^uzstādīt reizēm ir



Šāda tipa baloniem ir savs multivārts... kopsummā pasākums izmaksā x2++ salīdzinot ar parastu balonu.

Ja balonu plānots uzstādīt bagāžas nodalījumā(nevis verikālā rezerves rata vietā) ir vērts apsvērt domu par šauro cilindru

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 30 Jan 2013, 23:50:43 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Janis_H
31. Jan 2013, 20:38 #6167

Kopš: 17. Dec 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10

Braucu ar: 330d tour.

Normālu gāzes iekārtu(Ls 300+)un nekādu problēmu - visas motoru ''izžūšanas'' utt. mīti ir muļķības. Te vienīgi ir matemātikas jautājums, cik ātri tas atmaksāsies.
__________________________________________________
www.hipo.lv
Offline
Riibeklis
31. Jan 2013, 22:40 #6168

Kopš: 10. Oct 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 193

Braucu ar: Hyundai i20 / A4 1.8TQ

BRC iekārta uz audi A4 1.8T (4 paaudze)

Nepārslēdzās no bendzina uz gāzi (gāzes panelī deg dzeltenā lampiņa)

Kurā katori lai griežās pēc palīdzības ? (iekarta nav likta LV)


Vajadzētu diezgan steidzami

[ Šo ziņu laboja Riibeklis, 31 Jan 2013, 22:45:45 ]

Offline
norge
02. Feb 2013, 20:06 #6169

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 801

Braucu ar: Ne ar BMW

Labvakar - jautajums tāds cik lielu gazes balonu dabu iekša 2001g 4 golfam zapaskas vietā, pasreiz varu uzpildit 35-36l. ar kuriem varu nobrauk pa štrāsi 400 km 2.0 motors, vajadzetu lielākiem atālumiem ar vienu pildišanu, vai ari šis patēriņš pa lielu(holandes gazes iekārta)
Offline
demis1
02. Feb 2013, 22:17 #6170

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks

Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri

Jautajums !

-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )

Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?

starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!


Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .

Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..

[ Šo ziņu laboja demis1, 02 Feb 2013, 22:18:04 ]

Offline
nagla
03. Feb 2013, 10:41 #6171

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


02 Feb 2013, 22:17:33 demis1 rakstīja:
Tatad gribot negribot ir ..
1.- jamaina auto vai
2. - japadara ekonoiskaks

Auto - BMW 320 91 g e36 6 cilindri

Jautajums !

-4 paudzes gazes iekarta ?
Vai
-Gazes iekarta ar 1 spruslu 1 pirms kolektora ( 3 paudze ? )

Vai sim modelim buus liela atskiriba atarp to 3 un 4 paudzi ? paterina zina ?

starp to 3 un 4 ir kadi `150 Ls starpiba manliekas .. ?!


Un kads nevar pateikt aptuvenu izcenojumu sadai masiinai uz 4 paudzi un uz to vienu sprauslu .

Intrese ari kads kas varetu uzstadit ..
3 pauudze ir mehaniskais inzhektors! tu drizak domaji 2 paaudzi(1 paaudze ar elektroniku) ar mikseri pirms iepludes! 2 pauzdei ir plus ka var startet uzreiz uz gazes ! bet 4 paaudzei japagaida lidz motors uzsilst lidz kadi 40'c(atkarigs no iestatijumiem) bet jaudas zina un ekonomija vaidzetu parspet 2 paaudzi! isiem gabaliem butu ieteicamaka 2 paaudze! jo 4 pateres daudz benzina pirms parslegshanas,ja vispar paspes parslegties ja tikai lidz darbam janobrauc pars km!

[ Šo ziņu laboja nagla, 03 Feb 2013, 10:46:40 ]

Offline
PASSATizhi
03. Feb 2013, 11:19 #6172

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

startēšana uz gāzes nav ieteicama arī 1-2. jo membrāna reduktorā daudz atrāk izgeigsies
Offline
Laoshi
03. Feb 2013, 11:21 #6173

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Feb 2013, 11:19:05 PASSATizhi rakstīja:
startēšana uz gāzes nav ieteicama arī 1-2. jo membrāna reduktorā daudz atrāk izgeigsies


Cik ātri izbeigsies un cik maksā remkomplekts? Ja tas notiek 2x gadā un ietaupās 60Ls uz benzīnu, tad tas ir to vērts

Btw, čomaks golfu šķiļ uz gāzi līdz -5 -10, pa gadu nekas nav noticis, ap bākas korķi ir sūna saaugusi

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 03 Feb 2013, 11:23:20 ]

Offline
RalfsS
03. Feb 2013, 12:17 #6174

Kopš: 02. Sep 2011

Ziņojumi: 358

Braucu ar: E93

Sveiki.
Ir m60b30 ar 4.paaudzes gāzes iekārtu.
Tika mainīts ieplūdes kolektors un vajag uz jaunā atkal uzlikt gāzi.
Pie kā un pa cik varētu to izdarīt?
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 12:26 #6175

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?
Offline
NautMEN
03. Feb 2013, 12:32 #6176

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 158

Braucu ar:


03 Feb 2013, 12:26:30 kexxx rakstīja:
kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?


Tāpēc maisītāju nesabojāsi, bet sprauslas sabojāsi
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 12:45 #6177

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Feb 2013, 12:32:59 NautMEN rakstīja:

03 Feb 2013, 12:26:30 kexxx rakstīja:
kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?


Tāpēc maisītāju nesabojāsi, bet sprauslas sabojāsi


jautājums nebija par iekārtas sabojāšanu, bet kāpēc tas motors vnk neiet
Offline
Laoshi
03. Feb 2013, 12:49 #6178

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


03 Feb 2013, 12:45:10 kexxx rakstīja:

03 Feb 2013, 12:32:59 NautMEN rakstīja:

03 Feb 2013, 12:26:30 kexxx rakstīja:
kāpēc 1-2 paaudzes iekārtas ar aukstu reduktoru var darboties uz gāzes, bet 4. paaudzes- nē?


Tāpēc maisītāju nesabojāsi, bet sprauslas sabojāsi


jautājums nebija par iekārtas sabojāšanu, bet kāpēc tas motors vnk neiet


Sveces nomaini, tad ies arī uz cold start. Es aukstumā labi jūtu, kad sveces iet uz beigām, sāk raustīt arī uz benzīna, par gāzi nemaz nerunājot.
Offline
uudensputns
03. Feb 2013, 12:51 #6179

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Gāzes kompis neļauj pārslēgties,kamēr nav sasniegta noteikta temperatūra.
Apiet to var tikai tad,ja izmaina vadības progu blokā,bet sprauslām līdz ar to beigas.
Offline
kexxx
03. Feb 2013, 12:55 #6180

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

cik ir eksperimentēts, kamēr nav iesilis līdz kādiem grādiem +20, pārslēdzoties tukšgaitā vēl kaut kā strādā, bet mēģinot palielināt apgriezienus- noslāpst nafik...

jautājums- kāpēc?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo