Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kjemals
27. Jan 2013, 10:33 #6121

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


27 Jan 2013, 08:27:43 Daumants rakstīja:
Labs rīts visiem,
Plānoju BMW 530i (E60) uzlikt gāzi. Tēma forumā jau ir diezgan attīstīta. Cik sapratu no visa sarakstītā, tad viens no svarīgajiem momentiem ir kā sistēma uzlikta. Tad ko Jūs varētu ieteikt - pie kā likt?
Un kā ir ar tām iekārtām, vienā vietā man piedāvā KME datoru un reduktoru, bet citā attiecīgi LPG un Shark. Cena vienāda - 650 Ls.


Un tas viss komplektā nāk ar valtek sprauslām?
Offline
Daumants
27. Jan 2013, 14:05 #6122

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Sprauslas HANA EG2000
Offline
Vecais
27. Jan 2013, 14:23 #6123

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


26 Jan 2013, 10:37:31 kexxx rakstīja:

25 Jan 2013, 18:37:51 uudensputns rakstīja:

25 Jan 2013, 09:47:41 soulfreak rakstīja:
Tamona tak ir leišu ražojums. Man kaut kā viņiem nav ticības kas tur labs vai slikts?

Jau apnicis-meklē,kur bij runa par tamonas priekšrocībām.
Ir tie leiši tikuši tālu gan dzelžu,gan programmas ziņā,ņemot vērā to,kad viņi vispār sāka.
Tamonai vienīgajai ir gāzes daudzuma rādītājs,kurš darbojas,skaitot sprauslu atvērumus-efekts ir precizitāte.
Tamonai ir unikāls tehniskais atbalsts saprotamā valodā ar ļoti ātru reakciju uz jebkādām idejām.Programmā ir iespēja,ka,parādoties jaunam punktam kartē,to pasaka balsī-ērti,ja brauc un regulē viens un šī ideja nāk no Latvijas...
Ar tamonu brauc monošprices un bmw ar valvetronic...
Ar tamonu brauc MB AMG.
Ar tamonu brauc MB Lorinser V12.
Ar tamonu brauc volvo un nekādi check engine nedeg.
Tamona ir pārāka par poļu blokiem.
Esmu runājis.


kāpēc tamonai ir 3 regulēšanas programmas? kura kam ir domāta?


Tamonas plusi -
# 16bit 64MHz procis
# vienīgam ir programējams LPG līmeņa devējs
# vienīgam ir pieejams papildus % displejs kas attaino LPG daudzumu balonā 1-100%

# vienīgam ir PMC - funkcija paātrina jebkuras sprauslas darbību par 1ms
# atsevišķi kalibrējamas(programiski) sprauslas
# virtuālie apgriezieni(šobrīd jau daudziem ir..)
# programējam LPG ECU izvads(dzeltenais)
# dzinēja piedarbināšana pie silta dzinēja ar LPG
# Cut-off
# pie nepietiekoša LPG maisījuma piespricē benzīnu
# automātiskā karšu korekcija (citos LPG ECU apzīmējas - OBD pieslēgums)
# maināmi atbalsta koeficenti
# u.t.t

Par tehnisko atbalstu nemaz nerunāsim.. bija gadījums kad nevarēju tikt krastos ar 300C(motora defekts) tad rūpnīcas inženieru bloks caur netu sabakstīja auto onlainā


Programas ir trīs lai var izvēlēties

Tamona Gas

Pirmā Tamonas programa ar klasisku interfeisu. Pagājušā gadā ar Viktoru pilnveidojām un šobrīd šī ir vienīgā LPG vadības programma kura runā
Izmantoju piebraucot kartes.. vienam ir ļoti ērti jo proga pasaka priekšā kad tiek ierakstīts jauns benzīna/gāzes kartes punkts, punkta korekcija, liess/trekns, diferis par mazu/lielu, par mazu gāzes/reduktora temperatūras, kā arī nosauc visas kļudas.. šis efekts ir reālajā laikā.

Dream Gas

Pilnīgi no jauna izstrāda proga. Ar šo arī sanāk prakstiski strādāt. Ir sprauslu vienādošanas funcija E95=LPG reālajā laikā. Moderns interfeis kuru var individualizēt pēc saviem ieskatiem sākot ar darbajoslu izvietojumi, beidzot ar background/fontiem/krāsām utt

Click Gas

Proga domāta diagnostikai/defektācijai. Pilnīgi visi parametri ir vizualizēti un pārskatāmi manometru formā
Ir gāzinieki kuriem pietiek ar šo progu pilnīgi visam.

Ja kādam ir interese par Tamonas produkciju PM! :cenas_labas:

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
27. Jan 2013, 14:34 #6124

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


27 Jan 2013, 10:33:21 kjemals rakstīja:

27 Jan 2013, 08:27:43 Daumants rakstīja:
Labs rīts visiem,
Plānoju BMW 530i (E60) uzlikt gāzi. Tēma forumā jau ir diezgan attīstīta. Cik sapratu no visa sarakstītā, tad viens no svarīgajiem momentiem ir kā sistēma uzlikta. Tad ko Jūs varētu ieteikt - pie kā likt?
Un kā ir ar tām iekārtām, vienā vietā man piedāvā KME datoru un reduktoru, bet citā attiecīgi LPG un Shark. Cena vienāda - 650 Ls.


Un tas viss komplektā nāk ar valtek sprauslām?

Tak Shark reduktors spēj maksimums nobarot LĪDZ 200zs
p.s no šādām montāžām arī rodas "izdeguši vārsti"

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
27. Jan 2013, 14:35 #6125

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

emm, automātiskā karšu korekcija vai tad ir tas pats, kas OBD pieslēgums?

EDIT: vai tamonai ir tāds sakarīgs manuālis vienā gabalā, kur aprakstītas visas programmas funkcijas?

ļoti labi, ka tas viss ir pieejams bez jebkādām parolēm utt, bet nu baigi nepārskatāmi- ntās videopamācības, 100 un 1 pdf fails...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 27 Jan 2013, 14:39:09 ]

Online
Vecais
27. Jan 2013, 14:41 #6126

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


27 Jan 2013, 14:35:10 kexxx rakstīja:
emm, automātiskā karšu korekcija vai tad ir tas pats, kas OBD pieslēgums?

Ar OBD skatās no % svārstības OEM ECU vadībā.
Automātiskā karšu korekcija pilda tieši šo pašu funkciju tikai pilnīgi visiem auto neskatoties ar kādu OBD protoklolu tas apveltīts. Strādā tā pat uz karšu % starpību tikai iekš LPG ECU to sazīmē.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
27. Jan 2013, 14:50 #6127

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


27 Jan 2013, 14:35:10 kexxx rakstīja:
EDIT: vai tamonai ir tāds sakarīgs manuālis vienā gabalā, kur aprakstītas visas programmas funkcijas?

ļoti labi, ka tas viss ir pieejams bez jebkādām parolēm utt, bet nu baigi nepārskatāmi- ntās videopamācības, 100 un 1 pdf fails...


Manuālis Links
Programmai ar kursoru uzejot uz jebkuru kontroli ietekmējošu izvēlni apakšā izlec pavadraksts ar paskaidrojumu

Par FTP serveri piekrītu tur katkāda loģika priekš jaunajiem ir jāizdomā

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
prox
27. Jan 2013, 15:24 #6128

Kopš: 26. Dec 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 136

Braucu ar:


27 Jan 2013, 14:23:22 Vecais_ rakstīja:

# pie nepietiekoša LPG maisījuma piespricē benzīnu

sīkāk paskaidrot varētu? tas ir domāts pie patukša balona? un kādos daudzumos piešpricē?

jautāju , jo mans c5 2.8 ar šādu ecu liekas par daudz benzīnu tērē...
Offline
kexxx
27. Jan 2013, 15:28 #6129

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


27 Jan 2013, 15:24:16 prox rakstīja:

27 Jan 2013, 14:23:22 Vecais_ rakstīja:

# pie nepietiekoša LPG maisījuma piespricē benzīnu

sīkāk paskaidrot varētu? tas ir domāts pie patukša balona? un kādos daudzumos piešpricē?

jautāju , jo mans c5 2.8 ar šādu ecu liekas par daudz benzīnu tērē...


pie tukša balona krīt spiediens un pārslēdzas uz benzīnu
šitā fīča domāta, ja pie slodzes sprauslām trūkst caurlaidības, tād var piešpricēt benžu
vismaz es tā sapratu

[ Šo ziņu laboja kexxx, 27 Jan 2013, 15:28:23 ]

Online
kexxx
27. Jan 2013, 15:32 #6130

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


27 Jan 2013, 14:50:50 Vecais_ rakstīja:

27 Jan 2013, 14:35:10 kexxx rakstīja:
EDIT: vai tamonai ir tāds sakarīgs manuālis vienā gabalā, kur aprakstītas visas programmas funkcijas?

ļoti labi, ka tas viss ir pieejams bez jebkādām parolēm utt, bet nu baigi nepārskatāmi- ntās videopamācības, 100 un 1 pdf fails...


Manuālis Links
Programmai ar kursoru uzejot uz jebkuru kontroli ietekmējošu izvēlni apakšā izlec pavadraksts ar paskaidrojumu

Par FTP serveri piekrītu tur katkāda loģika priekš jaunajiem ir jāizdomā


nu jā, tikai tajā manuālī nav ne vārda par to, ko ar to sistēmu darīt, kad ir laimīgi uzstādīta...
kā taisīt autokalibrāciju, ko pēc tās parāda... kā piebraukt kartes, kā tās izskatās, kā jāregulē...
par to, kā uzstādīt progu (4x NEXT nospiest, ko pat mērkaķis jau defaultā spēj izdarīt) sarakstītas veselas 4lpp, bet par būtisko- nekā...
protams, tiem, kas jau laiciņu nodarbojas tieši ar šo iekārtu uzstādīšanu tas liekas sīkums, bet vajadzētu viņiem kaut kā arī par jaunajiem jūzeriem padomāt...
turklāt- kāda jēga no kaut kādām jaunām īpašām funkcijām, ja tās nekur netiek normāli aprakstītas?
Online
seeingman
27. Jan 2013, 15:36 #6131

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes

pāris jautājumi par 2. paaudzi
reduktora slēgums paralēli pečkai ir slikti ja?
140HP tomasetto reduktors ir pietiekams 131hp 2.0l 4cyl auto?
man kaut kā nesanāk saregulēt gaitu ideāli, gāzi līdz galam iespiežot grīdā apgrizieni paceļas un pie kādiem 2.5k sāk raustīties un tālāk neiet, bet ar pusnospiestu pedāli negribīgi aizies līdz augšai un pie paša gala uzlec normāli.
Tukšgaitā gazējot it kā normāli ceļas apgriezieni.
Un vai pie ieslēgtas aizdedzes un nerūcoša motora reduktoram vajadzētu šņākt?
Offline
Vecais
27. Jan 2013, 15:45 #6132

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


27 Jan 2013, 15:28:01 kexxx rakstīja:

27 Jan 2013, 15:24:16 prox rakstīja:

27 Jan 2013, 14:23:22 Vecais_ rakstīja:

# pie nepietiekoša LPG maisījuma piespricē benzīnu

sīkāk paskaidrot varētu? tas ir domāts pie patukša balona? un kādos daudzumos piešpricē?

jautāju , jo mans c5 2.8 ar šādu ecu liekas par daudz benzīnu tērē...


pie tukša balona krīt spiediens un pārslēdzas uz benzīnu
šitā fīča domāta, ja pie slodzes sprauslām trūkst caurlaidības, tād var piešpricēt benžu
vismaz es tā sapratu

+1
Šī funkcija paredzēta lieljaudas motoriem.. arī ja gāzinieks nokļūdījies un jaudas ar LPG nepietiek tad lai nebūtu no piemēram 5000rpm jāpārslēdz uz benzīnu piespricē benzīnu tik cik pietrūkst...

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 27 Jan 2013, 15:48:28 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
27. Jan 2013, 15:57 #6133

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


27 Jan 2013, 15:32:51 kexxx rakstīja:
nu jā, tikai tajā manuālī nav ne vārda par to, ...

Daudz tehnisku jautājumu/atbildes/diskusijas par un ap Tamona

Iekš LV daži "jaunie" ir man zvanījuši, bet pa lielam tur viss ir uztaisīts elementāri. Kad auto salikts atveram progu -> Autocalibration -> Next,next,next,next un auto jau rūc.. pārējais ir intuitīvi atrodams
Varbūt pirmoreiz būs bik jāpadomā, bet nekāds kosmos Visiem jaunajiem ir pirmais auto aizgājis.. un telefons arī vienmēr ir pieejams konsultācijai.
No šejienes kjemals un udensputns varētu iekomentēt par "pirmo reizi"

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 27 Jan 2013, 16:01:46 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
27. Jan 2013, 16:07 #6134

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


27 Jan 2013, 15:57:50 Vecais_ rakstīja:

27 Jan 2013, 15:32:51 kexxx rakstīja:
nu jā, tikai tajā manuālī nav ne vārda par to, ...

Daudz tehnisku jautājumu/atbildes/diskusijas par un ap Tamona

Iekš LV daži "jaunie" ir man zvanījuši, bet pa lielam tur viss ir uztaisīts elementāri. Kad auto salikts atveram progu -> Autocalibration -> Next,next,next,next un auto jau rūc.. pārējais ir intuitīvi atrodams
Varbūt pirmoreiz būs bik jāpadomā, bet nekāds kosmos Visiem jaunajiem ir pirmais auto aizgājis.. un telefons arī vienmēr ir pieejams konsultācijai.
No šejienes kjemals un udensputns varētu iekomentēt par "pirmo reizi"


nu jā, visu var izpīpēt utt, bet pirmais iespaids par sistēmu ir no manuāļa...
ja nebūtu atsauksmju- palasot manuāli tas viss izskatās ļoti nesakarīgi... un daudzi droši vien vnk atmet ar roku... arī uzstādītāju kompetenci normāls manuālis uzlabotu- jo daudzi gan jau tās krutās fīčas vnk nesaprot un nelieto
Online
uudensputns
27. Jan 2013, 16:12 #6135

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku


Varētu gan...
Pirmā auto saimnieks apmierināts kā suņa aste,auto brauc un NEKAS tur nav bijis jādara.
Offline
uudensputns
27. Jan 2013, 16:17 #6136

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Pirms vispār sākt ar to darboties,ir info jāievāc,tad daudz jautājumu atbirst paši no sevis.Ļoti daudz info atrodams krievijas forumos,vajag tik rakt,kā teica klasiķis
Offline
kjemals
27. Jan 2013, 20:40 #6137

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Nu, kad uzkrāmēju pirmo Tamonu (uz sava drota-noravēju nost COMPACT), programma nelikās gluži kā no grāmatas lasāma(izmantoju DreamGas). Ja līdz tam biju bakstījis/regulējis kādu 3 ražotāju iekārtas, tad šai visa psiholoģija atšķirās. Pa nesaprotamajām sadaļām iemetu aci videotutoriāļos.. Ar kartes vākšanu gan bija grūtāk sākumā, braukāju kā parasti, nekas tur nenotiek, līdz sapratu ideju.
Kautvai salīdzinām Staga un TGstream kartes zīmēšanas metodiku, tad pirmajam tur ir auzas, jo viņš to līkni sazīmē braucot da jebkā (var kautvisu laiku gāzēt-bremzēt).. tikai cik reāli ir savākt precīzu karti, šādos te režīmos d Protams, ja zina lietas būtība, tad tur arī kautko var sazīmēt +-ok.
A Tamonas kompis vienkārši nepieļaus vākt karti, ja nebūs stabila slodze katram kartes punktam.
Tagad, ja brauc pats, karti var ļoti ātri savākt, kad klients- nu kā kurš klients, citi tā ārdās, ka saku, labāk es, tā būs ātrāk

Tagad no regulēšanas viedokļa tikai par Tamonu
Offline
jaks
27. Jan 2013, 21:21 #6138

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


27 Jan 2013, 09:12:40 kexxx rakstīja:

27 Jan 2013, 08:27:43 Daumants rakstīja:
Labs rīts visiem,
Plānoju BMW 530i (E60) uzlikt gāzi. Tēma forumā jau ir diezgan attīstīta. Cik sapratu no visa sarakstītā, tad viens no svarīgajiem momentiem ir kā sistēma uzlikta. Tad ko Jūs varētu ieteikt - pie kā likt?
Un kā ir ar tām iekārtām, vienā vietā man piedāvā KME datoru un reduktoru, bet citā attiecīgi LPG un Shark. Cena vienāda - 650 Ls.
labas atsauksmes par lietotāju Koijotss, vari tepat pameklēt un palasīt
ir arī info, no kuriem kantoriem jāturas patālāk


Vislabākās atsauksmes par useri Vecais_

Tika izmests stag's ar valtekiem un vietā ienācās tamona+omvl

Cenu jau iepriekš norunājām, bet finālā vecais_ bija sadarījis krietni vairāk ciparu nemainot (savesta kārtībā izvarotā provodka, nomainīti pat benzīna sprauslu konektori utt) Un viss ļoti akurāti un skaisti novietos

Offline
Daumants
27. Jan 2013, 22:15 #6139

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Interesanti, cik Latvijā uzņēmumu ir likuši gāzi E60 530i?
Līdz šim no katras firmas esmu saņēmis piedāvājumus ar dažādām iekārtām. No tā izriet, ka vai nu uz 530i var uzlikt jebko, vai arī pagaidām vēl nav apzināts, kāda sistēma tam ir vispiemērotākā.
Saprotams, ka gribas to labāko un par iespējami zemāku cenu, taču ja cilvēkiem ir problēmas arī ar 100 gadu senu tradicionālo iekšdedzes sistēmu gāze/dīzelis, tad droši vien atrast ideālu gāzi arī nebūtu iespējams..
TAMONA gadījumā nav leišu?
Offline
uudensputns
27. Jan 2013, 22:46 #6140

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

CILVĒK!
Tev acis un domāšana ir?
Ja ir,tad L A S I UZMANĪGI to,kas te rakstīts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo