Online

Pašreiz BMWPower skatās 268 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
radiaators
29. Dec 2020, 15:00 #6061

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Dec 2020, 15:01:05 ]

Offline
Kaross
29. Dec 2020, 15:14 #6062

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4364

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Jauna kārba ap 6500 euro ja dod pretī veco.
Nav gan tā, ka šīs kārbas baigi bieži beigtos.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 29 Dec 2020, 15:15:09 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Elviss
29. Dec 2020, 15:16 #6063

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22129

Braucu ar: VAZ 2101 80'


29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.

-----------------

RT Translations
Offline
radiaators
29. Dec 2020, 16:27 #6064

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.

Pilnīgi noteikti ticu, ka tas tā varētu būt !
A mani te izsmēja kā pēdējo lohu, ka atļauvos šeit uzrakstīt par to, ka 3k iekrāmēju pus gada laikā pēc auto iegādes...
Viens ir pilnīgi noteikti skaidrs, ka f10/f11 jau ir sasnieguši to vecumu un nobraukumus pie kuriem viss birst pa ķēdīti un tie izdevumi ir atbilstoši un likumsakarīgi, ja gribas lai tas auto būtu labā teh., stāvoklī.....

[ Šo ziņu laboja radiaators, 29 Dec 2020, 16:27:29 ]

Offline
Tune-L
09. Jan 2021, 21:38 #6065

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Kāds ir licis vai nodarbojas ar F sērijas Android ekrāna uzstādīšanu?

https://youtu.be/9OKwLIJNP-U

Variantu daudz un ķīnīzeri piedāvā versijas. Gribās zināt kāda viedokli, kurš jau izmēģinājis.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
sys9291
09. Jan 2021, 22:46 #6066

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

Esmu vienam komplektā ar NBT redzējis - nav ne vainas...
Offline
proTEST
10. Jan 2021, 10:28 #6067

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

Pacients - WBA5A51070D793768 - BMW 528 (2014, 1997 cc, 180kW, Petrol)

Problēma sekojoša - nestrādā kā nāka AUTO HOLD funkcija.

Simptomi - funkcija pati kā tāda strādā, bet nespēj auto noturēt. Tā neizslēdzas (neparādās, ka funkcija izslēdzas uz spidometra) un nedaudz grib paripot uz priekšu. Grūti izstāstīt, vieglāk ir parādīt darbībā. Kļūdu kā tādu nerāda, jo funkcija neatslēdzas. Auto vienkārši mehānismi nespēj noturēt un tas grib ripot uz priekšu.

Kas ticis darīts:
1)Pāršūts ABS bloks uz jaunāku programmatūru - nepalīdzēja
2)Atgaisoti visi bremžu suporti. Gaiss nebija iekšā - nepalīdzēja

Iesaka nomainīt visus bremžu diskus + klučus, bet neesmu 100% pārliecināts, ka tas atrisinās problēmu. Ja diski un kluči būtu nodiluši, tad labi, mainam, bet atlikums ir vēl ļoti labs un visi ir BMW orģinālie bremžu diski + kluči.

Vienīgais, ko esmu novērojis, ka bremžu pedālis ir palicis mikstās. Attiecīgi varbūt bremžu galvenais cilindrs mirst, bet vai tas vispār ir saistīts ar AUTO HOLD funkciju, jo man liekas, ka suporti tiek pieturēti elektroniskā veidā nevis mehāniskā veidā.
Offline
Tune-L
10. Jan 2021, 11:01 #6068

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


09 Jan 2021, 22:46:28 @sys9291 rakstīja:
Esmu vienam komplektā ar NBT redzējis - nav ne vainas...


Tur arī ar CIC izskatās kā NBT.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
mrc
10. Jan 2021, 12:34 #6069

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.


Ieguldīta
Tas viss automātiski pieplusojas auto cenai, kad tirgosi nost
Offline
HiJaCKeR
10. Jan 2021, 12:51 #6070

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Jan 2021, 12:34:24 @mrc rakstīja:

29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.


Ieguldīta
Tas viss automātiski pieplusojas auto cenai, kad tirgosi nost

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
radiaators
10. Jan 2021, 13:45 #6071

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


10 Jan 2021, 12:34:24 @mrc rakstīja:

29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.


Ieguldīta
Tas viss automātiski pieplusojas auto cenai, kad tirgosi nost

Zin kā ir ar šitādiem "gudriniekiem" kā Tu ?! Pieņemsim situāciju ka ir divi pēc izlaiduma gada un komplektācijas +/- vienādi f10 cenā 14k euro, vienam no tiem saimnieks saka un ar bildēm, čekiem apliecina, ka ir veicis vairākus samērā dārgus apkopes remontus, bet parcik tādiem kā Tu tas nav arguments, tad Tu paņem otru f10 no plača, kuram ir smukāki diski, hedaups un pilnais digitālais spidometrs. Pēc mēneša, kad aizved uz servisu un Tev pasaka, ka vārstu vāks sulo, jātīra ieplūdes kolektors, aizmugurējā reduktora bukses aprautas un dzinēja ķēde izstiepusies un ka tas viss nostājas uz 2k euro, tad tādi kā Tu bļaus pa visu internetu un nozākās pārdevēju, ka Tev redziet esot iesmērēts sūds...! Ja cilvēks nav spējīgs novērtēt auto iepriekšējā saimnieka veiktos ieguldījumus, lai auto būtu labā tehniskā un vizuālā stāvoklī, tad tas kas tādam cilvēkam patiesi ir vajadzīgs - iegrābties kārtīgā sūdā un pašam pēc pilnas programmas iziet šo pieredzi !
P.S. vienlaikus apspriežot ss'ā esošos auto, tādi kā Tu daudzkārt mēdzat izteikt viedokli, kad kāds no apskatāmajiem auto ir nojāts/nekopts mēsls, tādus gan jūs neejat un nepērkat,tad nevajag te gudroties un mētāt krānus kā tavā avatarā !

[ Šo ziņu laboja radiaators, 10 Jan 2021, 13:46:32 ]

Offline
michals1
10. Jan 2021, 13:57 #6072

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Pilnīgi piekrītu augstāk rakstītajam.
Tieši tāpēc pēdējo lamatu ņēmu Vācijā no dīlera,protams-dārgāk kā šādu pašu LV,toties ar garantijām un bez problēmām.
Offline
RolandsK
10. Jan 2021, 15:23 #6073

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3539

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.
Offline
mrc
10. Jan 2021, 15:23 #6074

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti


10 Jan 2021, 13:45:26 @radiaators rakstīja:

10 Jan 2021, 12:34:24 @mrc rakstīja:

29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.


Ieguldīta
Tas viss automātiski pieplusojas auto cenai, kad tirgosi nost

Zin kā ir ar šitādiem "gudriniekiem" kā Tu ?! Pieņemsim situāciju ka ir divi pēc izlaiduma gada un komplektācijas +/- vienādi f10 cenā 14k euro, vienam no tiem saimnieks saka un ar bildēm, čekiem apliecina, ka ir veicis vairākus samērā dārgus apkopes remontus, bet parcik tādiem kā Tu tas nav arguments, tad Tu paņem otru f10 no plača, kuram ir smukāki diski, hedaups un pilnais digitālais spidometrs. Pēc mēneša, kad aizved uz servisu un Tev pasaka, ka vārstu vāks sulo, jātīra ieplūdes kolektors, aizmugurējā reduktora bukses aprautas un dzinēja ķēde izstiepusies un ka tas viss nostājas uz 2k euro, tad tādi kā Tu bļaus pa visu internetu un nozākās pārdevēju, ka Tev redziet esot iesmērēts sūds...! Ja cilvēks nav spējīgs novērtēt auto iepriekšējā saimnieka veiktos ieguldījumus, lai auto būtu labā tehniskā un vizuālā stāvoklī, tad tas kas tādam cilvēkam patiesi ir vajadzīgs - iegrābties kārtīgā sūdā un pašam pēc pilnas programmas iziet šo pieredzi !
P.S. vienlaikus apspriežot ss'ā esošos auto, tādi kā Tu daudzkārt mēdzat izteikt viedokli, kad kāds no apskatāmajiem auto ir nojāts/nekopts mēsls, tādus gan jūs neejat un nepērkat,tad nevajag te gudroties un mētāt krānus kā tavā avatarā !


Nē, man tas vecums, kad veca premium miskaste, kurā “ieguldīt” (lasi-papist) naudu ir way to go laikam pārgājis, tāpat kā vēlme mēģināt uzlēkt augstāk par paša dirsu. 3k € remontos jau nostājas bezmaz gada līzinga maksājumos tačkai ar garantiju. Tām, protams, arī gadās huiņas, net tad vismaz tā ir nevis mana, bet dīlera problēma.

Edit:
Tevis aprakstītais piemērs ir principā pareizs. Lauķis nepirks tavu pusplikot efku ar visiem ‘ieguldījumiem’, lauķis norpiks Jelgavā jo Jelgavas lamatai ir oriģinālie 200k km
Attiecīgi papisis tu esi divkārt, (‘ieguldot’ un nepārdodot), lauķis ir ieberzies, vienīgais ieguvējs tajā situācijā ir jelgavnieks

[ Šo ziņu laboja mrc, 10 Jan 2021, 15:34:40 ]

Offline
josi
10. Jan 2021, 15:23 #6075

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


10 Jan 2021, 10:28:54 @proTEST rakstīja:
Vienīgais, ko esmu novērojis, ka bremžu pedālis ir palicis mikstās. Attiecīgi varbūt bremžu galvenais cilindrs mirst, bet vai tas vispār ir saistīts ar AUTO HOLD funkciju, jo man liekas, ka suporti tiek pieturēti elektroniskā veidā nevis mehāniskā veidā.

Elektromehāniska rokasbremze (EMF) pieturēšanā iesaistās tikai pie izslēgta motora, pārējā laikā riteņi tiek pieturēti hidrauliski no DSC bloka puses.

[ Šo ziņu laboja josi, 10 Jan 2021, 15:31:32 ]

Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 15:37 #6076

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.
Offline
dr_viruss
10. Jan 2021, 15:43 #6077

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL


10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.


Personīgi cik ir pabraukts ar fl 525 '14, prasās visu laiku sporta režīmā likt to 2.0 dīzeli. Var jau protams, bet nu nafig to traktorisko tetrapaku.
Offline
kexxx
10. Jan 2021, 15:44 #6078

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


10 Jan 2021, 15:23:43 @mrc rakstīja:

10 Jan 2021, 13:45:26 @radiaators rakstīja:

10 Jan 2021, 12:34:24 @mrc rakstīja:

29 Dec 2020, 15:16:14 @Elviss rakstīja:

29 Dec 2020, 15:00:44 @radiaators rakstīja:

29 Dec 2020, 14:38:56 @Elviss rakstīja:
Kāds saskāries ar kārbas remontu? Kas tur parasti izbeidzas?

Grozies kā gribi papadoss uz 2,5 pakām drošvien būs...
Vismaz RAAPā cik man stāsta, tad tādi cipari grozās jaunajām kārbām...

Nu cipars skaidrs, jā. Šogad pus mašīnas cena būs ielikta.


Ieguldīta
Tas viss automātiski pieplusojas auto cenai, kad tirgosi nost

Zin kā ir ar šitādiem "gudriniekiem" kā Tu ?! Pieņemsim situāciju ka ir divi pēc izlaiduma gada un komplektācijas +/- vienādi f10 cenā 14k euro, vienam no tiem saimnieks saka un ar bildēm, čekiem apliecina, ka ir veicis vairākus samērā dārgus apkopes remontus, bet parcik tādiem kā Tu tas nav arguments, tad Tu paņem otru f10 no plača, kuram ir smukāki diski, hedaups un pilnais digitālais spidometrs. Pēc mēneša, kad aizved uz servisu un Tev pasaka, ka vārstu vāks sulo, jātīra ieplūdes kolektors, aizmugurējā reduktora bukses aprautas un dzinēja ķēde izstiepusies un ka tas viss nostājas uz 2k euro, tad tādi kā Tu bļaus pa visu internetu un nozākās pārdevēju, ka Tev redziet esot iesmērēts sūds...! Ja cilvēks nav spējīgs novērtēt auto iepriekšējā saimnieka veiktos ieguldījumus, lai auto būtu labā tehniskā un vizuālā stāvoklī, tad tas kas tādam cilvēkam patiesi ir vajadzīgs - iegrābties kārtīgā sūdā un pašam pēc pilnas programmas iziet šo pieredzi !
P.S. vienlaikus apspriežot ss'ā esošos auto, tādi kā Tu daudzkārt mēdzat izteikt viedokli, kad kāds no apskatāmajiem auto ir nojāts/nekopts mēsls, tādus gan jūs neejat un nepērkat,tad nevajag te gudroties un mētāt krānus kā tavā avatarā !


Nē, man tas vecums, kad veca premium miskaste, kurā “ieguldīt” (lasi-papist) naudu ir way to go laikam pārgājis, tāpat kā vēlme mēģināt uzlēkt augstāk par paša dirsu. 3k € remontos jau nostājas bezmaz gada līzinga maksājumos tačkai ar garantiju. Tām, protams, arī gadās huiņas, net tad vismaz tā ir nevis mana, bet dīlera problēma.

Edit:
Tevis aprakstītais piemērs ir principā pareizs. Lauķis nepirks tavu pusplikot efku ar visiem ‘ieguldījumiem’, lauķis norpiks Jelgavā jo Jelgavas lamatai ir oriģinālie 200k km
Attiecīgi papisis tu esi divkārt, (‘ieguldot’ un nepārdodot), lauķis ir ieberzies, vienīgais ieguvējs tajā situācijā ir jelgavnieks



Cik nu ir nācies kko pārdot- 99% pircēju neinteresē, ko esi remontējis un cik ieguldījis
Interesē divas lietas- ko tūlīt pec iegādes jāremontē un cena

Tā ka var pat necerēt diži atsist kko no ieguldītā
Offline
Locis
10. Jan 2021, 15:57 #6079

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.

Ja grib lēti uzturēt nullīte. Lietots nostājas dārgāk.
Viens iemesls,kāpēc pēdējie auto nostājās BMW, ir tieši dēļ 6 cil dīzeļiem,jo reti kuram citam ražotājam ir tādi. Man nepatīk 2.0 skaņa,nu vispār kā suga.

[ Šo ziņu laboja Locis, 10 Jan 2021, 15:57:37 ]

Offline
vadjiksBMW
10. Jan 2021, 16:05 #6080

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2682

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


10 Jan 2021, 15:57:11 @Locis rakstīja:

10 Jan 2021, 15:37:54 @vadjiksBMW rakstīja:

10 Jan 2021, 15:23:07 @RolandsK rakstīja:
Kurš te kaut kad mēģināja pārliecināt, ka divlitrīgās f-kas nedrīkst pirkt?! VLASOVs savā kanālā visu teoriju apgāza, ka normāli dzinēji un ar praktiski tādām pašām problēmām kā pārējie.


Visa tēma kāpēc nedrīkst pirkt, jo nebūs gana pačotna powerā
imho tieši divlitrīgā efka būtu way to go, bet 520d nevis 525d tad.
Brauc tie divnieki jau diezgan labi un remontos viss lētāks sanāk, kā 3.0d.

Ja grib lēti uzturēt nullīte. Lietots nostājas dārgāk.
Viens iemesls,kāpēc pēdējie auto nostājās BMW, ir tieši dēļ 6 cil dīzeļiem,jo reti kuram citam ražotājam ir tādi. Man nepatīk 2.0 skaņa,nu vispār kā suga.


Katram savs, rekur divi radiators un elvis iebāzuši pusi cenas efkās uz remontu, pieņemu, ka pirktas droši vien ir 13-18k diapozonā, izmaksā tātad 20-25k, atlikusī cena tagad tāpat ir tie paši 10-15k, teorētiski padirstas 10 pakas uz remonta un vērtības zuduma.
triperauto līzingā, kurš nebūs pavisam lētākais sūds ko var dabūt maksā ap 30k zem tur īsti nekā nav.
Pabrauc gadu remontos likts nekas nav, bet virs 20k pārdot jau būs problēma, anyway 10k padirsti.
Ilgākos termiņos tā starpība augs un veidojas jau pret jauno drotu, jo vienā brīdī tās efku cena apstājas uz apmēram 10k vērtību uz kādiem 2-3 gadiem, kamēr līzinga drots tieši tajā laikā zaudē lielāko daļu vērtības un jau jāsāk arī remontēt.

Ja domā variantus, kur katru gadu ņem jaunu no salona, tad tur naudas izmešana ir tieši tāda pati, ja ne vēl lielāka summāri savelkot.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo