Online

Pašreiz BMWPower skatās 217 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
piradzinjsh
21. Jan 2013, 20:05 #6041

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi


21 Jan 2013, 20:00:26 jaks rakstīja:
Normāls sprauslu attālums

Kāds apskatās kurš idiotu kantoris šim gāzi licis


Lūdzu, paskaidrojiet, kas konkrētajā gadījumā ir slikts, lai arī parastajam auto lietotājam ir skaidrs.
Offline
Laoshi
21. Jan 2013, 20:11 #6042

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


21 Jan 2013, 20:05:47 piradzinjsh rakstīja:

21 Jan 2013, 20:00:26 jaks rakstīja:
Normāls sprauslu attālums

Kāds apskatās kurš idiotu kantoris šim gāzi licis


Lūdzu, paskaidrojiet, kas konkrētajā gadījumā ir slikts, lai arī parastajam auto lietotājam ir skaidrs.


Attālumam no gāzes sprauslām līdz dīzēm kolektorā jābūt pēc iespējas mazākam. Jo vairāk par 10cm, jo sliktāk. Tur ir 50-70cm un īpašnieks noteikti pārdod, jo bezdievīgi tērē gāzi
Offline
Modjo
21. Jan 2013, 21:01 #6043

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Cena jau ir ok, bet vai vajag Brc. Es par 53 l balonu, Shark 1500 reduktoru, Baracuda sprauslam un Stag vadibu. Tiem,kas apgalvo, ka nestrada, lai nestasta. Mans auto brauc ideali gan ziema, gan vasara

20 Jan 2013, 22:48:26 wanted777 rakstīja:
Sveiki. Interesē atsauksmes par Itāļu BRC gāzes iekārtu. Doma gazificēt beidzot 328 e46.
Gribas zināt kas un kā ar to iekārtu un vai 650ls nav kosmoss par visu.
Offline
BMW-Valcha
21. Jan 2013, 21:14 #6044

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

With the back pressure adapter and pressure gauge installed, run the engine at 2000 - 2500 RPM. Normal exhaust back pressure will measure between .5 and 1.5 PSI. Anything over 2 psi. will likely cause noticeable driveability problems.

19 Jan 2013, 00:17:03 pekinens rakstīja:
sito variantu arī biju dzirdējis. par to merīšanu... tikai janoskaidro spiediens. vispar jau būtu jamēra pirms un pēc katalizatora..
Offline
edzulis
21. Jan 2013, 21:24 #6045

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

nafig uznākot lielajam aukstumam pēc gāzes nosmird pie pārslēgšanās?
Offline
Laoshi
21. Jan 2013, 21:27 #6046

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


21 Jan 2013, 21:24:09 edzulis rakstīja:
nafig uznākot lielajam aukstumam pēc gāzes nosmird pie pārslēgšanās?


Tapēc, ka gāze pa ceļam līdz cilindram pagūst atdzist un nesadegt. Tapēc uz to momentu, kad jāpārslēdzas, vajag biki pazāģēt ar 2o, 3o ātrumu.
Offline
jaks
21. Jan 2013, 21:34 #6047

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Neviens nav teicis ka stag nestrādā

21 Jan 2013, 21:01:34 Modjo rakstīja:
Cena jau ir ok, bet vai vajag Brc. Es par 53 l balonu, Shark 1500 reduktoru, Baracuda sprauslam un Stag vadibu. Tiem,kas apgalvo, ka nestrada, lai nestasta. Mans auto brauc ideali gan ziema, gan vasara




[ Šo ziņu laboja jaks, 21 Jan 2013, 21:39:13 ]

Offline
Modjo
21. Jan 2013, 21:41 #6048

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Man sejienes "specuki" ar putam uz lupam teica ka nebus labi. Ir labi, ja liceji pareizie. Likroci visu spejigi sacakaret. Iesaku likt kantori, kurs pats sertifikatu darba izpildei un darba uzraudzibai pats dod nevis kaut kur perk

21 Jan 2013, 21:34:25 jaks rakstīja:

21 Jan 2013, 21:01:34 Modjo rakstīja:
Cena jau ir ok, bet vai vajag Brc. Es par 53 l balonu, Shark 1500 reduktoru, Baracuda sprauslam un Stag vadibu. Tiem,kas apgalvo, ka nestrada, lai nestasta. Mans auto brauc ideali gan ziema, gan vasara

Neviens nav teicis ka stag nestrādā
Offline
Vecais
22. Jan 2013, 09:55 #6049

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Iekarsis esi ar savu stagu Lietotājam ir pilnīgi pajāt kāds viņam LPG ECU nīkst motortelpā
Tas gan līdz brīdim kad ar auto kautkas nav kārtībā.. korekciju iespējas un vadības pārskatamība - 5/10

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
22. Jan 2013, 09:58 #6050

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


21 Jan 2013, 19:58:28 jaks rakstīja:

21 Jan 2013, 16:06:11 igaunis69 rakstīja:
Varbūt kāds var pakomentēt, kā uz Toyotu VVTI V6 dzinējiem gāze uzvedas. Ir doma par tāda iegādu un aprīkošanu ar gāzi. Nav tur kādi pazemes akmeņi?
tas gadījumā nav direct injection?

Tur ir vairāki dzinēji saimē.. divi ar tiešo iesmidzi. Viens no viņiem ir ar tiešo + kolektora iesmidzi vienlaicīgi
Bet visi pārējie ar LPG

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Modjo
22. Jan 2013, 12:16 #6051

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Iekarsis diez vai, bet fakts paliek fakts, ka poļaki dabūjuši gatavu labu produktu. BRC savu pozīciju lēni, bet zaudē un itāļi sen vairs nav līderi šo iekartu izgatavošanā. Poļi nokopēja, attīstīja, uzlaboja un ir pat ļoti labs rezultāts. Pareizi saki, ka braucējam ir po. Kāpēc man likt dārgu itāļu kvalitāti, kura sen vairs nav kvalitātes rādītājs
Offline
Vecais
22. Jan 2013, 12:54 #6052

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


21 Jan 2013, 20:00:26 jaks rakstīja:
Normāls sprauslu attālums

Kāds apskatās kurš idiotu kantoris šim gāzi licis

SIA "Aksion" Bauskas nov.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Modjo
22. Jan 2013, 13:20 #6053

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Kas par šo līkrocību būs? laikam nekas ar paldies un kundes piķi kabatā. Ja viss te ir tik uzkrītoši pretīgi salikts, nemanu vārstu eļļotāja trauku. Vajag
Offline
Vitalx320
22. Jan 2013, 13:49 #6054

Kopš: 13. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 383

Braucu ar: e36 325i

uz mana 325i 1994 gads ar stagu pilnigi pietiek.
Offline
Ri
22. Jan 2013, 20:34 #6055

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

Nez aprakstā pieminētā 5.paaudzes iekārta ir patiesība
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/dbkkn.html
Kāds negrib aizbraukt paskatīties to auto un uzrakstīt reportu, kas tur ar gāzi?
Offline
Instigater
22. Jan 2013, 20:40 #6056

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Laikam jau Lietuvas tehniskā apskate, jo pie mums nedod ilgāk kā uz gadu.
Offline
Modjo
22. Jan 2013, 20:56 #6057

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Vai nu cilveks ticis maldinats, vai nezin kas ir piekta paaudze, ja auto pa 2500 atdod
Offline
igaunis69
22. Jan 2013, 21:47 #6058

Kopš: 28. Jun 2012

Ziņojumi: 131

Braucu ar:


22 Jan 2013, 09:58:13 Vecais_ rakstīja:

21 Jan 2013, 19:58:28 jaks rakstīja:

21 Jan 2013, 16:06:11 igaunis69 rakstīja:
Varbūt kāds var pakomentēt, kā uz Toyotu VVTI V6 dzinējiem gāze uzvedas. Ir doma par tāda iegādu un aprīkošanu ar gāzi. Nav tur kādi pazemes akmeņi?
tas gadījumā nav direct injection?

Tur ir vairāki dzinēji saimē.. divi ar tiešo iesmidzi. Viens no viņiem ir ar tiešo + kolektora iesmidzi vienlaicīgi
Bet visi pārējie ar LPG


Domāju par lexus rx300-350 iegādi, tādu no 2004. gada.
Offline
jaks
22. Jan 2013, 22:11 #6059

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


22 Jan 2013, 20:56:14 Modjo rakstīja:
Vai nu cilveks ticis maldinats, vai nezin kas ir piekta paaudze, ja auto pa 2500 atdod

Daudzi par 5. sauc 4. kas ir sajūgta ar obd
Offline
Vecais
22. Jan 2013, 22:39 #6060

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


22 Jan 2013, 22:11:19 jaks rakstīja:
Daudzi par 5. sauc 4. kas ir sajūgta ar obd

Tas ir fakts.. šodien pārtaisīju Zavoli "5." paaudzes
Labākais ir tas, ka 90% to OBD nepieslēdz.. + lielākoties LPG ECU vairāk/mazāk vispār neatbalsta konkrētā auto OBD protokolu
Bet mārketings kaut ieguvums ja arī izdodas savienot - 0

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo