Online
Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 4K, LED, OLED, LCD, HDR TV konsultācijas
Autors | Ziņojums |
jurkalpg | 20. Mar 2019, 09:27 |
#6021
|
| Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
20 Mar 2019, 08:37:08 @alnisg rakstīja:
19 Mar 2019, 23:09:27 @SWVZ rakstīja:
Ja reiz iestūrējam offtopicā par 1.a, tad piemetināšu, ka =========un atsaka garantiju. PTAC bezspēcīgs, vienīgais ceļš-tiesa. Tas nav viens gadījums, tā ir tendence un 1.a politika.
Tik tiešām "of...", jo TV/video tehnikai nav lielas jēgas mainīt operāciju sistēmas pirms pārdošanas, un TV/video trehniku bieži esmu pircis no visādiem avotiem, rūpnīcas iepakojumu, pērkot neatverot. Vienu reizi bija gadījums, kad rūpnīcas iepakojumā brāķis gadījās un pārdevējs bez problēmām preci apmainīja. Ar telefoniem ir savādāk, jo, nerealizētos subsidētos kādam konkrētam tīklam, rūpnieciski pārprogrammē un no jauna iepako it kā ražotāja iepakojumā. Nekā nepierādīsiet, pat tiesā, ka pats ko neesiet operāciju sistēmā pamainījis, ko darīt nav atļauts. Tikai ar operatoru centros iegādātiem telefoniem parasti problēmu nav, ja ir, bez liekām problēmām parasti tiek mainīti, jo mēģina izvairīties no sūdzībām, atšķirībā no kaukādiem evelatus, 1a, vai tādā garā.
ja lietotājs ir atbloķējis un pārinstalējis telefonu - to var redzēt
vieglāk ir nesipties un pāršūt mobīlo | Offline | | |
JDS | 20. Mar 2019, 09:33 |
#6022
|
| Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10962
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
20 Mar 2019, 09:05:32 @dr_viruss rakstīja:
19 Mar 2019, 15:37:51 @JDS rakstīja:
19 Mar 2019, 10:58:47 @dr_viruss rakstīja:
Hisense TV priekš PS4 Pro neiteiktu ņemt - PS4 pro neatbalstīja HDR režīmu šim ražotājam.
Pamatosi? Viss tur ir labi ar hdr
Gadu atpakaļ mēgināju uz 55" - nestrādāja HDR, varbūt tagad hisense updeitojuši firmwari.
Tieshi taa, firmware ir atjaunojushi un viss straada | Offline | | |
walder | 20. Mar 2019, 10:34 |
#6023
|
| Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| 1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece. | Offline | | |
zulus | 20. Mar 2019, 13:08 |
#6024
|
| Kopš: 18. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3328
Braucu ar:
|
20 Mar 2019, 10:34:19 @walder rakstīja:
1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.
Ko? Ja tā notika, tad tu esi labi uzmests | Offline | | |
oswald | 20. Mar 2019, 14:12 |
#6025
|
| Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| Tieši tā...man savulaik xnet pirktam sigmas stiklam autofokuss izbeidzās pēc gada +-...biju jau gatavs gemaram..a šie neko pateica ka ko apmainīt nav un 270 eur vai cik tur bija pilna summa -eskaitīja kontā pēc dienas. | Offline | | |
walder | 20. Mar 2019, 14:39 |
#6026
|
| Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
|
20 Mar 2019, 13:08:04 @zulus rakstīja:
20 Mar 2019, 10:34:19 @walder rakstīja:
1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.
Ko? Ja tā notika, tad tu esi labi uzmests
1a atbilde:
Dotajā gadījumā tiek aprēķināts nolietojums par laiku ko prece pavadījusi pie Jums, respektīvi 18 mēneši(nolietojums mēnesī aptuveni 4,17%), tāpat tiek ņemts vērā preces vizuālais stāvoklis un komplektācijas neesamība(aptuveni 5%).
18*4.17+5=aptuveni 80%
Runājot par konkurentiem, arī viņi piemēro nolietojumu precēm un procents mēnesī mēdz būt arī augstāks, tā kā šādi gadījumi ne vienmēr ir atkarīgi no pārdevēja.
Katra situācija ir individuālā, tā kā tas ir atkarīgs vai ražotājs kompensē piegādātājiem preces vērtību pilnā apmērā precei kas ir vecāka par 6 mēnešiem. Ja preces vērtība tiek kompensēta pilnā apmērā, šādu nolietojumu mēs neieturam. Tāpat svarīgs moments ir vai konkrētais modelis vēl ir pieejams, vai remonta gadījumā vai detaļas ir pieejamas.
Bet dotajā gadījumā diemžēl nolietojums ir noteikts 80% apmērā.
Kā jau minēju Jums telefonsarunā, ja ierīce būtu pieejama maiņai, tas noteikti tiktu darīts, bet diemžēl šis modelis mums vairs nav pieejams, kā rezultātā nevaram nodrošināt mainu.
Nosūtu Jums norādi, kur ir atrunāta preces nolietojuma vērā ņemšana:
Patērētāju tiesību aizsardzības likums
28.panta 5.punkts
https://likumi.lv/doc.php?id=23309
| Offline | | |
jurkalpg | 20. Mar 2019, 15:03 |
#6027
|
| Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
| 134 - 80% = 26.80
lai gan tas ēbreju kantoris procentu ir izrēķinājis kā nolietojumu dilstošai precei
-80% varētu būt stupicas gultnis, ne jau elektronika [ Šo ziņu laboja jurkalpg, 20 Mar 2019, 15:09:51 ] | Offline | | |
RH | 20. Mar 2019, 16:02 |
#6028
|
| Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1097
Braucu ar: četriem riņķiem
| Izskatās, ka esi pamatīgi uzmests.
Bija gadījums ar 1a, kad china telefonam uzpūtās baterija. Pāris mēnešus vecam.
Paņēma servisā un vēlāk paziņoja, ka būs jāgaida ~2 mēneši kamēr atnāks baterija un citu variantu nav kā gaidīt. Uzrakstīju prasījuma pieteikumu par to, ka preci pārdevējs nevar salabot saprātīgā termiņā un, lai atgriež naudu.
Prasību apmierināja bez iebildumiem.
| Offline | | |
|
Mizx | 20. Mar 2019, 18:37 |
#6029
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
20 Mar 2019, 14:39:49 @walder rakstīja:
20 Mar 2019, 13:08:04 @zulus rakstīja:
20 Mar 2019, 10:34:19 @walder rakstīja:
1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.
Ko? Ja tā notika, tad tu esi labi uzmests
1a atbilde:
Dotajā gadījumā tiek aprēķināts nolietojums par laiku ko prece pavadījusi pie Jums, respektīvi 18 mēneši(nolietojums mēnesī aptuveni 4,17%), tāpat tiek ņemts vērā preces vizuālais stāvoklis un komplektācijas neesamība(aptuveni 5%).
18*4.17+5=aptuveni 80%
Runājot par konkurentiem, arī viņi piemēro nolietojumu precēm un procents mēnesī mēdz būt arī augstāks, tā kā šādi gadījumi ne vienmēr ir atkarīgi no pārdevēja.
Katra situācija ir individuālā, tā kā tas ir atkarīgs vai ražotājs kompensē piegādātājiem preces vērtību pilnā apmērā precei kas ir vecāka par 6 mēnešiem. Ja preces vērtība tiek kompensēta pilnā apmērā, šādu nolietojumu mēs neieturam. Tāpat svarīgs moments ir vai konkrētais modelis vēl ir pieejams, vai remonta gadījumā vai detaļas ir pieejamas.
Bet dotajā gadījumā diemžēl nolietojums ir noteikts 80% apmērā.
Kā jau minēju Jums telefonsarunā, ja ierīce būtu pieejama maiņai, tas noteikti tiktu darīts, bet diemžēl šis modelis mums vairs nav pieejams, kā rezultātā nevaram nodrošināt mainu.
Nosūtu Jums norādi, kur ir atrunāta preces nolietojuma vērā ņemšana:
Patērētāju tiesību aizsardzības likums
28.panta 5.punkts
https://likumi.lv/doc.php?id=23309
Esi pa smalko uzmests ar to "nolietojumu" — nolietojumu drīkst atrēķināt tikai "līgumslēdzējpusēm vienojoties". Izlasi to panta punktu līdz galam!
Man bija kašķis par nekvalitatīvu preci, kas beidzās pēc 2 mēnešiem gandrīz nelietojot. Pirmkārt, jāsūta ratā visi pārdevēja "eksperti", tam domāti PTAC apstiprinātie bojājumu vērtētāji. Pats PTAC norāda, ka patērētājam labāk ekspertīzi veikt pašam, nevis atstāt to pārdevēja ziņā, piedevām, ekspertīzes izdevumus atmaksās, ja bus taisnība par nekvalitatīvu preci. Atgriežoties pie mana piemēra — PTAC eksperti izvērtēja preci pēc pilnas programmas, atzina par pilnīgu mēslu un atzina, ka man taisnība. Aizvietot ar citu preci nepiekritu, jo tās kā izrādījās pēc definīcijas nevarēja būt labas, prasīju naudu. Atskaitīja man 90%, jo 10% bija ekspertu ierakstīts "nolietojums". Pārdevējs lauzās par tiem 10%, vēlreiz patraucēju PTACu un dabūju atpakaļ arī savus 10%, jo ar pārdevēju nebiju vienojies, ka ļauju ieturēt kaut kādu nolietojumu, ka būtu no preces tās lietošanas laikā paspējis gūt plānoto labumu. Tā ka tas viss ir metiens — atgūt var arī 100% naudas visā garantijas laikā, ja neļauj sevi piečakarēt![ Šo ziņu laboja Mizx, 20 Mar 2019, 18:38:07 ] | Offline | | |
jurkalpg | 21. Mar 2019, 10:02 |
#6030
|
| Kopš: 13. Nov 2017
Ziņojumi: 287
Braucu ar:
|
20 Mar 2019, 18:37:50 @Mizx rakstīja:
Esi pa smalko uzmests ar to "nolietojumu" — nolietojumu drīkst atrēķināt tikai "līgumslēdzējpusēm vienojoties". Izlasi to panta punktu līdz galam!
Man bija kašķis par nekvalitatīvu preci, kas beidzās pēc 2 mēnešiem gandrīz nelietojot. Pirmkārt, jāsūta ratā visi pārdevēja "eksperti", tam domāti PTAC apstiprinātie bojājumu vērtētāji. Pats PTAC norāda, ka patērētājam labāk ekspertīzi veikt pašam, nevis atstāt to pārdevēja ziņā, piedevām, ekspertīzes izdevumus atmaksās, ja bus taisnība par nekvalitatīvu preci. Atgriežoties pie mana piemēra — PTAC eksperti izvērtēja preci pēc pilnas programmas, atzina par pilnīgu mēslu un atzina, ka man taisnība. Aizvietot ar citu preci nepiekritu, jo tās kā izrādījās pēc definīcijas nevarēja būt labas, prasīju naudu. Atskaitīja man 90%, jo 10% bija ekspertu ierakstīts "nolietojums". Pārdevējs lauzās par tiem 10%, vēlreiz patraucēju PTACu un dabūju atpakaļ arī savus 10%, jo ar pārdevēju nebiju vienojies, ka ļauju ieturēt kaut kādu nolietojumu, ka būtu no preces tās lietošanas laikā paspējis gūt plānoto labumu. Tā ka tas viss ir metiens — atgūt var arī 100% naudas visā garantijas laikā, ja neļauj sevi piečakarēt!
Pirms kkas nestrādā, tā pat jānes pārdevējam uz kvalitātes pārbaudi.
"līgumslēdzējpusēm vienojoties" - reti kurš līdz tam aizdomājas
bet vienmēr ir vērts zvanīt ptac uz konsultāciju | Offline | | |
Vekio | 21. Mar 2019, 11:03 |
#6031
|
| Kopš: 20. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 314
Braucu ar: elektroauto
| Pēc personīgās pieredzes, ar 1a ir jābūt noskaņotam kaujenieciski un ļoti stingram. Un pēc iespējas ar PTAC iesaisti. Tikai tā ir iespēja kaut nedaudz panākt!
Pirms saņemt/atvērt preci no 1a, obligāti ir jāizlasa, ko un kā pareizi darīt, ja kaut kas neapmierinās/nestrādās.
Ir jābūt gatavam, ka jaunā prece no 1a var būt jau 2 nedēļas lietota!!! (palasat sudzibas.lv to kvantumu ar šādām atsauksmēm)
Ja vēlaties atgriezt naudu par bojātu preci no 1a, neticiet solījumiem, bet iesniedziet oficiālo PTAC "atteikuma veidlapu".
Ja esat gaidījis likumā noteikto laiku atbildei no 1a, neceriet, ka atbilde būs vēl pēc mēneša - sniedziet sūdzību PTAC! | Offline | | |
Mizx | 21. Mar 2019, 12:36 |
#6032
|
| Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6204
Braucu ar:
|
21 Mar 2019, 10:02:35 @jurkalpg rakstīja:
20 Mar 2019, 18:37:50 @Mizx rakstīja:
Esi pa smalko uzmests ar to "nolietojumu" — nolietojumu drīkst atrēķināt tikai "līgumslēdzējpusēm vienojoties". Izlasi to panta punktu līdz galam!
Man bija kašķis par nekvalitatīvu preci, kas beidzās pēc 2 mēnešiem gandrīz nelietojot. Pirmkārt, jāsūta ratā visi pārdevēja "eksperti", tam domāti PTAC apstiprinātie bojājumu vērtētāji. Pats PTAC norāda, ka patērētājam labāk ekspertīzi veikt pašam, nevis atstāt to pārdevēja ziņā, piedevām, ekspertīzes izdevumus atmaksās, ja bus taisnība par nekvalitatīvu preci. Atgriežoties pie mana piemēra — PTAC eksperti izvērtēja preci pēc pilnas programmas, atzina par pilnīgu mēslu un atzina, ka man taisnība. Aizvietot ar citu preci nepiekritu, jo tās kā izrādījās pēc definīcijas nevarēja būt labas, prasīju naudu. Atskaitīja man 90%, jo 10% bija ekspertu ierakstīts "nolietojums". Pārdevējs lauzās par tiem 10%, vēlreiz patraucēju PTACu un dabūju atpakaļ arī savus 10%, jo ar pārdevēju nebiju vienojies, ka ļauju ieturēt kaut kādu nolietojumu, ka būtu no preces tās lietošanas laikā paspējis gūt plānoto labumu. Tā ka tas viss ir metiens — atgūt var arī 100% naudas visā garantijas laikā, ja neļauj sevi piečakarēt!
Pirms kkas nestrādā, tā pat jānes pārdevējam uz kvalitātes pārbaudi.
"līgumslēdzējpusēm vienojoties" - reti kurš līdz tam aizdomājas
bet vienmēr ir vērts zvanīt ptac uz konsultāciju
Pirmais, protams, ir nest atpakaļ pārdevējam un viņš paņems skatīt defektus. Bet viņa "eksperts" bieži turpat aiz sienas sēž, uzmet aci un pasaka spriedumu. Ja izskatās, ka plāno uzmest, tad jācenšas dabūt to preci atpakaļ un nest uz savu ekspertīzi. Jo ekspertīzei jābūt pēc pilnas programmas ar foto, aprakstu, skaidrojumu. Nevis "mūsu meistars pateica..." Viņi uz pilnu ekspertīzi, kas nebūs par brīvu nekur, neiesprings, katrai tējkannai neprasīs servisa ziņojumu uz n-tajām lapām. Un jebkurā gadījumā defektīvā prece ar noraidītu garantiju ir jāatdod, tā ka ko nest PTAC ekspertiem būs! Konsultācijas bez maksas.[ Šo ziņu laboja Mizx, 21 Mar 2019, 12:37:08 ] | Offline | | |
zubex | 22. Mar 2019, 16:40 |
#6033
|
| Kopš: 18. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1050
Braucu ar: melnu Vitamīnu
| Kāds ir dzīvē redzējis SONY KD55X9305CB. Kādas atsauksmes?
| Offline | | |
SWVZ | 23. Mar 2019, 10:28 |
#6034
|
| Kopš: 16. Jan 2017
Ziņojumi: 88
Braucu ar: e46 330ix
|
22 Mar 2019, 16:40:04 @zubex rakstīja:
Kāds ir dzīvē redzējis SONY KD55X9305CB. Kādas atsauksmes?
Vecs modelis. Rāda jau labi, ja viņu kaut kur vēl var dabūt, bet šobrīd par labu ciparu var dabūt 55" XF85 vai XF90 (ar full array paneli). Tagad nāk XG sērija iekšā, kura nesola neko sevišķi extra, tāpēc jāķer ciet 2018. gada modeļi uz atlaidēm, tie sevi ir pierādījuši. | Offline | | |
Gordenfromlv | 25. Mar 2019, 19:07 |
#6035
|
| Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| Labvakar, atkal pacelšu savu jautājumu, bet jau ar konkrētu virzienu, obligāti uz pavadzīmi Phillips TV vajag, citas markas nederēs.
Phillips interesē ar 4K/UHD/( 49 - 50 " inch )
Ir ieteikumi ?
Summā bez PVN līdz 500.00
EDIT :
Atboj, uzsūtīju Philips 7500 Series 4K Ultra Slim 49PUS7503/12. Būs Pirmdien, gan jau būs ok.[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 26 Mar 2019, 15:04:22 ] | Offline | | |
Eicheberg | 31. Mar 2019, 13:10 |
#6036
|
| Kopš: 21. Nov 2017
Ziņojumi: 1052
Braucu ar:
| Drusku offtopic jautajums par smart tv vai drizak youtube - vel kadam liekas ka tas youtube algoritms ir totali sapisies? Ir pierakstiti paris rus auto kanali bet youtube visi recommended video radas kkadas sobcakas huinas un hujzin kadi krievu sovi, (sieva ari tadus neskatas), parbaudiju nav nekas tads laikots vai subskraibots nekad dzive, ir subskraiboti en kanali un tiem var teikt jaunakais kontents vispar nekur pie ieteiktajiem neparadas ja pats nemekleju, un reklamas taja pat laika youtube zin ka jarada latviski... vnk zb jau, izgaju cauri tam google acc ar domu patirit no krievu sudiem bet isti nav no ka tirit. Ko darit? Jauns youtube acc palidzes - un uz cik ilgu laiku? Vai subskraibot en kontentu un skatities visu dienu lai tas suds saprot ko vajag ieteikt? | Offline | | |
|
micromix | 31. Mar 2019, 13:16 |
#6037
|
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: DD
| Same here.
Ieejot pašā youtube aplikācijā man rādās normali recomended atbilstoši manām vēlmēm. RUS seriālu ieteikumi rādās Smart TV izvēlnē priekš Youtube (konkrēti Android TV). Tā ir sūda Android TV problēma, ne youtube, viņu algoritms laikam kaut kāds Latvijas vidējais, kur daudzi laikam skatās to drazu. | Offline | | |
HiJaCKeR | 31. Mar 2019, 13:28 |
#6038
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| Tā viņš ir, nav jau tas pats labākais ar to smartu skatīties youtube, youtube attīstās, bet vecais softs uz TV paliek | Offline | | |
Mr_Rums | 01. Apr 2019, 10:59 |
#6039
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 222
Braucu ar: e83
| Man arī ir android tv (sony). Un tieši yotube tur ļoti labi uzvedas. Andrītis tur pats kautkā apgreidojas, baaigi apmierināts esmu. | Offline | | |
tuno | 16. Apr 2019, 22:10 |
#6040
|
| Kopš: 10. Nov 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 445
Braucu ar: auto
| Kāds var paskaidrot īsumā atšķirību starp OLED un UHD tv? (cenu starpību zinu) | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|