Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: 4K, LED, OLED, LCD, HDR TV konsultācijas

AutorsZiņojums
jurkalpg
20. Mar 2019, 09:27 #6021

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


20 Mar 2019, 08:37:08 @alnisg rakstīja:

19 Mar 2019, 23:09:27 @SWVZ rakstīja:
Ja reiz iestūrējam offtopicā par 1.a, tad piemetināšu, ka =========un atsaka garantiju. PTAC bezspēcīgs, vienīgais ceļš-tiesa. Tas nav viens gadījums, tā ir tendence un 1.a politika.

Tik tiešām "of...", jo TV/video tehnikai nav lielas jēgas mainīt operāciju sistēmas pirms pārdošanas, un TV/video trehniku bieži esmu pircis no visādiem avotiem, rūpnīcas iepakojumu, pērkot neatverot. Vienu reizi bija gadījums, kad rūpnīcas iepakojumā brāķis gadījās un pārdevējs bez problēmām preci apmainīja. Ar telefoniem ir savādāk, jo, nerealizētos subsidētos kādam konkrētam tīklam, rūpnieciski pārprogrammē un no jauna iepako it kā ražotāja iepakojumā. Nekā nepierādīsiet, pat tiesā, ka pats ko neesiet operāciju sistēmā pamainījis, ko darīt nav atļauts. Tikai ar operatoru centros iegādātiem telefoniem parasti problēmu nav, ja ir, bez liekām problēmām parasti tiek mainīti, jo mēģina izvairīties no sūdzībām, atšķirībā no kaukādiem evelatus, 1a, vai tādā garā.

ja lietotājs ir atbloķējis un pārinstalējis telefonu - to var redzēt

vieglāk ir nesipties un pāršūt mobīlo
Offline
JDS
20. Mar 2019, 09:33 #6022

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


20 Mar 2019, 09:05:32 @dr_viruss rakstīja:

19 Mar 2019, 15:37:51 @JDS rakstīja:

19 Mar 2019, 10:58:47 @dr_viruss rakstīja:
Hisense TV priekš PS4 Pro neiteiktu ņemt - PS4 pro neatbalstīja HDR režīmu šim ražotājam.

Pamatosi? Viss tur ir labi ar hdr


Gadu atpakaļ mēgināju uz 55" - nestrādāja HDR, varbūt tagad hisense updeitojuši firmwari.

Tieshi taa, firmware ir atjaunojushi un viss straada
Offline
walder
20. Mar 2019, 10:34 #6023

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV

1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.
Offline
zulus
20. Mar 2019, 13:08 #6024

Kopš: 18. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3328

Braucu ar:


20 Mar 2019, 10:34:19 @walder rakstīja:
1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.


Ko? Ja tā notika, tad tu esi labi uzmests
Offline
oswald
20. Mar 2019, 14:12 #6025

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

Tieši tā...man savulaik xnet pirktam sigmas stiklam autofokuss izbeidzās pēc gada +-...biju jau gatavs gemaram..a šie neko pateica ka ko apmainīt nav un 270 eur vai cik tur bija pilna summa -eskaitīja kontā pēc dienas.
Offline
walder
20. Mar 2019, 14:39 #6026

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV


20 Mar 2019, 13:08:04 @zulus rakstīja:

20 Mar 2019, 10:34:19 @walder rakstīja:
1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.


Ko? Ja tā notika, tad tu esi labi uzmests

1a atbilde:
Dotajā gadījumā tiek aprēķināts nolietojums par laiku ko prece pavadījusi pie Jums, respektīvi 18 mēneši(nolietojums mēnesī aptuveni 4,17%), tāpat tiek ņemts vērā preces vizuālais stāvoklis un komplektācijas neesamība(aptuveni 5%).
18*4.17+5=aptuveni 80%
Runājot par konkurentiem, arī viņi piemēro nolietojumu precēm un procents mēnesī mēdz būt arī augstāks, tā kā šādi gadījumi ne vienmēr ir atkarīgi no pārdevēja.

Katra situācija ir individuālā, tā kā tas ir atkarīgs vai ražotājs kompensē piegādātājiem preces vērtību pilnā apmērā precei kas ir vecāka par 6 mēnešiem. Ja preces vērtība tiek kompensēta pilnā apmērā, šādu nolietojumu mēs neieturam. Tāpat svarīgs moments ir vai konkrētais modelis vēl ir pieejams, vai remonta gadījumā vai detaļas ir pieejamas.

Bet dotajā gadījumā diemžēl nolietojums ir noteikts 80% apmērā.

Kā jau minēju Jums telefonsarunā, ja ierīce būtu pieejama maiņai, tas noteikti tiktu darīts, bet diemžēl šis modelis mums vairs nav pieejams, kā rezultātā nevaram nodrošināt mainu.

Nosūtu Jums norādi, kur ir atrunāta preces nolietojuma vērā ņemšana:

Patērētāju tiesību aizsardzības likums
28.panta 5.punkts

https://likumi.lv/doc.php?id=23309
Offline
jurkalpg
20. Mar 2019, 15:03 #6027

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:

134 - 80% = 26.80

lai gan tas ēbreju kantoris procentu ir izrēķinājis kā nolietojumu dilstošai precei

-80% varētu būt stupicas gultnis, ne jau elektronika

[ Šo ziņu laboja jurkalpg, 20 Mar 2019, 15:09:51 ]

Offline
RH
20. Mar 2019, 16:02 #6028

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: četriem riņķiem

Izskatās, ka esi pamatīgi uzmests.

Bija gadījums ar 1a, kad china telefonam uzpūtās baterija. Pāris mēnešus vecam.
Paņēma servisā un vēlāk paziņoja, ka būs jāgaida ~2 mēneši kamēr atnāks baterija un citu variantu nav kā gaidīt. Uzrakstīju prasījuma pieteikumu par to, ka preci pārdevējs nevar salabot saprātīgā termiņā un, lai atgriež naudu.
Prasību apmierināja bez iebildumiem.
Offline
Mizx
20. Mar 2019, 18:37 #6029

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


20 Mar 2019, 14:39:49 @walder rakstīja:

20 Mar 2019, 13:08:04 @zulus rakstīja:

20 Mar 2019, 10:34:19 @walder rakstīja:
1a ir pauti, kas 1.5 gadus lietotu jbl tumbiņu nevarēja sataisīt un nevarēja arī aizstād. Samkasāja kompensāciju 24 eur (maksāja 134), kaut garantija bija vēl spēkā 6 mēnešus.
Kā viņi teica, interneta veikalam nav jāizmkaā pilnā vērtība, ja garantija vēl ir spēkā. Parastiem veikaliem ķipa būtu šajā situācija, kad nevar aizstāt preci, būtu jāpiedāvā cita prece.


Ko? Ja tā notika, tad tu esi labi uzmests

1a atbilde:
Dotajā gadījumā tiek aprēķināts nolietojums par laiku ko prece pavadījusi pie Jums, respektīvi 18 mēneši(nolietojums mēnesī aptuveni 4,17%), tāpat tiek ņemts vērā preces vizuālais stāvoklis un komplektācijas neesamība(aptuveni 5%).
18*4.17+5=aptuveni 80%
Runājot par konkurentiem, arī viņi piemēro nolietojumu precēm un procents mēnesī mēdz būt arī augstāks, tā kā šādi gadījumi ne vienmēr ir atkarīgi no pārdevēja.

Katra situācija ir individuālā, tā kā tas ir atkarīgs vai ražotājs kompensē piegādātājiem preces vērtību pilnā apmērā precei kas ir vecāka par 6 mēnešiem. Ja preces vērtība tiek kompensēta pilnā apmērā, šādu nolietojumu mēs neieturam. Tāpat svarīgs moments ir vai konkrētais modelis vēl ir pieejams, vai remonta gadījumā vai detaļas ir pieejamas.

Bet dotajā gadījumā diemžēl nolietojums ir noteikts 80% apmērā.

Kā jau minēju Jums telefonsarunā, ja ierīce būtu pieejama maiņai, tas noteikti tiktu darīts, bet diemžēl šis modelis mums vairs nav pieejams, kā rezultātā nevaram nodrošināt mainu.

Nosūtu Jums norādi, kur ir atrunāta preces nolietojuma vērā ņemšana:

Patērētāju tiesību aizsardzības likums
28.panta 5.punkts

https://likumi.lv/doc.php?id=23309

Esi pa smalko uzmests ar to "nolietojumu" — nolietojumu drīkst atrēķināt tikai "līgumslēdzējpusēm vienojoties". Izlasi to panta punktu līdz galam!
Man bija kašķis par nekvalitatīvu preci, kas beidzās pēc 2 mēnešiem gandrīz nelietojot. Pirmkārt, jāsūta ratā visi pārdevēja "eksperti", tam domāti PTAC apstiprinātie bojājumu vērtētāji. Pats PTAC norāda, ka patērētājam labāk ekspertīzi veikt pašam, nevis atstāt to pārdevēja ziņā, piedevām, ekspertīzes izdevumus atmaksās, ja bus taisnība par nekvalitatīvu preci. Atgriežoties pie mana piemēra — PTAC eksperti izvērtēja preci pēc pilnas programmas, atzina par pilnīgu mēslu un atzina, ka man taisnība. Aizvietot ar citu preci nepiekritu, jo tās kā izrādījās pēc definīcijas nevarēja būt labas, prasīju naudu. Atskaitīja man 90%, jo 10% bija ekspertu ierakstīts "nolietojums". Pārdevējs lauzās par tiem 10%, vēlreiz patraucēju PTACu un dabūju atpakaļ arī savus 10%, jo ar pārdevēju nebiju vienojies, ka ļauju ieturēt kaut kādu nolietojumu, ka būtu no preces tās lietošanas laikā paspējis gūt plānoto labumu. Tā ka tas viss ir metiens — atgūt var arī 100% naudas visā garantijas laikā, ja neļauj sevi piečakarēt!

[ Šo ziņu laboja Mizx, 20 Mar 2019, 18:38:07 ]

Offline
jurkalpg
21. Mar 2019, 10:02 #6030

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


20 Mar 2019, 18:37:50 @Mizx rakstīja:
Esi pa smalko uzmests ar to "nolietojumu" — nolietojumu drīkst atrēķināt tikai "līgumslēdzējpusēm vienojoties". Izlasi to panta punktu līdz galam!
Man bija kašķis par nekvalitatīvu preci, kas beidzās pēc 2 mēnešiem gandrīz nelietojot. Pirmkārt, jāsūta ratā visi pārdevēja "eksperti", tam domāti PTAC apstiprinātie bojājumu vērtētāji. Pats PTAC norāda, ka patērētājam labāk ekspertīzi veikt pašam, nevis atstāt to pārdevēja ziņā, piedevām, ekspertīzes izdevumus atmaksās, ja bus taisnība par nekvalitatīvu preci. Atgriežoties pie mana piemēra — PTAC eksperti izvērtēja preci pēc pilnas programmas, atzina par pilnīgu mēslu un atzina, ka man taisnība. Aizvietot ar citu preci nepiekritu, jo tās kā izrādījās pēc definīcijas nevarēja būt labas, prasīju naudu. Atskaitīja man 90%, jo 10% bija ekspertu ierakstīts "nolietojums". Pārdevējs lauzās par tiem 10%, vēlreiz patraucēju PTACu un dabūju atpakaļ arī savus 10%, jo ar pārdevēju nebiju vienojies, ka ļauju ieturēt kaut kādu nolietojumu, ka būtu no preces tās lietošanas laikā paspējis gūt plānoto labumu. Tā ka tas viss ir metiens — atgūt var arī 100% naudas visā garantijas laikā, ja neļauj sevi piečakarēt!


Pirms kkas nestrādā, tā pat jānes pārdevējam uz kvalitātes pārbaudi.

"līgumslēdzējpusēm vienojoties" - reti kurš līdz tam aizdomājas

bet vienmēr ir vērts zvanīt ptac uz konsultāciju
Offline
Vekio
21. Mar 2019, 11:03 #6031

Kopš: 20. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 314

Braucu ar: elektroauto

Pēc personīgās pieredzes, ar 1a ir jābūt noskaņotam kaujenieciski un ļoti stingram. Un pēc iespējas ar PTAC iesaisti. Tikai tā ir iespēja kaut nedaudz panākt!

Pirms saņemt/atvērt preci no 1a, obligāti ir jāizlasa, ko un kā pareizi darīt, ja kaut kas neapmierinās/nestrādās.

Ir jābūt gatavam, ka jaunā prece no 1a var būt jau 2 nedēļas lietota!!! (palasat sudzibas.lv to kvantumu ar šādām atsauksmēm)

Ja vēlaties atgriezt naudu par bojātu preci no 1a, neticiet solījumiem, bet iesniedziet oficiālo PTAC "atteikuma veidlapu".

Ja esat gaidījis likumā noteikto laiku atbildei no 1a, neceriet, ka atbilde būs vēl pēc mēneša - sniedziet sūdzību PTAC!
Offline
Mizx
21. Mar 2019, 12:36 #6032

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6204

Braucu ar:


21 Mar 2019, 10:02:35 @jurkalpg rakstīja:

20 Mar 2019, 18:37:50 @Mizx rakstīja:
Esi pa smalko uzmests ar to "nolietojumu" — nolietojumu drīkst atrēķināt tikai "līgumslēdzējpusēm vienojoties". Izlasi to panta punktu līdz galam!
Man bija kašķis par nekvalitatīvu preci, kas beidzās pēc 2 mēnešiem gandrīz nelietojot. Pirmkārt, jāsūta ratā visi pārdevēja "eksperti", tam domāti PTAC apstiprinātie bojājumu vērtētāji. Pats PTAC norāda, ka patērētājam labāk ekspertīzi veikt pašam, nevis atstāt to pārdevēja ziņā, piedevām, ekspertīzes izdevumus atmaksās, ja bus taisnība par nekvalitatīvu preci. Atgriežoties pie mana piemēra — PTAC eksperti izvērtēja preci pēc pilnas programmas, atzina par pilnīgu mēslu un atzina, ka man taisnība. Aizvietot ar citu preci nepiekritu, jo tās kā izrādījās pēc definīcijas nevarēja būt labas, prasīju naudu. Atskaitīja man 90%, jo 10% bija ekspertu ierakstīts "nolietojums". Pārdevējs lauzās par tiem 10%, vēlreiz patraucēju PTACu un dabūju atpakaļ arī savus 10%, jo ar pārdevēju nebiju vienojies, ka ļauju ieturēt kaut kādu nolietojumu, ka būtu no preces tās lietošanas laikā paspējis gūt plānoto labumu. Tā ka tas viss ir metiens — atgūt var arī 100% naudas visā garantijas laikā, ja neļauj sevi piečakarēt!


Pirms kkas nestrādā, tā pat jānes pārdevējam uz kvalitātes pārbaudi.

"līgumslēdzējpusēm vienojoties" - reti kurš līdz tam aizdomājas

bet vienmēr ir vērts zvanīt ptac uz konsultāciju
Pirmais, protams, ir nest atpakaļ pārdevējam un viņš paņems skatīt defektus. Bet viņa "eksperts" bieži turpat aiz sienas sēž, uzmet aci un pasaka spriedumu. Ja izskatās, ka plāno uzmest, tad jācenšas dabūt to preci atpakaļ un nest uz savu ekspertīzi. Jo ekspertīzei jābūt pēc pilnas programmas ar foto, aprakstu, skaidrojumu. Nevis "mūsu meistars pateica..." Viņi uz pilnu ekspertīzi, kas nebūs par brīvu nekur, neiesprings, katrai tējkannai neprasīs servisa ziņojumu uz n-tajām lapām. Un jebkurā gadījumā defektīvā prece ar noraidītu garantiju ir jāatdod, tā ka ko nest PTAC ekspertiem būs! Konsultācijas bez maksas.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 21 Mar 2019, 12:37:08 ]

Offline
zubex
22. Mar 2019, 16:40 #6033

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1050

Braucu ar: melnu Vitamīnu

Kāds ir dzīvē redzējis SONY KD55X9305CB. Kādas atsauksmes?
Offline
SWVZ
23. Mar 2019, 10:28 #6034

Kopš: 16. Jan 2017

Ziņojumi: 88

Braucu ar: e46 330ix


22 Mar 2019, 16:40:04 @zubex rakstīja:
Kāds ir dzīvē redzējis SONY KD55X9305CB. Kādas atsauksmes?




Vecs modelis. Rāda jau labi, ja viņu kaut kur vēl var dabūt, bet šobrīd par labu ciparu var dabūt 55" XF85 vai XF90 (ar full array paneli). Tagad nāk XG sērija iekšā, kura nesola neko sevišķi extra, tāpēc jāķer ciet 2018. gada modeļi uz atlaidēm, tie sevi ir pierādījuši.
Offline
Gordenfromlv
25. Mar 2019, 19:07 #6035

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Labvakar, atkal pacelšu savu jautājumu, bet jau ar konkrētu virzienu, obligāti uz pavadzīmi Phillips TV vajag, citas markas nederēs.

Phillips interesē ar 4K/UHD/( 49 - 50 " inch )
Ir ieteikumi ?
Summā bez PVN līdz 500.00

EDIT :
Atboj, uzsūtīju Philips 7500 Series 4K Ultra Slim 49PUS7503/12. Būs Pirmdien, gan jau būs ok.

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 26 Mar 2019, 15:04:22 ]

Offline
Eicheberg
31. Mar 2019, 13:10 #6036

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

Drusku offtopic jautajums par smart tv vai drizak youtube - vel kadam liekas ka tas youtube algoritms ir totali sapisies? Ir pierakstiti paris rus auto kanali bet youtube visi recommended video radas kkadas sobcakas huinas un hujzin kadi krievu sovi, (sieva ari tadus neskatas), parbaudiju nav nekas tads laikots vai subskraibots nekad dzive, ir subskraiboti en kanali un tiem var teikt jaunakais kontents vispar nekur pie ieteiktajiem neparadas ja pats nemekleju, un reklamas taja pat laika youtube zin ka jarada latviski... vnk zb jau, izgaju cauri tam google acc ar domu patirit no krievu sudiem bet isti nav no ka tirit. Ko darit? Jauns youtube acc palidzes - un uz cik ilgu laiku? Vai subskraibot en kontentu un skatities visu dienu lai tas suds saprot ko vajag ieteikt?
Offline
micromix
31. Mar 2019, 13:16 #6037

Kopš: 25. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: DD

Same here.
Ieejot pašā youtube aplikācijā man rādās normali recomended atbilstoši manām vēlmēm. RUS seriālu ieteikumi rādās Smart TV izvēlnē priekš Youtube (konkrēti Android TV). Tā ir sūda Android TV problēma, ne youtube, viņu algoritms laikam kaut kāds Latvijas vidējais, kur daudzi laikam skatās to drazu.
Offline
HiJaCKeR
31. Mar 2019, 13:28 #6038

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

Tā viņš ir, nav jau tas pats labākais ar to smartu skatīties youtube, youtube attīstās, bet vecais softs uz TV paliek
Offline
Mr_Rums
01. Apr 2019, 10:59 #6039

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: e83

Man arī ir android tv (sony). Un tieši yotube tur ļoti labi uzvedas. Andrītis tur pats kautkā apgreidojas, baaigi apmierināts esmu.
Offline
tuno
16. Apr 2019, 22:10 #6040

Kopš: 10. Nov 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 445

Braucu ar: auto

Kāds var paskaidrot īsumā atšķirību starp OLED un UHD tv? (cenu starpību zinu)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo