Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
Mafiozum
06. Nov 2011, 17:30 #6021

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:

Ar viņiem strīdēties tas ir beztolks, Inchape motors man agrāk likās, ka ir labākā klientu apkalpošana, jo izdabāja tiešām visām tavām vēlmēm...proti līdz brīdim, kad rodas kādas līdzīgas problēmas...par VW centru nerunāsim...te lūk wess select ir līdzīgi, apkalpošana laba viss feini, bet līdz brīdim, tas ir visur...tpc tādas lietas jābrauc taisīt pie kāda kas ar to nodarbojas un ir labas atsauksmes no citiem klientiem!
No tehniskā viedokļa wess select točna izprot BMW!
Offline
MClubsport
06. Nov 2011, 17:34 #6022

Kopš: 23. Aug 2009

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: 332 Ci ///M Carbonshwarz un piipeli pa pelmeni


06 Nov 2011, 17:30:00 Mafiozum rakstīja:
Ar viņiem strīdēties tas ir beztolks, Inchape motors man agrāk likās, ka ir labākā klientu apkalpošana, jo izdabāja tiešām visām tavām vēlmēm...proti līdz brīdim, kad rodas kādas līdzīgas problēmas...par VW centru nerunāsim...te lūk wess select ir līdzīgi, apkalpošana laba viss feini, bet līdz brīdim, tas ir visur...tpc tādas lietas jābrauc taisīt pie kāda kas ar to nodarbojas un ir labas atsauksmes no citiem klientiem!
No tehniskā viedokļa wess select točna izprot BMW!
tehniskaa servisa zinjaa vinjiem nav konkurentu,bet krasoshana ir tirsaa.,,man servisa agents pats teica ka shaubas krasot kad es teicu ka gribu bez putekliem,burbuliem,un lai normala struktura.,.,citaadi jau var arii pie shurika un slavika tirsupee krasot pa 50 ls detaljaa nevis 150
Offline
Mafiozum
06. Nov 2011, 17:39 #6023

Kopš: 02. Feb 2011

Ziņojumi: 657

Braucu ar:


06 Nov 2011, 17:34:03 MClubsport rakstīja:

06 Nov 2011, 17:30:00 Mafiozum rakstīja:
Ar viņiem strīdēties tas ir beztolks, Inchape motors man agrāk likās, ka ir labākā klientu apkalpošana, jo izdabāja tiešām visām tavām vēlmēm...proti līdz brīdim, kad rodas kādas līdzīgas problēmas...par VW centru nerunāsim...te lūk wess select ir līdzīgi, apkalpošana laba viss feini, bet līdz brīdim, tas ir visur...tpc tādas lietas jābrauc taisīt pie kāda kas ar to nodarbojas un ir labas atsauksmes no citiem klientiem!
No tehniskā viedokļa wess select točna izprot BMW!
tehniskaa servisa zinjaa vinjiem nav konkurentu,bet krasoshana ir tirsaa.,,man servisa agents pats teica ka shaubas krasot kad es teicu ka gribu bez putekliem,burbuliem,un lai normala struktura.,.,citaadi jau var arii pie shurika un slavika tirsupee krasot pa 50 ls detaljaa nevis 150


Vajag krāsot brauc uz Skaistkalnes 1! Ātrums, pedantisms, kvalitāte un tiešām labas cenas!
Offline
proTEST
06. Nov 2011, 17:58 #6024

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99

BMW E92 diski der uz BMW E46 ?
Vai arī jāliek ir virsū flanči ?
Offline
Deivid
06. Nov 2011, 18:10 #6025

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Vajadzetu deret. Flanchi noteikti nebus jaliek jo cik var lasit tad daziem diskiem varetu but zemaks ET ka E46, respektivi vinji jau bus vairak uz aru ka standarta.

Ja gribi zinat precizi tad iemet disku modeli vai bildi, tad vares apskatit ET un pateikt, bet 90% ka viss derees.
Offline
GirtzB
06. Nov 2011, 18:18 #6026

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


06 Nov 2011, 17:58:51 proTEST rakstīja:
BMW E92 diski der uz BMW E46 ?
Vai arī jāliek ir virsū flanči ?

der

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
walder
06. Nov 2011, 18:22 #6027

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV


06 Nov 2011, 16:26:03 MClubsport rakstīja:
Labs ieteikums visiem BMW un neBMW lietotajiem nekaadaa gadijumaa nekrasot auto @ BM Auto BMW oficialaa diilera.

Nav ko vecas mašīnas vest pie viņiem krāsot, un gaidīt baigo pedantismu.....
Offline
Deivid
06. Nov 2011, 18:40 #6028

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

nu loti vertigs posts, noteikti pasit sev pats pa plecu
Offline
DOPING
06. Nov 2011, 19:18 #6029

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW


06 Nov 2011, 18:22:47 walder rakstīja:

06 Nov 2011, 16:26:03 MClubsport rakstīja:
Labs ieteikums visiem BMW un neBMW lietotajiem nekaadaa gadijumaa nekrasot auto @ BM Auto BMW oficialaa diilera.

Nav ko vecas mašīnas vest pie viņiem krāsot, un gaidīt baigo pedantismu.....

peec tavas loģikas, ja es būtu atbraucis ar e30 man mašīnu vspār nokrāsotu ar guašu krāsām un miers

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 09:55 #6030

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Stāsts sekojošs:
Vēl aizvien cīnos un nevaru tikt galā ar to jaudas un pielekšanas problēmu!
No rītiem, negrib diži labi pielekt...pielec ar otro/trešo reizi un, kādu minūti, kad uzsilst nedaudz raustas un, apgriezieni lēkā! Kad, uzsilst pēc 1-2 min, tad apgriezieni smuki nokrīt zem 1000 apg/min un viss smuki strādā! BET, kad saak uzreiz braukt, tad vnk mashiina neiet aatraak par 20 km/h un pedaalis ir griidaa un tahometrs augstaak par 2000 apgrieziniem vnk NEIET! Apstajies, noslaapee, tad aiziet viss, kaa vajaga! Kas taa par fignju vareetu buut???
Offline
zhuupa
07. Nov 2011, 10:19 #6031

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Moš tūrbīnas vārsts nestrādā līdz galam, tas varētu būt pie vainas jaudas zudumā, permalatā tādu pa 70 ls nomaina.
Offline
walder
07. Nov 2011, 10:33 #6032

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8562

Braucu ar: 7 seat MPV


06 Nov 2011, 19:18:15 DOPING rakstīja:h

06 Nov 2011, 18:22:47 walder rakstīja:
06 Nov 2011, 16:26:03 MClubsport rak stīja:
Labs ieteikums visiem BMW un neBMW lietotajiem nekaadaa gadijumaa nekrasot auto @ BM Auto BMW oficialaa diilera.

Nav ko vecas mašīnas vest pie viņiem krāsot, un gaidīt baigo pedantismu.....

peec tavas loģikas, ja es būtu atbraucis ar e30 man mašīnu vspār nokrāsotu ar guašu krāsām un miers :

Kāpēc būtu jāved krāsot e30/36/46 pie dīlera?
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 10:37 #6033

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


07 Nov 2011, 10:19:19 zhuupa rakstīja:
Moš tūrbīnas vārsts nestrādā līdz galam, tas varētu būt pie vainas jaudas zudumā, permalatā tādu pa 70 ls nomaina.


A, kā to var pārbaudīt?? Vnk, negribās visu pēc kārtas mainīt, jo daudz, kas ir pamainīts, patestēts un, pagaidām vainu neatrod neviens!

[ Šo ziņu laboja Sovis, 07 Nov 2011, 10:37:23 ]

Offline
zhuupa
07. Nov 2011, 10:41 #6034

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Nu vot nezinu vai pats var pārbaudīt, man tāds prikols bija pāris reizes 320d, vnk neiet un viss, sajūta, ka brauktu ar 0,9 motorīti, apgriezienus tukšgaitā nevar dabūt virs 4k. Permalatā pastāstīju, tad šie teicās, ka var būt divas problēmas, lētākā, ja kāda no gaisa pievades trubiņām laiž gaisu vai tas vārsts. Teicās, ja vēl atkārtosies, tad lai braucot labot. Tā kā man tas bija reizes 2-3, tad nekur neesmu vēl bijis.
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 11:13 #6035

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


07 Nov 2011, 10:41:23 zhuupa rakstīja:
Nu vot nezinu vai pats var pārbaudīt, man tāds prikols bija pāris reizes 320d, vnk neiet un viss, sajūta, ka brauktu ar 0,9 motorīti, apgriezienus tukšgaitā nevar dabūt virs 4k. Permalatā pastāstīju, tad šie teicās, ka var būt divas problēmas, lētākā, ja kāda no gaisa pievades trubiņām laiž gaisu vai tas vārsts. Teicās, ja vēl atkārtosies, tad lai braucot labot. Tā kā man tas bija reizes 2-3, tad nekur neesmu vēl bijis.


Nu, man ar kopā ir bijušas reizes līdz 5...bet pretīga sajūta, ka nezinu, kas pa šaizi! Vēl, man daudzi, saka, ka varētu būt vainīgs Kartera ventilācijas sistēma - kāda no trubiņām vai pati membrāna! Ieteca Sensonā pārbaudīt to šādā veidā - lai, nopērku izsmidzināmo ēteri un papūšu zem ieplūdes kolektora tukšgaitā + vēl ap visu ieplūdes kolektoru! Ja, tukšgaitā sāks jūtami uz brīdi pacelties apgriezieni, tas nozēmi, ka kaut, kur rauj iekšā gaisu!Bet man, tā nebija...tā, ka nezinu, vispār, kur VĒL VARBŪT vaina! :@
Offline
Cumpars
07. Nov 2011, 11:33 #6036

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555


07 Nov 2011, 10:37:08 Sovis rakstīja:

07 Nov 2011, 10:19:19 zhuupa rakstīja:
Moš tūrbīnas vārsts nestrādā līdz galam, tas varētu būt pie vainas jaudas zudumā, permalatā tādu pa 70 ls nomaina.


A, kā to var pārbaudīt?? Vnk, negribās visu pēc kārtas mainīt, jo daudz, kas ir pamainīts, patestēts un, pagaidām vainu neatrod neviens!


Pag? vai tad Tev nav e46 323? Tad kāda vēl Tev turbīna
Offline
zhuupa
07. Nov 2011, 11:43 #6037

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

lol, ja 323, tad nedomā neko par turbīnām un to vārstiem
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 11:55 #6038

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Jip, man E46 kupeja, 323i benzīns......
Laģicna, ka nav turbīnas......
Tad, ko iesakat, vēl? any IDEA?
Offline
labaiss
07. Nov 2011, 12:26 #6039

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


07 Nov 2011, 11:55:06 Sovis rakstīja:
Jip, man E46 kupeja, 323i benzīns......
Laģicna, ka nav turbīnas......
Tad, ko iesakat, vēl? any IDEA?

Neesmu sekojis visiem taviem ziņojumiem, bet esmu kkā pamanijis,ka ilgu laiku cīnies ar šo problēmu. Viens no variantiem ir aizvest auto uz atbilstošu servisu,lai saremontē. Reizēm tā ir lētāk. (tas ne tikai detaļu un remonta ziņā, bet arī nervu ziņā)
Offline
e2xd
07. Nov 2011, 12:46 #6040

Kopš: 17. Apr 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 896

Braucu ar: e46 un spirtu


07 Nov 2011, 11:13:54 Sovis rakstīja:

07 Nov 2011, 10:41:23 zhuupa rakstīja:
Nu vot nezinu vai pats var pārbaudīt, man tāds prikols bija pāris reizes 320d, vnk neiet un viss, sajūta, ka brauktu ar 0,9 motorīti, apgriezienus tukšgaitā nevar dabūt virs 4k. Permalatā pastāstīju, tad šie teicās, ka var būt divas problēmas, lētākā, ja kāda no gaisa pievades trubiņām laiž gaisu vai tas vārsts. Teicās, ja vēl atkārtosies, tad lai braucot labot. Tā kā man tas bija reizes 2-3, tad nekur neesmu vēl bijis.


Nu, man ar kopā ir bijušas reizes līdz 5...bet pretīga sajūta, ka nezinu, kas pa šaizi! Vēl, man daudzi, saka, ka varētu būt vainīgs Kartera ventilācijas sistēma - kāda no trubiņām vai pati membrāna! Ieteca Sensonā pārbaudīt to šādā veidā - lai, nopērku izsmidzināmo ēteri un papūšu zem ieplūdes kolektora tukšgaitā + vēl ap visu ieplūdes kolektoru! Ja, tukšgaitā sāks jūtami uz brīdi pacelties apgriezieni, tas nozēmi, ka kaut, kur rauj iekšā gaisu!Bet man, tā nebija...tā, ka nezinu, vispār, kur VĒL VARBŪT vaina! :@

ja kartera ventilācijas truba būtu pušu, tad vienkārši jauda brīziem nebūtu, lēni apgriezieni celtos. bet izklausās, ka tev problēma ir kkur dziļāk.. tomēr pārbaudīt noteikti vajag, aptaustot visas trubiņas, stiprinājumus u.c.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo