Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
DusmigsZirgs | | Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
| Kamēr paši naivi un akli pirks auto no slikti slaveniem pārdevējiem tikmēr arī tirgus būs sačakarēts. Diemžēl pie mums ir pieņemts, ka auto jābūt zem tirgus vērtības. Es mainu auto salīdzinoši bieži, meklēju padziļināti un pērku auto kuram viss ir skaidri redzams, pārbaudāms. Samaksāju virs vidējā, bet zinu ko pērku un turpinu auto uzturēt tikpat pedantiski. Kad ielieku tirgot tad nu atvainojos, bet lohi kas zvana un saka, reku no Vācijas lētāks nekā Tev, ar mazāku nobraukumu utt(No Vācijas ikdienišķs dīzelis kurš stāvējis nevis braucis ). Un tad vēl sestdienā nobrauc gar Rumbulu kur rindās stāv. Pēc tam visi čīkst, ka tirgus ir fafists.
Lēts un labs ir loterija/ veiksme nevis ikdienišķa lieta. | Offline | | |
edgarsgsm | | Kopš: 03. Dec 2014
Ziņojumi: 50
Braucu ar:
|
21 Jan 2022, 09:45:02 @juriz rakstīja:
21 Jan 2022, 09:07:41 @V_Riks rakstīja:
Čoms meklē ekonomisku ikdienas auto.
Acīs iekrita F32 420d
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/420/bophpc.html
Interesē kāds ir reālais patēriņš?
Jo nevēlas lai ir vairāk kā 6l/100km normālā braukšanas stilā.
Šo variantu arī izskata, viņš reāli patērē savus 4-5l/100km?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/c-hr/bopkxk.html
Toyotām beznīni paši par sevi jau ir ekonomiski. Man ir avensis ar 1.8 beznīnu un variatoru. Jūrmala - Rīgā, Dārzciems uz darbi vizinoties, sanāk 6.5l vidējais. Ar hibrīdu tad jau vajadzētu būt vēl labāk. Kā ir, nezinu.
Toyotām benzīna patēriņš neatbilst dokumentācijās uzrādītajos ciparos.Reālais patēriņš ir lielāks. Hibrīdiem vēl vairāk neatbilst, it sevišķi ja jābrauc tāli gabali pa šoseju. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
21 Jan 2022, 09:17:06 @davisTK rakstīja:
21 Jan 2022, 09:07:41 @V_Riks rakstīja:
Čoms meklē ekonomisku ikdienas auto.
Acīs iekrita F32 420d
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/420/bophpc.html
Interesē kāds ir reālais patēriņš?
Jo nevēlas lai ir vairāk kā 6l/100km normālā braukšanas stilā.
Šo variantu arī izskata, viņš reāli patērē savus 4-5l/100km?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/c-hr/bopkxk.html
Biju nomā paņēmis šo C-hr, teikšu tā, pilsētā man sanāca vidēji 5l, un uz šosejas bija ap 6l. Pa lielam šie hibrīdi pilsētā tērē mazāk kā uz šosejas.
JEbkurš sevi mīlošs cilvēks, kas ir izbraucis ar to CHR nekad dzīvē tādu nepirks, lai paņem carguru un pabrauc. Neiet, skaļš, vietas aizmugurē nav, durvu apdare plika plastmasa, uz apmales uzbraukt nevar, sitās bamperis un beigās vēl urods.
Šo jau pamatā vajadzētu atmest, jo auto reti pretīgs. | Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| CH-R deviņas no desmit vada sievietes, līdz ar to auditorija skaidra. Auto ir normāls pārvietošanās līdzeklis, bet nu cena ir
Apdare ir sūdīga, kvalitāte arī,bet toties tehniskā ziņā ir viss bumbās.
Līdz ar to nebeidzamais stāsts par to, vai auto vajadzīgs braukšanai jeb parādīt draugiem ka vari braukt ar vācieti, kas regulāri apmeklē servisu.
Esmu braucis Carguru gan ar CH-R, gan RAFiku- braukt jau var,bet nu apdare, kvalitāte.... Jaunais CH-R(facelift) ir vēl kaut cik ok, par RAFika kvalitāti gan biju pārsteigts... plastmasa, durvis totāli tukšas, elkoņbalsts ļurkājas utt...[ Šo ziņu laboja rihardsv, 21 Jan 2022, 10:39:48 ] | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Es arī teiktu, ka CH-R ir normāls pilsētas auto cilvēkam, kas negrib čakarēties ar remontiem un kam auto nav statusa simbols - vizuālais ir subjektīvs temats, bet hibrīds pilsētā tērē maz, CHR ir nedaudz augstāks par golfu/corolla, hibrīds kustas labāk par viziem mazajiem benzīna nemotoriem.
Apdare tur būs skumīga, bet jauns auto ir jauns auto | Offline | | |
endurists | | Kopš: 21. Apr 2009
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d
|
JEbkurš sevi mīlošs cilvēks, kas ir izbraucis ar to CHR nekad dzīvē tādu nepirks, lai paņem carguru un pabrauc. Neiet, skaļš, vietas aizmugurē nav, durvu apdare plika plastmasa, uz apmales uzbraukt nevar, sitās bamperis un beigās vēl urods.
Šo jau pamatā vajadzētu atmest, jo auto reti pretīgs.
Par to neiešanu ir patiesība, māsīcai ir šāds darba auto un Jāņos paņēmu līdz veikalam pēc alus aizbraukt, pat pēc 1.9 tdi šis likās gauss! | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
| Skaidrs, paldies par viedokļiem!
Laikam CH-R atkrīt | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Chr lielākā bēda ir, ka laikam dizaina dēļ, tas ir 2vietīgs auto ar 4 durvīm. Pašas mazākās klases hečbekam aizmugurē ir vairāk vietas galvai un kājām, kā chr.
P.s.
Ko vispār šādās diskusijās nozīmē "vispār neiet" Salīdzinot ar ko? Tipa visi citi brendi un modeļi ar šāda apjoma motoriem iet ievērojami labāk kā chr? Vai mans 3litrīgais biturbō ceļ par 3sek līdz simtam ātrāk, so chr neiet? [ Šo ziņu laboja Arsmens, 21 Jan 2022, 11:48:10 ] | Offline | | |
|
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
|
21 Jan 2022, 09:07:41 @V_Riks rakstīja:
Čoms meklē ekonomisku ikdienas auto.
Acīs iekrita F32 420d
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/420/bophpc.html
Kaa lai shito atredz galvenais lai need virs 6 litri, tapec janoperk palietots premium ar vismazako dzineju, bet vismaz blembas sakarinatas virsu vairak ka legit m4. pofig ka nav pat 200 zirgi, galvenais, ka ar 5e var nobraukt dienu un no visam pusem visi zin kas ir m burts
ps lietosana ir bijusi gan toyota gan lexus hibridi, pa pilsetu tiesam iet uz gaisa (lexus bija ekonomiskaks un dinamiskaks gan), uz sosejas ka parasts tups benzinnieks ar variatoru. problemas = 0. [ Šo ziņu laboja Solihull, 21 Jan 2022, 12:26:16 ] | Offline | | |
AAE | | Kopš: 01. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: pirkstu pa rasējumu
|
21 Jan 2022, 11:44:06 @Arsmens rakstīja:
Ko vispār šādās diskusijās nozīmē "vispār neiet" Salīdzinot ar ko?
Izbraucu ar CH-R jaudīgāko Hybrid versiju testa braucienā.
Tiešām neiet. Brēc pilnā tahometrā, bet paātrinājums švakāks nekā ~Hyundai/Nissan/Subaru līdzīga tilpuma/zs auto.
Mēraukla man bija A2, no Berģu puses ieskrējiena josla Depo virzienā.
Ar jebkuru citu auto daudz ātrāk var sasniegt līdzvērtīgu, lielāku ātrumu kā pamatjoslā braucošajiem (~80km/h parasti tajā vietā auto pārvietojas)
Saprotu, ka tas nav precīzs mērījums 0-100, bet nu priekšstatu iedeva.[ Šo ziņu laboja AAE, 21 Jan 2022, 12:13:14 ] | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2320
Braucu ar: būzu
|
21 Jan 2022, 10:25:59 @edgarsgsm rakstīja:
21 Jan 2022, 09:45:02 @juriz rakstīja:
21 Jan 2022, 09:07:41 @V_Riks rakstīja:
Čoms meklē ekonomisku ikdienas auto.
Acīs iekrita F32 420d
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/420/bophpc.html
Interesē kāds ir reālais patēriņš?
Jo nevēlas lai ir vairāk kā 6l/100km normālā braukšanas stilā.
Šo variantu arī izskata, viņš reāli patērē savus 4-5l/100km?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/c-hr/bopkxk.html
Toyotām beznīni paši par sevi jau ir ekonomiski. Man ir avensis ar 1.8 beznīnu un variatoru. Jūrmala - Rīgā, Dārzciems uz darbi vizinoties, sanāk 6.5l vidējais. Ar hibrīdu tad jau vajadzētu būt vēl labāk. Kā ir, nezinu.
Toyotām benzīna patēriņš neatbilst dokumentācijās uzrādītajos ciparos.Reālais patēriņš ir lielāks. Hibrīdiem vēl vairāk neatbilst, it sevišķi ja jābrauc tāli gabali pa šoseju.
Nevienam neatbilst. Lielākās nobīdes ir lielākiem dīzeļime, un arī tieši hibrīdiem.
bet es iedevu reālu, savu ciparu. | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
|
21 Jan 2022, 12:12:34 @AAE rakstīja:
21 Jan 2022, 11:44:06 @Arsmens rakstīja:
Ko vispār šādās diskusijās nozīmē "vispār neiet" Salīdzinot ar ko?
Izbraucu ar CH-R jaudīgāko Hybrid versiju testa braucienā.
Tiešām neiet. Brēc pilnā tahometrā, bet paātrinājums švakāks nekā ~Hyundai/Nissan/Subaru līdzīga tilpuma/zs auto.
Mēraukla man bija A2, no Berģu puses ieskrējiena josla Depo virzienā.
Ar jebkuru citu auto daudz ātrāk var sasniegt līdzvērtīgu, lielāku ātrumu kā pamatjoslā braucošajiem (~80km/h parasti tajā vietā auto pārvietojas)
Saprotu, ka tas nav precīzs mērījums 0-100, bet nu priekšstatu iedeva.
CVT it is.... | Offline | | |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 476
Braucu ar: e30, e34
| Ir kadam informacija par so pardeveju?
vinam tur vairaki bmw pardodas, pec apraksta visi teicama teh. stavokli.
ir kas zinams par vina tirgotajiem auto kopuma?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320...nc.html#photo-18
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320...ijc.html#photo-1
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/gglnc.html | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4583
Braucu ar:
| Japānu auto ir braukšanai, tur nav nekādas ergonomikas nshit... | Offline | | |
Vienpatis | | Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 446
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
| CH-R ņemt pa piemēru arī ir aplami, lai spriestu par Āzijas auto.
Man ir bijuši gan jauni, gan palietoti, bet ne nolietoti BMW un Audi. Ir bijuši arī KIA, Škodas, Hyundai, Toyotas. Un ja nesalīdzina galīgi nesalīdzināmas klases (X7 vai Q7 ar CH-R), tad KIA, Škoda un Hyundai ar labu aprīkojumu ļoti smagi neatpaliek no vācu lielā trijnieka. Piemēram jaunais KIA sorento ir pasaka, protams dārgs, bet cik maksā līdzvērtīgs BMW vai Audi, tad neuzskatu, ka tur ir savu 40-60k EUR starpība. | Offline | | |
desadesa | | Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Toyota ir zemākais punkts auto industrijā (: | Offline | | |
|
odiumz | | Kopš: 18. Sep 2017
Ziņojumi: 199
Braucu ar:
| Nu nu. Pāris gadus sieva vizinājās ar 3. paaudzes RAV4, tagad ir 4. paaudzes hibrīds - principā bezproblēmu auto. Galvenais Dcat dīzeli neņemt, tie gan ir mēsli un var ielidot dārgos remontos. Jā, saka, ka jaunais 5. paaudzes RAVs esot baigais plastmass, bet cik pats esmu pabraucis ar to vienu modeli vecāko - nekāda vaina, vietas daudz, priekš parketnieka ekonomisks, iet labi ar savu 2.5L benzīnu. | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
| baigi sit ārā chr diskusija nabadzību un laukus. + atkal svimpji ar pirkstiem tiek salīdzināti.
jūs auto pērkat, jo jums patīk vai pērkat priekš sabiedrības, lai citi ''redz'' cik veiksmīgi esat?
esmu braucis ar chr. vispār nesaprotu par ko plēšat drēbi. it kā deviņdesmitie pagājuši, bet teksti, kā no tā laika mani vecāki, tikko no padumjiem laikiem nākuši, apsprieda japānis kā japānis. vismaz ar savādāku dizainu, kā tā paša gada vācu naftalīnam. cena gan viņam
un vācu auto salons ir reāls naftalīns. braucu tikko ar 2020. gada t-roc. nu tas salons ir vēsture. visas pogas, rokturi, apgaismojums, dizaina elementi kā 1995. gadā, tik tipa konservatīvi modificēts. vienīgais skaņas izolācija tādam mazauto beidzot ļoti ok.
| Offline | | |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Nu T-roc un nedod dies T-cross gan ir briesmas salonā....
Un Toyotām arī dīvaini, corolla sedans ir ciets, plastmasīgs. Bet tas pats corolla 5d versijā vismaz panelis, durvis ir kārtu labākas kā sedana.[ Šo ziņu laboja rihardsv, 21 Jan 2022, 15:03:08 ] | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
|
21 Jan 2022, 15:01:43 @rihardsv rakstīja:
Nu T-roc un nedod dies T-cross gan ir briesmas salonā....
Un Toyotām arī dīvaini, corolla sedans ir ciets, plastmasīgs. Bet tas pats corolla 5d versijā vismaz panelis, durvis ir kārtu labākas kā sedana.
tak po kādas klases vācietis. iekāpjot man sajūtas kā kad man bija 12 gadi iekāpjot senču auto. pogas tās pašas, fonti tie paši, apgaismojums, salona elementi nu tā pa 70-80% kā pirms divdesmit gadiem. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|