Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20
Autors | Ziņojums |
Martinsse | 17. Dec 2010, 19:07 |
#6001
|
| Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
17 Dec 2010, 16:41:03 Dandzs rakstīja:
17 Dec 2010, 16:09:25 Martinsse rakstīja:
17 Dec 2010, 15:51:48 boocis83 rakstīja:
17 Dec 2010, 11:39:56 Martinsse rakstīja:
Jautājums par izplūdi, ir V veida dzinējs, aizmugurē ir vieta vienai trubai, bamperi graizīt nav vēlēšanās, līdz ar to iedomājos par ko tādu bundulis no 2 uz 1 bet problēma ir tajā, ka pie tā bunduļa ir rakstīts, ka ieeja ir tā viena, bet izejas divas, to bunduli drīkst likt otrādāk, tā ka ieejas ir divas, bet izeja viena?
Kārtīgs meistars var divas trubas vienā salaist arī bez bunduļa
Nu tas ir skaidrs, bet man divi bunduļi tā patās ir jāliek, līdz ar to kāpēc neizmantot šādu sistēmu? Viens bundulis pa vidu šitāds, kur ieiet divas trubas, iziet viena un viens galā. Principā interesē vai tur mega lielais zirgu skaits nepazudīs.
Viss atkarīgs no tā cik liels dzinējs un cik "tālu" ir paredzeets viņu griest. Cik saprotu tēma ir par FORD`a 2.8 vai 2.9 V-veidnieku. Ja nav paredzēts nekāds ievērojams upgrieds, tad ieejai nav nepieciešamas lielākas caurules par 52mm, izejai gan vajadzētu būt +/- ap 3" (to var parēķināt arī precīzāk un varbūt arī iepist dažus gramus svara no caurules diametra), savādāk tuvu pie redlaina var sākt "sprūst" dūmi. Skaties tikai, lai ir rezonējošā vai absorbējošā tipa klusinātājs, ar citiem tipiem var sanākt ne tas labākais rezultāts.
Mega paldies par atbildi, tādu aptuveni arī gaidīju! Un tieši tā, runa iet par cologne 2.9i 12v V6. Bēt joprojām interesē, vai manis norādīto klusinātāju var izmantot no otras puses? Ir kāda atšķirība caur kuru pusi ieplūst/izplūst? | Offline | | |
NP10 | 17. Dec 2010, 19:59 |
#6002
|
| Kopš: 27. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: Vaz
| Izskatieties luudzu par SsangYong Musso 2.9 diesel . Jo ir doma taadu panjemt! | Offline | | |
GS5000 | 17. Dec 2010, 20:27 |
#6003
|
| Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 840
Braucu ar: under construction
|
17 Dec 2010, 19:01:49 aarsts rakstīja:
17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...
bēdz no viņa kā no savas nāves. to es tev saku no pieredzes , jo manai sievietei tāds ir 3 gadus.
problēmas: dzinēja vadības bloks.
pakaļā piekare ...(gultņi bukšu vietā).
starteris...
šo stāstu var turpināt līdz nelabumam... rezumē= problemātisks auto...
tieshi taa, auto tiesham ljoti neizdeviigs! Interesejos par vinju pirms gada, autoviiri staastija briesmu lietas | Offline | | |
Enkurs | 17. Dec 2010, 20:57 |
#6004
|
| Kopš: 12. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 298
Braucu ar: x
| starteris negrib griezt. Klusums pagriežot aizdedzi, padauzot pa starteri vēl varēja pielaist. Bendiks vainīgs..? un uz kadam cenam rēķināties? | Offline | | |
Freimanis | 17. Dec 2010, 21:57 |
#6005
|
| Kopš: 26. Jun 2007
Ziņojumi: 130
Braucu ar: JN - 68
|
16 Dec 2010, 22:04:54 UVIS rakstīja:
16 Dec 2010, 19:35:13 Freimanis rakstīja:
16 Dec 2010, 12:18:15 grin rakstīja:
labdien! man ir 530D 2001. e39.
vismaz reizi 2 gados notiek precedents ka atslēgā iebūvētā pults vairs nestrādā - auto var atslēgt un aizslēgt tikai ar atslēgu mehāniski durvīs ieliekot.
Kādas bija tās maģiskās darbības lai atslēgu atkal pieradinātu pie sava auto?..
Man ir tā pati problēma, man teica ka itkā vajagot pārprogrammēt jeb piepogramēt pie mašīnas atpakaļ. Vnk vienu dienu nestrādā atslēgā iebūvētā pults, varbūt kādam ir bijis kas tāds un var palīdzēt
1
Get in your vehicle and shut the doors. Insert the key into the ignition and turn it to the "ON" position (without cranking). Hold it for two seconds, then turn the ignition off and remove the key.
2
Hold down the unlock button and quickly press the lock button three times.
3
Release the unlock button. The door locks will flash, signaling that the programming is complete.
4
Place the key in the ignition and toggle between "ON" and "OFF" to finalize.
Read more: How to Reprogram BMW Keys | eHow.com http://www.ehow.com/how_6171068_reprogram-bmw-k...ml#ixzz18J6Ylmcx
Paldies, vis atkal strādā | Offline | | |
mcme | 18. Dec 2010, 01:12 |
#6006
|
| Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| čau, iesakiet lūdzu kādu auto elektriķi kurš varētu e28 pārbaudīt un, tur kur vajag, salabot pravotku, protams par normālu cenu | Offline | | |
Driver | 18. Dec 2010, 02:53 |
#6007
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
17 Dec 2010, 19:01:49 aarsts rakstīja:
17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...
bēdz no viņa kā no savas nāves. to es tev saku no pieredzes , jo manai sievietei tāds ir 3 gadus.
problēmas: dzinēja vadības bloks.
pakaļā piekare ...(gultņi bukšu vietā).
starteris...
šo stāstu var turpināt līdz nelabumam... rezumē= problemātisks auto...
+1 iesaku attureties no tada auto iegades, ja mb, tad normalu, kaut w210.
ja mazauto, tad labak golfu/a3
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bmwaddict | 18. Dec 2010, 03:07 |
#6008
|
| Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...
Ja runa ir par A169 kuzavu pēc 2004 gada ar 1.6 CDI dīzeli tad tas ir ļoti labs auto, sievietes sapnis principā jo ir pieejams ar automātu un vispār A168 vs A169 ir pilnīgi atšķirīgas mašīnas, ja vecais ir vienk kā plastmasas grabulis vēl sūdīgāks par MK2 golfu manā skatījumā, tad jaunā ir pavisam cits līmenis, tas tiešām ir maziņš mersedesiņš nevis tikai emblēma. Tas automāts gan ir variators kam maigi sakot nav pārāk liels resurss bet ja var dabūt ar noskrējienu ap 100K tad kārba vēl normālā ekspluatācijā 50K novilks, nu tā vidēji..
Bet nopietni, vecā A-klase ir izsmiekls, jaunā bunža tas ir pilnīgi cits auto.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 18 Dec 2010, 03:08:18 ] | Offline | | |
|
Novx | 18. Dec 2010, 09:01 |
#6009
|
| Kopš: 10. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 488
Braucu ar: mērķi
|
18 Dec 2010, 05:20:04 Juzers rakstīja:
ko iisti noziimee? ''tikko no vaacijas''? un kaapeec tas ir jaaizcelj? vai taapeec ka auto katru dienu pa baani ir maucis 700km pedal to methal lai paspeetu uz darbu?
Tpc, ka mašīna kas nobrauksi pa Vācijas ceļiem 100 km, tiek nočakarēta tik daudz, cik tu pa LV ceļiem būtu nobraucis 20 km, kā arī Vācijā cilvēku attieksme pret mašīnas remontu un apkopi ir labāka (protams ir izņēmumi), nav kā latviešu bāliņi (ne visi) saliek lētākās detaļas vai arī remontē tikai tad, kad vairs nevar pabraukt. | Offline | | |
boocis83 | 18. Dec 2010, 09:18 |
#6010
|
| Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...
Labi-paldies visiem par atbildēm-šī tarataika tiek izsvītrota no saraksta!
Laikam toč būs jāskatās uz golpu IV vai arī uz volvo S/V40(sievai iepatikās-pēc bildēm) | Offline | | |
runcis | 18. Dec 2010, 09:21 |
#6011
|
| Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 4537
Braucu ar: X
| eee....no kura gada saka izlaist e36 feislift?
-----------------
| Offline | | |
artc | 18. Dec 2010, 10:50 |
#6012
|
| Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
| Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu? | Offline | | |
Marta_22 | 18. Dec 2010, 10:59 |
#6013
|
| Kopš: 02. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 633
Braucu ar: E34 B20
|
18 Dec 2010, 10:50:29 artc rakstīja:
Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?
A kas tev pa eļļu dzinējā? | Offline | | |
artc | 18. Dec 2010, 11:07 |
#6014
|
| Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
|
18 Dec 2010, 10:59:08 Marta_22 rakstīja:
18 Dec 2010, 10:50:29 artc rakstīja:
Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?
A kas tev pa eļļu dzinējā?
Nesen nopirku šo autiņu, jāpaskatās būs. Domā tas varētu būt saistīts ar eļļu un tās viskozitāti? | Offline | | |
mareksb | 18. Dec 2010, 11:14 |
#6015
|
| Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
18 Dec 2010, 09:30:15 Chimera rakstīja:
18 Dec 2010, 09:21:31 runcis rakstīja:
eee....no kura gada saka izlaist e36 feislift?
šķiet 09/96
tieshi ta | Offline | | |
australia | 18. Dec 2010, 11:14 |
#6016
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
|
18 Dec 2010, 10:59:08 Marta_22 rakstīja:
18 Dec 2010, 10:50:29 artc rakstīja:
Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?
A kas tev pa eļļu dzinējā?
eļļa ?? haha...
Tas taču ir tukšgaitas vārsts. atbild par tukšgaitas gaisa padevi, kad gāzes pedālis atlaists[ Šo ziņu laboja australia, 18 Dec 2010, 11:14:55 ] | Offline | | |
|
-INC- | 18. Dec 2010, 11:25 |
#6017
|
| Kopš: 24. Dec 2003
Ziņojumi: 316
Braucu ar: MB G300TD
|
18 Dec 2010, 05:20:04 Juzers rakstīja:
ko iisti noziimee? ''tikko no vaacijas''? un kaapeec tas ir jaaizcelj? vai taapeec ka auto katru dienu pa baani ir maucis 700km pedal to methal lai paspeetu uz darbu?
700km PTM ir daudzreiz labāk nekā 5 km ar aukstu motoru pa Rīgas satrēgumiem līdz darbam. | Offline | | |
artc | 18. Dec 2010, 11:28 |
#6018
|
| Kopš: 23. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2934
Braucu ar: muti
|
18 Dec 2010, 11:14:29 australia rakstīja:
Tas taču ir tukšgaitas vārsts. atbild par tukšgaitas gaisa padevi, kad gāzes pedālis atlaists
Bet vai tad, tādā gadījumā viņam nevajadzētu čakarēties visu laiku, nevis tikai kamēr motors ir auksts? [ Šo ziņu laboja artc, 18 Dec 2010, 11:28:41 ] | Offline | | |
Instigater | 18. Dec 2010, 12:16 |
#6019
|
| Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
17 Dec 2010, 19:07:26 Martinsse rakstīja:
Mega paldies par atbildi, tādu aptuveni arī gaidīju! Un tieši tā, runa iet par cologne 2.9i 12v V6. Bēt joprojām interesē, vai manis norādīto klusinātāju var izmantot no otras puses? Ir kāda atšķirība caur kuru pusi ieplūst/izplūst?
ja tas ir rezonatora tipa, tad pofig, ja tas, kuram izplūdes gāzes iet kā caur vati, tad, visticamākais, ka nevar, jo gāzu plūsma pretējā virzienā raus to vati nost no bleķiem. Nu bet katrs tas bundulis savādāks. Domāju, ka pa 90% nekādu sūdu nebūs un viss strādās, jāskatās tik, vai skaņa arī gana labi slāpēsies. | Offline | | |
Driver | 18. Dec 2010, 13:41 |
#6020
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
18 Dec 2010, 11:25:07 -INC- rakstīja:
18 Dec 2010, 05:20:04 Juzers rakstīja:
ko iisti noziimee? ''tikko no vaacijas''? un kaapeec tas ir jaaizcelj? vai taapeec ka auto katru dienu pa baani ir maucis 700km pedal to methal lai paspeetu uz darbu?
700km PTM ir daudzreiz labāk nekā 5 km ar aukstu motoru pa Rīgas satrēgumiem līdz darbam.
tiko no vacijas nozime, izlaizitu salonu, sapuletu virsbuvi, "svaigus numurus" un odometru atgrieztu vel pirms pirmas regitracijas (nevis pec pedejas TA)
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|