Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Martinsse
17. Dec 2010, 19:07 #6001

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2443

Braucu ar: Turbo Cosworth


17 Dec 2010, 16:41:03 Dandzs rakstīja:

17 Dec 2010, 16:09:25 Martinsse rakstīja:

17 Dec 2010, 15:51:48 boocis83 rakstīja:

17 Dec 2010, 11:39:56 Martinsse rakstīja:
Jautājums par izplūdi, ir V veida dzinējs, aizmugurē ir vieta vienai trubai, bamperi graizīt nav vēlēšanās, līdz ar to iedomājos par ko tādu bundulis no 2 uz 1 bet problēma ir tajā, ka pie tā bunduļa ir rakstīts, ka ieeja ir tā viena, bet izejas divas, to bunduli drīkst likt otrādāk, tā ka ieejas ir divas, bet izeja viena?


Kārtīgs meistars var divas trubas vienā salaist arī bez bunduļa


Nu tas ir skaidrs, bet man divi bunduļi tā patās ir jāliek, līdz ar to kāpēc neizmantot šādu sistēmu? Viens bundulis pa vidu šitāds, kur ieiet divas trubas, iziet viena un viens galā. Principā interesē vai tur mega lielais zirgu skaits nepazudīs.

Viss atkarīgs no tā cik liels dzinējs un cik "tālu" ir paredzeets viņu griest. Cik saprotu tēma ir par FORD`a 2.8 vai 2.9 V-veidnieku. Ja nav paredzēts nekāds ievērojams upgrieds, tad ieejai nav nepieciešamas lielākas caurules par 52mm, izejai gan vajadzētu būt +/- ap 3" (to var parēķināt arī precīzāk un varbūt arī iepist dažus gramus svara no caurules diametra), savādāk tuvu pie redlaina var sākt "sprūst" dūmi. Skaties tikai, lai ir rezonējošā vai absorbējošā tipa klusinātājs, ar citiem tipiem var sanākt ne tas labākais rezultāts.


Mega paldies par atbildi, tādu aptuveni arī gaidīju! Un tieši tā, runa iet par cologne 2.9i 12v V6. Bēt joprojām interesē, vai manis norādīto klusinātāju var izmantot no otras puses? Ir kāda atšķirība caur kuru pusi ieplūst/izplūst?
Offline
NP10
17. Dec 2010, 19:59 #6002

Kopš: 27. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 639

Braucu ar: Vaz

Izskatieties luudzu par SsangYong Musso 2.9 diesel . Jo ir doma taadu panjemt!
Offline
GS5000
17. Dec 2010, 20:27 #6003

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 840

Braucu ar: under construction


17 Dec 2010, 19:01:49 aarsts rakstīja:

17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...



bēdz no viņa kā no savas nāves. to es tev saku no pieredzes , jo manai sievietei tāds ir 3 gadus.

problēmas: dzinēja vadības bloks.
pakaļā piekare ...(gultņi bukšu vietā).
starteris...
šo stāstu var turpināt līdz nelabumam... rezumē= problemātisks auto...

tieshi taa, auto tiesham ljoti neizdeviigs! Interesejos par vinju pirms gada, autoviiri staastija briesmu lietas
Offline
Enkurs
17. Dec 2010, 20:57 #6004

Kopš: 12. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 298

Braucu ar: x

starteris negrib griezt. Klusums pagriežot aizdedzi, padauzot pa starteri vēl varēja pielaist. Bendiks vainīgs..? un uz kadam cenam rēķināties?
Offline
Freimanis
17. Dec 2010, 21:57 #6005

Kopš: 26. Jun 2007

Ziņojumi: 130

Braucu ar: JN - 68


16 Dec 2010, 22:04:54 UVIS rakstīja:

16 Dec 2010, 19:35:13 Freimanis rakstīja:

16 Dec 2010, 12:18:15 grin rakstīja:
labdien! man ir 530D 2001. e39.
vismaz reizi 2 gados notiek precedents ka atslēgā iebūvētā pults vairs nestrādā - auto var atslēgt un aizslēgt tikai ar atslēgu mehāniski durvīs ieliekot.
Kādas bija tās maģiskās darbības lai atslēgu atkal pieradinātu pie sava auto?..


Man ir tā pati problēma, man teica ka itkā vajagot pārprogrammēt jeb piepogramēt pie mašīnas atpakaļ. Vnk vienu dienu nestrādā atslēgā iebūvētā pults, varbūt kādam ir bijis kas tāds un var palīdzēt

1
Get in your vehicle and shut the doors. Insert the key into the ignition and turn it to the "ON" position (without cranking). Hold it for two seconds, then turn the ignition off and remove the key.
2
Hold down the unlock button and quickly press the lock button three times.
3
Release the unlock button. The door locks will flash, signaling that the programming is complete.
4
Place the key in the ignition and toggle between "ON" and "OFF" to finalize.


Read more: How to Reprogram BMW Keys | eHow.com http://www.ehow.com/how_6171068_reprogram-bmw-k...ml#ixzz18J6Ylmcx


Paldies, vis atkal strādā
Offline
mcme
18. Dec 2010, 01:12 #6006

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

čau, iesakiet lūdzu kādu auto elektriķi kurš varētu e28 pārbaudīt un, tur kur vajag, salabot pravotku, protams par normālu cenu
Offline
Driver
18. Dec 2010, 02:53 #6007

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Dec 2010, 19:01:49 aarsts rakstīja:

17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...



bēdz no viņa kā no savas nāves. to es tev saku no pieredzes , jo manai sievietei tāds ir 3 gadus.

problēmas: dzinēja vadības bloks.
pakaļā piekare ...(gultņi bukšu vietā).
starteris...
šo stāstu var turpināt līdz nelabumam... rezumē= problemātisks auto...

+1 iesaku attureties no tada auto iegades, ja mb, tad normalu, kaut w210.
ja mazauto, tad labak golfu/a3

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
18. Dec 2010, 03:07 #6008

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...

Ja runa ir par A169 kuzavu pēc 2004 gada ar 1.6 CDI dīzeli tad tas ir ļoti labs auto, sievietes sapnis principā jo ir pieejams ar automātu un vispār A168 vs A169 ir pilnīgi atšķirīgas mašīnas, ja vecais ir vienk kā plastmasas grabulis vēl sūdīgāks par MK2 golfu manā skatījumā, tad jaunā ir pavisam cits līmenis, tas tiešām ir maziņš mersedesiņš nevis tikai emblēma. Tas automāts gan ir variators kam maigi sakot nav pārāk liels resurss bet ja var dabūt ar noskrējienu ap 100K tad kārba vēl normālā ekspluatācijā 50K novilks, nu tā vidēji..
Bet nopietni, vecā A-klase ir izsmiekls, jaunā bunža tas ir pilnīgi cits auto.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 18 Dec 2010, 03:08:18 ]

Offline
Novx
18. Dec 2010, 09:01 #6009

Kopš: 10. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: mērķi


18 Dec 2010, 05:20:04 Juzers rakstīja:
ko iisti noziimee? ''tikko no vaacijas''? un kaapeec tas ir jaaizcelj? vai taapeec ka auto katru dienu pa baani ir maucis 700km pedal to methal lai paspeetu uz darbu?

Tpc, ka mašīna kas nobrauksi pa Vācijas ceļiem 100 km, tiek nočakarēta tik daudz, cik tu pa LV ceļiem būtu nobraucis 20 km, kā arī Vācijā cilvēku attieksme pret mašīnas remontu un apkopi ir labāka (protams ir izņēmumi), nav kā latviešu bāliņi (ne visi) saliek lētākās detaļas vai arī remontē tikai tad, kad vairs nevar pabraukt.
Offline
boocis83
18. Dec 2010, 09:18 #6010

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


17 Dec 2010, 16:31:52 boocis83 rakstīja:
Ko kungi ir dzirdējuši par mersi A160???Kādi plusi un mīnusi-cik dārga eksploatācija???
Doma pirkt sievai...


Labi-paldies visiem par atbildēm-šī tarataika tiek izsvītrota no saraksta!
Laikam toč būs jāskatās uz golpu IV vai arī uz volvo S/V40(sievai iepatikās-pēc bildēm)
Offline
runcis
18. Dec 2010, 09:21 #6011

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 4537

Braucu ar: X

eee....no kura gada saka izlaist e36 feislift?

-----------------
Offline
artc
18. Dec 2010, 10:50 #6012

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2925

Braucu ar: muti

Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?
Offline
Marta_22
18. Dec 2010, 10:59 #6013

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


18 Dec 2010, 10:50:29 artc rakstīja:
Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?


A kas tev pa eļļu dzinējā?
Offline
artc
18. Dec 2010, 11:07 #6014

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2925

Braucu ar: muti


18 Dec 2010, 10:59:08 Marta_22 rakstīja:

18 Dec 2010, 10:50:29 artc rakstīja:
Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?


A kas tev pa eļļu dzinējā?


Nesen nopirku šo autiņu, jāpaskatās būs. Domā tas varētu būt saistīts ar eļļu un tās viskozitāti?
Offline
mareksb
18. Dec 2010, 11:14 #6015

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


18 Dec 2010, 09:30:15 Chimera rakstīja:

18 Dec 2010, 09:21:31 runcis rakstīja:
eee....no kura gada saka izlaist e36 feislift?

šķiet 09/96
tieshi ta
Offline
australia
18. Dec 2010, 11:14 #6016

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1799

Braucu ar: ratiem


18 Dec 2010, 10:59:08 Marta_22 rakstīja:

18 Dec 2010, 10:50:29 artc rakstīja:
Motors m50b20, no rītiem aukstu pielaižot kādas 20sek jāpatur apgriezieni, citādāk noslāpst, pēc tam apgriezieni normalizējas. Bet, uzsākot braukt, kamēr dzinējs nav uzsilis apgriezieni sāk lēkāt un nokrītās līdz noslāpst, tas pats ir pie krustojuma bremzējot, kad izņemts no ātruma. Kad dzinējs uzsilst, tad viss ok. Kas varētu būt par problēmu?

A kas tev pa eļļu dzinējā?

eļļa ?? haha...
Tas taču ir tukšgaitas vārsts. atbild par tukšgaitas gaisa padevi, kad gāzes pedālis atlaists

[ Šo ziņu laboja australia, 18 Dec 2010, 11:14:55 ]

Offline
-INC-
18. Dec 2010, 11:25 #6017

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


18 Dec 2010, 05:20:04 Juzers rakstīja:
ko iisti noziimee? ''tikko no vaacijas''? un kaapeec tas ir jaaizcelj? vai taapeec ka auto katru dienu pa baani ir maucis 700km pedal to methal lai paspeetu uz darbu?


700km PTM ir daudzreiz labāk nekā 5 km ar aukstu motoru pa Rīgas satrēgumiem līdz darbam.
Offline
artc
18. Dec 2010, 11:28 #6018

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2925

Braucu ar: muti


18 Dec 2010, 11:14:29 australia rakstīja:
Tas taču ir tukšgaitas vārsts. atbild par tukšgaitas gaisa padevi, kad gāzes pedālis atlaists

Bet vai tad, tādā gadījumā viņam nevajadzētu čakarēties visu laiku, nevis tikai kamēr motors ir auksts?

[ Šo ziņu laboja artc, 18 Dec 2010, 11:28:41 ]

Offline
Instigater
18. Dec 2010, 12:16 #6019

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


17 Dec 2010, 19:07:26 Martinsse rakstīja:
Mega paldies par atbildi, tādu aptuveni arī gaidīju! Un tieši tā, runa iet par cologne 2.9i 12v V6. Bēt joprojām interesē, vai manis norādīto klusinātāju var izmantot no otras puses? Ir kāda atšķirība caur kuru pusi ieplūst/izplūst?
ja tas ir rezonatora tipa, tad pofig, ja tas, kuram izplūdes gāzes iet kā caur vati, tad, visticamākais, ka nevar, jo gāzu plūsma pretējā virzienā raus to vati nost no bleķiem. Nu bet katrs tas bundulis savādāks. Domāju, ka pa 90% nekādu sūdu nebūs un viss strādās, jāskatās tik, vai skaņa arī gana labi slāpēsies.
Offline
Driver
18. Dec 2010, 13:41 #6020

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Dec 2010, 11:25:07 -INC- rakstīja:

18 Dec 2010, 05:20:04 Juzers rakstīja:
ko iisti noziimee? ''tikko no vaacijas''? un kaapeec tas ir jaaizcelj? vai taapeec ka auto katru dienu pa baani ir maucis 700km pedal to methal lai paspeetu uz darbu?


700km PTM ir daudzreiz labāk nekā 5 km ar aukstu motoru pa Rīgas satrēgumiem līdz darbam.

tiko no vacijas nozime, izlaizitu salonu, sapuletu virsbuvi, "svaigus numurus" un odometru atgrieztu vel pirms pirmas regitracijas (nevis pec pedejas TA)

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo