Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Joki 77
Autors | Ziņojums |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
|
16 Jan 2018, 19:56:52 @Zivis rakstīja:
16 Jan 2018, 15:39:13 @CAPSLOCK rakstīja:
16 Jan 2018, 15:00:05 @ATB rakstīja:
Prikols ir redzēt lt vai est reģistrētu bembi ar individuālo nr. "N0TAX"
Labs.
LT
[IMG]NOTAX[/IMG]
ir jau shema, ka apiet to suda nodokli par arvalstis reg. t.? | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
16 Jan 2018, 20:05:41 @ZulandersKebabish rakstīja:
16 Jan 2018, 19:56:52 @Zivis rakstīja:
16 Jan 2018, 15:39:13 @CAPSLOCK rakstīja:
16 Jan 2018, 15:00:05 @ATB rakstīja:
Prikols ir redzēt lt vai est reģistrētu bembi ar individuālo nr. "N0TAX"
Labs.
LT
[IMG]NOTAX[/IMG]
ir jau shema, ka apiet to suda nodokli par arvalstis reg. t.?
Deklarēto dzīves vietu norādīt ārvalstīs | Offline | | |
Zivis | | Kopš: 07. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 747
Braucu ar: nēģi
|
16 Jan 2018, 20:05:41 @ZulandersKebabish rakstīja:
16 Jan 2018, 19:56:52 @Zivis rakstīja:
16 Jan 2018, 15:39:13 @CAPSLOCK rakstīja:
16 Jan 2018, 15:00:05 @ATB rakstīja:
Prikols ir redzēt lt vai est reģistrētu bembi ar individuālo nr. "N0TAX"
Labs.
LT
[IMG]NOTAX[/IMG]
ir jau shema, ka apiet to suda nodokli par arvalstis reg. t.?
Arī labprāt dzirdētu!!
It kā jau ar deklarētu dzīvesvietas adresi ārpus Latvijas der...
Edit: Domas sakrīt [ Šo ziņu laboja Zivis, 16 Jan 2018, 20:41:57 ] | Offline | | |
ZulandersKebabish | | 🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| Blee tas tak normali :beha_lido: astalija: tulit atnaks plievotibas trolli un saleks karaga, ka pa mazu nodokli | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6203
Braucu ar:
|
16 Jan 2018, 20:02:27 @markelis rakstīja:
16 Jan 2018, 19:47:55 @Mizx rakstīja:
Nejauc p ar p. Projektu vispār esi redzējis? Tīrākā nodokļu maksātāju naudas atmazgāšana. Kvalitatīvāk un lētāk būtu veidot katru reizi unikālu un atšķirīgu, režisoriem iespēja izpausties, saturu dažādot, pārvērst tiešām pasākumu par svētkiem. Bet mūsējie būvē būves, ko nelietos vai kas pēc pāris gadiem atkal izrādīsies tehnoloģiski nepiemērotas nerunātu, ja nebūtu tajā visā iekšā. ar Brīvības pieminekli tam nav nekāda sakara — tas ir lietošanā katru dienu, tūristi brauc, bildes taisa, cilvēki staigā, ziedus noliek utt.
tu zini - jaa, man darba koleegjis tur ir buuvuzraugs. un kas tur ir tik briesmiigs? vareetu arii siikaak pastaastiit par to nodoklju naudas tas ir kaa
Neko nesaku par notiekošo laukumā. Saku par nevajadzīgu objektu izbūvi, ko lietos pāris reižu un tad izrādīsies, ka viss cits progresējis, cita audio / video / gaismas tehnika vajadzīga, citas prasības evakuācijai un ugunsdzēšanai. Tur bija tikai vide un infrastruktūra jāsakārto, visi pieslēgumi pilsētas tīkliem. Pārējo pielāgo pasākumiem, nevis pasākumus jāpielāgo videi. Būtu lētāk un pasākumi skatāmāki, iespaidīgāki. | Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| prikoli te tapat nav, tapeec paturpinu savas 5 kapeikas man liekas, ka korķu problēma nav vis iedzīvotāju skaitā, bet nepiemērotās infrastruktūras dēļ..tāpēc jautājums, vai tie, kas brauc ar auto, būs uz mieru pārsēsties uz metro?> (kas traucē viņiem pārsēsties jau tagad uz sab. transportu?). un ja nu nepārsēzjas? tad būs dirsā darbs un materiāls..
plus, jāsaprot ka metro labākā gadījumā var'etu rastie spēc 10 gadiem (vēl jau ir tik ideja, kad vēl aizies līdz tehn. projektam utt). un kas zin, kas bū spēc 10 gadiem?
man liekas, ka bez piespiešanas metodēm no korķiem netiks vaļā. kaut vai atceramies parkride sistēmu.lūdzu, variants...uzlikt caurlaides (tiem kas dzīvo centrā), un pārējiem atļaut braukt līdz parknride..tur protams ļoti intensivs sabiedriskais, vai..un .nomas elektrokāri (nomas velo, motorolleri utt)...un esmu pārliecināts, ka korkju vairs nebuus...
aa, un parknride protams pa perimetru riigas centram, nevis kaa tagad, hvz kur purvciemaa
p.s. riigu diemzjeel vai par laimi nepaarbuuveet, un taas veesturiskais centrs un kas apkaart paliks ar taadu intensitati, kaada taa ir...veel tik papildus jaauzztaisa normaalas apbrauktuves (kaa ziemelju koridors utt)[ Šo ziņu laboja artis83, 16 Jan 2018, 21:51:18 ] | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879723
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Spied "Play", lai skatītos video!
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
| Visur kur nils ar savu baru pieskaras, tiek sapists, jo zog kā jau kolhozā. Tik pat atklāti tikai lielākiem kumosiem. Cik ilgi? Cik daudzi ir "doļjā", ja tas notiek atklāti un gadiem?
P.s. Šādi izskatīsies dienā, kad to sūda gabalu iztrieks no Rīgas Domes.
[ Šo ziņu laboja 968-jk, 16 Jan 2018, 23:48:23 ] | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
16 Jan 2018, 21:45:29 @artis83 rakstīja:
..man liekas, ka korķu problēma nav vis iedzīvotāju skaitā, bet nepiemērotās infrastruktūras dēļ..tāpēc jautājums, vai tie, kas brauc ar auto, būs uz mieru pārsēsties uz metro?> (kas traucē viņiem pārsēsties jau tagad uz sab. transportu?). un ja nu nepārsēzjas? tad būs dirsā darbs un materiāls..
plus, jāsaprot ka metro labākā gadījumā var'etu rastie spēc 10 gadiem (vēl jau ir tik ideja, kad vēl aizies līdz tehn. projektam utt). un kas zin, kas bū spēc 10 gadiem?
man liekas, ka bez piespiešanas metodēm no korķiem netiks vaļā. kaut vai atceramies parkride sistēmu.lūdzu, variants...uzlikt caurlaides (tiem kas dzīvo centrā), un pārējiem atļaut braukt līdz parknride..tur protams ļoti intensivs sabiedriskais, vai..un .nomas elektrokāri (nomas velo, motorolleri utt)...un esmu pārliecināts, ka korkju vairs nebuus...
aa, un parknride protams pa perimetru riigas centram, nevis kaa tagad, hvz kur purvciemaa
p.s. riigu diemzjeel vai par laimi nepaarbuuveet, un taas veesturiskais centrs un kas apkaart paliks ar taadu intensitati, kaada taa ir...veel tik papildus jaauzztaisa normaalas apbrauktuves (kaa ziemelju koridors utt)
Riigaa veel ir ljoti liels potenciaals satiksmes uzlaboshanai. Tikai neviens to nedara jo vai nu ir 1) tupi cirvji 2) nespeejnieki, jo nu salikt stulbus luksaforus "satiksmes droshiibai" jaa to maak bet padomaat ar galvu satiksmes pluusmas optimizeeshanai tur praata pietruukst. Da nu ko runaat par optimizeeshanu ka elemetaaraakaas lietas nav skaidras - labs piemeers Mols krastmalaa, vai veel reeciigaak gaajeeju paareja iuz Makjiiti vai tas Lido luksafors, nekur normaalaa pasaulee iebraukshanai izbraukshanai no lielveikala taadas magjistraales malaa netaisa luksaforu kas pilniibaa blokjee visu satiksmi. tiek taisiiti paarvadi lai netrauceetu pluusmu. Riigaa - uzliekam veel vienu luksaforu. Un taa nepaartraukti. Un tie luksafori lielaakaa dalja nav savstarpeeji optimizeet ar domu nodroshinaat "zaljo vilni". Un taada lieta kaa luksafori ar sensoru kas tureetu zaljo tieshi tik ilgi cik vajag lai mashiinas paarbrauktu un ne ilgaak vai ja neviens pie krustojuma nestaav tad vispaar izlaizham zaljo ciklu - arii nav maniiti. Paskatamies normaalaa pasaulee Vaaccijaa piem kaa tiek organizeeta satiksme - maksimaali tiek atslogotas lielaas ielas, mazaas ielas papriekshu iziet uz kaadu service street kas aizved liidz lielaakam krustojumam un kur tas ir galeeji nepieciesham tur ir luksafors kas ir savukaart sasinhronizeets ar paareejiem un apreekjinaats uz zaljo vilni. iespeejas uzlabot satiksmi Riigaa ir milziigas. bet kameer RD satiksmes departamentaa straadaas voviki un muuzikas skolas absolventi tikmeer buus d*rsaa un bezcers sagaidiit dajebko konstruktiivu modernizeetus luksaforus ar centralizeetu vadiibu kas vadaas peec pluusmas statistikas vispaar nekad. Bet iespeejas to dariit ir, tikai LV jau pirmaa doma ir nozagt nevis domaat nesavtiigi kaa amatpersonaam pienaaktos. Ir tak resursi RTU visaadi matemaatikji vareetu tak RD nosleegt projektu ar augstkolaam iedot to uzdevumu kautvai studentiem izstraadaat kaa tas daudz kur pasaulee notiek kad universitaates iesaista visaadu aktuaalu projektu realizeeshanai. Visiem no taa buutu iegumus. Tehnologjiski to visu var dabuutu gatavu par saliidzinoshi nelielaam izmaksaam ja tik nebuutu taa veelme zagt.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Jan 2018, 00:16:25 ] | Offline | | |
artis83 | | Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| par lukssaforiem Tev uz liepaaju sapratīsi ka rīgā vēl ok
nu uz galvenajām ielām mums labi darbojas zaļais vilnis, bet taadas briinumainas vietas ar luksaforiem kaa no galvenaas magjistraales nogrieziens uz k rautu, vai uz lidostu, kur labi ja pa 10 min viens auto izbaruc, ir pietiekami..nemaz nerunāju par pēdējo veikumu_d rajonu, kur pie tukša krusta jāstāv kādas 5 min...jāsaka ka daudzi tur vnk brauc pa sarkano. | Offline | | |
patelo | | Kopš: 01. Jan 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: TDI
|
17 Jan 2018, 00:06:01 @bmwaddict rakstīja:
16 Jan 2018, 21:45:29 @artis83 rakstīja:
..man liekas, ka korķu problēma nav vis iedzīvotāju skaitā, bet nepiemērotās infrastruktūras dēļ..tāpēc jautājums, vai tie, kas brauc ar auto, būs uz mieru pārsēsties uz metro?> (kas traucē viņiem pārsēsties jau tagad uz sab. transportu?). un ja nu nepārsēzjas? tad būs dirsā darbs un materiāls..
plus, jāsaprot ka metro labākā gadījumā var'etu rastie spēc 10 gadiem (vēl jau ir tik ideja, kad vēl aizies līdz tehn. projektam utt). un kas zin, kas bū spēc 10 gadiem?
man liekas, ka bez piespiešanas metodēm no korķiem netiks vaļā. kaut vai atceramies parkride sistēmu.lūdzu, variants...uzlikt caurlaides (tiem kas dzīvo centrā), un pārējiem atļaut braukt līdz parknride..tur protams ļoti intensivs sabiedriskais, vai..un .nomas elektrokāri (nomas velo, motorolleri utt)...un esmu pārliecināts, ka korkju vairs nebuus...
aa, un parknride protams pa perimetru riigas centram, nevis kaa tagad, hvz kur purvciemaa
p.s. riigu diemzjeel vai par laimi nepaarbuuveet, un taas veesturiskais centrs un kas apkaart paliks ar taadu intensitati, kaada taa ir...veel tik papildus jaauzztaisa normaalas apbrauktuves (kaa ziemelju koridors utt)
Un taada lieta kaa luksafori ar sensoru kas tureetu zaljo tieshi tik ilgi cik vajag lai mashiinas paarbrauktu un ne ilgaak vai ja neviens pie krustojuma nestaav tad vispaar izlaizham zaljo ciklu - arii nav maniiti.
Zinu ka ir tādi uz papildsekcijam,ja neviens nav piebraucis tad viņa vienk neieslēdzas.
Un ir RTU programmas un noteikti netikai viņiem uz kurām var modelet satiksmes caurlaidību mainīt visus satiksmes lielumus un skatīties,ka mainas plūsmas ātrums. Jautājums kāpēc to nedara satiksmes organizatori vai ja dara kāpēc satiksme to nevar redzet | Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Otro nedēļu dzīvoju Maltā, auto pilnas ielas, kopumā esmu redzējis 2 velosipēdistus, kas tiešām brauc ikdienā un 5 velopidarasus lateksā sestdien.
Te sabiedriskais iet ļoti bieži, vakaros korķē, bet nevienā brīdī tā, ka stāv un nekustās kā tas Rīgā notiek, jo te luksaforu gandrīz nav. Gandrīz vienmēr ir apļveida krustojumi, bet tur, kur nav, vienkārši jālec iekšā plūsmā.
Jāsaka, ka nepatīkami pieblīvēts tieši ar auto un veloinfrastruktūra vai nu praktiski nav, vai arī jauni izbūvētā ir noskatīta no Ņilsa - metru plata josla, kas atdalīta no automaģistrāles 1.joslas ar balto līniju. Nu tā, lai verņakā nobrauc un vairs neceļas
Laiks gan te perfekts elektrovelo ieviešanai, pat tagad ziemā lietus ir bijis 2x uz max 30 minūtēm. Tā arī ir tās divas dienas, kad bija nomācies un nemīlīgi vēss. Ak jā, visa sala pa garāko līniju 30km. Uz darbu braucu pusei salas cauri un tad tie ir 14km un 20 minūtes.
Ar visu to, ka auto ir nenormāli daudz, parkinga vietas atrast nav problēmu praktiski nekad, pie darba vienmēr nolieku savā kvartālā, kas te ir, burtiski, 4x mazāki nekā Rīgā. Maltā arī ielas ir ļoti šauras, praktiski vienvirziena un, ja tā nav vienvirziena, tad nākas meklēt izmainīšanās vietas ar pretimbraucošo. Vot es kādas no tām vienvirziena lēnās satiksmes ielām arī adaptētu velo kustībai, atņemtu parkinga vietas nafig nost un ierīkot ar palmām atdalītas velo joslas.
Ko ar to gribēju teikt - katrā pasaules nostūrī ir savi plusi, mīnusi, labi un slikti risinājumi, kas strādā vai nestrādā. Vajag censties visur apskatīt un paņemt to labāko, adaptējot to vietējām vajadzībām. | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Satiksmi varētu atslogot, turpinot neremontēt ielas. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
| Risinājums tukšākām ielām:
Links | Offline | | |
baisulis123 | | Kopš: 20. Sep 2017
Ziņojumi: 1842
Braucu ar: E36 zemu lidot neaizliegsi
| Metro ir Ushakova atbalstiitaaju ideja? | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
17 Jan 2018, 08:24:23 @Instigater rakstīja:
Otro nedēļu dzīvoju Maltā
[..]
Te sabiedriskais iet ļoti bieži, vakaros korķē, bet nevienā brīdī tā, ka stāv un nekustās kā tas Rīgā notiek, jo te luksaforu gandrīz nav.
Nu, nu.
No Valletas uz St.Julians un vēl šur tur iet bieži, bet ir vietas, kur tikai reizi pusstundā vai pat retāk, un ar sarakstu ievērošanu galīgi neiespringst. Vismaz tūrisma sezonā tā bija
| Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
17 Jan 2018, 10:01:10 @RVR rakstīja:
17 Jan 2018, 08:24:23 @Instigater rakstīja:
Otro nedēļu dzīvoju Maltā
[..]
Te sabiedriskais iet ļoti bieži, vakaros korķē, bet nevienā brīdī tā, ka stāv un nekustās kā tas Rīgā notiek, jo te luksaforu gandrīz nav.
Nu, nu.
No Valletas uz St.Julians un vēl šur tur iet bieži, bet ir vietas, kur tikai reizi pusstundā vai pat retāk, un ar sarakstu ievērošanu galīgi neiespringst. Vismaz tūrisma sezonā tā bija
Te katrā maršrutā iet ar vismaz 45 minūšu intervālu, bet tā kā ļoti daudzi maršruti pārklājas (jo autobusam derīgu ielu un ceļu nav daudz), tad centrā autobuss ir ik pēc 5 minūtēm un tālākos braucienos ne retāk kā reizi 45 minūtēs, parasti bez vajadzības pārsēsties.
Šito sieva baigi iecienījusi, satiekamies pēc darba kādā miestā, lai lieki laiks nav jātērē transportam. | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
| Aizmirstiet vienreiz to metro. Cik var muļļāt vienu un to pašu.
Rīgā ir labs dzelzceļa tīkls un arī diezgan normāls tramvaju tīkls (ar iespējām to paplašināt ne tikai Skanstē, bet arī uz Purvciemu un Ziepniekkalnu). Ja to visu normāli saved kārtībā un sinhronizē, tad ir pilnīgi pietiekami.
Protams, tam vajag politisku gribu (vienotu - gan valsts, gan Rīgas, gan Pierīgas pašvaldību līmenī) un arī noteiktus ieguldījumus, bet tas, vienalga, ir daudz jēdzīgāk un reālāk nekā pārrakt pilsētu par n-miljardiem. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163799
Braucu ar: E95
| Tas ir psc, metro darbadiena 1800 Izbraukt cauri rigai var 1h laikaa, no juglas lidz ziepchikam, un otradi, braucot caur centru epta Metro kadam vaig ar cik stacijam buus metro 2 vai 3
-----------------
| Offline | | |
zhimis | | Kopš: 05. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 193
Braucu ar: dīzeli
|
17 Jan 2018, 00:15:22 @artis83 rakstīja:
par lukssaforiem Tev uz liepaaju sapratīsi ka rīgā vēl ok
nu uz galvenajām ielām mums labi darbojas zaļais vilnis, bet taadas briinumainas vietas ar luksaforiem kaa no galvenaas magjistraales nogrieziens uz k rautu, vai uz lidostu, kur labi ja pa 10 min viens auto izbaruc, ir pietiekami..nemaz nerunāju par pēdējo veikumu_d rajonu, kur pie tukša krusta jāstāv kādas 5 min...jāsaka ka daudzi tur vnk brauc pa sarkano.
nu jau, nu jau! Kurā krustā 5min jāgaida? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|