Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
sys9291
20. Oct 2020, 17:01 #601

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

dīvaini - bet pirmajiem E60 ar DDE5 vadību DPF formāli dzīvoja ilgāk. Ir bijuši auto, kam DPF veiksmīgi izreģenerējās pie 380K un 2 gadu griezumā kalpoja nevainojami. Protams laboratorijas darbus par viņa efektivitāti neviens neveica, bet baltās lupatas tests bija ok...
Ja tic dīlera info - tad vismaz pie dīlera viņš mainīts netika un arī vizuāli nekas neliecināja par maiņu.
Offline
uldens1
20. Oct 2020, 17:16 #602

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 Oct 2020, 16:34:20 @Mo4itajs rakstīja:
Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.
Tāpēc ka reti kad ir auto ar īstiem 200k,reālais ir x2 un tas nekas ka no pazīstamiem cilvēkiem un ar pierādāmu vēsturi Bet naivumu šajā jomā cilvēki laikam nekad neizslimos
Offline
smudo
20. Oct 2020, 17:34 #603

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Ir redzeti VAGi, kuri regulari LV apstaklos redz soseju ar originalo filtru ar 350k km, bez kludam kas saistitas ar dzineju vai filtra darbibu. VAG servisa pricedura neparedz mainit filtru pec X k km, bet gan sakot no 180k km veikt ta parbaudi. Un sis ir pec dizelgeitas, kad VW vadibai tika piespriesti nopietni sodi par izmesu neatbilstibu normam. Bet gan jau pietiek dabut kadu dzineja defektu un to laicigi nenoverst, lai to DPF samera atri nobeigtu ari pie 100k km.
Offline
Kaross
20. Oct 2020, 17:57 #604

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Oct 2020, 16:34:20 @Mo4itajs rakstīja:
Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.


Ja nestrādā ar to ikdienā, tad noteikti neredzi.
Esmu redzējis daudz 400 000+km auto ar strādājošu filtru. Viens bija tepat LV pirkts Jeep, kurš arī pa LV nobrauca tos 400 000km - 5 gados. No salona pirkts. Pie 400 000km izbeidzās. Mežinieks, kursē diendienā pa visu Latviju.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mikels
20. Oct 2020, 18:02 #605

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Varbūt tāpēc,ka tos auto lieto atbilstoši to mērķim un ārpus pilsētas var normāli notikt reģenerācija,nevis brauc ar dīzeli pa pilsētu uz darbu un atpakaļ 10 km
Offline
Kaross
20. Oct 2020, 18:24 #606

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

That's the point!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
20. Oct 2020, 19:08 #607

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Oct 2020, 18:24:32 @Kaross rakstīja:
That's the point!

+1 ar auto ir jābrauc
Offline
Sancix
20. Oct 2020, 19:50 #608

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6915

Braucu ar: to kas pa rokai


20 Oct 2020, 16:34:20 @Mo4itajs rakstīja:
Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.



Joprojām ar dpf vietā, nevienu reizi ar to nav bijušas problēmas. Skatīsimies cik k km vēl ripos
Edit, te TA dati, lai nerodas jautājumi par tā esamību un darba kārtību.

[ Šo ziņu laboja Sancix, 20 Oct 2020, 19:57:57 ]



-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
endurists
20. Oct 2020, 20:31 #609

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


20 Oct 2020, 18:02:37 @Mikels rakstīja:
Varbūt tāpēc,ka tos auto lieto atbilstoši to mērķim un ārpus pilsētas var normāli notikt reģenerācija,nevis brauc ar dīzeli pa pilsētu uz darbu un atpakaļ 10 km


Bija man un vēljprojām ir pavecs Focus 1.6tdci kuru nopirku pasvaigu, zem 100 tūkst. Darba dienās pamatā Rīga un Piektienās 110km lauki - Svētdienās 110km atpakaļ, absolūti nekādu problēmu nebija līdz aizdevu auto kolēģim. Viņš pats par sevi ir lēns braucējs + 2 nedēļas tikai pa pilsētu, pazuda jauda un panelī dpf lampiņa lika par sevi manīt.
Offline
Kaross
20. Oct 2020, 20:43 #610

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Oct 2020, 19:50:45 @Sancix rakstīja:

20 Oct 2020, 16:34:20 @Mo4itajs rakstīja:
Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.



Joprojām ar dpf vietā, nevienu reizi ar to nav bijušas problēmas. Skatīsimies cik k km vēl ripos
Edit, te TA dati, lai nerodas jautājumi par tā esamību un darba kārtību.



Mēģināju aprakstīt jau iepriekš par dūmainību un dīzeļgeitu. Precīzi tādi pat TA mērījumi ir automašīnai bez DPF. Ja viss pārējais auto ir kārtībā. Tā, ka tā tava TA lapa neliecina par to vai auto ir ar vai bez DPF.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Sancix
20. Oct 2020, 21:05 #611

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6915

Braucu ar: to kas pa rokai

Nu labi labi, es zinu ka viņš tur ir, ar to pietiek.
Edit. Aizmirsu piebilst, auto ir ar oe sprauslām/sūkni, degvielas sistēmā ieguldījumi nav veikti, čipsi nav bērti un joprojām dzinējs darbojas teicami

[ Šo ziņu laboja Sancix, 20 Oct 2020, 21:09:45 ]



-----------------
Viss par un ap kārdāniem. PM

Offline
VVRECK
21. Oct 2020, 13:35 #612

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


20 Oct 2020, 16:34:20 @Mo4itajs rakstīja:
Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.


E91 330d N57, noskrējis 360tkm
DPF's ir vietā!
Offline
Mikuzz
21. Oct 2020, 13:38 #613

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

Arī DPF 300+k klubā

Braucu lielākus gabalus, termostati ok, nav pagaidām iemesla mirt viņam.

[ Šo ziņu laboja Mikuzz, 21 Oct 2020, 13:39:30 ]

Offline
Mo4itajs
21. Oct 2020, 19:07 #614

Kopš: 01. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: C7 BiTurbo


20 Oct 2020, 20:43:15 @Kaross rakstīja:

20 Oct 2020, 19:50:45 @Sancix rakstīja:

20 Oct 2020, 16:34:20 @Mo4itajs rakstīja:
Nezinu nevienu auto kam DPF būtu ilgāk dzīvojis par 200t km, un kur nu vēl vecajam spainim E60, gan jau tas DPF tika mainīts reizes 3.



Joprojām ar dpf vietā, nevienu reizi ar to nav bijušas problēmas. Skatīsimies cik k km vēl ripos
Edit, te TA dati, lai nerodas jautājumi par tā esamību un darba kārtību.



Mēģināju aprakstīt jau iepriekš par dūmainību un dīzeļgeitu. Precīzi tādi pat TA mērījumi ir automašīnai bez DPF. Ja viss pārējais auto ir kārtībā. Tā, ka tā tava TA lapa neliecina par to vai auto ir ar vai bez DPF.


Čoms 2015 gada A6 C7 DPF arī izgrieza laukā, iet labāk un tā pat nekāda tur dūmainība nav, cik nu tas ka smaka mazliet cita, iemesls izgriešanas - aizaudzis, nobraukti bija tikai 180k.

[ Šo ziņu laboja Mo4itajs, 21 Oct 2020, 19:08:14 ]

Offline
deus_ex_machina
21. Oct 2020, 19:21 #615

Kopš: 08. Feb 2018

Ziņojumi: 315

Braucu ar: e-Tampons

Te viss vienkārši.
Ar dīzeli ir JĀBRAUC.
Ja te indivīdi ikdienā brauc teiksim (lasi stāv sastrēgumos) Jugla-> Imanta , tad ir dīvaini, kāpēc vispār cilvēki pērk dīzeļus.
Offline
Mikus188
21. Oct 2020, 19:31 #616

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Katram ir kāds čoms kurš ir kaut ko amputējis autiņam un viss iet "lopā"
Man arī ir čoms kurš savam raudi Q7 amputēja kvēpu filtru, atslēdza egr un pie reizes "sačipoja", pirms nedēļas izkusa virzulis .
Offline
Mo4itajs
21. Oct 2020, 19:35 #617

Kopš: 01. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: C7 BiTurbo

Sorrix ne visi dzīvo ārpus rīgas / laukos, sanāk nelauciniekiem ir jābrauc ar benzīnu? Benzīna dzinēju piedavājums tirgū ir diezgan nereāls.

[ Šo ziņu laboja Mo4itajs, 21 Oct 2020, 19:36:10 ]

Offline
Kaross
21. Oct 2020, 19:41 #618

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Čips noteikti vainīgs.
Parasti vainīgs ir tas, par ko ir vismazākā sajēga. Elektrība, kad to ieviesa arī bija vainīga pie visa ļaunuma. Pēc tam telefoni. Tagad 5G tīkls ir ļaunuma saknē. Neizglītotiem mehiem, cilvēkiem bez sajēgas čips pie visa vainīgs.
Nē, tam nopistajam Q7 100% ir tekošas sprauslas. Un starteris startējot ieķeras noteikti. Mehs:"Tas jau tikai starteris, reizēm sūdīgāk uzgriež, būs jasamaina". Tas nekas, ka tās ir pilošas sprauslas un mini hidrotrieciens startā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
21. Oct 2020, 19:45 #619

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Oct 2020, 19:31:07 @Mikus188 rakstīja:
Katram ir kāds čoms kurš ir kaut ko amputējis autiņam un viss iet "lopā"
Man arī ir čoms kurš savam raudi Q7 amputēja kvēpu filtru, atslēdza egr un pie reizes "sačipoja", pirms nedēļas izkusa virzulis .

man ir pazīstams cilvēks, kura auto izgrieza DPF, bet beigās izrādījās pie vainas bija kaut kāda trubiņa, episki ne

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Oct 2020, 19:45:40 ]

Offline
HiJaCKeR
21. Oct 2020, 19:48 #620

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Oct 2020, 19:41:42 @Kaross rakstīja:
Čips noteikti vainīgs.
Parasti vainīgs ir tas, par ko ir vismazākā sajēga. Elektrība, kad to ieviesa arī bija vainīga pie visa ļaunuma. Pēc tam telefoni. Tagad 5G tīkls ir ļaunuma saknē. Neizglītotiem mehiem, cilvēkiem bez sajēgas čips pie visa vainīgs.
Nē, tam nopistajam Q7 100% ir tekošas sprauslas. Un starteris startējot ieķeras noteikti. Mehs:"Tas jau tikai starteris, reizēm sūdīgāk uzgriež, būs jasamaina". Tas nekas, ka tās ir pilošas sprauslas un mini hidrotrieciens startā.

nu tad vajadzēja mainīt sprauslas un uzlikt jaunu DPF
šķiet DM-101 bija rakstījis, ka čipotiem vairs netiek pasargāts tur kaut kas, ja tek sprauslas

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 21 Oct 2020, 19:56:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo