Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
Fatty | | Kopš: 05. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 258
Braucu ar: v8 e30
| Tirgoju galīgi nolocītu C klasi w202 ar om605 dzinēju - 150 zirgi. Iepļāvu eglēs Janvārī, mētājas pagalmā. Par visu sborā EUR 800.
PM vai 28640267 | Offline | | |
rencho | | Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1414
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
| Pērku Mercedes stūri ar airbag, bez pogām(w210,w209,w124).
PM | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 707
Braucu ar:
| Pag, ko?
Nolocīts rūsas klucis par 800eur?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c220/bbkmen.html
Labāk paņemt šo, nedaudz pielikt roku ikdienas dampis/ziemas misene par to pašu cenu, nemaz nerunājot ja tu savu nolocīto grabažu domāji uz detaļām.
21 Mar 2023, 09:26:35 @Fatty rakstīja:
Tirgoju galīgi nolocītu C klasi w202 ar om605 dzinēju - 150 zirgi. Iepļāvu eglēs Janvārī, mētājas pagalmā. Par visu sborā EUR 800.
PM vai 28640267
[ Šo ziņu laboja GTs-, 27 May 2023, 18:50:15 ] | Offline | | |
Saljnjiks | | Kopš: 11. May 2021
Ziņojumi: 72
Braucu ar:
| Kādu laiku jau skatos uz MB E klasēm (2009-2013), varbūt šeit ir kāds MB entuziasts un var pateikt kurā virzienā skatīties? Kam pievērst uzmanību?
| Offline | | |
merc | | Kopš: 28. Apr 2018
Ziņojumi: 41
Braucu ar:
|
04 Aug 2023, 16:59:22 @Saljnjiks rakstīja:
Kādu laiku jau skatos uz MB E klasēm (2009-2013), varbūt šeit ir kāds MB entuziasts un var pateikt kurā virzienā skatīties? Kam pievērst uzmanību?
E350 benzīnam ķēdes problēmas ap 150k km. Uzticamākie būs 4 cilindru dīzeļi, bet ari v6 dīzeļiem nav ne vainas. G7 tronic nav pati uzticamākā kārba | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| OM642 V6 dīzelis vispār ir izdevies dzinējs bez nekādām fatālām kaitēm (kā BMW N57 utt). Bet pieejams praktiski tikai ar problemātisko 7G kārbu (iespējams ka apgraizītā E280 CDI versija ir ar manuāli arī ).
4 cilindru dīzelis ar manuāli arī ir variants.
Benzīniem laikam gan ir BMW līmeņa problēmas | Offline | | |
versatile | | Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1164
Braucu ar:
| Nobraucām ar S212 ~130k km, pa lielam viss labi. 2.2 dīzelis, 200 zirgi. Kārbai arī problēmu nebija, tik vien kā aukstai biš sitiens pirmo reizi pārslēdzoties - bet tāds bija visu laiku. | Offline | | |
maaarcha1992 | | Kopš: 23. Apr 2014
Ziņojumi: 167
Braucu ar: ė39 3.0d
| Sveiki ! Parādījusies kaut kāda gaudošana, pēc visa liekās no auto vidusdaļas, kārbas, īsti nevar saprast. Ja beidzies kardāna karājošais gultnis, to ir iespējams dzirdēt salonā ? Skaņa ir tikai kad brauc mierīgi vienā režīmā nav atkarīgs no ātruma, tas var būt pie 20km/h un pie 100km/h pilnīgi vienalga. Skaņa nav tikai pie paātrinājuma, respektīvi spiežot pedāli grīdā. Negribētos likt uz kārbu, slēdzas viss ļoti labi | Offline | | |
|
atrabotka | | Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Jā, beigtu karājošo var dzirdēt salonā. Visdrīzāk tas arī būs pie vainas. Kārba tādu "gaudošanu" netaisa. Ir vēl dzirdēti stāsti par reduktoru, bet domāju tas nebūs tavā gadījumā. | Offline | | |
Sandis_UR | | Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
04 Aug 2023, 19:54:55 @sliir rakstīja:
OM642 V6 dīzelis vispār ir izdevies dzinējs bez nekādām fatālām kaitēm (kā BMW N57 utt). Bet pieejams praktiski tikai ar problemātisko 7G kārbu (iespējams ka apgraizītā E280 CDI versija ir ar manuāli arī ).
4 cilindru dīzelis ar manuāli arī ir variants.
Benzīniem laikam gan ir BMW līmeņa problēmas
OM642 ir gan viena tipiska kaite. Eļlas dzesētāja blīves. Blīve pati par sevi maksā sūdu, bet lai viņu nomainītu jānoāeda pus motortelpa jo atrodas pašā V burta vidū apakšā. Esmu vairākiem motoriem mainījis. Pazīmes ka ši blīve sulo ir-eļļas noplūde pie ātrumkārbas. Itka kloķenes saļņiks būtu beidzies. | Offline | | |
Zivis | | Kopš: 07. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 747
Braucu ar: nēģi
| Kāds (2014-..) V klases saimnieks varētu, lūdzu, padalīties ar savu pieredzi auto uzturēšanā? | Offline | | |
aupinsh | | Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5599
Braucu ar: 1 un S
| Vai ir kādam zināms kāds specs tieši par W221 kuzavu? | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2036
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Jautājums par E klases meršiem/17-20 gads/
Cik labi/slikti/ tie ir,kādi motoriņi izturīgāki,kāds resurss?
DE tie masveidā tiek izmantoti par takšiem. Vai tas ir apliecinājums viņu izturībai?[ Šo ziņu laboja michals1, 03 Jan 2024, 18:04:34 ] | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2036
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Liels paldies par dalīšanos pieredzē, padomiem un izsmeļošām atbildēm. [ Šo ziņu laboja michals1, 03 Jan 2024, 20:12:24 ] | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| miša, nu reāli, kāda pieredze var būt? svaigiem auto ir vai nu viss labi, vai totāli pizģets un pa dārgo pīzdas gadījumus parasti skaļi neafišē, jo tas ietekmē auto pārdošanas spējas. standarta pieredze katram sava - kāds remontē pa dārgo, kāds lētāk, kāds uzmet krustu, uztaisa čurikus un cer uz labāko. tā pat vālē visi. auto pārsvarā tač nav tādi sūdi, ka pizdā pizdā, viss slikti. gadās pa neveiksmīgam modelim, bet parasti lielās kaites lien ārā ar vecumu vai pus ļimona noskrējienu. | Offline | | |
sliir | | Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 831
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| MB E-klases ir populāri takši jau kopš 70tiem gadiem vēl sen pirms viņas saucās E-klases.
Kāpēc tas tika darīts toreiz ir viegli saprast, jo tie Merši bija vienkārši labāki auto par visiem pārējiem. Kāpēc to dara vēl tagad - nezinu. Kaut kāda brenda lojalitāte, svētas tradīcijas, seni līgumi ar MB... nez'. | Offline | | |
|
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2036
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
|
03 Jan 2024, 20:39:57 @sliir rakstīja:
MB E-klases ir populāri takši jau kopš 70tiem gadiem vēl sen pirms viņas saucās E-klases.
Kāpēc tas tika darīts toreiz ir viegli saprast, jo tie Merši bija vienkārši labāki auto par visiem pārējiem. Kāpēc to dara vēl tagad - nezinu. Kaut kāda brenda lojalitāte, svētas tradīcijas, seni līgumi ar MB... nez'.
Jautāju tāpēc,lai saprastu,kura šobrīd labāka investīcija taxim,E klase vai kāda sīkā fubla-corolla,kia vai kas tamlīdzīgs. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
03 Jan 2024, 20:11:26 @michals1 rakstīja:
Liels paldies par dalīšanos pieredzē, padomiem un izsmeļošām atbildēm.
Tu taču neesi MB forumā, nav pamata uzmest lūpiņu!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
kaprons | | Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| 2000ajos bija tāda laikmetam atbilstoši debīla radio reklāma, kur pēc čerkstošas balss spriežot domāts šugardedijs sēdina taksī beibi, un protams izvēlas tikai mercedes taksi (jo bija kautkādai takšu firmai w210 sapirkti)
Bona taxi laikam tas bija[ Šo ziņu laboja kaprons, 04 Jan 2024, 11:38:44 ] | Offline | | |
michals1 | | Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2036
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| Doma ir ko iepirkt un uzlikt uz Bolt aplikāciju.
Cik nu saprotu, pārsvarā tur kursē mazās fublas. Bet it kā lielajām lamatām labāks tarifs. Tad šeit rodas jautājums,ko tautai vajag-cenu vai komfortu? Un atiecīgi vai nav tā,ka merša remonti/ja tas plīst bezjēgā/,noēd visu peļņu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|