Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
20. Jul 2010, 13:15 #601

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

kāpēc tā melnā kaste nevarētu uzpeldēt augšā? teiksim kaut kāds automātisks airbags, kas aktivizējas tikko šī ir ūdenī? un arī raidītājam mazāku jaudu vajadzētu, varētu raidīt veselu gadu.
Offline
Heller
20. Jul 2010, 13:18 #602

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Tāpēc,ka nejau vienmēr viņa atdalas no A/C un nokrīt kkur citur. Kā viņa uzpeldēs,ja būs iespiesta gaisa kuģa vrakā?
Offline
arizah
20. Jul 2010, 13:44 #603

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


20 Jul 2010, 13:18:53 Heller rakstīja:
Tāpēc,ka nejau vienmēr viņa atdalas no A/C un nokrīt kkur citur. Kā viņa uzpeldēs,ja būs iespiesta gaisa kuģa vrakā?


nu tad neko, neuzpeldēs tāpat, kā neuzpeld tagad
var jau kaut ko izdomāt, kaut vai izšaut kā raķeti tikko kaut kas notiek.
Offline
Heller
20. Jul 2010, 13:49 #604

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Es tev teikšu tā - kad to visu projektē,uzstāda un ekspluatē,tad visi jau cer,ka nekad nebūs vajadzības pēc tā,lai,teiksim, CVR un FDR uzpeldētu virspusē.
Offline
martink
20. Jul 2010, 14:23 #605

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)


20 Jul 2010, 13:15:49 arizah rakstīja:
kāpēc tā melnā kaste nevarētu uzpeldēt augšā? teiksim kaut kāds automātisks airbags, kas aktivizējas tikko šī ir ūdenī? un arī raidītājam mazāku jaudu vajadzētu, varētu raidīt veselu gadu.

Uzreiz pēc tā crash bija aktīvas diskusijas un konkrēti paraugi šādam risinājumam. Jo ne jau pirmā melnā kaste, kas pazūd okeāna dzīlēs.

Cilvēki visā pasaulē ir slinki un negrib mainīties, ja vien nav ļoti spiesta lieta.
Offline
Schutzstaffel
20. Jul 2010, 14:25 #606

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


20 Jul 2010, 14:23:23 martink rakstīja:

20 Jul 2010, 13:15:49 arizah rakstīja:
kāpēc tā melnā kaste nevarētu uzpeldēt augšā? teiksim kaut kāds automātisks airbags, kas aktivizējas tikko šī ir ūdenī? un arī raidītājam mazāku jaudu vajadzētu, varētu raidīt veselu gadu.

Uzreiz pēc tā crash bija aktīvas diskusijas un konkrēti paraugi šādam risinājumam. Jo ne jau pirmā melnā kaste, kas pazūd okeāna dzīlēs.

Cilvēki visā pasaulē ir slinki un negrib mainīties, ja vien nav ļoti spiesta lieta.


Tur dahuja variantus piedavāja. Arī ļoti nopietnus ACARS uzlabojumus, tehnoloģijas, kas sen izdomātas, bet kuras neievieš utt.. Slinkums, ICAO birokrātija utt..
Offline
Schutzstaffel
20. Jul 2010, 18:54 #607

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Aizvakar... Pizdec!!!

A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.
Offline
Whazaaa
20. Jul 2010, 18:56 #608

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

psc, kur nez pēdējoreizi šamam bija dzinēja maiņa

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
20. Jul 2010, 19:08 #609

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Bet iedomājies kamer ripinas uz RWY kadas pasazieriem sajutas iedomajoties ka pilots to nezin
Offline
Purcha
21. Jul 2010, 13:42 #610

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.

Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.

«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.

«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.

Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.

Offline
aupinsh
21. Jul 2010, 13:48 #611

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
Aizvakar... Pizdec!!!

A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.

Foto par šo gadījumu kkur nav?!
Offline
aupinsh
21. Jul 2010, 13:51 #612

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S


21 Jul 2010, 13:42:47 Purcha rakstīja:
zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.

Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.

«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.

«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.

Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.



Šī jau ir Air traffic controller vaina, bet kkgan lidmašīnās arī ir sistēmas kas brīdina par otras lidmašīnas tuvošanos!
Offline
Heller
21. Jul 2010, 13:59 #613

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Es pieņemu,ka tieši TCAS arī šeit ir izrādījies atslēgas elements,lai nenotiktu midair collision. Nu un tas,ka TCAS komandas ir precīzi un ātri izpildītas.
Offline
aupinsh
21. Jul 2010, 14:04 #614

Kopš: 26. Oct 2004

Ziņojumi: 5599

Braucu ar: 1 un S

Protams, bet ja lidmašīnu ceļi krustojas,lai nenotiktu sadursme, tad gaisa kontrolei jānosaka cik augstu ir jalido vienai lidmašīnai un cik augstu otrai. Šajā gadījumā noteikt no saudrsmes izglāba TCAS!
Offline
Whazaaa
21. Jul 2010, 14:13 #615

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

lidošanas augstumu tak nosaka izlidojot vaine ?

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
sasha_belijs
21. Jul 2010, 14:23 #616

Kopš: 05. Sep 2006

Ziņojumi: 20315

Braucu ar: nošautu musaru bagāžniekā


21 Jul 2010, 13:42:47 Purcha rakstīja:
zviedrijā tiks izmeklēts incidents, kad gandrīz gaisā sadūrušās divas pasažieru lidmašīnas virs Estešundas. Lidaparāti izvairījušies no sadursmes jūlija sākumā, ziņo Zviedrijas medijs «The Local».
Abas lidmašīnas viena otrai palidoja garām 11 kilometru augstumā. Kompānijas «SAS» «Boeing 737» un «Finnair» «Boeing 757» lidoja mazāk nekā 300 metrus viena no otras.

Avāriju izmeklēšanas komisijas speciālisti iepriekš norādījuši, ka vairākas notikušā nianses joprojām nav skaidras, kas varēja novest pie traģiska negadījuma.

«Patlaban es zinu, ka lidmašīnas satikās vienā un tajā pašā augstumā un netika pienācīgi atvirzītas,» teica Aviācijas pārvaldes LFV drošības departamenta pārstāvis Karls Eriks Nilsons.

«Viena no tām saņēma tiešu pavēli mainīt augstumu, taču tā bija par vēlu. Ierasts, ka lidmašīnas tiek brīdinātas savlaicīgi. Viss norit gludi, ja tiek pildītas instrukcijas, bet šķiet, ka šie pasākumi netika veikti,» sacījis eksperts.

Uz «Boeing 737» klāja bija 130 pasažieri, bet otrā lidmašīnā atradās aptuveni 280 cilvēki. «SAS» lidaparāts bija ceļā uz Oslo, bet «Finnair» lidmašīna lidoja uz Helsinkiem.


blja, es tieši nesen ar finieri lidoju tajā laikā bet neticas, ka tieši tajā reisā
Offline
arizah
21. Jul 2010, 14:30 #617

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

man tomeer sameeraa nesen ir gadiijies neparasti tuvu redzeet otru lidmashiinu perpendikulaari izlidojot pa apakshu maneejai. gruuti preciizi protams pateikt, cik vinja bija taalu, bet nu toreiz nospriedu, ka nekas īpaši vairāk par 300m tur nevarēja būt. nu katraa zinjaa man taads skats gadiijaas pirmo reizi un lidots ir diezgan daudz. man gan nebija ne mazaakaas nojausmas cik tas bija ikdienishkji vai tieshi otraadi - ekstremi, bet aatrums ar kaadu shii aiznesaas bija
a cik buutu normaals minimaalais attaalums starp koridoriem vai kaa to sauc?
notika tas viss kaut kad shii gada maijaa, lidoju ar air baltic
Offline
Heller
21. Jul 2010, 14:30 #618

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


21 Jul 2010, 14:04:40 aupinsh rakstīja:
Protams, bet ja lidmašīnu ceļi krustojas,lai nenotiktu sadursme, tad gaisa kontrolei jānosaka cik augstu ir jalido vienai lidmašīnai un cik augstu otrai. Šajā gadījumā noteikt no saudrsmes izglāba TCAS!


Normāli ir apmēram tā :




Nepiesieties bildei kā tādai,es te mēģinu FL distances un virzības attainot!

[ Šo ziņu laboja Heller, 21 Jul 2010, 14:32:10 ]

Offline
S_2
21. Jul 2010, 14:33 #619

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


21 Jul 2010, 13:48:10 aupinsh rakstīja:

20 Jul 2010, 18:54:12 Schutzstaffel rakstīja:
Aizvakar... Pizdec!!!

A Saudi Arabian Airlines Boeing 747-400, re-positioning flight SV-9302 from Cairo (Egypt) to Jeddah (Saudi Arabia) with 22 crew, rejected takeoff from Cairo ...One of the four engines of a Saudi Airlines passenger aircraft fell on the runway of Cairo International Airport while taxiing for take off.
The outer engine on the right wing of the Boeing 747 dropped off and rolled out to hit the airport's perimeter fencing and leaving a hole in it.The airport was closed for all flight operations as it took two and half hours for the ground staff to clear the runway.The runway was closed for about 2.5 hours until the debris was removed.
The aircraft had brought 416 passengers to Cairo on a charter flight and was scheduled to re-position to Jeddah without passengers.

Foto par šo gadījumu kkur nav?!



ir
Offline
Heller
21. Jul 2010, 14:42 #620

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


21 Jul 2010, 14:37:20 S_2 rakstīja:

ja runājam par attālumiem starp lidmašīnām gaisā, svarīgi precizēt, vai iet runa par vertikālo vai horizontālo. Vertikālais pieļaujamais ir 1000 vai 2000 pēdas (atkarībā no ešelona augstuma), kur 1000ft aptuiveni sanāk minētie ~300m. Horizontālie attālumi gan ir lielāki.


Thnx,man bija slinkums rakstīt!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo