Online

Pašreiz BMWPower skatās 247 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
8203
05. May 2010, 15:07 #601

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW

ABS tāpat nestrādā. Tāpēc arī netraucē.
Tieši ar to savienojumu sākās visa stūres pastūža epopeja. Tā gumijas truba kas aiziet no tā savienojuma uz reiku, bija pušu.
Nezināju ka st185 tā rūsē. Laikam lielu lomu spēlē tas ka auto Latvijā ir jau kopš dzimšanas, tb 1992. gada. Tik interesanti kurš tajā laikā bija tik ķerts, lai ņemtu GT4 nullīti?
edit:
Sajaucu. Sūknis viņam ir zem ieplūdes kolektora, nevis izplūdes.

[ Šo ziņu laboja 8203, 05 May 2010, 15:11:08 ]

Offline
ParaTr00per
05. May 2010, 15:19 #602

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


05 May 2010, 14:44:09 adolfs rakstīja:
neesmu ne1nu jamo dariinaajumu redzeejis, kas peec briizha kkur nepilteetu :brugjis:

es vismaz vienu esu redzeejis - man prieksh mr2 uztaisiija sajuuga trubu, nevienu sliktu vaardu nevaru teikt
Offline
jaks
05. May 2010, 15:42 #603

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

hanzaflex= dārgākais un brāķīgākais kantoris lv
Offline
ParaTr00per
05. May 2010, 15:48 #604

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2056

Braucu ar: alumīnija spaini vai spaini bez vāka


05 May 2010, 15:42:53 jaks rakstīja:
hanzaflex= dārgākais un brāķīgākais kantoris lv

nu tad daffai pareizo, leeto un nebraakjiigaako kantoru adreses studijaa
Offline
boldrixx
05. May 2010, 15:49 #605

Kopš: 12. Mar 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 756

Braucu ar: e30 iS,e30is,un mitsu..


05 May 2010, 15:42:53 jaks rakstīja:
hanzaflex= dārgākais un brāķīgākais kantoris lv

un kur tad var labaak...........LV
Offline
bobix
05. May 2010, 16:24 #606

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution

Nu man ar taa so-so ar Hansaflex trubaam gaajis- taisiiju stuures pastiprinaataaja shljaukas no suuknja liidz reikai- mainiiju to gumijas gabalu, kas iet gar ljurbu, pret armeeto un 3 no 4 savienojumiem saaka pileet peec paaris meeneshiem. Bez tam maksaaja kosmosu tas pusmetrs ar visiem galiem- 40ls imo..
Nospljaavos un panjeemu hidraulisko gumijas shljauku ar metaala kordiem visaa garumaa un galos ar parastajiem hamutiem pievienoju- tur viss perfekti un izmaxaaja 5ls
Offline
MarC
05. May 2010, 16:30 #607

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

nez, man puse medicīnas iestādes uz hansafleksa trubām turas
tā kā nekuj piesaukt nelaimi
nedomāju, ka viņi priekš mums taisa kvalitatīvāk
var jau Sanistala ar taisīt bet tur maza izvēle un bieži pietrūst to ko vajag.

[ Šo ziņu laboja MarC, 05 May 2010, 16:31:32 ]

Offline
jaks
05. May 2010, 16:54 #608

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


05 May 2010, 16:30:28 MarC rakstīja:
nez, man puse medicīnas iestādes uz hansafleksa trubām turas
tā kā nekuj piesaukt nelaimi

šitādiem sīkumiem summējoties jau arī rodas tā neuzticība vietējajai medicīnai

[ Šo ziņu laboja jaks, 05 May 2010, 16:54:38 ]

Offline
JZ
05. May 2010, 17:11 #609

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vēl bija viens veikals vienības gatvē, virzienā uz ulmaņa gatvi viņi ir labajā pusē pirms ulmaņa, dzeltenīga/oranža ēka, tik nosaukumu nevaru atcerēties

edit: atradu - "RHR" SIA, Vienības gatve 114

[ Šo ziņu laboja JZ, 05 May 2010, 17:13:06 ]

Offline
MarC
05. May 2010, 17:24 #610

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

tā biedri srallisti pasāstiet man vai ieks rallija mašīnas ir nepieciešama ugunsdroša starpsiena ja pati bāka ir alumīnija korpusā un tas viss atrodas bagažniekā

reku iz TN

5.7.3.2 Ja degvielas tvertne ir uzstādīta bagāžas telpā un aizmugures sēdekļi ir noņemti, kokpitu (salonu) no degvielas tvertnes ir jāatdala ar ugunsdrošu un šķidrumu necaurlaidošu starpsienu.
Divapjomu virsbūves gadījumā ir iespējams izveidot automobiļa virsbūves konstrukcijā neiekļautu atdalošu starpsienu no caurspīdīgas, nedegošas plastmasas starp kokpitu un degvielas tvertnes novietni.
- divapjomu virsbūves automobiļiem, kuri homoloģēti no 01.01.98 un kuriem degvielas tvertne novietota bagāžas nodalījumā, ugunsdrošam un šķidrumu necaurlaidīgam konteineram ir jāaptver degvielas tvertni un tās iepildes atveres.
- trīsapjomu virsbūves automobiļiem, kuri homoloģēti no 01.01.98, kokpitu no degvielas tvertnes novietnes jāatdala ugunsdrošai un šķidrumu necaurlaidošai starpsienai. Tomēr tiek ieteikts šo šķidrumu necaurlaidošo starpsienu aizvietot ar šķidrumu necaurlaidošu konteineru, kā divapjomu virsbūves gadījumā.


5.9.2) Degvielas tvertne var tikt nomainīta ar “drošu degvielas tvertni”, kuru ir homoloģējusi FIA (specifikācijas FT3 vai FT3 1999) vai ar citu tvertni, ko homoloģējis automobiļa ražotājs.
Šādā gadījumā tvertņu skaits ir brīvs un tvertnei jābūt novietotai bagāžas nodalījumā vai oriģinālās tvertnes atrašanās vietā.
Savācējtvertņu ar tilpumu līdz 1 litram konstrukcija ir brīva.
Dažādas homoloģētās tvertnes un FT3 vai FT3 1999 tvertnes var tikt kombinētas (ieskaitot sērijveida oriģinālo tvertni), ciktāl to kopējais tilpums nepārsniedz robežas, kuras noteiktas punktā 5.9.1.
Oriģinālās automobiļa degvielas tvertnes atrašanās vieta var tikt mainīta vienīgi tad, ja ražotājs to paredzējis novietot salona iekšpusē vai tuvu ekipāžai.
Šai gadījumā var būt iespējams uzstādīt aizsarginstalāciju starp tvertni un ekipāžu, vai novietot tvertni bagāžas nodalījumā un, vajadzības gadījumā, mainīt tās papildaprīkojumu (iepildes atveri, degvielas sūkni, pārplūdes cauruli).
Jebkurā gadījumā šīs tvertnes novietnes izmaiņas nedrīkst izraisīt citus atvieglinājumus vai pastiprinājumus, kā pantā 5.7.1 paredzētie, bet atvere, kura paliek pēc oriģinālās tvertnes noņemšanas, ir jāaizklāj ar īpašu paneli.
Iepildes atveres var tikt novietotas logu paneļos (plastmasas stiklos).
Degvielas sistēmā ir iespējams iemontēt radiatoru ar maksimālo tilpumu 1 litrs.
Palielinātas ietilpības degvielas tvertnes lietošanu ir jāapstiprina Nacionālajai Autosporta Autoritātei ar FIA piekrišanu, sacensībām, kuras organizētas specifiskos ģeogrāfiskos apstākļos (piemēram, tuksnešu vai tropisko apgabalu šķērsoðana).

[ Šo ziņu laboja MarC, 05 May 2010, 17:38:33 ]

Offline
MarC
05. May 2010, 17:40 #611

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

Un kā šito saprast?

....Oriģinālās automobiļa degvielas tvertnes atrašanās vieta var tikt mainīta vienīgi tad, ja ražotājs to paredzējis novietot salona iekšpusē vai tuvu ekipāžai.
Šai gadījumā var būt iespējams uzstādīt aizsarginstalāciju starp tvertni un ekipāžu, vai novietot tvertni bagāžas nodalījumā un, vajadzības gadījumā, mainīt tās papildaprīkojumu (iepildes atveri, degvielas sūkni, pārplūdes cauruli).....

ko nozīmē - Šai gadījumā var būt iespējams uzstādīt
vajag vai nevajag? L grupas noteikumos vispār nekādas starpsienas netiek pieminētas.

[ Šo ziņu laboja MarC, 05 May 2010, 17:52:17 ]

Offline
JZ
05. May 2010, 19:21 #612

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

bāka jau ir pats pūslis, un, ja tā tava alu kaste ir šķidrumnecaurlaidīga, tad starpsienu nevajag, vismaz tas ir tas ko es izlobu no noteikumiem, redzējām tak ka tam vienam citam evo tā starpsiena jau nu toč nav šķidrumnecaurlaidīga

Offline
jaks
05. May 2010, 20:28 #613

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

:sti_ic_spray_tank_fire_wall:

jaaa šis bija mega
Offline
HM
05. May 2010, 21:20 #614

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4912

Braucu ar:


05 May 2010, 17:40:07 MarC rakstīja:
Un kā šito saprast?

L grupas noteikumos vispār nekādas starpsienas netiek pieminētas.



L grupa rulzzzz :shuriks_bez_galvas_saapeem:
Offline
Miks44
06. May 2010, 07:46 #615

Kopš: 09. Jul 2007

Ziņojumi: 913

Braucu ar: EVO


05 May 2010, 21:20:49 HM rakstīja:
L grupa rulzzzz :shuriks_bez_galvas_saapeem:


Nerulz, nerulz, apsties kā tie 380zs un 780nm kardanus un pusasis rauj nost
Offline
Siipols
06. May 2010, 08:25 #616

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


05 May 2010, 14:35:36 JZ rakstīja:
brauc uz hanzaflex, paņem vecās līdz un palūdz uztaisīt tādas pat (vai savādākas, jo eļļas bačoku varēja diezgan viegli pārlikt aiz amorta statnes pašā stūrī, sanāk gandrīz blakus sūknim), Tev tāpat tur pāris gumijas gabali būs pa vidu vajadzīgi, viņi visu izloca/sapresē, dārgi ar nebija


Nevajag jau tikai Hanzafļex tādas gumijas-metāla armētās šļaukas tak var uzpresēt jebkurā normālā mežtehnikas un smago servisā,gandriz katrā pilsētā.

piemēram Baldonē pat ir,Brigmā(varu iedot meistara kontaktus) ,Ogrē kartonkā utt.


esmu taisījis normaliem spiedieniem,lidz 380 bar un viss Gerai



Un gumijeni nevajadzēs ne karsēt,ne čakareties,iztin kur vajag,un pieskrūvē stiprinajumus.


-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
dust
06. May 2010, 12:27 #617

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Vakardien pa tv rādīja elitāru garāžu, ar visādiem evo un tā
Visi tik slaveni palikuši

-----------------

Offline
MarC
06. May 2010, 16:09 #618

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


06 May 2010, 12:27:17 Dust rakstīja:
Vakardien pa tv rādīja elitāru garāžu, ar visādiem evo un tā
Visi tik slaveni palikuši


a es jau domāju vai es vienīgais to auzu TVmatora raidījumu skatos
Offline
mrred
06. May 2010, 17:04 #619

Kopš: 02. Jun 2008

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: MX

Kam tas trešais, izjauktais sportinieks bija raidijumā? viens Štrokša, otrs Marca...
Offline
dust
06. May 2010, 17:06 #620

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2



-----------------

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex