Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Atvieglināts spara rats?

AutorsZiņojums
user111
13. Sep 2007, 16:20 #61

Kopš: 15. Oct 2006

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Andi, tiešām neēsmu mošk tīri jautrībai kādu bildīti????
Offline
se7en
13. Sep 2007, 16:20 #62

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


2007-09-13 14:31, moro rakstīja:
tu ning vei kals spara ratiem

Vot tu esi lohs, nevis tas čalīt kurš normāli nāk pajautāt

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Hektors
13. Sep 2007, 16:21 #63

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3843

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


2007-09-13 16:19, user111 rakstīja:
Lieta tāda ka motors jau salikts, tagad tik jāstelle kārba virsū,un man ienāca doma par to spara rata atvieglināšanu, ka var pie viena to izdarīt!!!
Ja liek spararatu no cita motora,neviss novirpo nekas neies pa gaisu! Kadam vajadzibam tu to masinu taisi???

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
CP17
13. Sep 2007, 16:23 #64

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2007-09-13 16:21, Kaspich rakstīja:

2007-09-13 15:38, user111 rakstīja:
Skaidra bilde par to reduktoru Paldies...Kaspich kā tu zini ka es nezinu kā motorīts darbojas, mosk es uzreiz neiebraucu ko tur nospriegot...nesaprotu kapēc tā ir ka ja centies ko uzzināt,padziļnāti daži tevi nodirš un uztaisa pa pilnīgu lohu..labi šis tāds off topic..Respect tiem kas palīdz,šeit tādu cilvēku ir daudz,man prieks par to


pag, ja esi gatavs kaut ko NOSPRIEGOT reduktoram, Tev toch nav ne mazaakaas sajeegas, aka tas darbojas, un kas tas vispaar ir Tu veel badiit neesi saacis, kur nu veel padziljinaati

Tu gribēji teikt pamērcēt?
Offline
andis525
13. Sep 2007, 16:25 #65

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

sorry nav man bildes bet redzēju pajaunu autlanderi kuram spara rats sadalijās labi ka uz salona pusi ir reduktors priekša savādāk cilvēks paliktu bez kājām
Offline
gt99
13. Sep 2007, 16:27 #66

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2007-09-13 15:01, CP17 rakstīja:
Pabrauc ar krosa moci ikdienā, ~tā pat buus arii ar autiņu... kaimiņš nopirka Type-R accordu ar atvieglinātu spararatu, jauda parādās tikai pie max aborotiem, zem 2k aborotiem motoram ir tik ~15zs


BĀC !!!!!! Lielākas muļķības neesmu sen dzirdējis


Life begins @ 200 kmh... and then it ends! (c)www.goneaway.lv[ This message was edited by: gt99 on 2007-09-13 16:31 ]

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
andis525
13. Sep 2007, 16:30 #67

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

man liekas ka jaunajam rīt buusu darbā apcolēsu
Offline
dallas
13. Sep 2007, 16:30 #68

Kopš: 03. Apr 2006

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Sarkano emku

Nezinu par M20 .. bet man paslaik notiek sads "upgrade" :

Seit var palasit:

E34 M5 3.8 twin mass flywheel -> E34 M5 3.6 single mass flywheel

3.8 flywheel = 13kg
3.6 flywheel = 5kg
Offline
user111
13. Sep 2007, 16:31 #69

Kopš: 15. Oct 2006

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Here we go again???Da man tak pohuj, ka jūs mani nodiršat un par lohu saukājat (daži) Blja ir Latvijā tāda nodiršanas mānija, te saka ka es kādu badu utt...Badu tapēc ka mani bada....Ir cilvēki kas cenšas kko iemācīties, paplašināt savu redzes loku nevis tikai maksimas neonu piekarināt,bet ja tu neēsi profs tad tevi nodirsīs, tā cik es redzu te notiek!!!!Šis bija off topic
..nekas personisks..
Offline
andis525
13. Sep 2007, 16:36 #70

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

vinjam vins bija salūzis vareja redzēet ka dzeks vinju ir karsējis vins šķersgriezumā līdz pusie bija zils uzkarsēts. es arī kadreiz domāju ka tas kāds blefs bet tagad es ta vairs nedomāju.mašīnai visa priekša kārbas pusē sastista kārba čupa kapotu vispār atsita vaļa skats tads ka kāds būtu vinai taja stūri ievilcis aar mašinu
Offline
Didzis
13. Sep 2007, 16:37 #71

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Ņepoņel.
Auto tiks ekspluatēts sportam, bet reduktora pārlasīšana maksās kaudzi (+/- 200 Ls)
naudas :hmm:



-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Didzis
13. Sep 2007, 16:40 #72

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2007-09-13 16:31, user111 rakstīja:
Here we go again???Da man tak pohuj, ka jūs mani nodiršat un par lohu saukājat (daži) Blja ir Latvijā tāda nodiršanas mānija, te saka ka es kādu badu utt...Badu tapēc ka mani bada....Ir cilvēki kas cenšas kko iemācīties, paplašināt savu redzes loku nevis tikai maksimas neonu piekarināt,bet ja tu neēsi profs tad tevi nodirsīs, tā cik es redzu te notiek!!!!Šis bija off topic
..nekas personisks..


Pateikšu, Tev, godīgi. Ja Tu iepriekš būtu veicis mājasdarbu un papētījis internetā pieejamo informāciju, Tev atkristu vismaz 95% no visiem jautājumiem, kurus Tu uzdevi un par kuriem daudzi paķiķināja.

Protams, pajautāt ir vieglāk nekā meklēt informāciju pašam un tamdēļ arī šāda, tā teikt, daiļdiršana par šādiem jautājumiem sanāk.

P.S. Ja uzskati, ka 200ls ieguldīt auto, lai pārlasītu reduktoru ir liels ieguldījums motosporta, tad labāk neieguldi nemaz un būs Tev, iespējami, izturīgāks auto ar kuru braukt amatieru sacensībās vai pa ielu.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Hektors
13. Sep 2007, 16:41 #73

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3843

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


2007-09-13 16:31, user111 rakstīja:
Here we go again???Da man tak pohuj, ka jūs mani nodiršat un par lohu saukājat (daži) Blja ir Latvijā tāda nodiršanas mānija, te saka ka es kādu badu utt...Badu tapēc ka mani bada....Ir cilvēki kas cenšas kko iemācīties, paplašināt savu redzes loku nevis tikai maksimas neonu piekarināt,bet ja tu neēsi profs tad tevi nodirsīs, tā cik es redzu te notiek!!!!Šis bija off topic
..nekas personisks..
taks nenem tik loti pie sirds! Vienkarsi esi par viniem gudraks un neatbildi,bet ja nesanak ar labu tag gan pasaki visu ko tu par viniem doma!

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Arach
13. Sep 2007, 16:42 #74

Kopš: 26. Feb 2003

Ziņojumi: 1903

Braucu ar: E36 328

[ This message was edited by: Arach on 2007-09-13 16:43 ]
Offline
user111
13. Sep 2007, 16:42 #75

Kopš: 15. Oct 2006

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Kaspich nu patīk tev piepisties,palasi visu rakstu kārtīgāk...

To autiņu gribētos redzēt kuram palidoja tas spara rats Mosk uzbildē lai var pabrīnīties...
Offline
andis525
13. Sep 2007, 16:44 #76

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

es varu iedom’’aties kas notiek ja vins izlūzt no centra un vesals iet pa gaisu nevis gabalos kā tas.man kadreiz stastija ka gazikam esiot gajis pa gaisu un dzeks laimes pēc bes kajam nepalikam,bet tam es neticeju tagad ticu
Offline
gt99
13. Sep 2007, 16:46 #77

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7181

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


2007-09-13 16:09, Bimmer rakstīja:
Ar to gribēju teikt, ka no spararata atvieglināšanas standarta automobilim ir tikpat liela jēga, kā Nakamichi skaļruņiem pie standarta automagnetolas.

Jau šeit minētais citādas attiecības reduktors būtu daudz jūtamāks uzlabojums veiktspējai. Un uzlabojumu prioritāšu sarakstā spararats būs viens no pēdējiem ieguldījums/ieguvums sarakstā.


Ja tie Nakamichi maksātu 30Ls (nekad neesmu atvieglinājis spararatu, bet tāds cipars te parādījās), domā nebūtu vērts?

Ieguvums nebūs milzīgs, bet parādiet kādu 30Ls uzlabojumu, kas dos milzīgu ieguvumu. Ja ir PO, ka dzinējs nebūs tik stabils zemos apgriezienos un gaitas uzsākšana apgrūtināta, tad šādam upgrade nav ne vainas.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
user111
13. Sep 2007, 16:49 #78

Kopš: 15. Oct 2006

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Didzi ne jau es runāju par reduktora pārlasīšanu bet par detaļu frēzēšanu no izturīgāka materiāla!!!Tā es rakstiju...Un es zinu ka autosports prasa ļoti daudz un tie 200 tāds sīkums vien ir, esmu to izjutis kad liku kopā autiņu!!!
Offline
Bimmer
13. Sep 2007, 16:50 #79

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


2007-09-13 16:40, Didzis85 rakstīja:
Pateikšu, Tev, godīgi. Ja Tu iepriekš būtu veicis mājasdarbu un papētījis internetā pieejamo informāciju, Tev atkristu vismaz 95% no visiem jautājumiem, kurus Tu uzdevi un par kuriem daudzi paķiķināja.

Protams, pajautāt ir vieglāk nekā meklēt informāciju pašam un tamdēļ arī šāda, tā teikt, daiļdiršana par šādiem jautājumiem sanāk.

Offline
user111
13. Sep 2007, 16:52 #80

Kopš: 15. Oct 2006

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Kaspich neviens jau tev neliek atbildēt..Tiem kam ir laiks tie atbild, paldies viņiem!!!..es centīšos ar to pašu darīt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo