Online
Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par čipiem...
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Mar 2010, 22:11:12 DoubleD rakstīja:
esmu jaucis sporta motorus vaļā un ne sporta kuriem filtri bijuši virsū - nekā tur nav.
mazāk dirst/baumot/smirdēt vajag, tad arī nebūs "šitas ir kruta - šitas ir sūds".
kaa komentesi to, ka autinjam ar konusa sudu virsu, iepludee (piemeram uz droseles) ir vairak meslu un vinji ir kaa sikas smiltis, kas pielipushas pie droseles krorpusa ellainajam sieninjam.
bet motoram ar standarta filtru, standarta kastee to sudu iepludee ir daudz mazak
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
DoubleD | | Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| koniskais filtrs tiek eļļots - eļļa ir paredzēta lai aizturētu netīrumus. tas ka filtrus pārlej ar eļļu, kā rezultātā mērītāji sprāgst... +netiek mazgāti - kad aizaug pavisam ciet... + vēl ir redzēti nenostiprināti - ar pārgrauztiem (berzes rezultātā) caurumiem... +vispār 90% hvz kā pagadās novietoti - tad par ko vispār var būt runa...
----------------- раз пошла такая пьянка ... | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7811
Braucu ar: V10
| lielaakais pluss jau no taa filtra ir skaņa. tāda dobjāka palika uzberot, kad savam uzmaucu
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
marex25 | | Kopš: 22. Feb 2010
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e39 3.0d
| Kads var pastastit ko es iegutu nocipojot e39 dizeli(184zirgi), cik varetu zirgus klat dabut un vai paterins ari mainisies(vairak vai mazak). Un protams cik tas varetu maksat un kur butu vislabak to rigaa darit? | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| 530d 184zs-212zs, 390nm-450nm...
tik reikinies ar turbinas restauresanu un atrumkarbas remontu...pec kada laika..
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
marex25 | | Kopš: 22. Feb 2010
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e39 3.0d
| Tatad tie cipi lenam kauj nost karbu un turbinu un ja vel automatiska karba tad var pec laika sanakt lielas izmaksas? | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| a ko tad tu domāji? Ka rūpnīcā tie nemāk kko līdz galam saregulēt? Vai arī vnk nezin, ka var turbīnai spiedienu pacelt.. | Offline | | |
marex25 | | Kopš: 22. Feb 2010
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e39 3.0d
| A cik tads remons varetu izmaksat turbina un automatiskas karbas remonts? | Offline | | |
|
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
29 Oct 2010, 13:53:38 marex25 rakstīja:
Tatad tie cipi lenam kauj nost karbu un turbinu un ja vel automatiska karba tad var pec laika sanakt lielas izmaksas?
viss atkariba no brauksanas...
...bet automatam,tas ir kapitalas izmaksas...~900lvl karba,~700lvl turbina...
...vai tev to vajag?
ir jau,kas brauc un brauc un nekas nenotiek...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
marex25 | | Kopš: 22. Feb 2010
Ziņojumi: 180
Braucu ar: e39 3.0d
| Nu skaidrs, paldies. | Offline | | |
patric | | Kopš: 22. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3199
Braucu ar:
|
29 Oct 2010, 14:01:50 6500 rakstīja:
29 Oct 2010, 13:53:38 marex25 rakstīja:
Tatad tie cipi lenam kauj nost karbu un turbinu un ja vel automatiska karba tad var pec laika sanakt lielas izmaksas?
viss atkariba no brauksanas...
...bet automatam,tas ir kapitalas izmaksas...~900lvl karba,~700lvl turbina...
...vai tev to vajag?
ir jau,kas brauc un brauc un nekas nenotiek...
uuuja! bik pa lielu tev tie cipari!
brachkam rAudi Quarttro kaarbai kapitalka ~500ls @ceecis uuber krutais serviss. turbiinai ari taisija kapitlku (palika tikai korpuss ) ~300ls [ Šo ziņu laboja patric, 29 Oct 2010, 14:08:05 ] | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| cenas e39..kopa ar visu darbu...
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
wheels | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| nu m57 vēlams likt jaunu turbīnu
Tas ka pēc čipošanas sāks slīdēt sajūgs ir garantēts, bet kad automāts uzreiz atteiks, gan kaķa murgi | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
| čipu jāliek:
ja esi lidotājs, par īsu lai kārtīgi izslidinātu auto, vai apdzenot regulāri "pietrūkst" ir lieks piķis vismaz 1k ls uz rokām, ir brīvs darba grafiks, vari braukāt apkārt risināt problēmas ar auto kuras pēctam var rasties
labāk nelikt ja:
nav visa augstāk minētā, jo sarežģījumi patiešām rodas, un ja auto nav sirdlieta, dažreiz beigās būs sliktāk kā "pirms" jo apniks ņemties, vai nebūs laika risināt | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Speciālists ir INC, kas apgrozās audistyle un vwmotion. Cilvēki, kam ir viņa veiktās izmaiņas ar auto, ne par ko nesūdzas Protams, ir limits, līdz kuram turbīnai var griezt spiedienu, kad sāk slīdēt sajūgs, vērpties pusasis utt. Cik esmu interesējies par to lietu, tad individuāli čipojot, problēmas nav, vai arī cilvēki ir mega kautrīgi un nevienam par to nestāsta Kā jau minēja, var jukt tas, kas jau ir uz jukšanas robežas, un tad tiek nepamatoti vainots čips, bez kura autiņš vēl 100m būtu mierīgi nobraucis Tb, ja auto labā stāvoklī, tad čipot var mierīgi | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
| pēc čipošanas pie INC 3 dienu laikā parādījās problēmas, kuras tika risinātas gari un ļoti dārgi par sekmēm nekomentēšu.
| Offline | | |
|
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
|
29 Oct 2010, 14:31:51 alvisrobeznieks rakstīja:
Tas ir speciālista viedoklis,kurš pat lampiņu neprot izņemt ?
esmu arī galvas un kārbas mainījis, bet visam savs laiks. | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
| tas nav viss,
pēc čipošanas tas auto vairs nav tāds kādam tam jābūt
nu visi tūni apgrūtina diagnostiku un problēmu risinājumu
ķipa nočipo - nobirst - visu uztaisi pie viena tjūnejot, un tad kad tik un tā neiet tad katrs tjuninga elementa autors vaino viens - otru
| Offline | | |
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Man pēc INC čipošanas izteiktāk izslīdēja sajūgs, kad no 2.roba gala met 3.robā. Tā kā ar tādu pasvilinātu sajūgu tika auto nopirkts, tad nu pirms diviem mēnešiem tika nomainīts gan zili nosvilušais sparrats, gan sajūga kurvis. Tagad vairs lieki nekas neizslīd.
Nevajag tikai iedomāties, ka auto būs raķete pēc čipošanas. Jaudas un griezes pieaugums būs tikai turbo boost apgabalā, kas TDSam sākas no 2200 rpm, bet M57 no kādiem 1800 rpm.
Aizvakar vēl tēvs izteicās, ka mans lopvagons ejot gluži kā benzīna auto. | Offline | | |
Usins | | Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3532
Braucu ar: w163; w639; w203
|
29 Oct 2010, 16:12:36 alvisrobeznieks rakstīja:
Tad man jājautā, ko Tu čipoji?
a6 c5 2.5 tdi quattro tiptronic :zaļš: :P | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|