Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par čipiem...

AutorsZiņojums
Driver
05. Mar 2010, 22:14 #61

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Mar 2010, 22:11:12 DoubleD rakstīja:
esmu jaucis sporta motorus vaļā un ne sporta kuriem filtri bijuši virsū - nekā tur nav.
mazāk dirst/baumot/smirdēt vajag, tad arī nebūs "šitas ir kruta - šitas ir sūds".

kaa komentesi to, ka autinjam ar konusa sudu virsu, iepludee (piemeram uz droseles) ir vairak meslu un vinji ir kaa sikas smiltis, kas pielipushas pie droseles krorpusa ellainajam sieninjam.
bet motoram ar standarta filtru, standarta kastee to sudu iepludee ir daudz mazak

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DoubleD
05. Mar 2010, 22:18 #62

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

koniskais filtrs tiek eļļots - eļļa ir paredzēta lai aizturētu netīrumus. tas ka filtrus pārlej ar eļļu, kā rezultātā mērītāji sprāgst... +netiek mazgāti - kad aizaug pavisam ciet... + vēl ir redzēti nenostiprināti - ar pārgrauztiem (berzes rezultātā) caurumiem... +vispār 90% hvz kā pagadās novietoti - tad par ko vispār var būt runa...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Harcix
05. Mar 2010, 23:49 #63

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7811

Braucu ar: V10

lielaakais pluss jau no taa filtra ir skaņa. tāda dobjāka palika uzberot, kad savam uzmaucu

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
marex25
29. Oct 2010, 13:42 #64

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Kads var pastastit ko es iegutu nocipojot e39 dizeli(184zirgi), cik varetu zirgus klat dabut un vai paterins ari mainisies(vairak vai mazak). Un protams cik tas varetu maksat un kur butu vislabak to rigaa darit?
Offline
6500
29. Oct 2010, 13:47 #65

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

530d 184zs-212zs, 390nm-450nm...
tik reikinies ar turbinas restauresanu un atrumkarbas remontu...pec kada laika..

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
marex25
29. Oct 2010, 13:53 #66

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Tatad tie cipi lenam kauj nost karbu un turbinu un ja vel automatiska karba tad var pec laika sanakt lielas izmaksas?
Offline
Schutzstaffel
29. Oct 2010, 13:56 #67

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

a ko tad tu domāji? Ka rūpnīcā tie nemāk kko līdz galam saregulēt? Vai arī vnk nezin, ka var turbīnai spiedienu pacelt..
Offline
marex25
29. Oct 2010, 13:57 #68

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

A cik tads remons varetu izmaksat turbina un automatiskas karbas remonts?
Offline
6500
29. Oct 2010, 14:01 #69

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


29 Oct 2010, 13:53:38 marex25 rakstīja:
Tatad tie cipi lenam kauj nost karbu un turbinu un ja vel automatiska karba tad var pec laika sanakt lielas izmaksas?


viss atkariba no brauksanas...
...bet automatam,tas ir kapitalas izmaksas...~900lvl karba,~700lvl turbina...
...vai tev to vajag?

ir jau,kas brauc un brauc un nekas nenotiek...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
marex25
29. Oct 2010, 14:03 #70

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Nu skaidrs, paldies.
Offline
patric
29. Oct 2010, 14:07 #71

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3199

Braucu ar:


29 Oct 2010, 14:01:50 6500 rakstīja:

29 Oct 2010, 13:53:38 marex25 rakstīja:
Tatad tie cipi lenam kauj nost karbu un turbinu un ja vel automatiska karba tad var pec laika sanakt lielas izmaksas?


viss atkariba no brauksanas...
...bet automatam,tas ir kapitalas izmaksas...~900lvl karba,~700lvl turbina...
...vai tev to vajag?

ir jau,kas brauc un brauc un nekas nenotiek...

uuuja! bik pa lielu tev tie cipari!
brachkam rAudi Quarttro kaarbai kapitalka ~500ls @ceecis uuber krutais serviss. turbiinai ari taisija kapitlku (palika tikai korpuss ) ~300ls

[ Šo ziņu laboja patric, 29 Oct 2010, 14:08:05 ]

Offline
6500
29. Oct 2010, 14:11 #72

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

cenas e39..kopa ar visu darbu...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
wheels
29. Oct 2010, 14:15 #73

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

nu m57 vēlams likt jaunu turbīnu
Tas ka pēc čipošanas sāks slīdēt sajūgs ir garantēts, bet kad automāts uzreiz atteiks, gan kaķa murgi
Offline
Usins
29. Oct 2010, 14:20 #74

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

čipu jāliek:

ja esi lidotājs, par īsu lai kārtīgi izslidinātu auto, vai apdzenot regulāri "pietrūkst" ir lieks piķis vismaz 1k ls uz rokām, ir brīvs darba grafiks, vari braukāt apkārt risināt problēmas ar auto kuras pēctam var rasties

labāk nelikt ja:

nav visa augstāk minētā, jo sarežģījumi patiešām rodas, un ja auto nav sirdlieta, dažreiz beigās būs sliktāk kā "pirms" jo apniks ņemties, vai nebūs laika risināt
Offline
Laoshi
29. Oct 2010, 16:00 #75

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Speciālists ir INC, kas apgrozās audistyle un vwmotion. Cilvēki, kam ir viņa veiktās izmaiņas ar auto, ne par ko nesūdzas Protams, ir limits, līdz kuram turbīnai var griezt spiedienu, kad sāk slīdēt sajūgs, vērpties pusasis utt. Cik esmu interesējies par to lietu, tad individuāli čipojot, problēmas nav, vai arī cilvēki ir mega kautrīgi un nevienam par to nestāsta Kā jau minēja, var jukt tas, kas jau ir uz jukšanas robežas, un tad tiek nepamatoti vainots čips, bez kura autiņš vēl 100m būtu mierīgi nobraucis Tb, ja auto labā stāvoklī, tad čipot var mierīgi
Offline
Usins
29. Oct 2010, 16:02 #76

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

pēc čipošanas pie INC 3 dienu laikā parādījās problēmas, kuras tika risinātas gari un ļoti dārgi par sekmēm nekomentēšu.

Offline
Usins
29. Oct 2010, 16:03 #77

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Oct 2010, 14:31:51 alvisrobeznieks rakstīja:
Tas ir speciālista viedoklis,kurš pat lampiņu neprot izņemt ?

esmu arī galvas un kārbas mainījis, bet visam savs laiks.
Offline
Usins
29. Oct 2010, 16:10 #78

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203

tas nav viss,

pēc čipošanas tas auto vairs nav tāds kādam tam jābūt

nu visi tūni apgrūtina diagnostiku un problēmu risinājumu

ķipa nočipo - nobirst - visu uztaisi pie viena tjūnejot, un tad kad tik un tā neiet tad katrs tjuninga elementa autors vaino viens - otru

Offline
Instigater
29. Oct 2010, 16:13 #79

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man pēc INC čipošanas izteiktāk izslīdēja sajūgs, kad no 2.roba gala met 3.robā. Tā kā ar tādu pasvilinātu sajūgu tika auto nopirkts, tad nu pirms diviem mēnešiem tika nomainīts gan zili nosvilušais sparrats, gan sajūga kurvis. Tagad vairs lieki nekas neizslīd.
Nevajag tikai iedomāties, ka auto būs raķete pēc čipošanas. Jaudas un griezes pieaugums būs tikai turbo boost apgabalā, kas TDSam sākas no 2200 rpm, bet M57 no kādiem 1800 rpm.
Aizvakar vēl tēvs izteicās, ka mans lopvagons ejot gluži kā benzīna auto.
Offline
Usins
29. Oct 2010, 16:14 #80

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3532

Braucu ar: w163; w639; w203


29 Oct 2010, 16:12:36 alvisrobeznieks rakstīja:
Tad man jājautā, ko Tu čipoji?


a6 c5 2.5 tdi quattro tiptronic :zaļš: :P
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo