Autors | Ziņojums |
zzips | |
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Davai prom uz Romas E500 topiku
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
gest | |
Kopš: 23. Jul 2002
Ziņojumi: 760
Braucu ar: bmw
| Nu ir entajiem !
Taa nav nekaada exclusive fiicha !
Papildapriikojumaa iekjekseejama gandriiz visiem normaalajiem modeljiem
Protams, ka nav ekskluziiva, driizak nepopulaara.. un ja bruuk vina, tad kapi, tas tiesa..[ This message was edited by: gest on 2006-12-31 14:19 ] |
Offline | |
|
DGX | |
Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Viņam pat ir rūtiņspēka salons ja nemaldos.
Bet E500 komplektācijā man liekas ka tāds pat nav pieļaujams. |
Offline | |
|
Tune-L | |
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Nav jau nekaadi kapi, vienkaarshi daargaaks remonts un neviens cits iznjemot BMW tos amortinjus un daljas sisteemai nerazho
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
wheelie | |
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
2006-12-31 13:37, Tune-L rakstīja:
Taa "Nurburgring fahrwerk" opcija nemaz taa nesaucas, parasts EDC
Turklaat taada opcija ir entajiem BMW modeljiem !
nu nez..manliekas tieshi taa taa opcija saucaas - Nurburgring Package (kods S782)...
no bmwmregistry:
All 3.8-liter M5s are further fitted with the Adaptive M Suspension, an M-tuned version of the Electronic Damping Control system that was introduced in the E32 7 Series. This system electronically chooses the optimum shock rates based on sensors that gather road speed, steering input, acceleration/deceleration loads and lateral body movements. Furthermore, M5s equipped with the Nurburgring package (standard from May, 1994) have a control switch on the dashboard to lock the Adaptive M Suspension into the firmest setting during aggressive driving.
What is the Nurburgring Package?
In addition to the standard Adaptive M Suspension fitted to all 3.8-liter M5s, the Nurburgring Package could be added as an extra cost option. This consisted of ZF Servotronic (vehicle-speed sensitive) power steering, a 19mm rear anti-roll bar, wider 255/40ZR17 rear tires on 9x17-inch alloy wheels (already standard on the Touring) and a control switch for the adjustable shocks that allowed them to be locked in the firmest position. This package became standard on all M5s as of May, 1994 production, with the exception of the Servotronic steering which became a separate option at this time.
----------------- 8) |
Offline | |
|
Tune-L | |
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Bullshits, jo to raxtijis kaut kaads ziidainis portaalaa
Pats izdomaajis nosaukumu tam visam un apraxtijis
Nevienaa oficiaalajaa E34 M5 specfikaacijaa nekaa taada nav
Katram navarotam ir savs ruupnieciskais nosaukums un viss
Te uzskataami var redzeet, ka taa ir tikai iesauka taam opcijaam
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=13
[ This message was edited by: Tune-L on 2006-12-31 15:47 ]
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
wheelie | |
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
2006-12-31 15:44, Tune-L rakstīja:
Bullshits, jo to raxtijis kaut kaads ziidainis portaalaa
Pats izdomaajis nosaukumu tam visam un apraxtijis
Nevienaa oficiaalajaa E34 M5 specfikaacijaa nekaa taada nav
Katram navarotam ir savs ruupnieciskais nosaukums un viss
Te uzskataami var redzeet, ka taa ir tikai iesauka taam opcijaam
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=13
<font size=1>[ This message was edited by: Tune-L on 2006-12-31 15:47 ]</font>
re ku liste ar opcijaam, numurs S782A:
Page Title
----------------- 8) |
Offline | |
|
Tune-L | |
Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
| Taa ir iesauka adaptiivajai piekarei
Another improvement for the 1992 European M5 was a new adaptive suspension, called the "Nurburgring option".
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. |
Offline | |
|
|
DoubleD | |
Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| citāts no turienes
""S907A" James Bond Edition
I’m not sure what that is, but you better be careful playing with the switchgear on that model!"
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
wheelie | |
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
| kas tas ir pa Bond edition
----------------- 8) |
Offline | |
|
FlYiNG | |
Kopš: 18. Oct 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2514
Braucu ar:
|
2006-12-31 13:17, DGX rakstīja:
Starp citu izlasiju Se7en komentu ka nav tik traki ar M5 uzturēšanu:
Varu pateikt ka ierpiekšējais saimnieks Seven auto uzturēja kā retu retais, līdz ar to tāpēc tagad ir iespaids ka M5 uzturēšana vien tāds sīkums ir, bet ja painteresētos cik viņš tanī mašīnā bij ielicis....
Es pat nesaprotu kāpēc vajadzēja pārdot.
Un klausīties ka nav tik traki ir ūdens liešana jeb veiksme uz iepriekšējas kondicijas uzturēšanas rēķina.
Vobšim tie kas grib pirkt M5 E34, ir jārēķinās ar specīgām finansiālām rezervēm, jeb jāatrod tik tiešām labs exemplārs kurā kāds laiciņš nebūs jāiegulda.
TAS IR PRIEKŠ TIEM KAS DOMĀ KĀ BŪT JA BŪTU MAN e34 M5
Absoluti pareizi teikts.
[ This message was edited by: FlYiNG on 2007-01-02 18:56 ] |
Offline | |
|
edzulis | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 14-15k kāds ir gatavs maksāt par E34 M5 as new condition? |
Offline | |
|
DGX | |
Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Tik pat labi var teikt vai ir vērts pirkt E39 ///5 pa 30 EUR ja var dabūt pa 16. |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22094
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nea stāvoklis....
imho ir vērts prikt e34 m5 ar pilnu aprīkojumu un mazu noskrējienu - tas ir kolekcijas auto.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
edzulis | |
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
2007-01-09 15:13, GirtzB rakstīja:
nea stāvoklis....
imho ir vērts prikt e34 m5 ar pilnu aprīkojumu un mazu noskrējienu - tas ir kolekcijas auto.
par tādu arī runāju... |
Offline | |
|
markelis | |
Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
2007-01-09 15:13, GirtzB rakstīja:
nea stāvoklis....
imho ir vērts prikt e34 m5 ar pilnu aprīkojumu un mazu noskrējienu - tas ir kolekcijas auto.
tu pirksi
nu ja
visi saka ka ir veerts, tikai nevienam navajag, pat ja ir speejiigi pacelt. |
Offline | |
|
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22094
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nea, man e34 nav favorītos.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Black | |
Kopš: 27. Mar 2003
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: 1
|
2006-12-19 14:50, Spaiks rakstīja:
Zini man viens chigans gribeja iesmeret E500
Dzeltena krasa ar w140 5.0 motoru un bez adas salona ..........
Vini nenaca dzeltena krasa, un bez adas + cena 1000Ls
Taka nebrinies..........
nezinaaju ka E klasi kraamee W140 kuzavaa |
Offline | |
|
zzips | |
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
|
2007-01-09 14:20, edzulis rakstīja:
14-15k kāds ir gatavs maksāt par E34 M5 as new condition?
Neticu ka kaads samaksaas 14-15k par e34
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
DGX | |
Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Zinot to ka dāļa nevar uzturēt līdz galam jeb arī daudzi ir vienkārši aptinuši ap stabu, tad skaidrs ka tādi E34 M5 paliek ar vien mazāk un tas, kas ir normāli saglabāts maksās biku dārgāk. Un kāds arī nopirks pa 15 Eur kā kolekcijas auto.
Nu varbūt ne vēl tagad... |
Offline | |
|