Online

Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kā darbojas dīzeļdzinējs?

AutorsZiņojums
CP17
14. Nov 2006, 01:59 #61

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2006-11-14 01:53, martink rakstīja:
kads var izskaidrot vienu lietu, kuru atskiribaa no augspiediena suknjiem un turbiinaam nesaprotu - kapec dizeljiem izputeja gals ir noliekts uz leju?

lai nesapūstu pilnas nāsis 540i 6gand manual ar 3.0 diesel izmešiem no krusta aizbraucot tālēs zilajās
Offline
CP17
14. Nov 2006, 02:06 #62

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


2006-11-14 01:58, edzulis rakstīja:
Teikšu tā... M3 motors ir elles mašīna. Tas ir pavisam cits stāts. Ne velti tas motors ir labākais motors pasulē jau 6 gadu pēc kārtas. Un joprojām to liek iekš jauniem BMW (M coupe, M roadster). Viņš iet vienkārši lupatās. Neticami, ka 3.2 spēj tā vērties

un tu to ļoti labi zini


mjāaa atceros kā skrējies ar amg 5.5
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 08:42 #63

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2006-11-13 23:54, Sancho1 rakstīja:

2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet


Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..

process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.

nepareizi.
Gaisu iesūc cilindrā saspiež un tad iesmidzina degvielu kura aizdegās no augstās gaisa temperatūras.
Benzīna motoriem iesmidzina degvielu un saspiež kopā ar gaisu, un pēc tam šo maisījumu aizdedzina.
Tā arī ir galvenā atšķirība.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 08:45 #64

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2006-11-14 01:53, martink rakstīja:
kads var izskaidrot vienu lietu, kuru atskiribaa no augspiediena suknjiem un turbiinaam nesaprotu - kapec dizeljiem izputeja gals ir noliekts uz leju?

augstpiediena sūknis degvielai, turbīna gaisam

gals uz leju, lai aizmugurē braucošajiem būtu tīras priekšas, nevis nokvēpušas sodrējos.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 08:46 #65

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

P.S. Dīzelis ir slinkāks uzņemot apgriezienus tā kā salīdzināt ar benzīnnieku nebūtu gluži korekti.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Tune-L
14. Nov 2006, 09:36 #66

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20387

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


2006-11-14 08:42, GirtzB rakstīja:

2006-11-13 23:54, Sancho1 rakstīja:

2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet


Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..

process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.

nepareizi.
Gaisu iesūc cilindrā saspiež un tad iesmidzina degvielu kura aizdegās no augstās gaisa temperatūras.
Benzīna motoriem iesmidzina degvielu un saspiež kopā ar gaisu, un pēc tam šo maisījumu aizdedzina.
Tā arī ir galvenā atšķirība.


Pareizi ir, vajag labot shaadu "gudro" skaidrojumus
Diizeljos sajeedzot dazhi ...

Es piemeeram neieredzu diizeljus, bet darbiibas principu vajag zinaat arii ienaidniekam

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 09:40 #67

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kaut kāda ABC takš ir jāzin

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Laurens
14. Nov 2006, 10:10 #68

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


Es piemeeram neieredzu diizeljus, bet darbiibas principu vajag zinaat arii ienaidniekam


Tavs fanātisms dažkārt liek šaubīties par tā veselīgumu. Tomēr Tavas domas raisa cieņu, jo ir viedoklis. Tāpēc neuztver šo par uzbraucienu
Ja pastāvētu BMW valsts, Tevi būtu jāieliek par tās diktatoru-tirānu. Būtu laps! [ This message was edited by: Laurens on 2006-11-14 10:41 ]
Offline
martink
14. Nov 2006, 10:15 #69

Kopš: 19. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5662

Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)

A jus blin saprotat, ka visi sietie zs un Nm ir suc, kad paskatas, uz ko spejigs elektromotors? vispar benzina un dizeljmotors ir 50 gadu sena vesture, kas ir aizkavejusies, pasi saprotat, kapeec

studentiem iesaku noskatities filmu "WHO KILLED THE ELECTRIC CAR", agrak bija ieks video google, bet tagad iznemta araa (autortiesiibas)
Offline
Laurens
14. Nov 2006, 10:19 #70

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8


2006-11-14 10:15, martink rakstīja:
vispar benzina un dizeljmotors ir 50 gadu sena vesture


hmm, vai nav tuvāk 100?
Offline
BigArchi
14. Nov 2006, 10:22 #71

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power



Taču gribētos zināt cik ir M20B25 motoram grieze STOCK? 222 nm ?

Tad jautājums Nr. 2, kur varētu uzripot uz stenda un izmērīt esošos zs un nm ? Cik būtu izmaksas?

[ This message was edited by: BigArchi on 2006-11-14 10:23 ]

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
Laurens
14. Nov 2006, 10:26 #72

Kopš: 26. Mar 2006

Ziņojumi: 381

Braucu ar: TRoc-R un ar V8

cenzēts[ This message was edited by: Laurens on 2006-11-14 10:47 ]
Offline
BigArchi
14. Nov 2006, 10:27 #73

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

tik skatos, ka m20b25 nāca līdz 87’, bet man ir 89 e30 ar 2.5, tas būtu cits kods?

25 kW (167 hp) @ 5800 222 N·m (163 ft·lbf) @ 4300 6200 1987

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
BigArchi
14. Nov 2006, 11:00 #74

Kopš: 17. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4169

Braucu ar: dA Power

neviens nezin

-----------------
Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 11:11 #75

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Visu laiku viens un tas pats motors no 87 gada katalizatoru uzkrāmēja, lasi bmwpower sadaļā modeļi

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ApedZirgu
14. Nov 2006, 11:14 #76

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 151

Braucu ar: E60

M20B25 sakuma bija 150 lopi, pec 87, liekas, to uzlaboja un dabuja 169 vai 170 lopus, grieze man liekas bija ap 21x...
Tas ta no atminjas...

Oi atradu ari ssilku, daudz kljudijies neesmu...

M20B25 overall info
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 11:15 #77

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2006-11-14 11:14, ApedZirgu rakstīja:
M20B25 sakuma bija 150 lopi, pec 87, liekas, to uzlaboja un dabuja 169 vai 170 lopus, grieze man liekas bija ap 21x...
Tas ta no atminjas...

Oi atradu ari ssilku, daudz kljudijies neesmu...

M20B25 overall info

nevis nedaudz bet krietni, M20B23 bija sākotnēji 130 pēcāk 150zs, M20B25 visu laiku bij 170

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
14. Nov 2006, 11:20 #78

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nu no benzīna jau ar.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ApedZirgu
14. Nov 2006, 11:22 #79

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 151

Braucu ar: E60


2006-11-14 11:15, GirtzB rakstīja:

2006-11-14 11:14, ApedZirgu rakstīja:
M20B25 sakuma bija 150 lopi, pec 87, liekas, to uzlaboja un dabuja 169 vai 170 lopus, grieze man liekas bija ap 21x...
Tas ta no atminjas...

Oi atradu ari ssilku, daudz kljudijies neesmu...

M20B25 overall info

nevis nedaudz bet krietni, M20B23 bija sākotnēji 130 pēcāk 150zs, M20B25 visu laiku bij 170


Oi blin toch ,

126 kW (168 hp) @ 5800 226 N·m (166 ft·lbf) @ 4000 6200 1985
120 kW (160 hp) @ 5800 215 N·m (158 ft·lbf) @ 4000 6200 1985
125 kW (167 hp) @ 5800 222 N·m (163 ft·lbf) @ 4300 6200 1987


A kads kods tad tam E28 525i koa?
Offline
ApedZirgu
14. Nov 2006, 11:32 #80

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 151

Braucu ar: E60

Ok, izstas pec M30B25, sorry for misleading
Sanak ka vislaik busu jaucis tos M30 un M20, kas naca uz E28 525i
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo