Online
Pašreiz BMWPower skatās 133 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kā darbojas dīzeļdzinējs?
Autors | Ziņojums |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
2006-11-14 01:53, martink rakstīja:
kads var izskaidrot vienu lietu, kuru atskiribaa no augspiediena suknjiem un turbiinaam nesaprotu - kapec dizeljiem izputeja gals ir noliekts uz leju?
lai nesapūstu pilnas nāsis 540i 6gand manual ar 3.0 diesel izmešiem no krusta aizbraucot tālēs zilajās | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
2006-11-14 01:58, edzulis rakstīja:
Teikšu tā... M3 motors ir elles mašīna. Tas ir pavisam cits stāts. Ne velti tas motors ir labākais motors pasulē jau 6 gadu pēc kārtas. Un joprojām to liek iekš jauniem BMW (M coupe, M roadster). Viņš iet vienkārši lupatās. Neticami, ka 3.2 spēj tā vērties
un tu to ļoti labi zini
mjāaa atceros kā skrējies ar amg 5.5
| Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2006-11-13 23:54, Sancho1 rakstīja:
2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet
Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..
process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.
nepareizi.
Gaisu iesūc cilindrā saspiež un tad iesmidzina degvielu kura aizdegās no augstās gaisa temperatūras.
Benzīna motoriem iesmidzina degvielu un saspiež kopā ar gaisu, un pēc tam šo maisījumu aizdedzina.
Tā arī ir galvenā atšķirība.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2006-11-14 01:53, martink rakstīja:
kads var izskaidrot vienu lietu, kuru atskiribaa no augspiediena suknjiem un turbiinaam nesaprotu - kapec dizeljiem izputeja gals ir noliekts uz leju?
augstpiediena sūknis degvielai, turbīna gaisam
gals uz leju, lai aizmugurē braucošajiem būtu tīras priekšas, nevis nokvēpušas sodrējos.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| P.S. Dīzelis ir slinkāks uzņemot apgriezienus tā kā salīdzināt ar benzīnnieku nebūtu gluži korekti.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20387
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
2006-11-14 08:42, GirtzB rakstīja:
2006-11-13 23:54, Sancho1 rakstīja:
2006-11-13 19:41, Ricshs rakstīja:
Saprotams, bet ludzu kāds detalizējiet
Nu,BĻIN!!! Kā tā var pateikt??? Uz X5 3.0D 260 Zs, 550Nm ir maz??? X5 ar 3.0i pat ne tuvu nestāv... Domāju, ka 530i arī neturās līdzi..
process šāds: dīzeļdegviela tiek iesmidzināt degkamerā, notiek virzuļa gājiens uz augšu, rodas ĻOTI liela kompresija, kā rezultātā notiek eksplozija.
Kvēlsveces vispār ņepričom, tikai pie palaišanas.
nepareizi.
Gaisu iesūc cilindrā saspiež un tad iesmidzina degvielu kura aizdegās no augstās gaisa temperatūras.
Benzīna motoriem iesmidzina degvielu un saspiež kopā ar gaisu, un pēc tam šo maisījumu aizdedzina.
Tā arī ir galvenā atšķirība.
Pareizi ir, vajag labot shaadu "gudro" skaidrojumus
Diizeljos sajeedzot dazhi ...
Es piemeeram neieredzu diizeljus, bet darbiibas principu vajag zinaat arii ienaidniekam
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| kaut kāda ABC takš ir jāzin
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
Es piemeeram neieredzu diizeljus, bet darbiibas principu vajag zinaat arii ienaidniekam
Tavs fanātisms dažkārt liek šaubīties par tā veselīgumu. Tomēr Tavas domas raisa cieņu, jo ir viedoklis. Tāpēc neuztver šo par uzbraucienu
Ja pastāvētu BMW valsts, Tevi būtu jāieliek par tās diktatoru-tirānu. Būtu laps! [ This message was edited by: Laurens on 2006-11-14 10:41 ] | Offline | | |
|
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| A jus blin saprotat, ka visi sietie zs un Nm ir suc, kad paskatas, uz ko spejigs elektromotors? vispar benzina un dizeljmotors ir 50 gadu sena vesture, kas ir aizkavejusies, pasi saprotat, kapeec
studentiem iesaku noskatities filmu "WHO KILLED THE ELECTRIC CAR", agrak bija ieks video google, bet tagad iznemta araa (autortiesiibas) | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2006-11-14 10:15, martink rakstīja:
vispar benzina un dizeljmotors ir 50 gadu sena vesture
hmm, vai nav tuvāk 100? | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
|
Taču gribētos zināt cik ir M20B25 motoram grieze STOCK? 222 nm ?
Tad jautājums Nr. 2, kur varētu uzripot uz stenda un izmērīt esošos zs un nm ? Cik būtu izmaksas?
[ This message was edited by: BigArchi on 2006-11-14 10:23 ]
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| cenzēts[ This message was edited by: Laurens on 2006-11-14 10:47 ] | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| tik skatos, ka m20b25 nāca līdz 87’, bet man ir 89 e30 ar 2.5, tas būtu cits kods?
25 kW (167 hp) @ 5800 222 N·m (163 ft·lbf) @ 4300 6200 1987
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
BigArchi | | Kopš: 17. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4169
Braucu ar: dA Power
| neviens nezin
----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē! | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Visu laiku viens un tas pats motors no 87 gada katalizatoru uzkrāmēja, lasi bmwpower sadaļā modeļi
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
ApedZirgu | | Kopš: 17. Apr 2006
Ziņojumi: 151
Braucu ar: E60
| M20B25 sakuma bija 150 lopi, pec 87, liekas, to uzlaboja un dabuja 169 vai 170 lopus, grieze man liekas bija ap 21x...
Tas ta no atminjas...
Oi atradu ari ssilku, daudz kljudijies neesmu...
M20B25 overall info | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
2006-11-14 11:14, ApedZirgu rakstīja:
M20B25 sakuma bija 150 lopi, pec 87, liekas, to uzlaboja un dabuja 169 vai 170 lopus, grieze man liekas bija ap 21x...
Tas ta no atminjas...
Oi atradu ari ssilku, daudz kljudijies neesmu...
M20B25 overall info
nevis nedaudz bet krietni, M20B23 bija sākotnēji 130 pēcāk 150zs, M20B25 visu laiku bij 170
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22120
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nu no benzīna jau ar.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
ApedZirgu | | Kopš: 17. Apr 2006
Ziņojumi: 151
Braucu ar: E60
|
2006-11-14 11:15, GirtzB rakstīja:
2006-11-14 11:14, ApedZirgu rakstīja:
M20B25 sakuma bija 150 lopi, pec 87, liekas, to uzlaboja un dabuja 169 vai 170 lopus, grieze man liekas bija ap 21x...
Tas ta no atminjas...
Oi atradu ari ssilku, daudz kljudijies neesmu...
M20B25 overall info
nevis nedaudz bet krietni, M20B23 bija sākotnēji 130 pēcāk 150zs, M20B25 visu laiku bij 170
Oi blin toch ,
126 kW (168 hp) @ 5800 226 N·m (166 ft·lbf) @ 4000 6200 1985
120 kW (160 hp) @ 5800 215 N·m (158 ft·lbf) @ 4000 6200 1985
125 kW (167 hp) @ 5800 222 N·m (163 ft·lbf) @ 4300 6200 1987
A kads kods tad tam E28 525i koa? | Offline | | |
ApedZirgu | | Kopš: 17. Apr 2006
Ziņojumi: 151
Braucu ar: E60
| Ok, izstas pec M30B25, sorry for misleading
Sanak ka vislaik busu jaucis tos M30 un M20, kas naca uz E28 525i
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|