Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Automātisko kārbu servisi

AutorsZiņojums
Peecis
21. Jun 2010, 11:53 #61

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


21 Jun 2010, 10:31:16 Driver rakstīja:
Peeci, ari motoram ellju var nemainit vispar!
Garantijas laiku motors kautka izvilks

To es saprotu. Es vienkārši gribēju mainīt eļļu kārbā un iebraucu Wessā pajautāt, kas un kā. Kāda interese gan varētu būt servisa meistaram nemainīt eļļu paveca BMW kārbā .
Driver pasaki, kam Tu uzticētu mainīt automātkārbas eļļu?
P.S. RAAPs uzticību nevieš, jo zinu, ka pēc eļļas maiņas pie viņiem visa kārba bija eļļaina (aizdzina atpakaļ un tad negribīgi to novērsa), jo tecēja gar blīvi un pēc pārdesmit tūkstošiem kārba izbeidzās. Pirms eļļas maiņas nebija problēmu.

[ Šo ziņu laboja Peecis, 21 Jun 2010, 11:57:20 ]

Offline
Driver
21. Jun 2010, 12:20 #62

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Jun 2010, 11:59:51 BMW530 rakstīja:

21 Jun 2010, 11:53:44 Peecis rakstīja:
Kāda interese gan varētu būt servisa meistaram nemainīt eļļu paveca BMW kārbā .

Taada, ka viniem nav atbilstosha apriikojuma.

jo vinji grib tev notirgot jaunu karbu, kad shita nojuks
es saviem tomatiem mainu pats personigi. Viengi nepatikams fakts ir tas, ka pilnigi visu ellju no sistemas nekad izliet nevar, nenonjemot nost muftu (karbas demontaza) tapec es karbu "skaloju" - max izleju, saleju svaigu, izbraucu gabalu, lai sajauktos ar "veco" un tad atkal leju ara sausu un svaigo ieksha, piereiz samainot filtru un notirot magnetinjus.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
DrumB
13. Oct 2010, 01:06 #63

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Ir kādas atsauksmes par Atlas motors? Vajag Pontiac automātisko kārbu paskatīt, bet amerikas auto liekas būt baigais ceinārs, te varbūt cilvēciskāk...
Offline
Srakans
13. Oct 2010, 01:21 #64

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Tepat taču Cēsīs ir super duper tomātkārbu serviss. Raksti PM možajam
Offline
DrumB
13. Oct 2010, 01:30 #65

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Nu jā, bet šoreiz problēma vairāk ar kompi (kārba nesaprot kad pārslēgties), un katrs serviss nemācēs ar asw kompjiem rīkoties (pārbaudīts).
Offline
Apins
12. Jan 2011, 00:24 #66

Kopš: 14. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3463

Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS

Neatradu speciālu topiku par manuālajām kārbām, tāpēc iemetīšu te. Interesē pirmajam golfam gti kārbu nogādāt uz servisu - otrajam robam sinhronizators izbeidzies. Gribētos to savest kārtībā, tad jautājums sekojošs - cik tas prieks varētu maksāt, ja kārba ir jau noņemta? Un kur labāk vest taisīt?

-----------------
Eu, kāpēc nerāda parakstu?
Offline
ATB
01. May 2015, 16:42 #67

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5268

Braucu ar: ♛ ♛

Iemetīšu citātu no Spečuku topic:

Pacients - 94.gada Ford F150. Lieta tāda, ka automātiskā kārba dara brīnumus - pārslēdzas ar smagiem sitieniem. Ne tikai pārslēdzoties starp ātrumiem, bet arī tajā momentā kad stāvot uz vietas ieslēdz reverse/drive pozīciju. Gribētu zināt no tehniskās puses - tad kas man tajā kārbā ir nobeidzies? Pieņemu, ka varbūt tā ir elektriska vaina, jo kompis izmeta kļūdas, kuras ir saistītas ar kārbas darbību:

624 - Solenoid Circuit Failure - Electronic Pressure Control current is high
632 - Transmission Control Switch should be cycled once between engine ID

Par to, ka tas ir elektronisks gļuks esmu pārliecinātsp ar 50%, jo tikko palīdu apakšā un ieraudzīju, ka no kārbas sūcas mazliet eļļa, tādēļ jau laicīgi gribu uzzināt, kas varētu būt par mehānismiem nobeigušies.


Interesanti arī tas, ka sitieni notiek tikai vai nu ieliekot R vai D pozīcijā (un D pozīcijā arī pārslēdzot ātrumus notiek sitieni, ko jau minēju). BET. Ieliekot 2 vai 1 (no parkinga/neitrāla/reverss pozīcijas) nekādu sitienu nav (arī ne pie pārslēgšanās).




Bez Recro ir vēl kādi sakarīgi kantori? Tuvāk Rīgai?

[ Šo ziņu laboja ATB, 01 May 2015, 16:45:10 ]

Offline
Driver
01. May 2015, 18:03 #68

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ja ford, tad kapec ne baltic motors?
Ja ne remontam, tad vismaz defektacijai, jo tur jabut pieejamai visai rupnicas infai par auto un taa kasti.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
ATB
01. May 2015, 18:51 #69

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5268

Braucu ar: ♛ ♛

Ar Baltic Motors ir tāda dīvaina pieredze - ap 2000.gadu šie atteicās kaut ko tam autiņam darīt, jo vienkārši nebija ne programmatūras ne manualu kaut kādu. Varbūt tagad būs kaut kas mainījies, bet nu jāskatās.
Offline
ATB
19. May 2015, 16:49 #70

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5268

Braucu ar: ♛ ♛


01 May 2015, 16:42:39 ATB rakstīja:
Iemetīšu citātu no Spečuku topic:

Pacients - 94.gada Ford F150. Lieta tāda, ka automātiskā kārba dara brīnumus - pārslēdzas ar smagiem sitieniem. Ne tikai pārslēdzoties starp ātrumiem, bet arī tajā momentā kad stāvot uz vietas ieslēdz reverse/drive pozīciju. Gribētu zināt no tehniskās puses - tad kas man tajā kārbā ir nobeidzies? Pieņemu, ka varbūt tā ir elektriska vaina, jo kompis izmeta kļūdas, kuras ir saistītas ar kārbas darbību:

624 - Solenoid Circuit Failure - Electronic Pressure Control current is high
632 - Transmission Control Switch should be cycled once between engine ID

Par to, ka tas ir elektronisks gļuks esmu pārliecinātsp ar 50%, jo tikko palīdu apakšā un ieraudzīju, ka no kārbas sūcas mazliet eļļa, tādēļ jau laicīgi gribu uzzināt, kas varētu būt par mehānismiem nobeigušies.


Interesanti arī tas, ka sitieni notiek tikai vai nu ieliekot R vai D pozīcijā (un D pozīcijā arī pārslēdzot ātrumus notiek sitieni, ko jau minēju). BET. Ieliekot 2 vai 1 (no parkinga/neitrāla/reverss pozīcijas) nekādu sitienu nav (arī ne pie pārslēgšanās).




Bez Recro ir vēl kādi sakarīgi kantori? Tuvāk Rīgai?



Aizvedu uz Ģertrūdes ielu pie Vitālija - Esmu apmierināts.
Nedēļu iepriekš aizbraucu uz diagnostiku - apstāstīju kas pa bēdu; kādi simptomi.
Viss tā kā pie cilvēkiem - čalis paņem pieslēdz klāt pie kompja (ja ņem vērā, ka manu brīnumu reti kurš kompis vispār ņem pretim (neskaitot Amerikas Auto un ATLAS motors), tad nemaz tik sūdīgi ar tām diagnostikām viņiem arī nav kā te kaut kur bija minēts, vismaz ne vecām mašīnām).
Šonedēļ pirmdien no rīta aizdzenu un atstāju. Čaļi teicās, ka apskatīsies solenoīdus (kā nekā kompis met kļūdu par solenoīdiem)
Vakarā kad zvanīju čo pa čom, pateica, ka solenoīdiem viss kārtībā, bet drošības pēc jāparbauda vadi - un izrādās, ka viens vads arī bija nopuvis no vecuma.
Eļļas maiņa + remonts = 120 € un kārba slēdzas labāk nekā iepriekš.

[ Šo ziņu laboja ATB, 19 May 2015, 16:50:03 ]

Offline
mihails
21. May 2015, 20:34 #71

Kopš: 21. May 2015

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

karbas remonte Cesis.
Offline
Bamperis
21. May 2015, 20:37 #72

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4800

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


21 May 2015, 20:34:18 mihails rakstīja:
karbas remonte Cesis.

ā,skaidrs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo