Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko kārbu servisi
Autors | Ziņojums |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2309
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
21 Jun 2010, 10:31:16 Driver rakstīja:
Peeci, ari motoram ellju var nemainit vispar!
Garantijas laiku motors kautka izvilks
To es saprotu. Es vienkārši gribēju mainīt eļļu kārbā un iebraucu Wessā pajautāt, kas un kā. Kāda interese gan varētu būt servisa meistaram nemainīt eļļu paveca BMW kārbā .
Driver pasaki, kam Tu uzticētu mainīt automātkārbas eļļu?
P.S. RAAPs uzticību nevieš, jo zinu, ka pēc eļļas maiņas pie viņiem visa kārba bija eļļaina (aizdzina atpakaļ un tad negribīgi to novērsa), jo tecēja gar blīvi un pēc pārdesmit tūkstošiem kārba izbeidzās. Pirms eļļas maiņas nebija problēmu.
[ Šo ziņu laboja Peecis, 21 Jun 2010, 11:57:20 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
21 Jun 2010, 11:59:51 BMW530 rakstīja:
21 Jun 2010, 11:53:44 Peecis rakstīja:
Kāda interese gan varētu būt servisa meistaram nemainīt eļļu paveca BMW kārbā .
Taada, ka viniem nav atbilstosha apriikojuma.
jo vinji grib tev notirgot jaunu karbu, kad shita nojuks
es saviem tomatiem mainu pats personigi. Viengi nepatikams fakts ir tas, ka pilnigi visu ellju no sistemas nekad izliet nevar, nenonjemot nost muftu (karbas demontaza) tapec es karbu "skaloju" - max izleju, saleju svaigu, izbraucu gabalu, lai sajauktos ar "veco" un tad atkal leju ara sausu un svaigo ieksha, piereiz samainot filtru un notirot magnetinjus.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Ir kādas atsauksmes par Atlas motors? Vajag Pontiac automātisko kārbu paskatīt, bet amerikas auto liekas būt baigais ceinārs, te varbūt cilvēciskāk... | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Tepat taču Cēsīs ir super duper tomātkārbu serviss. Raksti PM možajam | Offline | | |
DrumB | | Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Nu jā, bet šoreiz problēma vairāk ar kompi (kārba nesaprot kad pārslēgties), un katrs serviss nemācēs ar asw kompjiem rīkoties (pārbaudīts). | Offline | | |
Apins | | Kopš: 14. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3463
Braucu ar: RS, Jimny un R1200GS
| Neatradu speciālu topiku par manuālajām kārbām, tāpēc iemetīšu te. Interesē pirmajam golfam gti kārbu nogādāt uz servisu - otrajam robam sinhronizators izbeidzies. Gribētos to savest kārtībā, tad jautājums sekojošs - cik tas prieks varētu maksāt, ja kārba ir jau noņemta? Un kur labāk vest taisīt?
----------------- Eu, kāpēc nerāda parakstu? | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5268
Braucu ar: ♛ ♛
| Iemetīšu citātu no Spečuku topic:
Pacients - 94.gada Ford F150. Lieta tāda, ka automātiskā kārba dara brīnumus - pārslēdzas ar smagiem sitieniem. Ne tikai pārslēdzoties starp ātrumiem, bet arī tajā momentā kad stāvot uz vietas ieslēdz reverse/drive pozīciju. Gribētu zināt no tehniskās puses - tad kas man tajā kārbā ir nobeidzies? Pieņemu, ka varbūt tā ir elektriska vaina, jo kompis izmeta kļūdas, kuras ir saistītas ar kārbas darbību:
624 - Solenoid Circuit Failure - Electronic Pressure Control current is high
632 - Transmission Control Switch should be cycled once between engine ID
Par to, ka tas ir elektronisks gļuks esmu pārliecinātsp ar 50%, jo tikko palīdu apakšā un ieraudzīju, ka no kārbas sūcas mazliet eļļa, tādēļ jau laicīgi gribu uzzināt, kas varētu būt par mehānismiem nobeigušies.
Interesanti arī tas, ka sitieni notiek tikai vai nu ieliekot R vai D pozīcijā (un D pozīcijā arī pārslēdzot ātrumus notiek sitieni, ko jau minēju). BET. Ieliekot 2 vai 1 (no parkinga/neitrāla/reverss pozīcijas) nekādu sitienu nav (arī ne pie pārslēgšanās).
Bez Recro ir vēl kādi sakarīgi kantori? Tuvāk Rīgai?[ Šo ziņu laboja ATB, 01 May 2015, 16:45:10 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ja ford, tad kapec ne baltic motors?
Ja ne remontam, tad vismaz defektacijai, jo tur jabut pieejamai visai rupnicas infai par auto un taa kasti.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5268
Braucu ar: ♛ ♛
| Ar Baltic Motors ir tāda dīvaina pieredze - ap 2000.gadu šie atteicās kaut ko tam autiņam darīt, jo vienkārši nebija ne programmatūras ne manualu kaut kādu. Varbūt tagad būs kaut kas mainījies, bet nu jāskatās. | Offline | | |
ATB | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5268
Braucu ar: ♛ ♛
|
01 May 2015, 16:42:39 ATB rakstīja:
Iemetīšu citātu no Spečuku topic:
Pacients - 94.gada Ford F150. Lieta tāda, ka automātiskā kārba dara brīnumus - pārslēdzas ar smagiem sitieniem. Ne tikai pārslēdzoties starp ātrumiem, bet arī tajā momentā kad stāvot uz vietas ieslēdz reverse/drive pozīciju. Gribētu zināt no tehniskās puses - tad kas man tajā kārbā ir nobeidzies? Pieņemu, ka varbūt tā ir elektriska vaina, jo kompis izmeta kļūdas, kuras ir saistītas ar kārbas darbību:
624 - Solenoid Circuit Failure - Electronic Pressure Control current is high
632 - Transmission Control Switch should be cycled once between engine ID
Par to, ka tas ir elektronisks gļuks esmu pārliecinātsp ar 50%, jo tikko palīdu apakšā un ieraudzīju, ka no kārbas sūcas mazliet eļļa, tādēļ jau laicīgi gribu uzzināt, kas varētu būt par mehānismiem nobeigušies.
Interesanti arī tas, ka sitieni notiek tikai vai nu ieliekot R vai D pozīcijā (un D pozīcijā arī pārslēdzot ātrumus notiek sitieni, ko jau minēju). BET. Ieliekot 2 vai 1 (no parkinga/neitrāla/reverss pozīcijas) nekādu sitienu nav (arī ne pie pārslēgšanās).
Bez Recro ir vēl kādi sakarīgi kantori? Tuvāk Rīgai?
Aizvedu uz Ģertrūdes ielu pie Vitālija - Esmu apmierināts.
Nedēļu iepriekš aizbraucu uz diagnostiku - apstāstīju kas pa bēdu; kādi simptomi.
Viss tā kā pie cilvēkiem - čalis paņem pieslēdz klāt pie kompja (ja ņem vērā, ka manu brīnumu reti kurš kompis vispār ņem pretim (neskaitot Amerikas Auto un ATLAS motors), tad nemaz tik sūdīgi ar tām diagnostikām viņiem arī nav kā te kaut kur bija minēts, vismaz ne vecām mašīnām).
Šonedēļ pirmdien no rīta aizdzenu un atstāju. Čaļi teicās, ka apskatīsies solenoīdus (kā nekā kompis met kļūdu par solenoīdiem)
Vakarā kad zvanīju čo pa čom, pateica, ka solenoīdiem viss kārtībā, bet drošības pēc jāparbauda vadi - un izrādās, ka viens vads arī bija nopuvis no vecuma.
Eļļas maiņa + remonts = 120 € un kārba slēdzas labāk nekā iepriekš.
[ Šo ziņu laboja ATB, 19 May 2015, 16:50:03 ] | Offline | | |
mihails | | Kopš: 21. May 2015
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| karbas remonte Cesis. | Offline | | |
Bamperis | | Kopš: 04. Mar 2004
No: Tukums
Ziņojumi: 4800
Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M
|
21 May 2015, 20:34:18 mihails rakstīja:
karbas remonte Cesis.
ā,skaidrs | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|