Online

Pašreiz BMWPower skatās 189 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: BMW & gāze

AutorsZiņojums
Harcix
09. Mar 2005, 13:39 #61

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Taatad lielajiem gaazes pretiniekiem, ko juus labaak izveeleetos: 735 ar gazi vai 316 ar benz???

kaa juus nesaprotat, visiem nav tik daudz naudas lai vareetu atlauties briivi braukaat ar 15l/100km pateerinju, bet gribas braukt ar komfortu (liels, eerts salons) un normalu motoru (virs 3 l). kapec ir taaadi aizspriedumi pret gaazi (tikai taapeec ka tas ir leetaak - taatad tu paraadi ka esi nabadziigs/nevari visiem paraadiit ka vari atljauties braukt ar benz???)

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
jims
09. Mar 2005, 14:05 #62

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC


2005-03-09 05:39, Vacsons rakstīja:

2005-03-08 20:18, martinez rakstīja:
esmu pamanījis jaunu modes kliedziednu gāzes mašīnām-šamie liek koniskos filtrus


tad jau super, ka es ar iederos ieksh peedejaas modes , a tev pasham nav ienaacis praataa, ka gaazi neliek uz bezmotoriem un standarta gaisa filtra kastei deelj gaazes maisiitaaja vairs nepaliek vieta

man pietiek vieta.vienkaarshi ir gofra saiisinaata prieksh maisiitaja.
Offline
martinez
09. Mar 2005, 14:26 #63

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

esmu redzējis (tagad jau) e34 un e32 ar koniskajiem un bez. abiem vietas pietiek. kad 1. reizi ieraudzīju ar konisko e34 520i, es sāku skaļi smieties(domāju, ka tā ir kaut kāda jaudas kompensācija ), bet tad man paskaidroja, ka tas ir tādēļ, lai nesprāgst gaisa filtra kaste un mērītājs
Offline
karats
09. Mar 2005, 15:47 #64

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 248

Braucu ar: BMW-735 e23

Kada tur starpiba kads filtrs tur ir koniskais vai parastais?
Offline
martinez
09. Mar 2005, 15:59 #65

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

cipa koniskais varot brīvāk un vairāk iesūkt gaisu
Offline
Surr
09. Mar 2005, 18:40 #66

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


2005-03-08 20:18, martinez rakstīja:
esmu pamanījis jaunu modes kliedziednu gāzes mašīnām-šamie liek koniskos filtrus


Erm, patiesībā arī piederu pie tādiem, bet banāla iemesla dēļ - 3-šoreiz, kad gāze feini detonēja, manam e32 ne tikai drošības blīve noleca, bet arī gaisa filtram kaste sapisās. Attiecīgi lētāk un ātrāk ir ieskriet tuvākajā ūberautoveikalā un nopirkt konisko filtru, nekā pa šrotiem meklēt e32 gaisa filtra kasti.

Bet nu mocības ir beigušās - beidzot godīgi nahrenizēju gāzi. Uz neatgriešanos. Viss ir ļoti jauki līdz brīdim, kad kārtējo reizi gāzei detonējot 40 km ārpus Rīgas gaisa mērītājs nobirst pavisam. Un te var bļaut par naudas ekonomiju, par detonāciju "sīku problēmu rezultātā" - aizdedzes problēmām, vecām svecēm un svečvadiem, aizvēsturiskām gāzes iekārtām, meistaru nemākulību un vēl visdažādākajām gudrībām, ko parasti bļauj gāzes aizstāvji, kuri zin visu, bet nu personīgi es droši zinu, ka diez vai ir vērts bojāt nervus to ietaupīto santīmu dēļ.
Offline
Tune-L
09. Mar 2005, 18:45 #67

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Vecaas gaazes iekaartas manaa izpratnee vispaar ir galiiga ateja !
Ja jau liek tad inzhektotu uz katru cilindru !
Bet veel baak nelikt gaazi vispaar un braukt ar to pashu 15 litru pateerinju, jo tad vismaz ir garantija ka motors straadaa kaa tam paredzeets un viss ir OK !

Un piedraazt ekonomiju, jo ja taisaas ekonomeet, tad nevajag pirkt mashiinu ar lielu motoru un vispaar nevajag pirkt BMW !

Ir tachu visaadu citu marku shrotu pa pilnam...tos arii piesiet ar gaazi......


Esmu nikns, jo salasijos sho te topiku par gaazi un konstateeju ka daudziem no sheit esoshajiem BMW nepienaakas



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
RT
09. Mar 2005, 19:04 #68

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Nu bet vai tad ir kāds kas saka "Jā, gāze ir štelle", vienkārši tā ir ekonomija, un daži ir spiesti to darīt tikai aiz viena iemesla ka daudz jābrauc, nu Tu teiksi priekš kam BMW, a iedomājies ja cilvēkam mainās dzīves situācija un uz darbu jābrauka ārpus pilsētas, vai vienalga daudz, respektīvi bez auto nevar, un viņam ir normāls bembuks, vidējās vai lielās, klases vai tāpēc viņam būtu tagad jāpārsēžs uz Omegu, dēļ tā ka darbs ir ļoti tālu, un par primāro vīņš neuzkata dzīvot benzīnam, bet tai pat laikā negrib atdot savu auto.

Es neesmu par gāzi un neviens vairāk vai mazāk nav par gāzi, bet katram ir sava mēru skala pēc kuras viņš vadās vai tas ir lietderīgi braukt ar benču vai nē, cita lieta ka vecas gāzes ir PORNO, bet labām iekārtām nav ne vainas. Mums ir viegli teikt jo mēs nobraucam varbūt pietiekoši nedaudz km, lai domātu par ekonomiju, a drug Tev viss mainās vai tāpēc tu kāptu ārā no sava 635?

Es domāju jēdziens Ja tu brauc ar MERSI vai BMW, nah gāzi stājās spēka uz samērā jauniem auto, nevis 9 gadīgiem un vecākiem.
Offline
RT
09. Mar 2005, 19:14 #69

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:

Lai vairāk neteiktu neko, iedomājies ka cilvēkam ienākumi ir nu apm 600 Ls mēnesī. Manuprāt būtu stūlbi atdot 250 Ls tikai par benču, es noteikti skatītos kaut kādu variantu, dīzels jau ir zaudējis savu ekonmiju pēc būtības. Cits jautājums, ka varbūt vajag rast kādu atrisinājumu, kā mazāk norbraukt ar auto, bet ei nu iedziļinies ko katrs savā dzīvē, dara, tad kad es sākšu izplatīt savu produkciju, man ar iespējams tā būs jāapseko pa vairākām Latvijas vietām, un tad jāsāk domāt cik lietderīgi būs braukt ar benču, piem esmu ierēķinājis, ka 1200 km mēnesī varu nobraukt, bet ja man jābrauc būtu 4000 km tad tas jau priekš (pa piemēru 700 Ls mēnesī) būtu jāpadomā. Varbūt jāpērk kaut kāds mazlitrāžas drapaks darbam.[ This message was edited by: RT on 2005-03-09 19:23 ]
Offline
Tune-L
10. Mar 2005, 09:16 #70

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Ja ienaakumi ir nelieli un gribas ekonomeet, tad NAV jaabrauc ar BMW vai to kas palicis no BMW !
Es gribeeju teikt tikai to kas arzemees, tai pashaa Vaacijaa piemeeram sen jau ir izkristalizeejies !
Turiigi ljaudis peerk BMW, MB vai Audi....mazaakturiigie peerk Opeljus WV un citas mashiinas vai to atdarinaajumus.......

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Boldriks
10. Mar 2005, 09:47 #71

Kopš: 21. Jul 2004

Ziņojumi: 77

Braucu ar:

Un piedraazt ekonomiju, jo ja taisaas ekonomeet, tad nevajag pirkt mashiinu ar lielu motoru un vispaar nevajag pirkt BMW !

Ir tachu visaadu citu marku shrotu pa pilnam...tos arii piesiet ar gaazi......


Esmu nikns, jo salasijos sho te topiku par gaazi un konstateeju ka daudziem no sheit esoshajiem BMW nepienaakas


tad jau BMW dīzeļdzinēji arī nahren nav vajadzīgi?
Offline
Tune-L
10. Mar 2005, 09:51 #72

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Diizeljdzineeji ir atsevishkja teema, kuru labaak shoreiz neskart !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Bron
10. Mar 2005, 10:23 #73

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Veel uz shito teemu var paskatiities sekojoshi - gribu braukt ar BMW, negribu piesaarnjot vidi un taapee uzliku gaazi lai buutu daudz mazaak kaitiigaas izpluudes gaazes.

Taa arii buus kapeikpisshana?
Offline
Tune-L
10. Mar 2005, 10:37 #74

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Taa saucas retorika ... un veel preciizaak tuksha dirshana

Tad jau Tev veikalaa iepeerkoties jaapieprasa, lai colofaana iesainjojuma maisinja vietaa dod papiira, jo tas augsnee sadalaas .......

Un churaajot neaizmirsti ka jaaspiezh mazaa podzinja uz poda ( lielaa ir domaata kakaashanai )

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
GirtzB
10. Mar 2005, 10:46 #75

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Normāla gāzes iekārta ar uzstādīšanu maksā ap Ls 800, nus pasakiet cik ilgā laikā jums tas atmaksātos??? UN ja darba vajadzību dēļ jābrauc n kkm tad priekš kam ir darba auto??? Un benzīna auto nekad nebūs ekonomisks, pat ar gāzi barojot. Tādēļ ir dīzelsi izdomāts.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
RAGE
10. Mar 2005, 10:49 #76

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:

Ja es varu braucot ar gaazi samazinaat izmaksas gandriiz uz pusi, tad nahujam man braukt ar benziinu???
Pagaidaam (tfu, tfu, tfu) nekaadas huinjas ar gaazi nav bijushas,.
Aaaaa, bija viens gljuks, kad noslaapee labi iesilushu motoru, tad peec tam ilgi negrib pielekt, bet nomainot svechvadus un sveces pie DD shii probleema pazuda
Esmu nobraucis ar gaazi pusotru gadu (pirku jaunu iekaartu) un esmu ljooti apmierinaats, gaazes iekaarta man atmaksaajaas jau peec pusgada,.

-----------------
Unofficial Bandit
Offline
Tune-L
10. Mar 2005, 10:55 #77

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Luuk kapeec Tev atmaxaajaas


Sakarā ar nopietno mašīnas remontu, meklēju sekojošas detaļas! Būtu ļoti pateicīgs, ja Jūs palīdzētu man viņas sameklēt pēc iespējas ātrāk un lētāk!

BMW e34 535i 89g. M30 motors.


Sevishkji dailruniiga ir peedejaa izceltaa rindinja, no Tavu mekleejamo detalju saraxta



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
foobar
10. Mar 2005, 10:58 #78

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: M57TU2D30

ja lieli gabali sanaak pa pilseetu, tad tas jau ir komerctransports - aarpus pilseetas pat lielie bmw motori pateeree <10L
pa 250Ls sanaak braukt 5000Km/20 darbadienas = 250km dienaa, kas ir kaa minimims 3h celjaa katru dienu. Sanaak ka tu apmeeram no Valmieras uz riigu katru dienu uz darbu braukaa...
Atliek vienkaarshi mainiit dziivesvietu
Offline
bmwaddict
10. Mar 2005, 11:19 #79

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Bet taa gaaze tachu tik pretiigi smird!!
Parasti jau no muguras var noteikt vai priekshaa braucoshais brauc ar suudiigu gaazes sisteemu. Es parasti taadus apdzenu par katru cenu jo taa smaka...
Jeega likt it tikai lielajiem M30 motoriem un tieshi 3.5, kuram pirms tam tiek pacelta kompresija, jaaliek ir 3-kameru gaazes sisteema. Shis setups jau ir beidzot diezgan qualaity, nesmird no muguras un arii pateerinjs ljoti tuvs bendziina pateerinjam, kas liecina ka viss pareizi sadeg nevis nesadegusi hernja naak pa trubu un indee nost no muguras braucoshos..
Offline
RAGE
10. Mar 2005, 11:20 #80

Kopš: 26. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 16328

Braucu ar:


2005-03-10 10:55, Tune-L rakstīja:
Luuk kapeec Tev atmaxaajaas


Sakarā ar nopietno mašīnas remontu, meklēju sekojošas detaļas! Būtu ļoti pateicīgs, ja Jūs palīdzētu man viņas sameklēt pēc iespējas ātrāk un lētāk!

BMW e34 535i 89g. M30 motors.


Sevishkji dailruniiga ir peedejaa izceltaa rindinja, no Tavu mekleejamo detalju saraxta





Pavtarjaju dlja asoba tupih (Tune-L),.
Motors man ne deelj gaazes nopisaas, bet gan deelj kaut kaada idiota kursh ir liidis motoraa un nekaartiigi pieskruuveejis sadalenes elljoshanas trubinju, un sadalene ir palikusi ar ljoti shvaku elljoshanu, kas noveda liidz sadalenes nodilshanai, liidz ar to ir jaamaina sadalene un viss,..
Ar gaazi nu tur nav nu nemazaakaa sakara

-----------------
Unofficial Bandit
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo